Dat is een goede vraag, dat ben ik eerlijk gezegd weer vergeten.quote:
Lemony Flutter Cuticle Butterquote:Op zondag 29 mei 2005 15:58 schreef Funnie het volgende:
Ben alleen de naam kwijt van datgene wat de wondjes verzorgde of ruwe plekken op de elleboog.
Wie en wat was dat ook alweer?
Thnx!!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lemony Flutter Cuticle Butter
Morgen neemt iemand me mee naar Amsterdam, ik hoop dat ik me kan beheersen.![]()
halenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Wil je dingetjes voor mij halen en betalen?
Nah, moeilijk want ik ga al eerder heen omdat ik 's middags eerder wegga..quote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Sanne het volgende:
Je kunt 's morgens vroeg toch al stemmen?
Anders kan ik ook niet...
Uiteraard!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:40 schreef Sanne het volgende:
Good4u nectarientje!![]()
Doe je wel uitgebreid verslag nadat je bij Lush geweest bent?
Sod soap gaat uit het assortiment ja. Is niet de enige trouwens, er verdwijnen er meer. Ook vervalt (op Flying Fox na) alle douchegel. Dat is Lush, ze blijven vernieuwen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef Maeghan het volgende:
Is de Sod Soap nu al uit het assortiment dan? En is dat iets internationaals? Want ik vond het best lekker ruiken nl.
Heb een proefje gekregen van Gorgeous, hij is wel erg fijn moet ik zeggen, heb echt een stralend perzikhuidje. Maar hij is nog duurder dan mijn ook al niet goedkope Chanel moisturizer die ik normaal gebruik.. Ga dr nog maar een nachtje over slapen..quote:Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef Sanne het volgende:
Ah, dat was Gorgeous zeker, Aventura?
Ik heb gemachtigdquote:Op zondag 29 mei 2005 17:39 schreef Aventura het volgende:
Yepp, indeed!
Zijn er nog meer mensen die door de meet niet kunnen stemmen![]()
Als je niet weet of ze een bad hebben zou ik me tot de zeep en shampoo beperken.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:38 schreef Maeghan het volgende:
Misschien maar even halen dan van de week. Nog cadeautips voor iemand die je niet zo goed kent en waarvan je niet weet of ie een bad heeft?
En heeft iemand die Arabian Bright weleens geprobeerd? Want zo'n rode gloed staat me wel aan, maar ik weet niet wat ik precies moet verwachten.
Ik vind dat we een "vaste klanten & lush promo team" pasje moeten krijgen waarmee we altijd korting krijgenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Sanne het volgende:
We moeten printjes van die topics meenemen, ze weten niet wat ze zien!
Ik stem voor een korting van 99%.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:14 schreef imago het volgende:
En ik vind dat we meer korting verdienen omdat hun omzet door deze topics op z'n minst verdubbelt!
Zullen we vragen of er mogelijkheden zijn woensdag? Valt altijd te proberen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Sanne het volgende:
Ja dat zou leuk zijn, een vaste klanten korting kaart.
Als ze een filiaal openen in Rotterdam (wat ze wel in de nabije toekomst van plan zijn) ga ik gewoon solliciteren!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Kan iemand van ons daar nu niet gaan infiltreren als verkoopster??
Ik ook. Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ze een filiaal openen in Rotterdam (wat ze wel in de nabije toekomst van plan zijn) ga ik gewoon solliciteren!
Misschien dan ander werk daar doen, zoals marketing of management of productontwikkelaar ofzo. Ik wil hun website wel reslylen, want die is echt crapquote:Op zondag 29 mei 2005 22:30 schreef Sanne het volgende:
Het lijkt me fantastisch om in zo'n winkeltje te werken. Weet zeker dat ik een hoop zal verkopen ook in al mijn enthousiasme. Maar of ze mij mijn huidige salaris kunnen betalen, dát betwijfel ik.
Ze zijn aan het praten over die website. Want dat kan natuurlijk echt niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien dan ander werk daar doen, zoals marketing of management of productontwikkelaar ofzo. Ik wil hun website wel reslylen, want die is echt crap
Ik bedoelde ook mezelfquote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef Aventura het volgende:
Welnee, i am just kidding. Die dames op de UK site, die zijn pas ernstig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |