Die wil ik ook wel halen volgende week. Hopelijk doet die echt iets voor mijn voeten. Ik heb snel last van eelt en velletjes. Een gewone voetcreme helpt niet echt, is echt wel meer nodig om ze zacht te maken en te houden. Maar misschien helpt dit spul wel..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:21 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
[i]Running For The Embassy (body butter voor de voeten)
Hmm, nou heel toevallig heb ik die dus nog niet met de I should coco zeep gebruikt, maar het is inderdaad zo dat die echt om te scrubben is dus die houd ik altijd vast met een washandje en dan maar wassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:24 schreef YPPY het volgende:
Zo'n ding heb ik ook, maar dan kreeg ik allemaal klontjes kokos. Of is dat de bedoeling
Idd, ik denk dat moeders haar voetenbutter in de koelkast mag bewarenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:26 schreef Sanne het volgende:
Even een waarschuwing: massagebars smelten snel met dit weer.
Ik deed zojuist Cosmic Dreamcatcher op, en die brak in tweeën.
Misschien voorlopig toch beter in de koelkast bewaren dan naast mijn bed.
Ja das ook het probnleem..ze hebben die zeepjes allemaal kinky naampjes gegeven waardoor ik er helemaal niet meer uit kom...is die zaak een beetje te bereiken met openbare vervoer?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:33 schreef Skaai het volgende:
Je kan een gelijksoortig combi pakket samenstellen in de winkel. Meestal in een doosje (Hoewel T-A 1 euro voor een doosje moest bijbetalen) en ze kunnen het leuk inpakken. Droge huid, nou een Angels on Bare skin pakketje, met bijpassende producten? Lekker stukje zeep, een massage bar oid of een lekkere vochtinbrengende creme. Laat je of hier (wij zijn onderhand ook bijna experts
) of bij Lush zelf adviseren, of kijk even op de site en let op als het producten betreft die voor een droge huid zijn.
www.lush.nl dus
Zeepjes die voor mannen kunnen zijn volgens mij Sea Vegetable, Demon in the Dark en Sandstone.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat moeders haar voetenbutter in de koelkast mag bewaren
Ohja, welke zeepjes zijn lekker voor mannen? Mijn ouders zijn toevallig volgende week woensdag (meet dag dus) 26 jaar getrouwd. Een lekker stukje zeep voor paps en mams meenemen vinden ze wel leuk denk ik.
Een lekkere massage bar is fijn voor een droge huid. Ook ben ik erg tevreden met Skin Drink moisturizer crême.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:37 schreef Adnan het volgende:
Ok we hebben de volgende situatie:
Het betreft een dame
Ze heeft geen bad
Heeft soms een droge huid dus smeert zich soms in..
En ze is binnenkort jarig
Ik dacht zelf aan zo een combi pack, maar daar zit meestal ook bad producten bij..heeft iemand nog tips?
Ik zat het ook al met zoiets te vergelijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:09 schreef Skaai het volgende:
Het lijkt wel alsof we het over drugs hebben
45 gram, 85 gram, minimaal 100 gram"
Het is dan ook onze drug.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zat het ook al met zoiets te vergelijken.![]()
Idd, dan is het pas écht genieten in badquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:19 schreef mother-mother het volgende:
zo net ff uitgebreid in bad geweest met "normale" zooi
vanaf woensdag is alles anders![]()
![]()
ja joh , ik ga mn man zn pinpas maar meenemen , ik heb echt al veel lekkere dingetjes zien staanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Idd, dan is het pas écht genieten in bad
Gelukkig, daar hou ik van!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:18 schreef Sanne het volgende:
Ik kom met een volledige lijst terug La_Guiri
Ik ben bang dat ik voor 60 euro aan spul ga kopen, maar ik mijn moeder schopt me in elkaar als ik daarmee thuiskomquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja joh , ik ga mn man zn pinpas maar meenemen , ik heb echt al veel lekkere dingetjes zien staan![]()
50 euro is n mooi streven maar ik ben bang dat t bij mij iig meer word, iedereen ff gek zitten maken hier en moet t een en ander meenemen alquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik voor 60 euro aan spul ga kopen, maar ik mijn moeder schopt me in elkaar als ik daarmee thuiskom
Ik denk dat ik het vooraf ga pinnen, dat ik maximaal 50 euro uit wil geven, want ik weet dat ik meer wil maar ik weet niet of ik dat financieel aankan
Mijn lijstje veranderd steeds, ik heb nu nog maar 4 dingen op mijn lijstje. Ik wil ook shampoo blokken, en bleuuuh.
Ik vind trouwens ook dat ze ledenpasjes aan moeten maken, dat we standaard 10% of 5% korting moeten krijgen als wij als vaste Lushies daar langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |