Scheelt dan weer mooi in de centenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:49 schreef Sanne het volgende:
Reken maar niet op de tandpasta's. Die zijn voorlopig uitgesteld. Er is geen tubevulmachine. Las het net op het Amerikaanse forum.
Ik ben helemaal verliefd op die Retread.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:53 schreef Sanne het volgende:
Ja, dan kunnen we weer wat anders uitzoeken!
Jouw Retread ook over de helft? Vind hem best snel gaan, maar gebruik hem ook wel vaak. Heerlijk spul.
Moest jij ook aan Jiskefet denken?quote:
Nee dat kijk ik nooitquote:
Daar heb je heel wat blokken ALDI-zeep voor.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:50 schreef PeRi het volgende:
¤79,-
Ben je gek meid. Ik denk dat de Lush dames onze inbreng zéér waarderen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:55 schreef imago het volgende:
Jullie moeten méér kopen vind ik! Anders kom ik helemaal zo debiel over als ik voor meer dan 100 euro afreken
Wat is er voor in de plaats gekomen?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:55 schreef Sanne het volgende:
Ik zag dat die vreselijke sod soap uit het smoothie pack is gehaald. Die ga ik nu dus ook kopen!
Ik ben al elf maanden serieus.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
Waar zal ik me eens mee gaan douchen? Ik kan weer een klein beetje ruiken, maar weet het niet.
Ik heb op voorraad:
Flying Fox
Help eens even een keuze te maken passend bij dit weer?
Dat is een goede vraag, dat ben ik eerlijk gezegd weer vergeten.quote:
Lemony Flutter Cuticle Butterquote:Op zondag 29 mei 2005 15:58 schreef Funnie het volgende:
Ben alleen de naam kwijt van datgene wat de wondjes verzorgde of ruwe plekken op de elleboog.
Wie en wat was dat ook alweer?
Thnx!!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lemony Flutter Cuticle Butter
Morgen neemt iemand me mee naar Amsterdam, ik hoop dat ik me kan beheersen.![]()
halenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Wil je dingetjes voor mij halen en betalen?
Nah, moeilijk want ik ga al eerder heen omdat ik 's middags eerder wegga..quote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Sanne het volgende:
Je kunt 's morgens vroeg toch al stemmen?
Anders kan ik ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |