Dit is ook echt de cover?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Een goede artiest inhuren om de cover ontwerpen was zeker te duur?
WIR WÖLLEN EDDIE.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit is ook echt de cover?
Waar is Eddie?
Wie weet wat er allemaal in de flight cases zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit is ook echt de cover?
Waar is Eddie?
erg duidelijk dat de band heel weinig te maken heeft met deze release.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Mooi rood kruisjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Dat weet ik wel, alleen het doet weinig ter zake.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
erg duidelijk dat de band heel weinig te maken heeft met deze release.
Ja maar ze hadden op zn minst een nieuwe foto kunnen makenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. voor Maiden is het wel een aparte hoesfoto. Altijd maar die Eddie op de front... dit laat ook het menselijke gezicht van de band zien.
Bril kwijt?quote:
Nu doet 'ie hetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Djaser het volgende:
Bril kwijt?
Wat ontroerend * snik*quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. voor Maiden is het wel een aparte hoesfoto. Altijd maar die Eddie op de front... dit laat ook het menselijke gezicht van de band zien.
Ach, dat hele ding is dus toch on-officieel. Dus ze zetten maar op de cover wie ze maar willen, ik koop 'm toch niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
JaIk dacht: ga eens de gedachtegang na van diegene die op dit idee is gekomen
Waarom doet dat weinig ter zake, het verklaart toch alles?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Djaser het volgende:
Dat weet ik wel, alleen het doet weinig ter zake.
Wat verklaart het dan? Het is nog steeds een officiële Maiden release, en dat meneer Harris het niet zelf bedacht heeft maakt de cover nog niet beter.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Waarom doet dat weinig ter zake, het verklaart toch alles?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wat verklaart het dan? Het is nog steeds een officiële Maiden release, en dat meneer Harris het niet zelf bedacht heeft maakt de cover nog niet beter.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.essentialmusicguide.com/ etc.
Kortom: It's the fucking series.
Niet heel lang, gewoon even op een ander IM forum kijken waar deze discussie al eerder is gevoerdquote:Op maandag 20 juni 2005 07:25 schreef nipeng het volgende:
Hehe cool. Lang moeten zoeken?
Je wilt 'm kwijt omdat je 'm nooit draait en dat begrijp ik. Maar is het niet gewoon leuk om zo'n verzamel-object in je bezit te hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:28 schreef metallicattim het volgende:
mensen ik heb een vraag, een vriend van me heeft een originele Slayer - Divine Intervention CD met de handtekeningen van Tom, Kerry en Jeff, gebeurd in London Wembley Arena in 2000.
Wat is een redelijke prijs wat hij daarvoor kan vragen, hij wil hem nl kwijt omdat hij er niet naar luisterd, cd is ook nooit gedraaid.
Dan speel je het slim en koop jij het van hem over voor 15 euro ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:37 schreef metallicattim het volgende:
ten eerste issie niet van mij, anders zou ik hem nooit weg doen
ten tweede heeft die vriend van me de cd ergens in een hoek liggen, bezig stoff te verzamelen en hij geeft er nix om dus hij dacht dattie er maybe wat geld voor kon krijgen.
Hij wil nu weten hoeveel
Disc One features the band's December 7, 2004 concert in Düsseldorf, Germanyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |