Zijn hier ook nog mensen te vinden die Alive or Just Breathing ook een geweldige cd vinden? Vast wel!
*had Killswitch opstaan tijdens het opstarten van dit topic *
Wat ik wel jammer vond is dat de zanger die op het album zingt vertrokken is. Z'n vervanger, Howard Jones, is zeker ook niet slecht, maar de nummers klinken dan toch anders dan op het album.
quote:Ik vind die cd best goed jah!
Op maandag 31 maart 2003 16:08 schreef GhostMan84 het volgende:
Waarom is hier nog geen topic over? Nou ja, bij deze dan
Zijn hier ook nog mensen te vinden die Alive or Just Breathing ook een geweldige cd vinden? Vast wel!
quote:ja, die vervanger, dat is toch zo'n enorme brede gast, of niet?
Op maandag 31 maart 2003 16:40 schreef Tokus het volgende:
vorig jaar live gezien (samen met 36 Crazyfists (ook gaaf) en Five-Pointe-O), en ze zijn zeker niet slecht.
Ik heb dan ook nog 's ff met de gitarist zitten babbelen, wel een aardige gast.Wat ik wel jammer vond is dat de zanger die op het album zingt vertrokken is. Z'n vervanger, Howard Jones, is zeker ook niet slecht, maar de nummers klinken dan toch anders dan op het album.
quote:meldt
Op maandag 31 maart 2003 16:08 schreef GhostMan84 het volgende:
ik heb ook nog een drumvel met handtekeningen gekregen in de melkweg!
quote:ben zelf ook heengeweest, en vond het erg cool
Op maandag 31 maart 2003 16:40 schreef Tokus het volgende:
vorig jaar live gezien (samen met 36 Crazyfists (ook gaaf) en Five-Pointe-O), en ze zijn zeker niet slecht.
Ik heb dan ook nog 's ff met de gitarist zitten babbelen, wel een aardige gast.Wat ik wel jammer vond is dat de zanger die op het album zingt vertrokken is. Z'n vervanger, Howard Jones, is zeker ook niet slecht, maar de nummers klinken dan toch anders dan op het album.
Anyway vind het een erg leuke band en wil ze wel weer eens live zien. favo nummer: Just Barely Breathing.. als dat harde stukje begint \m/
edit: op www.urbanchaosvideos.com kan je de nieuwe clip Fixation Of The Darkness downloaden, inclusief nieuwe zanger
quote:Alles op de cd is ingezongen door de oude zanger.
Op maandag 7 april 2003 20:12 schreef BlackSheep het volgende:
My Last Serenade is geweldig, is dat met nieuwe zanger of ouwe zanger>?
quote:mja beetje jammer, maarja nieuwe zanger is ook oke
Op dinsdag 8 april 2003 17:44 schreef Buzzin_Hornet het volgende:
en clip is ook nog met jesse maar hij wilde er voor zijn gezin zijn ipv touren met KSE die eindelijk een beetje doorbraken...
quote:nieuwe cd? meer info please?
Op dinsdag 3 juni 2003 22:17 schreef BDisOKE het volgende:
zit de nieuwe CD te luisteren, en bij elke keer luisteren wordtie een stukkie mooier!
Wen steeds meer aan de harde/snelle stukken
quote:ohw...
Op dinsdag 3 juni 2003 22:23 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
nieuwe cd? meer info please?
sorry
quote:lol , that's ok
Op dinsdag 3 juni 2003 22:41 schreef BDisOKE het volgende:[..]
ohw...
ik heb het over Alive or Just Breathing geloof ik
sorry
goeie schijfjes hoor.... beetje erg hard.... kende alleen My Last Serenade en JBB... en dan krijg je 2 cd van metalcore vol screams voorgeschoteld
niet verwacht, maar moe kunnen!
quote:Goh wow, en dat komt door mij?
Op dinsdag 24 juni 2003 21:56 schreef Reddiablo het volgende:
vandaag KSE en Alive and Barely Breathing gekochtgoeie schijfjes hoor.... beetje erg hard.... kende alleen My Last Serenade en JBB... en dan krijg je 2 cd van metalcore vol screams voorgeschoteld
niet verwacht, maar moe kunnen!
KSE is op het moment ff m'n favo band - Alive Or Just Breathing is een topplaat. In het begin moest ik er ook aan wennen, maar het is echt vet!
Het eerste album heb ik nog niet trouwens, wel gedownload. Ga ik ook maar eens aanschaffen.
quote:Allemaal jouw schuld, ik krijg nu 40 eurotjes van je!
Op vrijdag 27 juni 2003 16:11 schreef killswitched het volgende:[..]
Goh wow, en dat komt door mij?
(had hier nog een hele oude account, maar heb me maar ff opnieuw geregistreerd)
KSE is op het moment ff m'n favo band - Alive Or Just Breathing is een topplaat. In het begin moest ik er ook aan wennen, maar het is echt vet!
Het eerste album heb ik nog niet trouwens, wel gedownload. Ga ik ook maar eens aanschaffen.
nee hoor lieverd, maar dankzij jou ben ik ze wel ff gaan checken, en ik kan me ergere muziek voorstellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |