Kan jij mij het grasveld modje geven?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef ElmarO het volgende:
Europese wegen in mijn stad. En stukjes gras met hek samen met een nieuwe boomsoort.
[[url=http://img212.echo.cx/img212/4225/sc1202vaujours4lr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben in een nieuwe stad aan de gang gegaan met sunken highway. In de vorige stad ging dat wat moeilijker. Ik vind het aardig gelukt al zeg ik het zelf.
[[url=http://img212.echo.cx/img212/8805/sc121brtigny2xl.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik heb een avenue weten te splitsen. Kijk hier in dit topic hoe het moet. Het schijnt ook met groundhighways te werken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
[[url=http://img220.echo.cx/img220/1467/sc122brtigny6gy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dikke slums?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef Zzyzx het volgende:
Ik ben ook weer begonnen. Masterspel. Dikke slums maak ik overal.
Ja inderdaad. Ik weet het nog steeds niet wat hij precies bedoeldquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
vast de nederlandse vertaling van iets
ik vond het wel wonderbaarlijk de hoeveelheid talen waar je simcity in kan installerenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik weet het nog steeds niet wat hij precies bedoeld
Wsa het niet gewoon Deens?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het wel wonderbaarlijk de hoeveelheid talen waar je simcity in kan installeren
niet een soort..quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:22 schreef cyber_rebel het volgende:
Hm, ga dat spel ook maar eens spelen nu ik een pc heb die het goed aankan. Tot nu toe maar 1 keer geprobeerd en bleef toen steken bij 20000 inwoners voor 1 regio.
Begrijp ik het goed dat rush hour een soort uitbreiding is?
Het is een uitbreidingquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:22 schreef cyber_rebel het volgende:
Hm, ga dat spel ook maar eens spelen nu ik een pc heb die het goed aankan. Tot nu toe maar 1 keer geprobeerd en bleef toen steken bij 20000 inwoners voor 1 regio.
Begrijp ik het goed dat rush hour een soort uitbreiding is?
Het is zeker de moeite waardquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:24 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Snelle reactie.
Wat zit er zoal in die uitbreiding dan? Is het de moeite waard?
Wijken voor R$-mennekes. Eindeloze vlaktes van Brick Walk-Ups en Project Bootstraps. Sloppenwijken. En natuurlijk enorm veel industrie, volk moet wel wat te werken hebben. En boerderijen. Educatie, gezondheid? Doe ik niet aan, gekke rommel.quote:
das ook een manier...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Wijken voor R$-mennekes. Eindeloze vlaktes van Brick Walk-Ups en Project Bootstraps. Sloppenwijken. En natuurlijk enorm veel industrie, volk moet wel wat te werken hebben. En boerderijen. Educatie, gezondheid? Doe ik niet aan, gekke rommel.
Ow zo. Toch bedankt voor je uitlegquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Wijken voor R$-mennekes. Eindeloze vlaktes van Brick Walk-Ups en Project Bootstraps. Sloppenwijken. En natuurlijk enorm veel industrie, volk moet wel wat te werken hebben. En boerderijen. Educatie, gezondheid? Doe ik niet aan, gekke rommel.
Marrast Roadside Kit Hier zit dat grasveldje bij. En het leuke is dat ze geen onderhoudskosten hebben.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Marrast Roadside Kit Hier zit dat grasveldje bij. En het leuke is dat ze geen onderhoudskosten hebben.
Hartelijk dank! Straks ff naar boven!quote:
Plaatjes, plaatjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:11 schreef Zzyzx het volgende:
Ja het is wel leuk om hele mooie steden te maken enzo, maar ik vind het veel fascinerender om een enorme zooi ervan te maken. Enorme mensenmassa's die elke ochtend massale verstoppingen creeeren op en rond de snelwegen die naar de immensen industrievlaktes voeren. En overal zwarte gebouwen vanwege de verneukt lange reistijd.
Mja als ik zin heb ofzo maak ik wel een keer plaatjes. Het is niet alsof het geweldig indrukwekkend is ofzo, het is vooral enorm smerig.quote:
Je moet ook een vuilnisbelt makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:26 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Mja als ik zin heb ofzo maak ik wel een keer plaatjes. Het is niet alsof het geweldig indrukwekkend is ofzo, het is vooral enorm smerig.
juist daaromquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:26 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Mja als ik zin heb ofzo maak ik wel een keer plaatjes. Het is niet alsof het geweldig indrukwekkend is ofzo, het is vooral enorm smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |