abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 22:42:12 #1
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27357074

Historie:

Favo Lush produkt
Favo Lush produkt deel 2 (inclusief meeting)
Favo Lush produkt (deel 3)
Favo Lush product deel 4
A Lush Life Deel 5
Het LUSH topic. Deeltje 6
A Lush Life deel 7 (meeting 1 juni)

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen (Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht).
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanke tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op! Het is zeer verslavend.

De Nederlandse webstie: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

*** Lush meeting update:***

Wat? Meeting van zeepverslaafden
Wanneer? 1 juni, aanvang 1900
Waar? Lush, Leidsestraat, Amsterdam
Hoeveel? Minimaal 10, maximaal 20 personen.

Wie?
Sanne + nichtje + tante
Aventura
Cinnamongirl
Together-Alone + meneer
PeRi + manneke
Auticia + meneer
Imago
Skaai
Heaven7 + moeder of vriendje
cora4034
mother-mother + 1

*misschien
Geen misschientjes, nog plek voor 3 personen!

Pizza:
Aventura
Sanne
imago

Pizza wordt genuttigd in Rimini's. Adres: Lange Leidse Dwarsstraat nummer 75. Da's bij Lush rechtdoor richting Leidseplein en bij de Mac linksaf
Gemiddelde prijs hoofdgerecht: 5 euro

De vaste lushies hier hebben voorrang op nieuwe aanwas, maar meld je gerust aan als je er zin in hebt, desnoods organiseren we nog een meeting

[ Bericht 50% gewijzigd door Aventura op 25-05-2005 23:07:26 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27357159
Huh?
pi_27357281
Ik vind dat er meer mensen pizza moeten komen doen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27357452
Heeft iemand de sleepy head massage bar al geprobeerd?
pi_27357597
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef imago het volgende:
wij (vriendin en ik) gaan begin van de middag al naar amsterdam dus misschien gaan we ook ff daar eten
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:04:16 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27358088
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Ik ook!!
We kunnen trouwens het beste om half 6-6 uur afspreken, het is daar altijd mudjevol en mochten we even moeten wachten, hoeven we ons daarna niet kapot te haasten Het scheelt wel dat het een minuutje verwijderd is van de Lush.
pi_27358126
hier hier! hier!!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27358127
-edit: het Lush plaatje zoals in de vorige delen in de op werktte niet meer (Fok! staat bij imageshack op de thumbnail only lijst), vandaar dat ik een nieuw plaatje heb toegevoegd
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:09:40 #9
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27358349
Ik was jullie al kwijt
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:16:39 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27358711
Aventura, heb je je rekening al gecheckt?

dit was absoluut geen tvp hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:22:33 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27358961
Ja, morgen kan ik naar het postkantoor en dan heb je het hopelijk zaterdag
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:24:33 #12
3011 E.T.
pi_27359113

Mijn huidje wordt weer net zo lekker als die van m'n dochter

hoewel die van haar niet echt lekker is op d'r rug.. maar he, voor het idee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:25:50 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27359209
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef E.T. het volgende:

Mijn huidje wordt weer net zo lekker als die van m'n dochter

hoewel die van haar niet echt lekker is op d'r rug.. maar he, voor het idee
pi_27359302
Hier zijn jullie weer

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2005 23:27:45 ]
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:46:56 #15
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27360121
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ja, is het een grote of kleine winkel? Hebben ze gewoon ook alles daar? Word je een beetje leuk geholpen??

Effe gewoon een algemene indruk zeg maar...
Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdam .)
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Soms een beetje te naar mijn idee
Ze vragen je meteen of je Lush kent enzo. Sommige lopen ook de hele tijd achter je aan mocht je iets willen weten of vragen. Sommige mensen vinden dat prettig maar ik vind het een beetje irritant. Ik wil graag rustig op m'n gemak snuffelen enzo.

Voor zover ik weet hebben ze de meeste dingen wel. Ik heb er alleen nog geen Ooh La La en Extra Virgin Oil zeep gevonden. Maar zoals ik al zei, het is een kleine winkel. Waarschijnlijk hebben ze het wel maar moet je er naar vragen .
Voor de rest hebben ze alles wel geloof ik.

Conclusie: ik vind het een goede en gezellige winkel. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Ik ga er altijd blij de winkel uit. .

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 23:58:32 #16
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27360538
Leuk plaatje
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27361802
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdam .)
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Soms een beetje te naar mijn idee
Ze vragen je meteen of je Lush kent enzo. Sommige lopen ook de hele tijd achter je aan mocht je iets willen weten of vragen. Sommige mensen vinden dat prettig maar ik vind het een beetje irritant. Ik wil graag rustig op m'n gemak snuffelen enzo.

Voor zover ik weet hebben ze de meeste dingen wel. Ik heb er alleen nog geen Ooh La La en Extra Virgin Oil zeep gevonden. Maar zoals ik al zei, het is een kleine winkel. Waarschijnlijk hebben ze het wel maar moet je er naar vragen .

Conclusie: ik vind het een goede en gezellige winkel. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Ik ga er altijd blij de winkel uit. .

Helemaal mee eens, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en snijden ook graag een stuk zeep voor je af als je t vraagt.
Samples zijn ze niet al te scheutig mee maar je kunt er altijd naar vragen en dan geven ze het wel.
De oo la la heb ik trouwens wel zien liggen geloof ik...
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:32:06 #18
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362428
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en snijden ook graag een stuk zeep voor je af als je t vraagt.
Samples zijn ze niet al te scheutig mee maar je kunt er altijd naar vragen en dan geven ze het wel.
De oo la la heb ik trouwens wel zien liggen geloof ik...
Ze zijn inderdaad snel bereid een stuk zeep voor je af te snijden.
Toen ik er de eerste keer was en vroeg naar een stuk Sea Vegetable werd mij meteen verteld dat als ik de stukken die al gesneden waren te groot vond ze wel iets voor me af wilde snijden.

Ik ben er nu een paar keer geweest en heb volgens mij elk stuk zeep wel gezien maar geen Ooh La La. Volgens mij ook geen Alkmaar trouwens maar daar kan ik me in vergissen. .

Samples zijn ze inderdaad niet al scheutig mee. De eerste keer kocht ik een stuk zeep en een shampoo bar en kreeg er een stukje Each Peach massagebar bij.

De tweede keer alleen Aqua Marina gekocht en toen een standaard stukje zeep gekregen dat ze uitdeelden omdat Lush 1 jaar in Maastricht zat. (Weet nog steeds niet welke het is. Volgens mij Bertie ofzoiets. Tis rood in ieder geval)
Daarna 4 stukken zeep gekocht (Sod Soap, I Should Coco, Rock Star en Honey I Washed The Kids) en toen kreeg ik helemaal niks. Ja, het krantje (eindelijk) maar geen monstertjes. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_27363533
Die massage bars zijn die lekker?
Heb er nl een aantal op het verlanglijstje staan.
pi_27363643
Ik gebruik de Wiccy bar bij spierpijn, werkt goed. Ruikt wel apart, kruidig, moet je van houden.

Heb overigens een fijne combi ontdekt, Alkmaar zeep gevolgd door Silky Underwear, ik zit al een kwartier aan mezelf te snuffelen

Big shampoo was een behoorlijk aparte ervaring met dat zout, en de American Cream valt me een beetje tegen, vind 'm niet zo heel lekker ruiken. Blijft wel lang hangen want ruik het nu nog in mijn haar, gisterochtend gewassen!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_27363800
Ik heb net die Wiccy bar besteld en de Sleepy head bar.
Verder de shampoo hybrid en zeep the demon in the dark.
Ik ga het toch proberen want elke zeep blijft ruiken en dan kan het beter maar lekker zijn toch?
pi_27363806
die cosmic dream catcher lijkt me lekker, jammer dat ze er geen proefjes van hadden.
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:55:34 #23
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27363807
Hier zitten jullie. !
Whatever I want.
pi_27364166
Ja, ik was t ook al kwijt.
''Going mental on the Wabbu''
pi_27364740
*meelurkt*
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27364843
Ik ruik naar snoep
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2005 @ 12:13:41 #27
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27370199
Rockstar?
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:28:18 #28
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27372415
quote:

[..]

Vind de winkel in Maastricht ook erg fijn..Verkoopsters zijn heel erg aardig, snijden zonder problemen een stuk van 100 gram voor je af..ik had 1 stukje van 100 gram gekocht en kreeg gelijk een monster. Dat zit dus ook wel goed Alleen, als je alleen wat wilt rondkijken, komen ze je meteen helpen en besmeren enzo. Maar dat is eigenlijk ook wel leuk, en zo kom je veel te weten
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  donderdag 26 mei 2005 @ 14:26:31 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27374463
Dit weer is super, want dan draag je topjes en shirtjes en ruik je Lush dus de hele dag door, m'n armen ruiken naar honing
pi_27381748
In Den Bosch wilden ze ook van van alles 100 gram voor me afsnijden.
Ik vind het ook belachelijk dat ze dat niet doen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2005 18:08:27 ]
pi_27382034
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:13 schreef Skaai het volgende:
Rockstar?
Nee, iets met candy
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_27382154
ik heb mn rockstar binnen
en.. hij ruikt lekker!
bern benieuwd als ik drmee ga douchen
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:59:58 #33
62913 Blik
The one and Only!
pi_27383014
zit er één in Den Bosch? waar dan? Bij welke andere winkels in de buurt?
pi_27383051
Ik twijfel nog of ik naar de meet zal komen.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_27383362
Ik zou het ook heeeeeel leuk vinden om te komen. Maar ik ben een muts, rij geen snelweg enzo. Binnendoor vanaf Rotterdam wilde ik maar niet doen Ik ben wel wat aan t rondvragen bij vriendinnen. Hopelijk gaat er 1 mee.
Ik vind de rockstar en de honey i washed the kids echt het lekkerst (ik heb ook nog coco en oh lala) van de zeepjes die ik heb. Zo lekker romig en vooral rockstar blijft zo heerlijk hangen. Zelfs in huis
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:20:37 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27383490
Er zijn nog twee plekjes over Jessie.
Kom gewoon met de trein, dat is echt het makkelijkste.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27383547
Hopelijk wil mijn vriendin mee. Ik heb haar net gemaild nadat ze niet thuis was
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27384366
In Den Bosch zit ie middenin het centrum.
pi_27385326
Ik heb al even voorgesnuffeld in de Leidse straat zojuist. Ik vind het echt een presatie dat ik niks gekocht heb!
Dat is eens wat anders...
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:26:17 #40
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27385345
Ik heb vandaag gesnuffeld in de Kalverstraat. Proberen te snuffelen that is. Met die neus van mij ruik ik voorlopig helemaal niets meer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:27:56 #41
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27385390
Aaah, dat had ik een maand geleden. Ging naar de Lush, en ik rook echt helemaal niks. Ik ging expres daarheen omdat ik ervan overtuigd was dat ik dan wel IETS zou ruiken maar nee. Hopleijk gaat het snel over. Bij mij duurde het bijna een maand
pi_27385415
Wat ik wel frappant vond dat ik nog zo een 200 meter van de winkel vandaan was maar hem wel al duidelijk rook!
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:30:12 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27385456
Een maaaand??

pi_27385503
quote:

[..]

Ok, zeker wel, thnx!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:34:28 #45
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27385569
Eén voordeel van het niets ruiken is dat ik nu de kans krijg mijn normale douchegels op te maken. Ruik niks, dus maakt helemaal niets uit of het Dove, Zwitsal, Whatever of Lush is.

Alleen mijn AOBS, die wil ik niet missen.
Toch veel lekkerder dan Aquarmarina.

Nadeel van Aquamarina; er zitten wel hele grote stukken zeewier in. En die verdwijnen bij mij in mijn haar als ik even niet oplet. Waarna ik eruit zie of ik met spinazie heb lopen kliederen.
Aquamarina houd ik voor onder de douche.
pi_27385574
Ze hebben ook een nieuw creme-tje van 59 euro oef!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27385746
Jeu wat een prijs Staat die al op de site?

*Kijken gaat
pi_27385805
Hoeveel gram zit daarin dan

Tjee, 60 euro, ik vond celestial al duur
pi_27385854
Gorgeous (NIEUW)

prijs (incl. BTW) ¤ 59,95
Geen zorgen voor de dag van morgen. Je hebt de eeuwige jeugd ontmoet en Gorgeous is de naam!

Nou na 59,95 heb ik echt wel zorgen voor de dag van morgen
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:46:22 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27385890
Ik heb Gorgeous vanmidddag op mijn hand gesmeerd. Kon niks ruiken, trok wel fijn in. Maar mij ook te duur.
pi_27385977
Is wel leuk om een monstertje van te krijgen
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:49:09 #52
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_27385989
waar is het in den bosch?
Life is easy with your eyes closed
pi_27386020
Middenin het centrum dus:

Hoge Steenweg 32
5211 PJ Den Bosch
Tel. + 31(0)73-6101342
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:51:06 #54
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_27386058
is dat daar langs "de oorbel" in de buurt van de Sint Jan?
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:51:22 #55
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27386068
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:45 schreef jessie het volgende:

Nou na 59,95 heb ik echt wel zorgen voor de dag van morgen
!
Whatever I want.
pi_27386099
Dat weet ik niet, als je bij de america today rechtdoor loopt moet je bij die grote winkelstraat (waar altijd zo'n loempiaverkoper staat) rechtsaf en dan zit ie praktisch op de hoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2005 20:52:50 ]
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:55:07 #57
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27386184
Ik als niet DenBoscher, vond het best makkelijk te vinden.
Ik heb het idee dat het de straat waarlangs je de stad in loopt, hij loopt uit op een plein geloof ik.
Vanaf het station alsmaar rechtdoor en je loopt er zo tegenaan.
Whatever I want.
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:57:23 #58
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_27386266
thanks
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:59:38 #59
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_27386333
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:55 schreef PeRi het volgende:
Ik als niet DenBoscher, vond het best makkelijk te vinden.
Ik heb het idee dat het de straat waarlangs je de stad in loopt, hij loopt uit op een plein geloof ik.
Vanaf het station alsmaar rechtdoor en je loopt er zo tegenaan.
Bossenaar.
  donderdag 26 mei 2005 @ 21:00:47 #60
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27386370
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:59 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Bossenaar.
Dat zeg ik, niet DenBosscher.
Whatever I want.
pi_27387266
Ik weet niet hoe ik het nog uithou tot de meeting, ik moet nodig Cosmetic Warrior hebben denk ik
pi_27387517
-edit: geneuzel verwijderd
pi_27388593
Net voor het eerst mn aquamarina monstertje geprobeerd maar ik merk er weinig van. Mn gezicht wordt zachter van angels on bare skin. Maar ik heb genoeg voor een paar keer, wellicht helpt het tegen pukkeltjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2005 22:07:04 ]
pi_27388752
Dat jullie allemaal van die slechte ervaringen hebben met de Kalverstraat. Ik vond het personeel juist heel vriendelijk, ik kreeg echt alles uitgelegd en voorgedaan en voor m'n neus gehouden en zo. Heb ook twee monstertjes gehad bij aankoop van vijf producten. Ok, ik hoop niet dat ze iedere keer zo vriendelijk doen want dan ren ik de winkel uit hoor. Ik snuffel ook liever alleen. =D

Vond het wel humor dat ze dachten dat ik Engels was. Ik denk alleen niet dat ik nog in Amsterdam kom binnenkort. Misschien dat ik er even langsga als ik naar Utrecht moet, want ik moet een cadeautje hebben voor een verjaardag binnenkort en ik weet niet wat en bij Lush komt ze zeker weten nooit. Verder zal ik van de zomer in Engeland wel even bij Lush binnengaan (Hull en York).
Sanity is (not) statistical
pi_27388792
ik moet binnenkort maar weer een dagje haarlem doen denk ik
*verlanglijst heeft*
*en vakantiegeld*
pi_27389329
Jaaah, vakantiegeld!
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:32:03 #67
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27389547
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef Maeghan het volgende:
Dat jullie allemaal van die slechte ervaringen hebben met de Kalverstraat. Ik vond het personeel juist heel vriendelijk, ik kreeg echt alles uitgelegd en voorgedaan en voor m'n neus gehouden en zo. Heb ook twee monstertjes gehad bij aankoop van vijf producten. Ok, ik hoop niet dat ze iedere keer zo vriendelijk doen want dan ren ik de winkel uit hoor. Ik snuffel ook liever alleen. =D

Vond het wel humor dat ze dachten dat ik Engels was. Ik denk alleen niet dat ik nog in Amsterdam kom binnenkort. Misschien dat ik er even langsga als ik naar Utrecht moet, want ik moet een cadeautje hebben voor een verjaardag binnenkort en ik weet niet wat en bij Lush komt ze zeker weten nooit. Verder zal ik van de zomer in Engeland wel even bij Lush binnengaan (Hull en York).
Wilde je voor een cadeautje kijken bij de Lush in Utrecht? Daar zit er geen.

5 producten en 2 proefjes. Bij mij zijn ze iig nooit zo gul. Moet er altijd zelf om vragen daar.
Whatever I want.
pi_27389587
ik had laatst bij 2 produkten stuk of 3 proefjes
was n aardige jongeman
pi_27389620
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:32 schreef PeRi het volgende:

[..]

Wilde je voor een cadeautje kijken bij de Lush in Utrecht? Daar zit er geen.

5 producten en 2 proefjes. Bij mij zijn ze iig nooit zo gul. Moet er altijd zelf om vragen daar.
Nee, in A'dam natuurlijk. Maar als ik van hier naar Utrecht moet is Amsterdam ook niet meer zo ver uit de richting. Er apart heen gaan vind ik dan weer zonde van m'n tijd (toch een volle 2 uur hier vandaan).

Vergeet ik nog helemaal te vragen, hoe bewaren jullie zeepjes en dergelijke (in gebruik)? Want ik mag dus nauwelijks spullen in de badkamer laten liggen en de zeepjes passen ook niet in de standaard zeepbewaardoosjes, dus nu liggen er dingen op plastic zakjes aan het randje van m'n bureau maar om te zeggen dat dat heel handig is? En dat reisblikje voor shampoo is heel handig, ware het niet dat je moet wachten tot je shampoo helemaal droog is omdat ie anders vastzuigt aan je blikje.
pi_27389933
ik bewaar ze op n bordje.
en mn shampoo leg ik na gebruik wel gewoon terug in t blikje.
als ie vastzit geef ik er een tik op, en laat ie wel los
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:15:21 #71
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27391148
Ik moest net een halve stuk Extra Virgin Olive weggooien. Ik was even aan het ordenen in het kastje (en kijken wat ik moet meenemen voor een paar daagjes weg ) en ik zag ineens iets bruins in het bakje liggen. Kon Cereology niet zijn, want die had ik al verplaatst.
Ik doe het bakje open, is mn mooie groene stukje helemaal bruin en het stonk!
Ik had al eens eerder gezegd dat ik dacht dat ie mn Honey aantastte, en nu dit. Heb het laatste stuk wat ik had (denk zo'n 30 à 40 gram) weggegooid dus, ik heb het stuk hoogstens 1,5 maand in mn bezit gehad. Het is best fijne zeep, een lekkere zachte geur. Niet mn lieveling, ik zal 'm niet missen en ook niet snel een nieuwe kopen. Maar toch baal ik hier behoorlijk van.
Whatever I want.
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:17:43 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27391236
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef PeRi het volgende:
Ik moest net een halve stuk Extra Virgin Olive weggooien. Ik was even aan het ordenen in het kastje (en kijken wat ik moet meenemen voor een paar daagjes weg ) en ik zag ineens iets bruins in het bakje liggen. Kon Cereology niet zijn, want die had ik al verplaatst.
Ik doe het bakje open, is mn mooie groene stukje helemaal bruin en het stonk!
Ik had al eens eerder gezegd dat ik dacht dat ie mn Honey aantastte, en nu dit. Heb het laatste stuk wat ik had (denk zo'n 30 à 40 gram) weggegooid dus, ik heb het stuk hoogstens 1,5 maand in mn bezit gehad. Het is best fijne zeep, een lekkere zachte geur. Niet mn lieveling, ik zal 'm niet missen en ook niet snel een nieuwe kopen. Maar toch baal ik hier behoorlijk van.
Wat erg!

Waar lag ie dan? Dat heb ik nog nooit gehad met mijn zeepjes.
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:21:45 #73
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27391377
Gewoon in een dicht diepvriesbakje in mn burokastje. Eerst had ik hem samen met Honey in een bakje, maar toen die ineens een bruin plekje vertoonde heb ik 'm alleen weggelegd. Toen was ie nog helemaal mooi groen! Nu niet meer. Heb 'm een tijdje niet gebruikt ook
Whatever I want.
pi_27391391
Ik snap het niet helemaal?
pi_27391413
Is ie gewoon zomaar uit zichzelf gaan uhm.. ja, rotten ofzo?
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:23:22 #76
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27391432
Hij is gaan rotten, heb ik t idee. Ik denk door de stukjes olijventakjes erin
Whatever I want.
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:23:23 #77
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27391433
Zonde zeg!
De Madrid al cielo
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:26:31 #78
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27391545
Met Honey was er trouwens niks meer aan de hand, nadat ik dat bruine plekje weggeschraapt had. Het moet wel aan de Olive hebben gelegen.
Whatever I want.
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:28:16 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27391612
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef PeRi het volgende:
Gewoon in een dicht diepvriesbakje in mn burokastje. Eerst had ik hem samen met Honey in een bakje, maar toen die ineens een bruin plekje vertoonde heb ik 'm alleen weggelegd. Toen was ie nog helemaal mooi groen! Nu niet meer. Heb 'm een tijdje niet gebruikt ook
Afgesloten bakje? Dan kan er geen zuurstof bij.
In de winkel liggen ze volgens mij langer. Kan me tenminste niet voorstellen dat de kerstzepen regelmatig worden aangevuld.
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2005 @ 23:37:55 #80
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27391976
Had 'm bewaard een volgende week meegenomen! Misschien kreeg je wel een nieuw stuk
pi_27391997
Wat zonde!
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:40:26 #82
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27392090
Is nergens iets met recensies van Lushproducten allemaal bij elkaar?
pi_27392125
Ja die wiki afdeling.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 00:07:06 #85
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27392944
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:40 schreef Ruis het volgende:
Lush?
yah
pi_27393161
Lushyah om je jas aan op te hangen? =P

Zeg, waarom staat er zo weinig bij Wiki!?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 00:33:26 #87
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27393595
weinig reviews toegevoegd door users denk ik?
je kan zelf toevoegen enzo he
  vrijdag 27 mei 2005 @ 07:38:21 #88
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27396351
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef Sanne het volgende:

[..]

Afgesloten bakje? Dan kan er geen zuurstof bij.
In de winkel liggen ze volgens mij langer. Kan me tenminste niet voorstellen dat de kerstzepen regelmatig worden aangevuld.
Hij zat in een afgesloten bakje ja, ik wacht ook altijd met afsluiten tot ze droog zijn.
Ik heb er wel even aan gedacht om 'm te bewaren of te mailen, maar ach, het zal wel gewoon een foutje zijn geweest. Zoals ik al zei, het is niet echt mn lieveling en ik zal 'm niet missen. Maar het vervelende is dat ik 'm al na 1,5 maand moest weggooien. Maar wie weet hoe lang hij al in de winkel lag? Gewoon erg jammer dat het zo snel gebeurde.
Whatever I want.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 08:46:23 #89
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27396884
Er is mij gevraagd of ik mee wil naar Lush

Ja hoor ik wil wel mee
Dus we gaan met 2 vrouwen en 3 meiden 4 Juni naar Lush
Ik heb een grote lijst met wensen. Die moet ik wel even weer reduceren naar een "normale" hoeveelheid. Anders ga ik weer zo schrikken bij de Kassa

Iets dus voor mijn elleboog, dat moet ik ff terug lezen wat dat ook alweer was.
coco en honey.Milky bar, Buffy, en nog veeeel meer. Ik ga het lush krantje er straks maar weer eens bij pakken
  vrijdag 27 mei 2005 @ 08:50:23 #90
48233 Auticia
warriorette
pi_27396944
Ik ben weer bijgelezen .
I bet you are flying inside.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:03:38 #91
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_27400714
Hmmm was gister voor eigenlijk het eerst in de Lush winkel in Maastricht. En ik had hier een beetje gevolgd dat het duur was, maar zo duur . Maar je kunt dus ook kleinere stukjes zeep vragen? Want er lagen gister wel allemaal lekker dingen, maar dan stukken van 10 euro, ja ik wil natuurlijk best wat uitgeven maar dan moet ik wel weten of het lekker is....
Volgende keer ga ik maar gewoon vragen, want die meiden van gisteravond zeiden boeh nog ba....
Heb wel het krantje meegenomen om door te spitten
Veel plezier bij de meet!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_27400846
Dat krantje kost een euro als je niks koopt
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:11:04 #93
22578 lotje11
pi_27400945
hahahaha, lag bij de uitgang en er stond niks op, ik heb het meegenomen voor de neus van het meisje bij de kassa......
pi_27401000
Kijk maar eens op de voorpagina dan, daar staat dat ie een ¤1,- kost of gratis bij een aankoop.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:16:55 #95
22578 lotje11
pi_27401136
Nou dan zal ik de volgende keer iets kopen en zeggen dat ze het krantje mogen houden......
Nog een beginnerstip? Ik hoor jullie eigenlijk allemaal over i should coco en honey i wahsed the kids en die roken ook best oke gister....
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:27:32 #96
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27401493
Lotje, als je Honey I washed the Kids én I should Coco lekker vond zou ik een sweetie stack kopen. Dan krijg je ook Rockstar erbij en kan je drie producten voor een tientje proberen.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:35:57 #97
22578 lotje11
pi_27401786
Hmmm, misschien niet goed genoeg gekeken dan, maar die zag ik zo 123 niet liggen eigenlijk... wel veel leuke cadeaupakketjes
Thanx voor de tip. De bad spulletjes leken me ook wel oke, alleen heel moelijk kiezen, op een gegeven moment had ik zoveel luchtjes in mijn neus......:D
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:40:25 #98
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27401941
We kennen het probleem. Sweetie stack, of de andere stacks hebben net een mooie prijs ( 9,95) om het eens te proberen. Bovendien ben je per 100 gram goedkoper uit dan wanneer je ze los (van de kaaszepen gesneden) koopt.
pi_27402166
Zet Choas ook maar op de lijst (ik telde 18 mensen, met hem erbij is het dus 19!), we gaan ook meepizza-en!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:47:25 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27402224
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Zet Choas ook maar op de lijst (ik telde 18 mensen, met hem erbij is het dus 19!), we gaan ook meepizza-en!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:48:19 #101
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27402261
Nog 1 en dan zijn we vol
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:03:26 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27402762
Kun je eik reserveren in Rimini. Laatste keer dat ik er was moesten we uitwijken omdat het helemaal vol zat Maar dat was op een donderdag als ik me niet vergis, wellicht is het op een niet-koopavond minder druk! Ik bel ze wel ff.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:05:41 #103
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27402847
Ik weet het niet. Wij stormden er altijd gewoon naar binnen.
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2005 @ 12:21:27 #104
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27403342

Running For The Embassy (body butter voor de voeten)

Voor in bad of douche wanneer voeten een beetje verzacht moeten worden. Terwijl het warme water de vochtinbrengende en verzachtende cacaoboter en sheaboter laat smelten, kun je de puimsteen over je voeten wrijven - scrubbend, glad makend en verzachtend. Pepermunt en kruizemunt stimuleren de circulatie, verlichten jeuk en reinigen terwijl Tagetes olie fantastische anti-schimmeleigenschappen heeft. Masseer het blokje over je natte voeten en spoel deze daarna af met voldoende water. Het liedje 'Walking on Sunshine' krijgt dan een heel andere betekenis...

Zojuist gebruikt, en hij ruikt in ieder geval lekker fris naar munt. Ik heb een bak met warm water gevuld en eerst mijn voeten even geweekt. Daarna met de butter over mijn hielen gewreven. Het scrubt lekker, maar wat jammer is van de butters, is dat ze ook in je handen al wat smelten. Het was dus wat glibberig vasthouden. Dus even lekker doorgescrubd en ook mijn voetbed meegenomen. Grondig afgespoeld en ik had niet echt meteen het idee dat de butter al wat uitgespookt had. Maar als net gedouched heb, heb ik normaal wat velletjes aan mijn hielen. Die waren nu dus al een stuk minder door het scrubben. Ze voelen ook wat zachter aan, maar ik denk dat dit een product is dat pas na een paar keer gebruiken echt een goede uitwerking heeft.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:34:17 #105
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27403717
Ik durf dit geen recensie te noemen omdat ik hoop dat anderen een betere ervaring hebben en het gewoon aan mij ligt.

Gisteren weer Afterlife geprobeerd. Buiten dat het een kleurtje heeft wat voor mij niet hoeft, ruikt het ook behoorlijk sterk. En nu net een geur die ik niet lekker vind. Maar dat is natuurlijk zeer persoonlijk. Ik bracht hem op nadat ik mijn gezicht met AOBS en Breath of Fresh Air had gereinigd. En het ging wéér heel erg prikken. Zo erg dat het pijn deed. Ik heb het eraf gespoeld en mijn oude nachtcremetje erop heb gesmeerd. Monster direct weggegooid. Die wil ik zeker niet kopen.

Op mijn hand voelde deze creme trouwens wel lekker aan, daar prikte het zeker niet. Zie je maar dat je het zo echt niet kan testen. Er zit duidelijk iets in waar ik helemaal niet tegen kan.

sorry Lush, dit was een nog teleurstellender ervaring dan Karma voor mij... Love you verder well all enzo...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:07:08 #106
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27408187
Dat klinkt niet goed Sanne.

Voor mijn verjaardag heb ik lush spulletjes gehad van vriendje. Had hij helemaal zelf bedacht. De cocosshampoo voelt wel stroef aan, vooral als mijn haar nog nat. Droog voelt het wel weer zacht. Borstelen met nat haar is wel lastig hierdoor.

De andere kokoszeep was erg wennen in het begin, wassen met een blok. Ik heb nog steeds niet de beste manier gevonden om veel schuim te krijgen. Ook dit voelt ruw vlak na het wassen, maar eenmaal droog is mijn huid wel zacht.

Dan heb ik nog gezichtsreiniger met plantjes, ik weet nog niet goed wat ik daar van moet vinden. Mijn huid wordt er wel droog van, dus de dagcreme blijf ik nog maar gebruiken.

Het massageblok ga ik komend weekend proberen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:12:32 #107
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27408343
Heb nu pas door hoe ik me het beste kan wassen met de zeep en dat is met zo'n bloem of hoe zo'n ding ook heet. Het is veeeel zuiniger in het gebruik en het schuimt lekker.
De Madrid al cielo
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:24:29 #108
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27408707
Zo'n ding heb ik ook, maar dan kreeg ik allemaal klontjes kokos. Of is dat de bedoeling
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:24:41 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27408714
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:21 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]

[i]Running For The Embassy (body butter voor de voeten)
Die wil ik ook wel halen volgende week. Hopelijk doet die echt iets voor mijn voeten. Ik heb snel last van eelt en velletjes. Een gewone voetcreme helpt niet echt, is echt wel meer nodig om ze zacht te maken en te houden. Maar misschien helpt dit spul wel..
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:42:25 #110
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27409275
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 15:24 schreef YPPY het volgende:
Zo'n ding heb ik ook, maar dan kreeg ik allemaal klontjes kokos. Of is dat de bedoeling
Hmm, nou heel toevallig heb ik die dus nog niet met de I should coco zeep gebruikt, maar het is inderdaad zo dat die echt om te scrubben is dus die houd ik altijd vast met een washandje en dan maar wassen.
De Madrid al cielo
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:53:15 #111
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27411735
Die stukjes cocos scrubben heerlijk!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 02:26:17 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27424958
Even een waarschuwing: massagebars smelten snel met dit weer.
Ik deed zojuist Cosmic Dreamcatcher op, en die brak in tweeën.

Misschien voorlopig toch beter in de koelkast bewaren dan naast mijn bed.
pi_27426176
Ok we hebben de volgende situatie:

Het betreft een dame
Ze heeft geen bad
Heeft soms een droge huid dus smeert zich soms in..

En ze is binnenkort jarig

Ik dacht zelf aan zo een combi pack, maar daar zit meestal ook bad producten bij..heeft iemand nog tips?
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 11:33:10 #114
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27428294
Je kan een gelijksoortig combi pakket samenstellen in de winkel. Meestal in een doosje (Hoewel T-A 1 euro voor een doosje moest bijbetalen ) en ze kunnen het leuk inpakken. Droge huid, nou een Angels on Bare skin pakketje, met bijpassende producten? Lekker stukje zeep, een massage bar oid of een lekkere vochtinbrengende creme. Laat je of hier (wij zijn onderhand ook bijna experts ) of bij Lush zelf adviseren, of kijk even op de site en let op als het producten betreft die voor een droge huid zijn.

www.lush.nl dus
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 11:34:49 #115
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27428328
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 02:26 schreef Sanne het volgende:
Even een waarschuwing: massagebars smelten snel met dit weer.
Ik deed zojuist Cosmic Dreamcatcher op, en die brak in tweeën.

Misschien voorlopig toch beter in de koelkast bewaren dan naast mijn bed.
Idd, ik denk dat moeders haar voetenbutter in de koelkast mag bewaren

Ohja, welke zeepjes zijn lekker voor mannen? Mijn ouders zijn toevallig volgende week woensdag (meet dag dus) 26 jaar getrouwd. Een lekker stukje zeep voor paps en mams meenemen vinden ze wel leuk denk ik.
pi_27428627
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 11:33 schreef Skaai het volgende:
Je kan een gelijksoortig combi pakket samenstellen in de winkel. Meestal in een doosje (Hoewel T-A 1 euro voor een doosje moest bijbetalen ) en ze kunnen het leuk inpakken. Droge huid, nou een Angels on Bare skin pakketje, met bijpassende producten? Lekker stukje zeep, een massage bar oid of een lekkere vochtinbrengende creme. Laat je of hier (wij zijn onderhand ook bijna experts ) of bij Lush zelf adviseren, of kijk even op de site en let op als het producten betreft die voor een droge huid zijn.

www.lush.nl dus
Ja das ook het probnleem..ze hebben die zeepjes allemaal kinky naampjes gegeven waardoor ik er helemaal niet meer uit kom...is die zaak een beetje te bereiken met openbare vervoer?
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
  zaterdag 28 mei 2005 @ 12:12:27 #117
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27428976
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 11:34 schreef Skaai het volgende:

[..]

Idd, ik denk dat moeders haar voetenbutter in de koelkast mag bewaren

Ohja, welke zeepjes zijn lekker voor mannen? Mijn ouders zijn toevallig volgende week woensdag (meet dag dus) 26 jaar getrouwd. Een lekker stukje zeep voor paps en mams meenemen vinden ze wel leuk denk ik.
Zeepjes die voor mannen kunnen zijn volgens mij Sea Vegetable, Demon in the Dark en Sandstone.
De Madrid al cielo
  zaterdag 28 mei 2005 @ 12:17:08 #118
48233 Auticia
warriorette
pi_27429062
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 07:37 schreef Adnan het volgende:
Ok we hebben de volgende situatie:

Het betreft een dame
Ze heeft geen bad
Heeft soms een droge huid dus smeert zich soms in..

En ze is binnenkort jarig

Ik dacht zelf aan zo een combi pack, maar daar zit meestal ook bad producten bij..heeft iemand nog tips?
Een lekkere massage bar is fijn voor een droge huid. Ook ben ik erg tevreden met Skin Drink moisturizer crême.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 12:35:30 #119
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27429299
was er niet ergens op die site ruimte om nieuwe ideeën aan te kaarten w.b. lush producten?
of heb ik dat toen verkeerd gelezen?
pi_27429609
Skaai, mijn vader heeft demon in the dark gekregen van mij maar hij vindt hem niet lekker
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:00:28 #121
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27429651
Maar dat is zo verschillend, als ik op die sites lees wat iedereen wel en niet lekker vindt dan ga je denken: oh als 20 mensen die en die niet lekker vinden dan zal die wel niet lekker zijn. Ik vind bijvoorbeeld Demon in the Dark geweldig dus dat is erg persoonlijk.
De Madrid al cielo
  zaterdag 28 mei 2005 @ 19:25:36 #122
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27436486
Ik vraag me trouwens af hoeveel gram er in dat potje Gorgeous zit. ¤ 59,95 is niet al te goedkoop. Niet dat ik het ga aanschaffen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Whatever I want.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 19:27:54 #123
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27436547
45 gram geloof ik PeRi
  zaterdag 28 mei 2005 @ 19:30:15 #124
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27436586
Das best weinig
Whatever I want.
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 21:09:49 #125
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27438783
Het lijkt wel alsof we het over drugs hebben

45 gram, 85 gram, minimaal 100 gram"
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:13:51 #126
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27438870
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:09 schreef Skaai het volgende:
Het lijkt wel alsof we het over drugs hebben

45 gram, 85 gram, minimaal 100 gram"
Ik zat het ook al met zoiets te vergelijken.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:17:04 #127
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27438948
Jullie zetten hier toch wel een uitgebreid verslag neer na de meet? Want de meeste mensen in dit topic zullen erbij zijn, maar wil toch wel heel graag jullie aankopen etc. weten dan.
De Madrid al cielo
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:18:41 #128
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27438995
Ik kom met een volledige lijst terug La_Guiri
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 21:19:39 #129
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27439016
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:13 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik zat het ook al met zoiets te vergelijken.
Het is dan ook onze drug.

Ik ben boos op mijn moeder. Ze douched bijna nooit met haar Miranda en Running For The Embassy heb ik alleen een keer gebruikt, terwijl zij die voor moederdag heeft gehad!
pi_27439019
zo net ff uitgebreid in bad geweest met "normale" zooi
vanaf woensdag is alles anders
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 21:20:02 #131
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27439034
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:19 schreef mother-mother het volgende:
zo net ff uitgebreid in bad geweest met "normale" zooi
vanaf woensdag is alles anders
Idd, dan is het pas écht genieten in bad
pi_27439052
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef Skaai het volgende:

[..]

Idd, dan is het pas écht genieten in bad
ja joh , ik ga mn man zn pinpas maar meenemen , ik heb echt al veel lekkere dingetjes zien staan
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:21:27 #133
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27439066
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:18 schreef Sanne het volgende:
Ik kom met een volledige lijst terug La_Guiri
Gelukkig, daar hou ik van!
De Madrid al cielo
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 21:23:51 #134
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27439133
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ja joh , ik ga mn man zn pinpas maar meenemen , ik heb echt al veel lekkere dingetjes zien staan
Ik ben bang dat ik voor 60 euro aan spul ga kopen, maar ik mijn moeder schopt me in elkaar als ik daarmee thuiskom
Ik denk dat ik het vooraf ga pinnen, dat ik maximaal 50 euro uit wil geven, want ik weet dat ik meer wil maar ik weet niet of ik dat financieel aankan

Mijn lijstje veranderd steeds, ik heb nu nog maar 4 dingen op mijn lijstje. Ik wil ook shampoo blokken, en bleuuuh.
Ik vind trouwens ook dat ze ledenpasjes aan moeten maken, dat we standaard 10% of 5% korting moeten krijgen als wij als vaste Lushies daar langskomen
pi_27439190
60 euro maar??

mijn verlanglijstje is bij elkaar nog veel duurder
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:28:05 #136
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27439220
Kom op met die verlanglijstjes!

De mijne (vandaag dan, kan iedere dag veranderen).

- Big
- Retread
- Jungle
- Smooth Stack
- Sweetie Stack
- Celestial
- Candy Fluff
- Happy for Sad

+/- 95 euro
pi_27439230
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik voor 60 euro aan spul ga kopen, maar ik mijn moeder schopt me in elkaar als ik daarmee thuiskom
Ik denk dat ik het vooraf ga pinnen, dat ik maximaal 50 euro uit wil geven, want ik weet dat ik meer wil maar ik weet niet of ik dat financieel aankan

Mijn lijstje veranderd steeds, ik heb nu nog maar 4 dingen op mijn lijstje. Ik wil ook shampoo blokken, en bleuuuh.
Ik vind trouwens ook dat ze ledenpasjes aan moeten maken, dat we standaard 10% of 5% korting moeten krijgen als wij als vaste Lushies daar langskomen
50 euro is n mooi streven maar ik ben bang dat t bij mij iig meer word, iedereen ff gek zitten maken hier en moet t een en ander meenemen al
en al zou ik van te voren pinnen dan pin ik er daar vast bij
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 21:30:14 #138
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27439273
Tot nu toe:

- Milky bar
- Honey I Washed The Kids
- Babyface
- Each Peach (and Two's a Pear)

Ik twijfel nog of ik aan de shampoo bars ga. Ik heb eigenlijk nooit aan de shampoo bars geroken enzo , en heb me ook nog niet aan de douchegels gewaagd. Ik wil in elk geval wel een lekkere crème en een cadeautje voor paps en mams. We'll see
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:31:38 #139
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27439304
Die shampoobars zijn erg fijn Skaai, en heel zuinig in het gebruik.
Seanick is mijn favoriet. Die doet het ook goed als douchespullie en je kunt er ook een handwasje mee doen. Ideaal voor op reis dus.
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 21:34:39 #140
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27439377
En de Karma Komba bar?
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:36:36 #141
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27439414
Ik zit nu op de ¤69,-. Maar ik heb echt zitten schrappen enzo, ik wil echt niet meer uitgeven.
Whatever I want.
pi_27439437
top stack
Demon in the dark, voor het mannetje dat hem vervolgens waarschijnlijk weigert te gebruiken, maar dan maak ik hem wel op.
enzymion
herbalism
creamed almond smoothie

mmmh dat blijft niet binnen het geplande budget

Ooh ja en nog een stukje milky bar wellicht

Dat wordt keuzes maken
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:38:57 #143
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27439463
Oeh, ik vergeet dat er nog korting van afgaat.

*weer een bath melt opgooit
Whatever I want.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:40:37 #144
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27439493
Ik denk dat ik ipv een Sweetiestack twee grote stukken (voor ¤10,-) Honey en Rockstar haal. Die coco vind ik toch wel wat minder. Heb liever twee van die dan die drie.
Whatever I want.
pi_27439555
Maar hopelijk krijgen we ook een boel monstertjes om thuis te proberen
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:50:21 #146
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27439681
Kleine recensie van een vriendin:

Jumping Juniper shampoobar

Shampoo - Met jeneverbessen om een vette hoofdhuid wat te verfrissen en citroen- en limoenolie ter verbetering van de bloedsomloop..

Ze had laatste tijd erg last van vet haar, waar ze geen kant mee op kon. Totdat ze de Jumping Juniper gebruikte. Haar haar werd er weer droger van, maar zelfs zo droog dat ze nu dus erg droog haar heeft gekregen.
En dat na 1x gewassen te hebben met de Jumping Juniper. Hij werkt wel goed, maar iets té goed naar haar smaak. Ze is erg blij dat ze van het vette haar af is, maar met dat droge haar nu is ze ook absoluut niet tevreden mee.
Whatever I want.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:51:52 #147
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27439710
Hmm, das dan weer het andere uiterste.

Hoeveel korting krijgen jullie eigenlijk op die avond?
De Madrid al cielo
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:52:21 #148
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27439719
10 procent
  zaterdag 28 mei 2005 @ 21:56:57 #149
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27439815
Altijd fijn, ben jaloers
De Madrid al cielo
pi_27440884
Mijn lijstje:

cosmetic warrior
love lettuce
brazened honey
crash course
ambrosia
cosmetic lad
big
reincarnate
mask of magnaminty
demon in the dark
coalface

das (zonder korting) 94 euro

en dan nog een kadootje voor mams en misschien ook voor broerlief erbij! en die mannenkadodoos!
pi_27441287
Net mijn gezicht schoongemaakt met babyface.
Werkt heerlijk verkoelend op een door de zon verbrand huidje!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 23:37:12 #152
48233 Auticia
warriorette
pi_27441669
Ochjee, lijstjes .

Ik vind het ook zo moeilijk. Gezien mijn vakantiegeld er al lang en breed doorheen is .

Maar de Karma Soap is bijna op, evenals de Rock Star en de Milky Bar.
Een extra pot Retread zou ook wel van pas komen .
Ik ben erg benieuwd naar de Angels Delight.
Fresh Farmacy lijkt me ook erg interessant, evenals de tandpasta's als die er al zijn .
En de Ginger Soap lijkt me ook wel lekker.

.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 23:49:52 #153
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27441928
Reken maar niet op de tandpasta's. Die zijn voorlopig uitgesteld. Er is geen tubevulmachine. Las het net op het Amerikaanse forum.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 23:51:10 #154
48233 Auticia
warriorette
pi_27441952
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 23:49 schreef Sanne het volgende:
Reken maar niet op de tandpasta's. Die zijn voorlopig uitgesteld. Er is geen tubevulmachine. Las het net op het Amerikaanse forum.
Scheelt dan weer mooi in de centen !
  zaterdag 28 mei 2005 @ 23:53:20 #155
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27441999
Ja, dan kunnen we weer wat anders uitzoeken!

Jouw Retread ook over de helft? Vind hem best snel gaan, maar gebruik hem ook wel vaak. Heerlijk spul.
  zondag 29 mei 2005 @ 00:00:21 #156
48233 Auticia
warriorette
pi_27442210
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 23:53 schreef Sanne het volgende:
Ja, dan kunnen we weer wat anders uitzoeken!

Jouw Retread ook over de helft? Vind hem best snel gaan, maar gebruik hem ook wel vaak. Heerlijk spul.
Ik ben helemaal verliefd op die Retread. . Geweldig goedje inderdaad!

The Soft Touch werpt ook zijn vruchten af, heerlijk zachte handen 's morgens!
pi_27442251
Is dat retreat ook aan te raden voor krul haar?
  zondag 29 mei 2005 @ 00:03:28 #158
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27442293
Ik kan het je niet vertellen cora, ik heb dun stijl haar.
  zondag 29 mei 2005 @ 00:04:42 #159
48233 Auticia
warriorette
pi_27442320
Ik weet het ook niet Cora. Maar ruik er voor de grap eens aan . .
  zondag 29 mei 2005 @ 00:08:38 #160
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27442406
Ik heb mijn reukvermogen nog steeds niet helemaal terug. Kon vanmiddag rustig de Lush binnen zonder iets te móeten kopen.
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 00:09:56 #161
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27442434
Tubevulmachine !
  zondag 29 mei 2005 @ 00:10:40 #162
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27442464
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:09 schreef Skaai het volgende:
Tubevulmachine !
Moest jij ook aan Jiskefet denken?
pi_27446994
Mijn verlanglijstje van vandaag (kan nog veranderen):

-Sea vegetable
-Helping hands of the soft touch
-Trichomania (die ruikt niet kokoserig he? Ik vond em in de winkel wel lekker ruiken dacht ik, zeker nu fuel zo tegen valt wil ik toch wat anders proberen).
-Ooh la la (voor papa)
-Smooth stack
-Aquamarina (die lijkt toch veel te doen voor (tegen) puistjes en m'n proefje is bijna op)

¤38,25 zonder korting (Papa betaalt ooh la la zelf). Wow, dat valt mee En mn vakantiegeld is nog niet eens binnen!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2005 11:20:20 ]
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 11:40:57 #164
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27447607
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:10 schreef Sanne het volgende:

[..]

Moest jij ook aan Jiskefet denken?
Nee dat kijk ik nooit
  zondag 29 mei 2005 @ 11:50:35 #165
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27447881
Ik wil, ik wil, ik wil!

Karma Kream, FlyingFox douchegel, You snap the whip, Running for the Embassy, Fair Trade Foot Lotion, Ambrosia, Arabian Bright, Honey I washed the kids en Rockstar halen. ¤79,-
Whatever I want.
pi_27447950
quote:
Op zondag 29 mei 2005 11:50 schreef PeRi het volgende:
¤79,-
Daar heb je heel wat blokken ALDI-zeep voor.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
  zondag 29 mei 2005 @ 11:55:16 #167
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27448020
Er zitten twee kadootjes tussen, dat wel.
Whatever I want.
pi_27448031
Jullie moeten méér kopen vind ik! Anders kom ik helemaal zo debiel over als ik voor meer dan 100 euro afreken
  zondag 29 mei 2005 @ 11:55:53 #169
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27448033
Waarvan ik zelf ook kan meegenieten. Dat ook.
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 11:57:51 #170
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27448083
quote:
Op zondag 29 mei 2005 11:55 schreef imago het volgende:
Jullie moeten méér kopen vind ik! Anders kom ik helemaal zo debiel over als ik voor meer dan 100 euro afreken
Ben je gek meid. Ik denk dat de Lush dames onze inbreng zéér waarderen.

Ik neem iig voor de zekerheid beide creditcards mee. Ooit wil ik toch ook zo'n hoedendoos.
  zondag 29 mei 2005 @ 12:02:14 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27448205
Hmm, ik zal denk ik toch moeten budgetteren. Ik ga onverwacht op vakantie. Meer dan 50 wil ik niet gaan uitgeven, maar mijn lijstje staat momenteel toch 'maar' op zo'n 35 euro.
pi_27449163
Oh en ik wil ooknog een deo Maar daar moet ik even voor gaan snuffelen.
  zondag 29 mei 2005 @ 12:48:32 #173
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27449426
Waar zal ik me eens mee gaan douchen? Ik kan weer een klein beetje ruiken, maar weet het niet.
Ik heb op voorraad:

Angel's Delight
Cereology
Bohemian
Sea Vegetable
Flying Fox
Happy for SAD

Help eens even een keuze te maken passend bij dit weer?
  zondag 29 mei 2005 @ 12:49:21 #174
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27449448
Ik vind Sea Vegetable wel bij deze dag passen
  zondag 29 mei 2005 @ 12:50:25 #175
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27449484
Of Bohemian
De Madrid al cielo
  zondag 29 mei 2005 @ 12:51:20 #176
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27449510
Ja die twee kwamen ook in mij op. Hoewel Happy ook erg bij dit weer past.

Misschien moet ik eens een mix proberen
  zondag 29 mei 2005 @ 12:53:03 #177
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27449555
Ik ga zometeen met Coco in de weer, die deze douchebeurt niet gaat overleven.
Perfecte timing dus, wo. komt er weer een nieuw stuk van
  zondag 29 mei 2005 @ 12:55:33 #178
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27449635
Ik zag dat die vreselijke sod soap uit het smoothie pack is gehaald. Die ga ik nu dus ook kopen!
pi_27450043
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:55 schreef Sanne het volgende:
Ik zag dat die vreselijke sod soap uit het smoothie pack is gehaald. Die ga ik nu dus ook kopen!
Wat is er voor in de plaats gekomen?
  zondag 29 mei 2005 @ 13:12:46 #180
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_27450117
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
Waar zal ik me eens mee gaan douchen? Ik kan weer een klein beetje ruiken, maar weet het niet.
Ik heb op voorraad:

Flying Fox

Help eens even een keuze te maken passend bij dit weer?
Ik ben al elf maanden serieus.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:17:36 #181
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27450247
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:10 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Wat is er voor in de plaats gekomen?
Dat is een goede vraag, dat ben ik eerlijk gezegd weer vergeten.
Maar het kan niet slechter zijn dan sod soap. Voor mij dan.
  zondag 29 mei 2005 @ 15:58:39 #182
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27454566
Ik zal ook eens mijn lijstje bij elkaar zetten straks.
Ben alleen de naam kwijt van datgene wat de wondjes verzorgde of ruwe plekken op de elleboog.
Wie en wat was dat ook alweer?

Wij hadden gisteren personeelsfeest, en gingen naar hotel. Smiddags klootschieten gedaan. Daarna dachten we lekker in bad te gaan voor het feest. Maar onze kamer had geen bad En ik had mijn bruisbal meegenomen. Ik dacht lekker met glitters voor het feest sávonds.. maar ja dat ging niet door helaas. Mijn coco is nu wel echt op.. Dus die wordt zaterdag zeer zeker bijgehaald.
Ik ga lijstje maken
  zondag 29 mei 2005 @ 16:19:30 #183
30203 sefer
Larrios
pi_27455209
omg, die tekst die bij gorgeous staat.
ik móet em gewoon hebben
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  zondag 29 mei 2005 @ 16:37:20 #184
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27455790
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:58 schreef Funnie het volgende:
Ben alleen de naam kwijt van datgene wat de wondjes verzorgde of ruwe plekken op de elleboog.
Wie en wat was dat ook alweer?
Lemony Flutter Cuticle Butter

Morgen neemt iemand me mee naar Amsterdam, ik hoop dat ik me kan beheersen.
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 16:54:59 #185
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27456356
ik denk dat ik dinsdag naar haarlem ga
op t lijstje staat voorlopig babyface, sweetie stack, en waarschijnlijk een massage bar.
verder weet ik t nog even niet.
zou wel wat verzorgings produkten willen ofzo, maar ben daar nog niet zo into
  zondag 29 mei 2005 @ 16:56:29 #186
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27456406
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:37 schreef PeRi het volgende:

[..]

Lemony Flutter Cuticle Butter

Morgen neemt iemand me mee naar Amsterdam, ik hoop dat ik me kan beheersen.
Thnx!!

Nou mijn lijst is ehm... lang

Dus dat wordt schrappen...

Dit is wat ik eigenlijk allemaal wilde halen..

Angels on bare skin
angels on delight
baby face
celestial creme
dream cream
symphatie for the skin
bufy the back side
coconut smoothy
reincernate
chocolade whipstick
silky underwear
You've been mangoed
banana moon
demon in the dark
i should coco
milky bar
red rooster
noriko (kan ik niet vinden op de site?)
Lemony flutter cuticle butter (kan ik ook niet vinden)
(ik vond wel lip service, was ook voor die plekjes op de elleboog las ik) Maar die lemony klinkt al lekkerder

Wie helpt mij schrappen?
(deze lijst heb ik gemaakt naar aanleiding van de reacties en en goedkeuringen in dit topic reeks )
  zondag 29 mei 2005 @ 16:56:57 #187
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27456423
respect voor die lijst
  zondag 29 mei 2005 @ 17:00:20 #188
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27456542
nou... eerder beschamend. Moet echt uitdunnen die zooi!
  zondag 29 mei 2005 @ 17:01:01 #189
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27456565
Ik kan je niet helpen.
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 17:02:26 #190
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27456614
ik weet juist niet zo goed wat ik moet halen
  zondag 29 mei 2005 @ 17:02:56 #191
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27456638
Wil je dingetjes voor mij halen en betalen?
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 17:21:59 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27457209
Ik was zojuist bij Lush, en daar ging ik gezichtscremes uitproberen..Eéntje vond ik er echt heel lekker. Pas daarna viel mijn oog op de prijs. 59,95. Per potje, dus. De verkoopster bazelde nog iets over dat princess Di dat altijd gebruitke etc. etc., maar niks rechtvaardigt m.i. die prijs
  zondag 29 mei 2005 @ 17:22:49 #193
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27457231
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Wil je dingetjes voor mij halen en betalen?
halen
betalen? ja hoor.
als ik het maar terugrkijg
  zondag 29 mei 2005 @ 17:23:01 #194
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27457235
Ah, dat was Gorgeous zeker, Aventura?
  zondag 29 mei 2005 @ 17:39:35 #195
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27457765
Yepp, indeed!
Zijn er nog meer mensen die door de meet niet kunnen stemmen
  zondag 29 mei 2005 @ 17:43:01 #196
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27457880
Je kunt 's morgens vroeg toch al stemmen?
Anders kan ik ook niet...
  zondag 29 mei 2005 @ 17:43:25 #197
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27457894
Ik ga 's ochtends stemmen. Of 's middags. Ik ben vrij
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 17:48:27 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27458073
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Sanne het volgende:
Je kunt 's morgens vroeg toch al stemmen?
Anders kan ik ook niet...
Nah, moeilijk want ik ga al eerder heen omdat ik 's middags eerder wegga..
Spreken wij nog een tijd af bij Rimini? 6 uur?
  zondag 29 mei 2005 @ 17:49:39 #199
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27458109
6 uur is prima. Dat redden we toch wel, als we snel bestellen?
  zondag 29 mei 2005 @ 17:52:42 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27458223
Makkelijk, lijkt me! Het blijft toch een beetje lopende bandwerk daar
  zondag 29 mei 2005 @ 17:58:20 #201
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27458408
True
pi_27458571
Is de smooth stack niet meer met sod soap? Volgens de site wel, er staat zelfs "nieuwe versie". Is die dan niet meer te krijgen? Oude voorraad ofzo? Toen ik nog eens aan mn monstertje snuffelde vond ik sod soap bij nader inzien toch wel oke Maar dan wel icm Miranda en Rockstar Heb er toch geen 4 euro voor over los.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2005 18:05:13 ]
  zondag 29 mei 2005 @ 18:07:08 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27458672
In het pakket dat ik zaterdag in mijn handen had zat geen sod soap meer.
pi_27458713
Ze zijn sowieso nogal traag met de site. We zullen het wel zien woensdag
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 18:31:47 #205
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27459341
Ik denk dat ik mijn Honey I Washed the kids inruil voor een Sweetie Stack. Mijn Rockstar schiet ook al op namelijk
pi_27461247
Ik ga donderdag naar Lush! Door dit topic ben ik helemaal enthousiast geworden en ik duik na mijn tentamen even lekker de stad in! (Amsterdam)

En nu maar hopen dat ik niet teveel uit ga geven
Ik wil in ieder geval een lekkere shampoobar hebben en een aantal lekkere zeepjes
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 29 mei 2005 @ 19:40:35 #207
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27461290
Good4u nectarientje!

Doe je wel uitgebreid verslag nadat je bij Lush geweest bent?
pi_27461808
Is de Sod Soap nu al uit het assortiment dan? En is dat iets internationaals? Want ik vond het best lekker ruiken nl.

En heeft iemand die enchanted eye cream weleens geprobeerd?

Mijn proefje Banana Moon was trouwens niet zo'n enorm succes. Ik vond het niet zo lekker ruiken, het is wat muffig en het schuimt totaal niet. En ik hield na een wasbeurt zo weinig over dat ik proefje maar in ene keer opgemaakt heb.

[ Bericht 31% gewijzigd door Maeghan op 29-05-2005 20:04:20 ]
pi_27461866
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:40 schreef Sanne het volgende:
Good4u nectarientje!

Doe je wel uitgebreid verslag nadat je bij Lush geweest bent?
Uiteraard!
Ik heb net even een verlanglijstje gemaakt:
- sweet japanese girl
- irresistible bliss
- ultimate shine
- arabian bright
- karma zeepje
- red rooster zeep: die klinkt echt als een zeep voor mij

en ik probeer wat sponsoring los te peuteren hier
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 29 mei 2005 @ 20:24:41 #210
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27462562
Angels on bare skin
angels on delight
baby face
celestial creme
dream cream
symphatie for the skin
buffy the back side
coconut smoothy
reincernate
chocolade whipstick
silky underwear
You've been mangoed
banana moon (Twijvel nu over, om reactie van zonet)
demon in the dark
i should coco
milky bar
red rooster
noriko (kan ik niet vinden op de site?)
Lemony flutter cuticle butter (kan ik ook niet vinden)

En erbij gekomen is:

17 cherry tree lane
Middle earth turns to rock

Toch meer eraf dan erbij
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 20:28:59 #211
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27462687
Ik vond de Banana Moon ook niet zo sterk ruiken als dat hij in de winkel doet, maar misschien vind jij het juist heel lekker. Vraag om een proefmonstertje!
  zondag 29 mei 2005 @ 20:33:47 #212
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27462820
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef Maeghan het volgende:
Is de Sod Soap nu al uit het assortiment dan? En is dat iets internationaals? Want ik vond het best lekker ruiken nl.
Sod soap gaat uit het assortiment ja. Is niet de enige trouwens, er verdwijnen er meer. Ook vervalt (op Flying Fox na) alle douchegel. Dat is Lush, ze blijven vernieuwen.

Soms komen zeepjes terug, in een nieuwe vorm of een verbeterde oude. Angel's Delight is bijv. ieder jaar een beetje anders. Aangepast op de smaak van de kopers.
  zondag 29 mei 2005 @ 20:34:20 #213
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27462843
Er ligt trouwens nog wel sod soap in de winkels. Ze gaan het alleen niet opnieuw maken.
pi_27462968
Misschien maar even halen dan van de week. Nog cadeautips voor iemand die je niet zo goed kent en waarvan je niet weet of ie een bad heeft?

En heeft iemand die Arabian Bright weleens geprobeerd? Want zo'n rode gloed staat me wel aan, maar ik weet niet wat ik precies moet verwachten.
pi_27463158
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef Sanne het volgende:
Ah, dat was Gorgeous zeker, Aventura?
Heb een proefje gekregen van Gorgeous, hij is wel erg fijn moet ik zeggen, heb echt een stralend perzikhuidje. Maar hij is nog duurder dan mijn ook al niet goedkope Chanel moisturizer die ik normaal gebruik.. Ga dr nog maar een nachtje over slapen..
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zondag 29 mei 2005 @ 20:47:44 #216
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27463200
Ik denk dat ik gewoon mijn lijst meeneem. Met doorgestreept en al

En ik zie verder wel.. Maar nadeel in de winkel is dat alle geuren overheersen. ik heb de vorige keer ook mede dank zij topic dingen gevonden die ik erg lekker bleek te vinden. 2 dingen die ik niet zo lekker vond. Dat was de flying fox temple balm en de sea vegatable.

Verder hou ik wel van de zoete dingen merk ik nu. Dus banaan vanille cocos ..Maar goed. Ik ga niet zo gek veel meer dan de vorige keer doen. Toen zaten en er kado's bij. En dit keer niet. heb nu 2 dingen geschrapt die ik al gehad heb. En nu toch liever wat nieuws wil proberen. En die andere 2 komen wel weer een andere keer (Buffy en Mangoed) Cocos wil ik wel weer hebben. Daar haal ik ook wat meer van.
Blijft momenteel mijn favoriet. Gewoon erg lekker met die stukjes coccos erdoor heen. Ik heb bij mijn operatie wonden erg veel jeuk.. En dan scrub ik daar lekker mee. Zonder mezelf open te krabben.. Het helpt wel tegen de jeuk.
  zondag 29 mei 2005 @ 20:49:00 #217
48233 Auticia
warriorette
pi_27463231
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:39 schreef Aventura het volgende:
Yepp, indeed!
Zijn er nog meer mensen die door de meet niet kunnen stemmen
Ik heb gemachtigd .
  zondag 29 mei 2005 @ 20:53:04 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27463339
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:38 schreef Maeghan het volgende:
Misschien maar even halen dan van de week. Nog cadeautips voor iemand die je niet zo goed kent en waarvan je niet weet of ie een bad heeft?

En heeft iemand die Arabian Bright weleens geprobeerd? Want zo'n rode gloed staat me wel aan, maar ik weet niet wat ik precies moet verwachten.
Als je niet weet of ze een bad hebben zou ik me tot de zeep en shampoo beperken.
Een stack doet het altijd wel goed; zit altijd wel iets bij dat ze lekker vinden. En hopelijk vinden ze ze allemaal lekker.
pi_27463513
Heeft iemand wel eens de absolution, amazonian en de cream catcher massage bar gehad?
En en en en?
Ruikt die laatste een beetje wierookachtig?
Ik wil iets wierookachtigs.
En hoe ruikt ginger?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27463736
Ik heb er zin iiin!
  zondag 29 mei 2005 @ 21:17:17 #221
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27464032
Na heel wat veranderingen en doorstrepen en toch maar weer toevoegen, is dit nu mijn enige echte lijstje:

Karma Kream, FlyingFox duchegel 500ml, Creamed Almond & Coconut Smoothie, You snap the whip, Running for the embassy, Fair Trade Foot Lotion, Ambrosia 250ml, Arabian Bright, Honey I washed the kids en een Rockstar.

De Fair Trade Foot en Running for the Embassy zijn kadootjes voor mn mams, maar die kan ik zelf toch ook wel gebruiken

Ik baalde net wel toen ik ging douchen, dat ik geen Rockstar meer heb en nu dus nog 3 dagen zonder moet ! Ik hoop dat ik me morgen kan beheersen
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 21:24:18 #222
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27464266
Ik heb er ook zin in! Bedacht ineens dat ik nog een spaarrekening had waar ongeveer het bedrag op staat dat ik woensdag wil besteden. Wat een verslaving is dat Lush toch, maar wat zal mijn badkamer er weer lekker van gaan ruiken.
pi_27465849
Eten om 6 uur dus?

Ik ga Big van mijn lijstje gooien, en er komt AOBS bij want die is bijna op.

En ik vind dat we meer korting verdienen omdat hun omzet door deze topics op z'n minst verdubbelt!
  zondag 29 mei 2005 @ 22:15:40 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27465879
We moeten printjes van die topics meenemen, ze weten niet wat ze zien!
  zondag 29 mei 2005 @ 22:17:48 #225
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27465938
Ik had er woensdag ook wel erg graag bij willen zijn !
Maar doordeweekse dag kan ik gewoon niet redden. Erg jammer vind ik het.
Leek me wel leuk een Lush Meet. Maar het is altijd op door de weekse avonden toch??
pi_27465986
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Sanne het volgende:
We moeten printjes van die topics meenemen, ze weten niet wat ze zien!
Ik vind dat we een "vaste klanten & lush promo team" pasje moeten krijgen waarmee we altijd korting krijgen
  zondag 29 mei 2005 @ 22:20:25 #227
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27466024
Ja dat zou leuk zijn, een vaste klanten korting kaart.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:20:41 #228
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27466030
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:14 schreef imago het volgende:

En ik vind dat we meer korting verdienen omdat hun omzet door deze topics op z'n minst verdubbelt!
Ik stem voor een korting van 99%.
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:20:41 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27466031
Kan iemand van ons daar nu niet gaan infiltreren als verkoopster??
  zondag 29 mei 2005 @ 22:21:21 #230
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27466061
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Sanne het volgende:
Ja dat zou leuk zijn, een vaste klanten korting kaart.
Zullen we vragen of er mogelijkheden zijn woensdag? Valt altijd te proberen.
Whatever I want.
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 22:22:45 #231
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27466107
We trekken gewoon allemaal shirts aan met "LUSH CREW", en gaan dan die winkel binnen, smijten onze mandjes vol, en zeggen dat we mogen crew shoppen. "Ja we zijn van het filiaal in Maastricht! Bedankt he!". En dan zijn we snel weg. (Zonder te betalen, duh )
  zondag 29 mei 2005 @ 22:29:04 #232
3011 E.T.
pi_27466323
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Als ze een filiaal openen in Rotterdam (wat ze wel in de nabije toekomst van plan zijn) ga ik gewoon solliciteren!
  zondag 29 mei 2005 @ 22:30:11 #233
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27466353
Het lijkt me fantastisch om in zo'n winkeltje te werken. Weet zeker dat ik een hoop zal verkopen ook in al mijn enthousiasme. Maar of ze mij mijn huidige salaris kunnen betalen, dát betwijfel ik.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:31:25 #234
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27466394
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef E.T. het volgende:

[..]

Als ze een filiaal openen in Rotterdam (wat ze wel in de nabije toekomst van plan zijn) ga ik gewoon solliciteren!
Ik ook. Dat zou echt geweldig zijn
Het handigste zou zijn in het Alexandrium. Denk dat ik ze die suggestie maar eens ga mailen
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:32:24 #235
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27466430
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:30 schreef Sanne het volgende:
Het lijkt me fantastisch om in zo'n winkeltje te werken. Weet zeker dat ik een hoop zal verkopen ook in al mijn enthousiasme. Maar of ze mij mijn huidige salaris kunnen betalen, dát betwijfel ik.
Misschien dan ander werk daar doen, zoals marketing of management of productontwikkelaar ofzo. Ik wil hun website wel reslylen, want die is echt crap
  zondag 29 mei 2005 @ 22:33:59 #236
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27466497
OMG dit begint echt een obsessie te worden. Echt erg eigenlijk
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:35:10 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27466543
Welnee, i am just kidding. Die dames op de UK site, die zijn pas ernstig
  zondag 29 mei 2005 @ 22:35:15 #238
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27466546
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Misschien dan ander werk daar doen, zoals marketing of management of productontwikkelaar ofzo. Ik wil hun website wel reslylen, want die is echt crap
Ze zijn aan het praten over die website. Want dat kan natuurlijk echt niet.
Vind die Engelse trouwens ook niet overzichtelijk. De Amerikaanse daarentegen wel.
En er moet een Nederlands forum komen.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:36:41 #239
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27466607
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef Aventura het volgende:
Welnee, i am just kidding. Die dames op de UK site, die zijn pas ernstig
Ik bedoelde ook mezelf
Whatever I want.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:38:06 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27466662
In de UK zijn ze helemaal doorgeslagen.
In de states trouwens ook. Als je ziet wat ze daar een moeite doen voor een stukje zeep.
Zag gisteren een topic waarin men diep verontwaardigd was dat de Italiaanse Lush tijdelijke producten verkoopt waar zij voor op een wachtlijst staan. Deze producten worden alleen in Italië verscheept. Wie nog naar Italië gaat: rijd er even langs!
  zondag 29 mei 2005 @ 22:39:05 #241
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27466710
1 x is wel genoeg.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:40:14 #242
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27466749
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef Funnie het volgende:
Maar het is altijd op door de weekse avonden toch
  zondag 29 mei 2005 @ 22:40:17 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27466750
Whaha, dat is wel heel extreem Sanne
  zondag 29 mei 2005 @ 22:41:19 #244
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27466788
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:40 schreef Funnie het volgende:

[..]
Ja Funnie, het is altijd op doordeweekse avonden. Als je de vrijdag tot een doordeweekse avond rekent.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:46:00 #245
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27466967
Erg jammer want ook op vrijdag heb ik pas vroeg in de avond een auto tot mijn beschikking...
Kan Henk moeilijk met de scooter of fiets naar het werk laten gaan..

Met printers, computers & kopieerapparaten

Ik hoor hier wel hoe het was woensdag avond
pi_27467009
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Lush zoekt een Management Accountant!

ooooww... shit.... ik had me nog zo voorgenomen om hier niet te gaan posten...
Eeuwig vijfentwintig
pi_27467187
Oh jeetje, hadden ze dat maar hier: Temptation, apple pie soap... in Australie =D
  zondag 29 mei 2005 @ 22:52:16 #248
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27467193
Haaai Reese
pi_27467486
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:52 schreef Sanne het volgende:
Haaai Reese
Betrapt....

Hoi Sanne Moet ik nou ook mijn lijstje hier neerplempen?
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 29 mei 2005 @ 23:03:15 #250
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27467552
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:01 schreef Reese het volgende:

[..]

Betrapt....

Hoi Sanne Moet ik nou ook mijn lijstje hier neerplempen?

wij zijn gék op lijstjes.
  zondag 29 mei 2005 @ 23:13:27 #251
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27467897
Hebben wij trouwens hier in Amsterdam zacht water? Iemand die dat weet?
Als dat zo is dan móet ik Soft een keer proberen. Veelbelovende dingen over gelezen.

Pfft, en ik heb al zoveel shampoo. Maar ja, ik ben op zoek naar de beste combinatie en volgorde.
pi_27467947
Maar weet niemand of je persee tot het einde moet blijven? Je mag toch gewoon weg wanneer je dat wil neem ik aan?
  zondag 29 mei 2005 @ 23:15:26 #253
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27467971
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:14 schreef heaven7 het volgende:
Maar weet niemand of je persee tot het einde moet blijven? Je mag toch gewoon weg wanneer je dat wil neem ik aan?
Alleen als je keurig afrekent en een briefje van je moeder hebt
pi_27467980
Nee hard Sanne.
pi_27467993
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:15 schreef Sanne het volgende:

[..]

Alleen als je keurig afrekent en een briefje van je moeder hebt
I'll take that as a yes
En mn moeder is toch mee

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2005 23:16:36 ]
  zondag 29 mei 2005 @ 23:17:47 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27468055
Amsterdam heeft zacht water!
quote:
De hardheid van het water wordt meestal uitgedrukt in Duitse graden. De waterleidingbedrijven hanteren de volgende indeling:

0 - 4 ºD
zeer zacht water

4 - 8 ºD
zacht water

8 - 12 ºD
gemiddeld

12 - 18 ºD
vrij hard water

18 - 30 ºD
hard water

Amsterdams leidingwater is 8,4 ºD. Dit heeft veel voordelen: u hoeft minder zeep, waspoeder en onthardingsmiddel te gebruiken. Bovendien heeft u minder last van kalkaanslag in warmwaterapparatuur. Amsterdams leidingwater is milieuvriendelijk, aangenaam en goedkoop in gebruik.
pi_27468108
Ik ben wel benieuwd hoe de avond zal gaan. Met die lijstje van ons kunnen we in principe zo klaar zijn Ikzelf heb al zo'n uitgebreide verlanglijst dat ik niet van plan ben me door een verkoopster nóg meer aan te laten smeren namelijk En zouden we nog monstertjes krijgen?

Oh en had ik Soft Touch al op m'n lijstje staan? Die moet er ook nog bij
pi_27468137
Ik heb alleen nog maar besteld en ik ben nu al happy
Door jullie enthousiastme heb ik me helemaal aan laten steken.
Ik heb nu 4 dingen besteld en heb door jullie geklets over rockstar en AOBS die maar op mijn volgend lijstje gezet
pi_27468222
Hmm, zacht water? Wat hebben wij dan wel niet? Als ik bij mn familie ben in Hoorn/Enkhuizen/Zwaag/Amsterdam is het water altijd vies en hard..
pi_27468266
Dadelijk staan we na 5 minuten flink kopen allemaal weer buiten
pi_27468359
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:22 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, zacht water? Wat hebben wij dan wel niet? Als ik bij mn familie ben in Hoorn/Enkhuizen/Zwaag/Amsterdam is het water altijd vies en hard..
Vrijwel heel Nederland heeft zacht water, alleen in het Zuid-Oosten niet.
pi_27468449
Het smaakt (vooral in Zwaag) toch echt heel anders dan hier hoor
pi_27468809
Zeg, wordt het geen tijd voor een Lush woordenboek, zo voor de vakantie? Zodat je tenminste weet dat je in Frankrijk op zoek moet naar Copacabana als je Buffy op is en zo ;-)
  zondag 29 mei 2005 @ 23:43:30 #264
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27468916
Tx Aventura, ik dacht al dat het zacht was, maar wist het niet zeker.

* Sanne schrapt Big, eerst Soft maar eens proberen.
  maandag 30 mei 2005 @ 08:52:56 #265
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27472930
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:19 schreef imago het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de avond zal gaan. Met die lijstje van ons kunnen we in principe zo klaar zijn Ikzelf heb al zo'n uitgebreide verlanglijst dat ik niet van plan ben me door een verkoopster nóg meer aan te laten smeren namelijk.
Dat idee heb ik ook, ik zou net zo goed, door die winkel kunnen rennen en binnen 5 minuten bij de kassa staan en weer naar huis om alles uit te proberen.
Whatever I want.
  maandag 30 mei 2005 @ 09:36:39 #266
48233 Auticia
warriorette
pi_27473730
quote:
Op maandag 30 mei 2005 08:52 schreef PeRi het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook, ik zou net zo goed, door die winkel kunnen rennen en binnen 5 minuten bij de kassa staan en weer naar huis om alles uit te proberen.
Dan sta ik natuurlijk op de meet met 5 verkoopsters om me heen, want ik vind het wel erg leuk om me te laten verleiden voor producten die ik nog niet ken .
  maandag 30 mei 2005 @ 09:40:28 #267
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27473822
Ik twijfel eigenlijk of ik dat haarmasker moet nemen. Mn haar heeft al wat rood in zich (geverfd), en ik wil het eigenlijk weer pikzwart hebben. Slecht idee eigenlijk dus.
Whatever I want.
  maandag 30 mei 2005 @ 09:45:07 #268
48233 Auticia
warriorette
pi_27473934
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfel eigenlijk of ik dat haarmasker moet nemen. Mn haar heeft al wat rood in zich (geverfd), en ik wil het eigenlijk weer pikzwart hebben. Slecht idee eigenlijk dus.
The Strokes is ook een fijn masker .

Ik bedacht me dat mijn King of Skin ook op is. En ik zou ook graag de You Snap the Whip aanschaffen.
  maandag 30 mei 2005 @ 09:45:47 #269
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27473955
The Strokes is toch voor als je heel voluminieus haar hebt en het plat wilt krijgen?
Whatever I want.
  maandag 30 mei 2005 @ 10:42:32 #270
48233 Auticia
warriorette
pi_27475288
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef PeRi het volgende:
The Strokes is toch voor als je heel voluminieus haar hebt en het plat wilt krijgen?
Mja, maar het ruikt gewoon lekker en je haar wordt er zo zacht van .
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 11:13:11 #271
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27476027
Shit, Turkije heeft geen Lush.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 11:19:33 #272
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27476251
Ik wil deze!!! Jammer dat hij in niet in Nederland te verkrijgen is.

Temptation is our apple pie soap made with fresh, organic apple juice and spicy cinnamon leaf oil. Apples contain organic acids which are good for stimulating sedentary people. Picture this, ‘Adam, get up off your backside and come over here.’ ‘No, can’t be bothered.’ ‘Here, have an apple then.’ Temptation soap smells sharp, refreshing and spicy. Just wave it under someone’s nose when you want to tempt them into the shower with you.
  maandag 30 mei 2005 @ 12:13:55 #273
16715 Mylene
*schatje*
pi_27477982
Het is ook mogelijk om bij de Duitse Lush site (zie AGBs info) te bestellen. Ze hebben daar ook een speciaal hoekje met restpartijen. En misschien hebben ze daar ook dingen die hier niet in het assortiment zijn.
quote:
Wir haben für alle Lush Freaks ein Restpostendepot eingerichtet, in welchem wir unsere Schätze, die eigentlich zu anderen Jahreszeiten als der jetzigen aktuell waren, mit reduzierten Preisen anbieten.
.

lushonline.de
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 14:20:00 #274
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27481558
Aha, mijn zus krijg een A Little Monkey Bubble Bar Slice. Is hij echt zo bananerig als dat hij eruit ziet?
  maandag 30 mei 2005 @ 14:53:20 #275
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27482423
morgen ga ik lushen in haarlem
en moet voor mn mama ook al het 1 en ander meenemen, die heb ik ook aan de lush gebracht, whehe.
pi_27483930
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:19 schreef Skaai het volgende:
Ik wil deze!!! Jammer dat hij in niet in Nederland te verkrijgen is.

[afbeelding]

Temptation is our apple pie soap made with fresh, organic apple juice and spicy cinnamon leaf oil. Apples contain organic acids which are good for stimulating sedentary people. Picture this, ‘Adam, get up off your backside and come over here.’ ‘No, can’t be bothered.’ ‘Here, have an apple then.’ Temptation soap smells sharp, refreshing and spicy. Just wave it under someone’s nose when you want to tempt them into the shower with you.
Deze heb ik volgens mij gewoon in de lush van Maastricht zien liggen...
Ik wil best een stukje voor je meenemen, heb ik tenminste weer een goed excuus om naar de lush te gaan
  maandag 30 mei 2005 @ 16:26:56 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27485533
ik heb een probleem huidje op mn gezicht, wisselnde droge plekken, maar ook weer vette zones.
wat zou ik kunnen gebruiken om mn giecheltje leker te evrzorgen?
  maandag 30 mei 2005 @ 16:59:51 #278
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27486577
Vandaag is mijn lush pakketje gebracht maar ik was niet thuis, dus dat wordt morgen
De Madrid al cielo
  maandag 30 mei 2005 @ 17:44:47 #279
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27487904
Het is nu bijna 6 uur en ik ruik nog steeds ontzettend naar Rockstar Ikvind hem bij nader inzien toch erg lekker!
  maandag 30 mei 2005 @ 17:57:47 #280
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27488189
als ik me met de rockstar was, gewoon zo, blijft ie neit zo lang hangen.
wel als ik wat op n washandje doe en me zo was
  maandag 30 mei 2005 @ 18:38:13 #281
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27489048
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:44 schreef Aventura het volgende:
Het is nu bijna 6 uur en ik ruik nog steeds ontzettend naar Rockstar Ikvind hem bij nader inzien toch erg lekker!
Dat heb ik ook, ik ruik hem ook heel lang nog op mijn huid en alleen dan vind ik hem lekker, in de douche en gewoon vind ik hem vies.
De Madrid al cielo
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 18:39:00 #282
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27489063
Oke, mijn lijstje:

A Little Monkey Bubble Bar (cadeautje)
Milky Bar
Sweetie Stack
Babyface
Each Peach (And Two's A Pear)
Ultimate Shine
Top Stack (cadeautje)
Een temple balm, welke weet ik nog niet
King Of Skin (of een lekkere gezichtscreme)

En dat mag kosten: 64,55.
Ben toch maar over mijn budget heen gegaan en ik heb de korting er nog niet afgehaald. Dus ik kom uiteindelijk toch nog onder de 60 euro te zitten.
pi_27489598
Ben ik de enige van wie het vakantiegeld nog niet binnen is?
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 19:06:11 #284
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27489680
Ik krijg het pas de 6e of 7e dag van juni, gelijk met mijn salaris.
  maandag 30 mei 2005 @ 19:08:43 #285
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27489741
Tadaaa, de officiële uitnodiging:
quote:
Een verwenavond bij Lush

Op woensdag 1 juni van 19.00 tot ongeveer 20.30, ben je van harte welkom om onder het genot van een glaasje wijn (nader) kennis te maken met onze bijzondere producten. We zullen een korte introductie houden met aandacht voor onze nieuwste huidverzorgingsproducten. Daarna is er tijd voor persoonlijk huid- en haarverzorgingadvies en kun je een van onze verse maskers uitproberen. Verder kun je winkelen met 10% korting op ons gehele assortiment en krijgt iedereen aan het einde van de avond een leuke goodiebag mee naar huis.
Het adres is Leidsestraat 14, Amsterdam (Tram 1, 2 en 5 vanaf Centraal Station, halte Koningsplein). Tel. 020-4234315

Tot snel!
Bonnie en Isa, Lush Leidsestraat

Een goodies bag! Ze hadden het me al verteld, maar ik wilde jullie niet met een dooie mus blij maken.

maandag 30 mei 2005 @ 19:10:18 #286
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27489769
Goodiebag
Whatever I want.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 19:12:16 #287
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27489802
Bonnie en Isa, we love you!
Oooh ik heb er zo'n zin in jongens
Ik ben nu al hebberig aan het doen
pi_27490027
Daar zullen de monstertjes wel inzitten?
pi_27490079
Oeh, goodie baaags!
  maandag 30 mei 2005 @ 19:25:59 #290
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27490121
ik wil ook een goodie bag

maandag 30 mei 2005 @ 19:31:04 #291
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27490249
Ik wil stemmen
pi_27490280
GOODIE BAGS! En een presentatie en huidadvies en maskertjes testen met z'n allen en en en en LEUK!!!

Wie gaan er nu uiteindelijk mee eten? Alleen Sanne, Aventura en ik?
  maandag 30 mei 2005 @ 19:35:04 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27490362
Was er niet nog iemand die kwam eten? Ik weet het niet meer...
pi_27490407
Ik en mams eten ergens anders.
  maandag 30 mei 2005 @ 19:42:41 #295
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27490564
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog 2 eters gevonden!
  maandag 30 mei 2005 @ 19:45:11 #296
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27490624
Eten:

Aventura
Cinnamongirl
Choas
imago
Sanne

Er kunnen er nog vééél meer bij. Rimini's is wel bestand tegen grote groepen.
Voor vijf euro kun je er prima eten. Vlakbij Lush. 18.00 uur. Meld hier ff als je komt.
pi_27490717
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:38 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Deze heb ik volgens mij gewoon in de lush van Maastricht zien liggen...
Ik wil best een stukje voor je meenemen, heb ik tenminste weer een goed excuus om naar de lush te gaan
Heeeeej zeg, vind jij het erg om die ook tegen vergoeding deze kant op te versturen als ze 'm daar nog hebben? Want hij leek mij ook erg lekker en ik las ergens dat ie helemaal uit het assortiment zou gaan.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 19:50:31 #298
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27490756
Idd, ik wil die Temptation ook, I love apples!
  maandag 30 mei 2005 @ 19:50:40 #299
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27490764
Ik voel me als een kind zo blij om die goodiebags
Whatever I want.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 19:51:23 #300
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27490781
Ik snap niet dat mijn moeder haar Lushspul niet gebruikt! Het is een schande!
pi_27490791
Lush stinkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')