wij (vriendin en ik) gaan begin van de middag al naar amsterdam dus misschien gaan we ook ff daar etenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Ik vind dat er meer mensen pizza moeten komen doen!
Ik ook!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Ik vind dat er meer mensen pizza moeten komen doen!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef E.T. het volgende:
Mijn huidje wordt weer net zo lekker als die van m'n dochter
hoewel die van haar niet echt lekker is op d'r rug.. maar he, voor het idee![]()
Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdamquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, is het een grote of kleine winkel? Hebben ze gewoon ook alles daar? Word je een beetje leuk geholpen??
Effe gewoon een algemene indruk zeg maar...
Helemaal mee eens, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en snijden ook graag een stuk zeep voor je af als je t vraagt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdam.)
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Soms een beetje te naar mijn idee
Ze vragen je meteen of je Lush kent enzo. Sommige lopen ook de hele tijd achter je aan mocht je iets willen weten of vragen. Sommige mensen vinden dat prettig maar ik vind het een beetje irritant. Ik wil graag rustig op m'n gemak snuffelen enzo.
Voor zover ik weet hebben ze de meeste dingen wel. Ik heb er alleen nog geen Ooh La La en Extra Virgin Oil zeep gevonden. Maar zoals ik al zei, het is een kleine winkel. Waarschijnlijk hebben ze het wel maar moet je er naar vragen.
Voor de rest hebben ze alles wel geloof ik.
Conclusie: ik vind het een goede en gezellige winkel. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Ik ga er altijd blij de winkel uit..
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Ze zijn inderdaad snel bereid een stuk zeep voor je af te snijden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en snijden ook graag een stuk zeep voor je af als je t vraagt.
Samples zijn ze niet al te scheutig mee maar je kunt er altijd naar vragen en dan geven ze het wel.
De oo la la heb ik trouwens wel zien liggen geloof ik...
Vind de winkel in Maastricht ook erg fijn..Verkoopsters zijn heel erg aardig, snijden zonder problemen een stuk van 100 gram voor je af..ik had 1 stukje van 100 gram gekocht en kreeg gelijk een monster. Dat zit dus ook wel goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdam.)
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Soms een beetje te naar mijn idee
Ze vragen je meteen of je Lush kent enzo. Sommige lopen ook de hele tijd achter je aan mocht je iets willen weten of vragen. Sommige mensen vinden dat prettig maar ik vind het een beetje irritant. Ik wil graag rustig op m'n gemak snuffelen enzo.
Voor zover ik weet hebben ze de meeste dingen wel. Ik heb er alleen nog geen Ooh La La en Extra Virgin Oil zeep gevonden. Maar zoals ik al zei, het is een kleine winkel. Waarschijnlijk hebben ze het wel maar moet je er naar vragen.
Conclusie: ik vind het een goede en gezellige winkel. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Ik ga er altijd blij de winkel uit..
Nee, iets met candyquote:
Ok, zeker wel, thnx!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:45 schreef jessie het volgende:
Nou na 59,95 heb ik echt wel zorgen voor de dag van morgen![]()
Bossenaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:55 schreef PeRi het volgende:
Ik als niet DenBoscher, vond het best makkelijk te vinden.
Ik heb het idee dat het de straat waarlangs je de stad in loopt, hij loopt uit op een plein geloof ik.
Vanaf het station alsmaar rechtdoor en je loopt er zo tegenaan.
Wilde je voor een cadeautje kijken bij de Lush in Utrecht? Daar zit er geen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef Maeghan het volgende:
Dat jullie allemaal van die slechte ervaringen hebben met de Kalverstraat. Ik vond het personeel juist heel vriendelijk, ik kreeg echt alles uitgelegd en voorgedaan en voor m'n neus gehouden en zo. Heb ook twee monstertjes gehad bij aankoop van vijf producten. Ok, ik hoop niet dat ze iedere keer zo vriendelijk doen want dan ren ik de winkel uit hoor. Ik snuffel ook liever alleen. =D
Vond het wel humor dat ze dachten dat ik Engels was. Ik denk alleen niet dat ik nog in Amsterdam kom binnenkort. Misschien dat ik er even langsga als ik naar Utrecht moet, want ik moet een cadeautje hebben voor een verjaardag binnenkort en ik weet niet wat en bij Lush komt ze zeker weten nooit. Verder zal ik van de zomer in Engeland wel even bij Lush binnengaan (Hull en York).
Nee, in A'dam natuurlijk. Maar als ik van hier naar Utrecht moet is Amsterdam ook niet meer zo ver uit de richting. Er apart heen gaan vind ik dan weer zonde van m'n tijd (toch een volle 2 uur hier vandaan).quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wilde je voor een cadeautje kijken bij de Lush in Utrecht? Daar zit er geen.
5 producten en 2 proefjes. Bij mij zijn ze iig nooit zo gul. Moet er altijd zelf om vragen daar.
Wat erg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef PeRi het volgende:
Ik moest net een halve stuk Extra Virgin Olive weggooien. Ik was even aan het ordenen in het kastje (en kijken wat ik moet meenemen voor een paar daagjes weg) en ik zag ineens iets bruins in het bakje liggen. Kon Cereology niet zijn, want die had ik al verplaatst.
Ik doe het bakje open, is mn mooie groene stukje helemaal bruin en het stonk!
Ik had al eens eerder gezegd dat ik dacht dat ie mn Honey aantastte, en nu dit. Heb het laatste stuk wat ik had (denk zo'n 30 à 40 gram) weggegooid dus, ik heb het stuk hoogstens 1,5 maand in mn bezit gehad. Het is best fijne zeep, een lekkere zachte geur. Niet mn lieveling, ik zal 'm niet missen en ook niet snel een nieuwe kopen. Maar toch baal ik hier behoorlijk van.
Afgesloten bakje? Dan kan er geen zuurstof bij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef PeRi het volgende:
Gewoon in een dicht diepvriesbakje in mn burokastje. Eerst had ik hem samen met Honey in een bakje, maar toen die ineens een bruin plekje vertoonde heb ik 'm alleen weggelegd. Toen was ie nog helemaal mooi groen! Nu niet meer. Heb 'm een tijdje niet gebruikt ook
Hij zat in een afgesloten bakje ja, ik wacht ook altijd met afsluiten tot ze droog zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Afgesloten bakje? Dan kan er geen zuurstof bij.
In de winkel liggen ze volgens mij langer. Kan me tenminste niet voorstellen dat de kerstzepen regelmatig worden aangevuld.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Zet Choas ook maar op de lijst (ik telde 18 mensen, met hem erbij is het dus 19!), we gaan ook meepizza-en!
Die wil ik ook wel halen volgende week. Hopelijk doet die echt iets voor mijn voeten. Ik heb snel last van eelt en velletjes. Een gewone voetcreme helpt niet echt, is echt wel meer nodig om ze zacht te maken en te houden. Maar misschien helpt dit spul wel..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:21 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
[i]Running For The Embassy (body butter voor de voeten)
Hmm, nou heel toevallig heb ik die dus nog niet met de I should coco zeep gebruikt, maar het is inderdaad zo dat die echt om te scrubben is dus die houd ik altijd vast met een washandje en dan maar wassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:24 schreef YPPY het volgende:
Zo'n ding heb ik ook, maar dan kreeg ik allemaal klontjes kokos. Of is dat de bedoeling
Idd, ik denk dat moeders haar voetenbutter in de koelkast mag bewarenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:26 schreef Sanne het volgende:
Even een waarschuwing: massagebars smelten snel met dit weer.
Ik deed zojuist Cosmic Dreamcatcher op, en die brak in tweeën.
Misschien voorlopig toch beter in de koelkast bewaren dan naast mijn bed.
Ja das ook het probnleem..ze hebben die zeepjes allemaal kinky naampjes gegeven waardoor ik er helemaal niet meer uit kom...is die zaak een beetje te bereiken met openbare vervoer?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:33 schreef Skaai het volgende:
Je kan een gelijksoortig combi pakket samenstellen in de winkel. Meestal in een doosje (Hoewel T-A 1 euro voor een doosje moest bijbetalen) en ze kunnen het leuk inpakken. Droge huid, nou een Angels on Bare skin pakketje, met bijpassende producten? Lekker stukje zeep, een massage bar oid of een lekkere vochtinbrengende creme. Laat je of hier (wij zijn onderhand ook bijna experts
) of bij Lush zelf adviseren, of kijk even op de site en let op als het producten betreft die voor een droge huid zijn.
www.lush.nl dus
Zeepjes die voor mannen kunnen zijn volgens mij Sea Vegetable, Demon in the Dark en Sandstone.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat moeders haar voetenbutter in de koelkast mag bewaren
Ohja, welke zeepjes zijn lekker voor mannen? Mijn ouders zijn toevallig volgende week woensdag (meet dag dus) 26 jaar getrouwd. Een lekker stukje zeep voor paps en mams meenemen vinden ze wel leuk denk ik.
Een lekkere massage bar is fijn voor een droge huid. Ook ben ik erg tevreden met Skin Drink moisturizer crême.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:37 schreef Adnan het volgende:
Ok we hebben de volgende situatie:
Het betreft een dame
Ze heeft geen bad
Heeft soms een droge huid dus smeert zich soms in..
En ze is binnenkort jarig
Ik dacht zelf aan zo een combi pack, maar daar zit meestal ook bad producten bij..heeft iemand nog tips?
Ik zat het ook al met zoiets te vergelijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:09 schreef Skaai het volgende:
Het lijkt wel alsof we het over drugs hebben
45 gram, 85 gram, minimaal 100 gram"
Het is dan ook onze drug.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zat het ook al met zoiets te vergelijken.![]()
Idd, dan is het pas écht genieten in badquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:19 schreef mother-mother het volgende:
zo net ff uitgebreid in bad geweest met "normale" zooi
vanaf woensdag is alles anders![]()
![]()
ja joh , ik ga mn man zn pinpas maar meenemen , ik heb echt al veel lekkere dingetjes zien staanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Idd, dan is het pas écht genieten in bad
Gelukkig, daar hou ik van!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:18 schreef Sanne het volgende:
Ik kom met een volledige lijst terug La_Guiri
Ik ben bang dat ik voor 60 euro aan spul ga kopen, maar ik mijn moeder schopt me in elkaar als ik daarmee thuiskomquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja joh , ik ga mn man zn pinpas maar meenemen , ik heb echt al veel lekkere dingetjes zien staan![]()
50 euro is n mooi streven maar ik ben bang dat t bij mij iig meer word, iedereen ff gek zitten maken hier en moet t een en ander meenemen alquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik voor 60 euro aan spul ga kopen, maar ik mijn moeder schopt me in elkaar als ik daarmee thuiskom
Ik denk dat ik het vooraf ga pinnen, dat ik maximaal 50 euro uit wil geven, want ik weet dat ik meer wil maar ik weet niet of ik dat financieel aankan
Mijn lijstje veranderd steeds, ik heb nu nog maar 4 dingen op mijn lijstje. Ik wil ook shampoo blokken, en bleuuuh.
Ik vind trouwens ook dat ze ledenpasjes aan moeten maken, dat we standaard 10% of 5% korting moeten krijgen als wij als vaste Lushies daar langskomen
Scheelt dan weer mooi in de centenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:49 schreef Sanne het volgende:
Reken maar niet op de tandpasta's. Die zijn voorlopig uitgesteld. Er is geen tubevulmachine. Las het net op het Amerikaanse forum.
Ik ben helemaal verliefd op die Retread.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:53 schreef Sanne het volgende:
Ja, dan kunnen we weer wat anders uitzoeken!
Jouw Retread ook over de helft? Vind hem best snel gaan, maar gebruik hem ook wel vaak. Heerlijk spul.
Moest jij ook aan Jiskefet denken?quote:
Nee dat kijk ik nooitquote:
Daar heb je heel wat blokken ALDI-zeep voor.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:50 schreef PeRi het volgende:
¤79,-
Ben je gek meid. Ik denk dat de Lush dames onze inbreng zéér waarderen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:55 schreef imago het volgende:
Jullie moeten méér kopen vind ik! Anders kom ik helemaal zo debiel over als ik voor meer dan 100 euro afreken
Wat is er voor in de plaats gekomen?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:55 schreef Sanne het volgende:
Ik zag dat die vreselijke sod soap uit het smoothie pack is gehaald. Die ga ik nu dus ook kopen!
Ik ben al elf maanden serieus.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
Waar zal ik me eens mee gaan douchen? Ik kan weer een klein beetje ruiken, maar weet het niet.
Ik heb op voorraad:
Flying Fox
Help eens even een keuze te maken passend bij dit weer?
Dat is een goede vraag, dat ben ik eerlijk gezegd weer vergeten.quote:
Lemony Flutter Cuticle Butterquote:Op zondag 29 mei 2005 15:58 schreef Funnie het volgende:
Ben alleen de naam kwijt van datgene wat de wondjes verzorgde of ruwe plekken op de elleboog.
Wie en wat was dat ook alweer?
Thnx!!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lemony Flutter Cuticle Butter
Morgen neemt iemand me mee naar Amsterdam, ik hoop dat ik me kan beheersen.![]()
halenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Wil je dingetjes voor mij halen en betalen?
Nah, moeilijk want ik ga al eerder heen omdat ik 's middags eerder wegga..quote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Sanne het volgende:
Je kunt 's morgens vroeg toch al stemmen?
Anders kan ik ook niet...
Uiteraard!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:40 schreef Sanne het volgende:
Good4u nectarientje!![]()
Doe je wel uitgebreid verslag nadat je bij Lush geweest bent?
Sod soap gaat uit het assortiment ja. Is niet de enige trouwens, er verdwijnen er meer. Ook vervalt (op Flying Fox na) alle douchegel. Dat is Lush, ze blijven vernieuwen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef Maeghan het volgende:
Is de Sod Soap nu al uit het assortiment dan? En is dat iets internationaals? Want ik vond het best lekker ruiken nl.
Heb een proefje gekregen van Gorgeous, hij is wel erg fijn moet ik zeggen, heb echt een stralend perzikhuidje. Maar hij is nog duurder dan mijn ook al niet goedkope Chanel moisturizer die ik normaal gebruik.. Ga dr nog maar een nachtje over slapen..quote:Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef Sanne het volgende:
Ah, dat was Gorgeous zeker, Aventura?
Ik heb gemachtigdquote:Op zondag 29 mei 2005 17:39 schreef Aventura het volgende:
Yepp, indeed!
Zijn er nog meer mensen die door de meet niet kunnen stemmen![]()
Als je niet weet of ze een bad hebben zou ik me tot de zeep en shampoo beperken.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:38 schreef Maeghan het volgende:
Misschien maar even halen dan van de week. Nog cadeautips voor iemand die je niet zo goed kent en waarvan je niet weet of ie een bad heeft?
En heeft iemand die Arabian Bright weleens geprobeerd? Want zo'n rode gloed staat me wel aan, maar ik weet niet wat ik precies moet verwachten.
Ik vind dat we een "vaste klanten & lush promo team" pasje moeten krijgen waarmee we altijd korting krijgenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Sanne het volgende:
We moeten printjes van die topics meenemen, ze weten niet wat ze zien!
Ik stem voor een korting van 99%.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:14 schreef imago het volgende:
En ik vind dat we meer korting verdienen omdat hun omzet door deze topics op z'n minst verdubbelt!
Zullen we vragen of er mogelijkheden zijn woensdag? Valt altijd te proberen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Sanne het volgende:
Ja dat zou leuk zijn, een vaste klanten korting kaart.
Als ze een filiaal openen in Rotterdam (wat ze wel in de nabije toekomst van plan zijn) ga ik gewoon solliciteren!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Kan iemand van ons daar nu niet gaan infiltreren als verkoopster??
Ik ook. Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ze een filiaal openen in Rotterdam (wat ze wel in de nabije toekomst van plan zijn) ga ik gewoon solliciteren!
Misschien dan ander werk daar doen, zoals marketing of management of productontwikkelaar ofzo. Ik wil hun website wel reslylen, want die is echt crapquote:Op zondag 29 mei 2005 22:30 schreef Sanne het volgende:
Het lijkt me fantastisch om in zo'n winkeltje te werken. Weet zeker dat ik een hoop zal verkopen ook in al mijn enthousiasme. Maar of ze mij mijn huidige salaris kunnen betalen, dát betwijfel ik.
Ze zijn aan het praten over die website. Want dat kan natuurlijk echt niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien dan ander werk daar doen, zoals marketing of management of productontwikkelaar ofzo. Ik wil hun website wel reslylen, want die is echt crap
Ik bedoelde ook mezelfquote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef Aventura het volgende:
Welnee, i am just kidding. Die dames op de UK site, die zijn pas ernstig
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef Funnie het volgende:
Maar het is altijd op door de weekse avonden toch![]()
Ja Funnie, het is altijd op doordeweekse avonden. Als je de vrijdag tot een doordeweekse avond rekent.quote:
Lush zoekt een Management Accountant!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Kan iemand van ons daar nu niet gaan infiltreren als verkoopster??
quote:Op zondag 29 mei 2005 23:01 schreef Reese het volgende:
[..]
Betrapt....![]()
Hoi SanneMoet ik nou ook mijn lijstje hier neerplempen?
Alleen als je keurig afrekent en een briefje van je moeder hebtquote:Op zondag 29 mei 2005 23:14 schreef heaven7 het volgende:
Maar weet niemand of je persee tot het einde moet blijven? Je mag toch gewoon weg wanneer je dat wil neem ik aan?
I'll take that as a yesquote:Op zondag 29 mei 2005 23:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alleen als je keurig afrekent en een briefje van je moeder hebt
quote:De hardheid van het water wordt meestal uitgedrukt in Duitse graden. De waterleidingbedrijven hanteren de volgende indeling:
0 - 4 ºD
zeer zacht water
4 - 8 ºD
zacht water
8 - 12 ºD
gemiddeld
12 - 18 ºD
vrij hard water
18 - 30 ºD
hard water
Amsterdams leidingwater is 8,4 ºD. Dit heeft veel voordelen: u hoeft minder zeep, waspoeder en onthardingsmiddel te gebruiken. Bovendien heeft u minder last van kalkaanslag in warmwaterapparatuur. Amsterdams leidingwater is milieuvriendelijk, aangenaam en goedkoop in gebruik.
Vrijwel heel Nederland heeft zacht water, alleen in het Zuid-Oosten niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:22 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, zacht water? Wat hebben wij dan wel niet? Als ik bij mn familie ben in Hoorn/Enkhuizen/Zwaag/Amsterdam is het water altijd vies en hard..
Dat idee heb ik ook, ik zou net zo goed, door die winkel kunnen rennen en binnen 5 minuten bij de kassa staan en weer naar huis om alles uit te proberen.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:19 schreef imago het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de avond zal gaan. Met die lijstje van ons kunnen we in principe zo klaar zijnIkzelf heb al zo'n uitgebreide verlanglijst dat ik niet van plan ben me door een verkoopster nóg meer aan te laten smeren namelijk.
Dan sta ik natuurlijk op de meet met 5 verkoopsters om me heen, want ik vind het wel erg leuk om me te laten verleiden voor producten die ik nog niet kenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, ik zou net zo goed, door die winkel kunnen rennen en binnen 5 minuten bij de kassa staan en weer naar huis om alles uit te proberen.
The Strokes is ook een fijn maskerquote:Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfel eigenlijk of ik dat haarmasker moet nemen. Mn haar heeft al wat rood in zich (geverfd), en ik wil het eigenlijk weer pikzwart hebben. Slecht idee eigenlijk dus.
Mja, maar het ruikt gewoon lekker en je haar wordt er zo zacht vanquote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef PeRi het volgende:
The Strokes is toch voor als je heel voluminieus haar hebt en het plat wilt krijgen?
quote:Wir haben für alle Lush Freaks ein Restpostendepot eingerichtet, in welchem wir unsere Schätze, die eigentlich zu anderen Jahreszeiten als der jetzigen aktuell waren, mit reduzierten Preisen anbieten.
Deze heb ik volgens mij gewoon in de lush van Maastricht zien liggen...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:19 schreef Skaai het volgende:
Ik wil deze!!! Jammer dat hij in niet in Nederland te verkrijgen is.
[afbeelding]
Temptation is our apple pie soap made with fresh, organic apple juice and spicy cinnamon leaf oil. Apples contain organic acids which are good for stimulating sedentary people. Picture this, ‘Adam, get up off your backside and come over here.’ ‘No, can’t be bothered.’ ‘Here, have an apple then.’ Temptation soap smells sharp, refreshing and spicy. Just wave it under someone’s nose when you want to tempt them into the shower with you.
Dat heb ik ook, ik ruik hem ook heel lang nog op mijn huid en alleen dan vind ik hem lekker, in de douche en gewoon vind ik hem vies.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:44 schreef Aventura het volgende:
Het is nu bijna 6 uur en ik ruik nog steeds ontzettend naar RockstarIkvind hem bij nader inzien toch erg lekker!
quote:Een verwenavond bij Lush
Op woensdag 1 juni van 19.00 tot ongeveer 20.30, ben je van harte welkom om onder het genot van een glaasje wijn (nader) kennis te maken met onze bijzondere producten. We zullen een korte introductie houden met aandacht voor onze nieuwste huidverzorgingsproducten. Daarna is er tijd voor persoonlijk huid- en haarverzorgingadvies en kun je een van onze verse maskers uitproberen. Verder kun je winkelen met 10% korting op ons gehele assortiment en krijgt iedereen aan het einde van de avond een leuke goodiebag mee naar huis.
Het adres is Leidsestraat 14, Amsterdam (Tram 1, 2 en 5 vanaf Centraal Station, halte Koningsplein). Tel. 020-4234315
Tot snel!
Bonnie en Isa, Lush Leidsestraat
Nog 2 eters gevonden!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Zet Choas ook maar op de lijst (ik telde 18 mensen, met hem erbij is het dus 19!), we gaan ook meepizza-en!
Heeeeej zeg, vind jij het erg om die ook tegen vergoeding deze kant op te versturen als ze 'm daar nog hebben? Want hij leek mij ook erg lekker en ik las ergens dat ie helemaal uit het assortiment zou gaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Deze heb ik volgens mij gewoon in de lush van Maastricht zien liggen...
Ik wil best een stukje voor je meenemen, heb ik tenminste weer een goed excuus om naar de lush te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |