dus, weer verder. Het vervolg op Metalheads Unite(d) CLXXXV: Judas Risingquote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Ik..?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ken iemand die het onderwerp vast wel wat vind, maar de huidige zanger weer niet.
Een paar saaie documantaire, video clips die ik al ken, en wat remixen die ik nooit zal luisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef Tokus het volgende:
wat verwacht je ervan?
De DVD is dan ook vooral bedoeld voor de Amerikaanse jeugd, dat ze weer een beetje meer in hun (korte) geschiedenis ge-interesseerd raken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:40 schreef ThE_ED het volgende:
Beetje oorlogsverhalen en heroiek past wel bij metal. Maar ik vind Iced Earth toch een beetje doorschieten met hun Gettysburg. Nog buiten het feit dat het volgens mij iets is dat buiten de VS echt geen hond echt aanspreekt. (Niet dat mensen Paschendale kennen ofzo, maar dat is toch neutraler, en WOI is sowieso wat algemener.)
zat je m'n review te lezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef Kipman het volgende:
[..]
De DVD is dan ook vooral bedoeld voor de Amerikaanse jeugd, dat ze weer een beetje meer in hun (korte) geschiedenis ge-interesseerd raken.
Stiekem al voordat ie geplaatst wasquote:
ik heb nog wel een liggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:48 schreef Seborik het volgende:
I
* Seborik draait nu metalcore.
Iemand nog een broek met tien keer te wijde pijpen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef Tokus het volgende:
voor de liefhebbers:
Opeth zal (hoogstwaarschijnlijk) Nederland aandoen voor twee shows
tijdens hun Europese Tour: 11 september: 013 - Tilburg en 14 september:
Melkweg - Amsterdam.
Goed nieuws. Amsterdam of Tilburg boeit niet. Ik ga gewoonquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef Tokus het volgende:
voor de liefhebbers:
Opeth zal (hoogstwaarschijnlijk) Nederland aandoen voor twee shows
tijdens hun Europese Tour: 11 september: 013 - Tilburg en 14 september:
Melkweg - Amsterdam.
gaan we saampjes?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goed nieuws. Amsterdam of Tilburg boeit niet. Ik ga gewoon
Om jou te stangenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:35 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan hem en niet aan mij?
Het zal je niet verbazen dat ik de nieuwe beter vind.quote:
Daar kan ik je geen ongelijk in geven, ook al vind het sowieso niet geweldig.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat ik de nieuwe beter vind.De moderne Anthrax vind ik ook beter eerlijk gezegd.
Daar waren zelfs de Village People geniaal in.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar verder niks tegen Anthrax of zo.. ze waren geniaal in Married With Children
wat is er mis met metalcore?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef Tokus het volgende:
ja dat lijkt me ook wel een interessant schijfje.
ook tof is dat Roadrunner nu weer wat weg gaat van al die metalcore bandjes die ze de laatste jaren hadden. Obituary is terug bij RR, Opeth heeft getekend, Cradle zit er.
quote:Hallo kerk / gemeente / stichting / organisatie / vereniging / lid van de samenleving,
Via deze mail willen wij als een gebedsteam van Burgum u vragen om versterking in verband met de komende ‘Wâldrock’ (Burgum ligt in de wouden. Vandaar woud-rock, voor de niet Friezen onder ons).
Wâldrock is een ééndaags festival voor liefhebbers van de hardere muziek (Black / death - metal, hardrock e.d.) Het festival heeft een openlucht - en een tent podium en er spelen ongeveer 14 bands verdeeld over de twee podia. Het festivalterrein biedt ruimte aan maximaal 12.000 bezoekers.
De bands die hier gaan optreden zijn: Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept, Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society, Strapping Young Lad, Entombed, Mastodon, Cephalic Carnage en Epica. Een aantal namen spreken al voor zich. Meer informatie over deze bands kunt u vinden op www.waldrock.nl. Door op de naam van een band te klikken komt u op hun persoonlijke website.
De bands presenteren dood, wanhoop, duisternis, gebondenheid, gevangenschap, vernietiging, pijniging, leugen, etc aan het publiek.
Als u de interviews leest met bandleden komt heel duidelijk naar voren dat ze geïnspireerd worden door Satan zelf.
Misschien denkt u, het is allemaal niet zo erg, de jongeren verstaan de teksten toch niet en wat voor kracht ligt er nou in muziek? De Bijbel zegt in Spreuken 18:21 dat dood en leven zijn in de macht der tong.
Meer: verhaal van Reinier.
In Gods Woord staat dat de duivel rond gaat als een brullende leeuw op zoek naar wie hij kan verslinden. (1Petr. 5:8) Dit probeert hij o.a. door Wâldrock. Elk jaar komen er jongeren op af die zich van geen kwaad bewust zijn en de kans lopen om verslonden te worden.
Wâldrock valt te vergelijken met een uitstorting van zwarte olie. Zwart wat staat voor duisternis met een glinsterende doch funeste aantrekkelijkheid. Een witte en vrije vogel die in contact komt met olie en hierdoor besmeurd wordt, zit gevangen.
Zo is de muziek te vergelijken met de olie en onze jonge mensen met de witte vogel.
De vraag is, laten wij de duivel zijn gang gaan op 4 juni? Blijven we zitten waar we zitten, houden we onze adem in en verroeren wij ons niet als christenen? Of… komen we in actie en gaan we op de bres staan voor deze generatie?
Graag willen wij u stimuleren om voor de laatste optie te gaan.
Op dezelfde dag dat Wâldrock plaats vindt willen wij tegenstand bieden aan het werk van de duivel door God te bidden om in te grijpen, Hem groot te maken en te proclameren dat Hij Heer is. Hierbij weten we dat Satan al verslagen is op het kruis van Golgotha.
Van 12.00 tot 24.00 uur mogen we gebruik maken van het Baptisten centrum ‘De Sprankel’ aan de Kon. Julianastraat 14. Hier vinden gebedsblokken plaats van een uur. Verder fungeert de sprankel als basis van waaruit we verschillende activiteiten aansturen. Zo wordt er bijv. koffie uitgedeeld aan de bezoekers van Wâldrock, vindt er een gebedswandeling en gebedsfietstocht plaats, wordt op bepaalde punten d.m.v. muziek en zang God groot gemaakt, etc. ’s Avonds vindt er een praisedienst plaats in De Sprankel die om 20.00 uur begint.
Verder vindt een week van te voren een tijd van vasten en gebed plaats.
Van 30 mei tot 3 juni wordt u uitgenodigd om van 19.00 – 20.00 uur aan de Weinmakkerstrjitte 11, deel te nemen aan een tijd van gebed i.v.m. Wâldrock.
Bij deze willen wij u van harte uitnodigen om samen met ons, in liefde op de bres te staan voor deze generatie. God wil niet dat er iemand verloren gaat.
We zouden het erg op prijs stellen als u ons op de hoogte stelt als u deel wilt nemen op
welke wijze dan ook. Dit kan in Burgum zijn, thuis, binnen gebedsgroepen,
jeugdgroepen, noem maar op.
Hartelijke groet en hopelijk tot ziens,
Gebedsgroep Burgum
Ja, daar dacht ik ook al aan inderdaad. De tekst staat overigens op deze brakke site kwam ik later achter; http://www.wakeuproep.nl/quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:14 schreef Tokus het volgende:
moet je 's terugmailen dat Dave Mustaine zich een paar jaar terug tot het christendom heeft bekeerd, en dat hij notabene headliner is
ik ben benieuwd wat ze dan zouden zeggen.
Mij weet ie wel te pakken. Ik vind het een geweldige cd. Bruce heeft nogal veel gave refreinen ingezongen zoals Soul Intruders, Kill Devill Hill en Power Of The Sun. Ik ben nooit echt fan van zijn stem geweest, maar op deze cd levert hij zijn beste zangprestatie. En Roy Z vind ik ook in vorm.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:56 schreef Seborik het volgende:
De nieuwe Bruce Dickinson vind ik wel goed, maar hij weet me nergens echt te pakken behalve tijdens Navigate The Seas of The Sun. Iemand anders er al een mening over?
Ben ik blij dat ik niet naar Waldrock ga. Bah, duivelaanbiddend zooitje daar! Dan te bedenken dat ik 3 jaar geleden wel eens geweest was. Maar als ik dit toen geweten had! Nee, ik ben blij dat ik naar Fields Of Rock en Bospop ga. Daar komt men voor de muziek en niet voor duivelaanbidderij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:15 schreef ThE_ED het volgende:
Even een oproepje ook al is dat normaal niet de bedoeling,, ik denk dat we hier allemaal wel even bij stil mogen staan. Ik kreeg deze van iemand
[..]
Tsja, het zijn ook altijd die Friezen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet naar Waldrock ga. Bah, duivelaanbiddend zooitje daar! Dan te bedenken dat ik 3 jaar geleden wel eens geweest was. Maar als ik dit toen geweten had! Nee, ik ben blij dat ik naar Fields Of Rock en Bospop ga. Daar komt men voor de muziek en niet voor duivelaanbidderij.
Heb hem ook gehoord, vind er juist een stuk minder aan dande vorige releases met de deathmetal invloeden, maar dat is geen verassing aangezien ik vrij weinig met blackmetal heb.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:59 schreef dunc het volgende:
Net het nieuwe album 'WW' van Gehenna binnen gekregen. Wat een heerlijk stukje zwart metaal weer
Op zich niet zoveel, ware het niet dat 90% van de bands inwisselbaar zijn en over een jaar of 2 niet meer bestaan. Aan de andere kant..dat is met elk genre dat populair word zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat is er mis met metalcore?
ik kreeg zojuist een mailtje van iemand, met ook die link er in.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan inderdaad. De tekst staat overigens op deze brakke site kwam ik later achter; http://www.wakeuproep.nl/
Ja, dat wel. Het zijn allemaal wel gave melodieën en refreinen, maar ik mis de kick. De zang van Bruce is inderdaad weer piekfijn en Roy Z is weer opperbest, maar ik mis net dat extra randje. De nummers zijn eigenlijk allemaal vrij standaard...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Kipman het volgende:
[..]
Mij weet ie wel te pakken. Ik vind het een geweldige cd. Bruce heeft nogal veel gave refreinen ingezongen zoals Soul Intruders, Kill Devill Hill en Power Of The Sun. Ik ben nooit echt fan van zijn stem geweest, maar op deze cd levert hij zijn beste zangprestatie. En Roy Z vind ik ook in vorm.
Nou ja, er zitten best wel leuke dingen tussen. Af en toe lekker even beuken is toch wel prettig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Op zich niet zoveel, ware het niet dat 90% van de bands inwisselbaar zijn en over een jaar of 2 niet meer bestaan. Aan de andere kant..dat is met elk genre dat populair word zo
Vraag me af of Mustaine wel weet wat voor muziek en teksten Dimmu Borgir maakt. Heeft hij niet gezegd dat hij nooit meer met satanische bands wilde spelen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:14 schreef Tokus het volgende:
moet je 's terugmailen dat Dave Mustaine zich een paar jaar terug tot het christendom heeft bekeerd, en dat hij notabene headliner is
ik ben benieuwd wat ze dan zouden zeggen.
Is Dimmu Borgir wel echt satanistisch?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vraag me af of Mustaine wel weet wat voor muziek en teksten Dimmu Borgir maakt. Heeft hij niet gezegd dat hij nooit meer met satanische bands wilde spelen?![]()
Nou ja.. ze flirten er meequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Is Dimmu Borgir wel echt satanistisch?
Dat is dus die andere 10%, er zitten idd wel toffe bandjes tussenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou ja, er zitten best wel leuke dingen tussen. Af en toe lekker even beuken is toch wel prettig.
Hmmm, maar zou dat ook voor festivals gelden?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heeft hij niet gezegd dat hij nooit meer met satanische bands wilde spelen?![]()
Vast niet. Dan zou je hem nergens zien denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmmm, maar zou dat ook voor festivals gelden?
Hier snap ik helemaal niks van, waarom tegenstand bieden tegen de duivels als hij al verslagen is. Dit is als met 10 man de verliezer van een potje schaken in elkaar slaan.quote:Op dezelfde dag dat Wâldrock plaats vindt willen wij tegenstand bieden aan het werk van de duivel door God te bidden om in te grijpen, Hem groot te maken en te proclameren dat Hij Heer is. Hierbij weten we dat Satan al verslagen is op het kruis van Golgotha.
Het ging juist over de festivals, Dissection is van de bill van een festival in Israel gehaald vanwege Mustaine die weigerde te spelen:quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmmm, maar zou dat ook voor festivals gelden?
quote:I''m also informed that we are supposed to share the bill with MEGADETH at Fury Fest (France) later in June so I therefore want to say, on the behalf of both DISSECTION and myself; "Mustaine, you dare to put yourself in our way but you don't dare to meet us? You want to have DISSECTION cancelled because you do not dare to face true opponents in faith?! You think this will stop us?! We are Satanists, yes, truly enemies of yours! For we are the antithesis to cowards like you! If you are a man of true belief, meet us in France at Fury Fest and stand up for it! Or will you have us cancelled this time too?"
Dissection heeft groot gelijk natuurlijk...quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:30 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Het ging juist over de festivals, Dissection is van de bill van een festival in Israel gehaald vanwege Mustaine die weigerde te spelen:
[..]
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=36679quote:Reactivated Swedish death metallers DISSECTION have officially cancelled their previously announced appearance at the Metalist Festival in Israel. A statement on the matter from DISSECTION mainman Jon Nödtveidt reads as follows:
"I unfortunately have to inform you about the fact that DISSECTION have been cancelled from the Metalist Festival in Israel (a gig which was 100 percent confirmed), obviously as a result of Mr. Dave Mustaine of MEGADETH (who are headlining the festival) not wanting to play with Satanic bands (according to himself because of his new-found Christian beliefs)!
hoe doet ie dat? die komt niet boven de tafel uitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:51 schreef Mark het volgende:
En Dio is natuurlijk ook vermaard om zijn rituele slachtingen![]()
Oh, dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je dan op dat wâldrockverhaaltje zou reageren.
Ja?quote:
Nouquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja?
kewl! Wel gratis koffie, ik hoop dat ze er bij graspop ook staan
Dragen die mensen nou ook echt nog van die middeleeuwse kleding? Of ben ik dan in de war met de paganmetallers?
Eigenlijk zou je moeten uizoeken hoe die eruitzien en dan steeds foldertjes met eenzelfde opmaak maar andere inhoud weer teruggeven.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Graveland het volgende:
[..]
En Folders, die ze sneller terugkrijgen dan ze uitgedeeld worden
Dat klinkt als werk enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je moeten uizoeken hoe die eruitzien en dan steeds foldertjes met eenzelfde opmaak maar andere inhoud weer teruggeven.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
Dat klinkt als werk enzo
Ik heb nooit zoveel last van ze, dus
Yeah, ik dacht nog: Laat ik 'm aanspreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ani-way; Ik heb je dus bij Finntroll gezien. Was koel
(Zo we zijn weer ontopic)
Ik ken die gedachtequote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:00 schreef Graveland het volgende:
[..]
Yeah, ik dacht nog: Laat ik 'm aanspreken.
Maar, dat zou dom overkomen.
'Hey, jij zit toevallig op fok! ja?'
Indeed, dan geef ik bier wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ken die gedachte
En op je fotoboek foto's zag je er ook jonger uit heb ik het idee. Nouja, we weten het nu voor een evt volgende keer.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:54 schreef Tokus het volgende:
zeg, The_Ed, je moet me niet zo nalullen op geenstijl
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef Seborik het volgende:
http://www.spv.de/ra/trailermotoerhead.ram
Preview ziet er ruig uit.
ik lees er alleen de items, ik ga daar niet reageren.quote:
Sorry...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef Djaser het volgende:
Na 22 jaar is het dan toch zover, Eddie heeft zijn hersens weer terug. Weer een legende minder
die had hij 2 jaar terug al terug, die hebben ze toen vakkundig er weer in laten zakken.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef Djaser het volgende:
Na 22 jaar is het dan toch zover, Eddie heeft zijn hersens weer terug. Weer een legende minder
Op die Gimme Ed tour bedoel je? Dan loop ik nu twee jaar oud nieuws te verkondigenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
die had hij 2 jaar terug al terug, die hebben ze toen vakkundig er weer in laten zakken.
quote:
quote:tour bedoel je? Dan loop ik nu twee jaar oud nieuws te verkondigen
Moet je aan Toxicity vragen, hij is member, ik ga mee als introducee. Volgens mij kreeg hij zijn membership gratis toen ie voor ernstig veel geld inkopen deed. Ik moet zelf ook maar eeens zo'n membership zien te scoren.quote:
Hehe, de voorverkoop van Sonata Arctica in dezelfde zaal is gisteren begonnen en is nu alweer uitverkochtquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:10 schreef nipeng het volgende:
Vanavond naar Mastodon in de W2 geweest.
Er was een erg goede opkomst, maar het was toch niet te druk. Ik stond lekker vooraan het podium![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:08 schreef ThE_ED het volgende:
http://www.edhunters.nl/
Een site over karpervissers.
Heb kaartjes voor de gig in 013quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Balthar het volgende:
Ik ga in september lekker weer naar Opeth.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe CD.![]()
en domme kaartjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef nipeng het volgende:
W2 is een leuke zaal hoor. Kom er al jaren.
Heb er ontzettend gave concerten gezien.![]()
zie jij nog andere Anthrax shows in Nederland dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:07 schreef Broadsword76 het volgende:
En hoe trots was DOA op die ene exclusieve show....
Was het nog wat Dunc?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:34 schreef dunc het volgende:
Dream Theater op Arrow (sfeerplaatjegeen zin om helemaal vooraan te gaan staan)
Owja, helemaal vergeten te zeggenquote:
Nee, want ze bestaan niet meer. Beschouw het maar als een herinnering hoe gaaf vroeger alles was....quote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef attila het volgende:
en komt er van Laaz rockit nu ook een nieuwe cd?
Ja, net als vorig jaar met slayer.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:32 schreef Broadsword76 het volgende:
men deed het voorkomen alsof het een eenmalige reunieshow was..
Wanneer weet ik niet, maar wel snel. Want het amteriaal is volgens mij al opgenomen.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef attila het volgende:
hoe zit het met slayer? wanneer brengen die weer eens een cd uit ?
Oh, ok, ik post dan wel de reactie die ik sofar heb;quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef Tokus het volgende:
die gast die mij die link doorstuurde hoorde er niet bij, hij vond de link alleen grappig.
Volgens mij heeft ze niet helemaal begrepen wat ik schreef, anders was ze er wel op in gegaan. Maar omdat ik niet direct wil denken dat ze echt zo dom is zal ik nog wel een nette vervolgmail schrijven, misschien kan ik een leuke discussie aangaan.quote:Bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren.
Ik wil je laten weten dat het niet een strijd is tegen mensen, maar een geestelijke strijd tegen boze geesten in de hemelse gewesten ( staat in de Bijbel Efeziers 6:12. ).
Die “Wake up! Roep” is aan christenen gericht om wakker te worden en mee te bidden zodat jullie ook de Liefde van Christus zullen zien.
Dat er een keuze is tussen Licht en Duisternis, tussen Dood en Leven, want Jezus geeft Eeuwig Leven. Iemand die uit jullie wereld wegkomt schrijft: “Satan wilde me doden, maar Jezus gaf me nieuw leven, anders zou ik nu onder de grond liggen. Wie zich met Satan inlaat, zal tenslotte door hem worden vernietigd, want hij heeft je alleen maar zolang nodig, totdat je helemaal in zijn macht bent en je niet meer van hem loskomt!
Zo was het bij mij en zo zal het ook bij jou zijn”.
De hel is realiteit en Jezus is De Enigste die ons daaruit redden kan.
Dat wil ik je laten weten.
God heeft je lief!!!
laat ze bidden voor grammatica-lesquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef ThE_ED het volgende:
"Jezus is de Enigste"
Doe datquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef ThE_ED het volgende:
Ik weet niet of we dan niet voorbij gaan aan de inhoud van dit topic, misschien maak ik er over een tijdje wel een log van ofzo als ik nog antwoord krijg op verdere vragen van mijn kant
Ik heb wel een tijdje killswitchengage geluisterd maar ook al eeuwen niet meer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:03 schreef crossover het volgende:
ik ben de laatste tijd helemaal gek van soilwork, en van killswitch engage..(maar die wat minder)
echt heerlijke muziek![]()
luistert iemand dit? of is zit te soft voor jullie
Kink zelf zit nog niet eens in de Etherquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ook in de Ether of alleen online?
Vooralsnog stream dus...quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:46 schreef crossover het volgende:
is dat een webstream radio of een echte?
wat hij zegt dus ^
quote:Hilversum, 16 juni 2005
KINK FM start op zaterdag 18 juni met het eerste Nederlandse internetkanaal, dat uitsluitend hardrock en metal uitzendt. KINK Aardschok laat 24 uur per dag, 7 dagen per week non-stop alle hardrockstijlen de revue passeren. KINK FM start de zender in samenwerking met het internationale rock- en metalmagazine Aardschok, dat dit jaar z´n 25 jarig jubileum viert. Bovendien presenteert Aardschok-oprichter en –hoofdredacteur Metal Mike al sinds 1999 het radioprogramma Aardschok op KINK FM.
KINK Aardschok wordt op 18 juni om 22.00 uur geopend door Mike Portnoy. Hij is de drummer van de bekendste progressieve metalband Dream Theater. Met het nummer “Pull Me Under” van het album Images & Words haalde de band de Nederlandse hitlijsten. Onlangs bracht de band zijn 8e album “Octavarium” uit.
KINK Aardschok is, na KINK ClassX, de tweede internetzender van KINK FM. Jan Hoogesteijn, directeur KINK FM: “Internet is bij uitstek geschikt als distributiemedium voor specifieke muziekkanalen. Het zal zich binnen een paar jaar, als mobiel, breedband-internet gemeengoed is geworden, niet meer onderscheiden van FM-ontvangst. Het afgelopen jaar is KINK ClassX uitgegroeid tot een goed beluisterd internetstation. Nu is de tijd rijp een tweede zender te starten. Metal heeft al sinds jaar en dag een grote groep trouwe fans die momenteel nauwelijks wordt bediend. KINK Aardschok springt daarop in”, aldus Hoogesteijn.
KINK Aardschok is vanaf zaterdag 18 juni wereldwijd te beluisteren in Windows Media Stream via www.kinkaardschok.nl.
Dit is ook echt de cover?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Een goede artiest inhuren om de cover ontwerpen was zeker te duur?
WIR WÖLLEN EDDIE.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit is ook echt de cover?
Waar is Eddie?
Wie weet wat er allemaal in de flight cases zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit is ook echt de cover?
Waar is Eddie?
erg duidelijk dat de band heel weinig te maken heeft met deze release.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Mooi rood kruisjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Dat weet ik wel, alleen het doet weinig ter zake.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
erg duidelijk dat de band heel weinig te maken heeft met deze release.
Ja maar ze hadden op zn minst een nieuwe foto kunnen makenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. voor Maiden is het wel een aparte hoesfoto. Altijd maar die Eddie op de front... dit laat ook het menselijke gezicht van de band zien.
Bril kwijt?quote:
Nu doet 'ie hetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Djaser het volgende:
Bril kwijt?
Wat ontroerend * snik*quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. voor Maiden is het wel een aparte hoesfoto. Altijd maar die Eddie op de front... dit laat ook het menselijke gezicht van de band zien.
Ach, dat hele ding is dus toch on-officieel. Dus ze zetten maar op de cover wie ze maar willen, ik koop 'm toch niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
JaIk dacht: ga eens de gedachtegang na van diegene die op dit idee is gekomen
Waarom doet dat weinig ter zake, het verklaart toch alles?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Djaser het volgende:
Dat weet ik wel, alleen het doet weinig ter zake.
Wat verklaart het dan? Het is nog steeds een officiële Maiden release, en dat meneer Harris het niet zelf bedacht heeft maakt de cover nog niet beter.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Waarom doet dat weinig ter zake, het verklaart toch alles?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wat verklaart het dan? Het is nog steeds een officiële Maiden release, en dat meneer Harris het niet zelf bedacht heeft maakt de cover nog niet beter.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.essentialmusicguide.com/ etc.
Kortom: It's the fucking series.
Niet heel lang, gewoon even op een ander IM forum kijken waar deze discussie al eerder is gevoerdquote:Op maandag 20 juni 2005 07:25 schreef nipeng het volgende:
Hehe cool. Lang moeten zoeken?
Je wilt 'm kwijt omdat je 'm nooit draait en dat begrijp ik. Maar is het niet gewoon leuk om zo'n verzamel-object in je bezit te hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:28 schreef metallicattim het volgende:
mensen ik heb een vraag, een vriend van me heeft een originele Slayer - Divine Intervention CD met de handtekeningen van Tom, Kerry en Jeff, gebeurd in London Wembley Arena in 2000.
Wat is een redelijke prijs wat hij daarvoor kan vragen, hij wil hem nl kwijt omdat hij er niet naar luisterd, cd is ook nooit gedraaid.
Dan speel je het slim en koop jij het van hem over voor 15 euro ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:37 schreef metallicattim het volgende:
ten eerste issie niet van mij, anders zou ik hem nooit weg doen
ten tweede heeft die vriend van me de cd ergens in een hoek liggen, bezig stoff te verzamelen en hij geeft er nix om dus hij dacht dattie er maybe wat geld voor kon krijgen.
Hij wil nu weten hoeveel
Disc One features the band's December 7, 2004 concert in Düsseldorf, Germanyquote:
En zondag in Doornroosje (samen met Heathen! Jeugdsentiment!)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef dunc het volgende:
Trouwens, volgende week zaterdag staat Nuclear Assault in Alkmaar op Parkhof Open-Air (gratis klein festivalletje van het lokale jeugdlokaal)
Daar hoop ik wel bij te zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:04 schreef Mark het volgende:
[..]
En zondag in Doornroosje (samen met Heathen! Jeugdsentiment!)
Daar speel ik ook danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef dunc het volgende:
Trouwens, volgende week zaterdag staat Nuclear Assault in Alkmaar op Parkhof Open-Air (gratis klein festivalletje van het lokale jeugdlokaal)
Ok, ik ben benieuwd, ik zal er eens naar luisteren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 06:59 schreef Tokus het volgende:
ja, maar dit is compleet anders dan het vorige, nu is het semi-acoustisch en gewoon rustig.
Heb haar er zondag nog over gesproken op Bospop.
Als je ze allemaal nieuw koopt ben je bijna hetzelfde kwijtquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:19 schreef Seborik het volgende:
Nee, inderdaad en Judas Priest metalworks alleen als je de originele cd's al hebt en 30 euro is te veel.
Daarom. Op een cd'tjes-markt kost zoiets 10-15, misschien 20.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:14 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
Als je ze allemaal nieuw koopt ben je bijna hetzelfde kwijt![]()
Wacht maar af, over een paar jaar lees je dat Joss Stone het heeft aangelegd met de gitarist van een Zeeuwse Death Metalbandquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:44 schreef ThE_ED het volgende:
Karen van K3 ruilt Gert in voor Metalhead?
Moet ze eerst Zeeland zien te vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef Dissection het volgende:
[..]
Wacht maar af, over een paar jaar lees je dat Joss Stone het heeft aangelegd met de gitarist van een Zeeuwse Death Metalband
NIEUW Zeeland is niet zo moeiilijk te vindenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet ze eerst Zeeland zien te vinden.
Heb ik me verslapenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef dunc het volgende:
Ja.. die lelijkerd van Gorefestquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef Dissection het volgende:
[..]
Wacht maar af, over een paar jaar lees je dat Joss Stone het heeft aangelegd met de gitarist van een Zeeuwse Death Metalband
Niks gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef dunc het volgende:
[..]
Heb ik me verslapengodverdomme! Nowuja, volgende keer beter.
Royal Hunt on tour:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:03 schreef Seborik het volgende:
Is het aanbod wel een beetje divers?
Voor de liefhebbers van Ayreon/Star One is er trouwens een nieuwe cd van Royal Hunt genaamd Paper Blood die sprekend op Star One lijkt.
Jep, luister al een paar weken, erg tof. Komt ook veel recent werk langs zo blijf je goed bij (weer twee bands ontdekt), wat betreft het minder extreme spul dan. Een aparte death/grind en/of black avond per week zou wel mooi zijn, maar dit is zeker al beter dan niets! Voor black/death hebben we altijd Rothmetal/Vampirefreaks/Wolflair radio nogquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:34 schreef ThE_ED het volgende:
Jullie weten natuurlijk dat Kink en Aardschok binnenkort met hun eigen dedicated metal-zender komen. http://www.kinkaardschok.com/ Maar ik herinner er iedereen nog even aan
Heb d'r gespeeld. Ik moet helaas zeggen dat ik zelden zo'n slecht georganiseerd festival heb gezien. Jammer hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:05 schreef dunc het volgende:
Jij wel heen geweest dan?
Geluid was dermate slecht dat er weinig van te maken was...quote:Op zondag 10 juli 2005 16:59 schreef Mark het volgende:
Maar hoe was Nuclear Assault? Anders bespaar ik me straks een fietstochtje naar Doornroosje....
quote:01. In Your Face
02. Oops I Did It Again
03. In Your Face (censored version)
Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:46 schreef dunc het volgende:
Neat, die moet ik hebben. Bodom heeft inderdaad altijd mooie covers.
Maar Tijn zong Baby One More Time..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd
Alhoewel ze het nooit zullen halen bij Tijn natuurlijk.
ohja, iddquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:38 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar Tijn zong Baby One More Time..
De covers zijn leuker dan die gezapige bubblegum-melodeath van de band zelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:46 schreef dunc het volgende:
Bodom heeft inderdaad altijd mooie covers.
Tsssquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef Summoner het volgende:
[..]
De covers zijn leuker dan die gezapige bubblegum-melodeath van de band zelf.
Inderdaadquote:
je moet het ook niet als death metal gaan zien natuurlijk, want dan is het gewoon shitty death metal.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef Summoner het volgende:
[..]
De covers zijn leuker dan die gezapige bubblegum-melodeath van de band zelf.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:10 schreef Seborik het volgende:
Saaie kutherrie.
Ach ik vind ze ook ok.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:22 schreef Kipman het volgende:
Ik vond Children Of Bodom ook een goede band. Maar ja, de meningen hier zijn dus over het algemeen negatief,
ik ben een meeloper. Dat weet je toch wel? Op die manier blijf ik populair onder de mensen en dat is wat telt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:23 schreef Seborik het volgende:
Je hoeft toch niet te vinden wat anderen vinden?
Die is idd goed. Heb je de hele cd al gehoord?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:28 schreef Seborik het volgende:
http://search.music.yahoo.com/search/?p=nevermore&m=video
Nieuwe clip van Nevermore. Heel ruig nummer.
Altijd als je denkt "ach dat is misschien wel aardig, misschien maar daarheen gaan" dan wordt het gecancelled. Gaat er weleens wat door in de baroeg?quote:METAL CHURCH gecancelled!
Tot onze grote spijt moeten we mededelen dat het geplande optreden van Metal Church, Overkill en Chris Caffery op 31 juli in Baroeg op het laatste moment geen doorgang kan vinden. Nadat de boeker ons verzocht had om een voorschot te storten van de gage, vernamen we via verschillende wegen dat het optreden waarschijnlijk niet door zou gaan. Toen we de boeker vervolgens om opheldering vroegen, kregen we een week geen antwoord op diverse emails en telefoontjes. Helaas was de reactie daarna dat het optreden is afgezegd. Niet getreurd echter, we willen in de komende tijd zeker nog soortgelijke bands gaan boeken!
Fuck!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Altijd als je denkt "ach dat is misschien wel aardig, misschien maar daarheen gaan" dan wordt het gecancelled. Gaat er weleens wat door in de baroeg?
Er zijn inderdaad jaren geweest dat zo goed als alles wat aangekondigd werd ook weer gecancelled werd, de laatste 2 jaar ofzo gaat 99% gewoon door voorzover ik hoor of voorzover ik erheen ga.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef ThE_ED het volgende:
Gaat er weleens wat door in de baroeg?
Ok, dat hoop ik maar want ik zag nog wat andere dingen die misschien leuk zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:43 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad jaren geweest dat zo goed als alles wat aangekondigd werd ook weer gecancelled werd, de laatste 2 jaar ofzo gaat 99% gewoon door voorzover ik hoor of voorzover ik erheen ga.
Is dit niks voor jou? ;quote:
.... Muah... Niet echt.. Al geef ik die band wel het meeste kans van alle death metal bands om op me te groeien maar nu even nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is dit niks voor jou? ;
Za 6 Augustus
Krisiun (BR death)
+ supports
Entree n.n.b. Open 20.00 uur.
Nou, volgens mij zijn er veel dames die Steve zeker geen lelijke vent vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef mr_cucumber het volgende:
Die heeft de looks niet van der pa meegekregen idd
Hij's in ieder geval zonder twijfel de minst lelijke van Iron Maiden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:57 schreef Kipman het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn er veel dames die Steve zeker geen lelijke vent vinden.
Krisiun is wel okay, maar vrij eentonig. Waarom heeft deze band zoveel groeikans?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:53 schreef Black_Tulip het volgende:
.... Muah... Niet echt.. Al geef ik die band wel het meeste kans van alle death metal bands om op me te groeien maar nu even niet
Omdat ik Ravager toch nog best vrij lang een goed nummer heb gevonden. Dat doe ik wel vaker met bands, dat ik (tijdelijk) maar 1 nummer leuk vind. Zo ook Immortal - One By One (waarvan ik nu twee cd's in huis heb) en nu Annihilator - Alison Hell. Soms heb ik dat nodig voordat ik een band echt leuk ga vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:09 schreef Summoner het volgende:
[..]
Krisiun is wel okay, maar vrij eentonig. Waarom heeft deze band zoveel groeikans?
Het ultieme Maiden collectors item.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:39 schreef Kipman het volgende:
Knappe dochter heeft Steve Harris
[afbeelding]
Yepquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef Summoner het volgende:
"Ravager", dat nummer staat op "Conquerors of Armageddon" of niet? Wel een vette plaat... dat titelnummer ook, damn.
Steve Harris als schoonvader, mijn nieuwe levensdoel!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:16 schreef Djaser het volgende:
[..]
Het ultieme Maiden collectors item.
Dat shirt mag er trouwens ook zijn.
Doe een Golden Earring shirt aan, maak je een goede beurt als je bij de ouders op bezoek mag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:25 schreef Kipman het volgende:
[..]
Steve Harris als schoonvader, mijn nieuwe levensdoel!![]()
Kijk dat bedoel ik. Dan worden bezoekjes aan je schoonmoeder opeens een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:25 schreef Kipman het volgende:
[..]
Steve Harris als schoonvader, mijn nieuwe levensdoel!![]()
quote:Domain name (posted at 02:57)
Some of you saw this message earlier:
"This site is currently unavailable.
If you are the owner of this site, please contact us at 1-480-624-2515 at your earliest convenience."
Or perhaps you saw a "coming soon" message.
There was a problem with the renewal of the domain name, but if you read this it means the DNS cache cleared. So for anyone wondering what happened, it wasn't due to our host or server problems, but just issues with the domain name registration.
Hope this clears any mystery.
En is weer wegquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef Summoner het volgende:
Metal-Archives functioneert inmiddels weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |