quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:45 schreef jessie het volgende:
Nou na 59,95 heb ik echt wel zorgen voor de dag van morgen![]()
Bossenaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:55 schreef PeRi het volgende:
Ik als niet DenBoscher, vond het best makkelijk te vinden.
Ik heb het idee dat het de straat waarlangs je de stad in loopt, hij loopt uit op een plein geloof ik.
Vanaf het station alsmaar rechtdoor en je loopt er zo tegenaan.
Wilde je voor een cadeautje kijken bij de Lush in Utrecht? Daar zit er geen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef Maeghan het volgende:
Dat jullie allemaal van die slechte ervaringen hebben met de Kalverstraat. Ik vond het personeel juist heel vriendelijk, ik kreeg echt alles uitgelegd en voorgedaan en voor m'n neus gehouden en zo. Heb ook twee monstertjes gehad bij aankoop van vijf producten. Ok, ik hoop niet dat ze iedere keer zo vriendelijk doen want dan ren ik de winkel uit hoor. Ik snuffel ook liever alleen. =D
Vond het wel humor dat ze dachten dat ik Engels was. Ik denk alleen niet dat ik nog in Amsterdam kom binnenkort. Misschien dat ik er even langsga als ik naar Utrecht moet, want ik moet een cadeautje hebben voor een verjaardag binnenkort en ik weet niet wat en bij Lush komt ze zeker weten nooit. Verder zal ik van de zomer in Engeland wel even bij Lush binnengaan (Hull en York).
Nee, in A'dam natuurlijk. Maar als ik van hier naar Utrecht moet is Amsterdam ook niet meer zo ver uit de richting. Er apart heen gaan vind ik dan weer zonde van m'n tijd (toch een volle 2 uur hier vandaan).quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wilde je voor een cadeautje kijken bij de Lush in Utrecht? Daar zit er geen.
5 producten en 2 proefjes. Bij mij zijn ze iig nooit zo gul. Moet er altijd zelf om vragen daar.
Wat erg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef PeRi het volgende:
Ik moest net een halve stuk Extra Virgin Olive weggooien. Ik was even aan het ordenen in het kastje (en kijken wat ik moet meenemen voor een paar daagjes weg) en ik zag ineens iets bruins in het bakje liggen. Kon Cereology niet zijn, want die had ik al verplaatst.
Ik doe het bakje open, is mn mooie groene stukje helemaal bruin en het stonk!
Ik had al eens eerder gezegd dat ik dacht dat ie mn Honey aantastte, en nu dit. Heb het laatste stuk wat ik had (denk zo'n 30 à 40 gram) weggegooid dus, ik heb het stuk hoogstens 1,5 maand in mn bezit gehad. Het is best fijne zeep, een lekkere zachte geur. Niet mn lieveling, ik zal 'm niet missen en ook niet snel een nieuwe kopen. Maar toch baal ik hier behoorlijk van.
Afgesloten bakje? Dan kan er geen zuurstof bij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef PeRi het volgende:
Gewoon in een dicht diepvriesbakje in mn burokastje. Eerst had ik hem samen met Honey in een bakje, maar toen die ineens een bruin plekje vertoonde heb ik 'm alleen weggelegd. Toen was ie nog helemaal mooi groen! Nu niet meer. Heb 'm een tijdje niet gebruikt ook
Hij zat in een afgesloten bakje ja, ik wacht ook altijd met afsluiten tot ze droog zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Afgesloten bakje? Dan kan er geen zuurstof bij.
In de winkel liggen ze volgens mij langer. Kan me tenminste niet voorstellen dat de kerstzepen regelmatig worden aangevuld.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Zet Choas ook maar op de lijst (ik telde 18 mensen, met hem erbij is het dus 19!), we gaan ook meepizza-en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |