En zondag in Doornroosje (samen met Heathen! Jeugdsentiment!)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef dunc het volgende:
Trouwens, volgende week zaterdag staat Nuclear Assault in Alkmaar op Parkhof Open-Air (gratis klein festivalletje van het lokale jeugdlokaal)
Daar hoop ik wel bij te zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:04 schreef Mark het volgende:
[..]
En zondag in Doornroosje (samen met Heathen! Jeugdsentiment!)
Daar speel ik ook danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef dunc het volgende:
Trouwens, volgende week zaterdag staat Nuclear Assault in Alkmaar op Parkhof Open-Air (gratis klein festivalletje van het lokale jeugdlokaal)
Ok, ik ben benieuwd, ik zal er eens naar luisteren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 06:59 schreef Tokus het volgende:
ja, maar dit is compleet anders dan het vorige, nu is het semi-acoustisch en gewoon rustig.
Heb haar er zondag nog over gesproken op Bospop.
Als je ze allemaal nieuw koopt ben je bijna hetzelfde kwijtquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:19 schreef Seborik het volgende:
Nee, inderdaad en Judas Priest metalworks alleen als je de originele cd's al hebt en 30 euro is te veel.
Daarom. Op een cd'tjes-markt kost zoiets 10-15, misschien 20.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:14 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
Als je ze allemaal nieuw koopt ben je bijna hetzelfde kwijt![]()
Wacht maar af, over een paar jaar lees je dat Joss Stone het heeft aangelegd met de gitarist van een Zeeuwse Death Metalbandquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:44 schreef ThE_ED het volgende:
Karen van K3 ruilt Gert in voor Metalhead?
Moet ze eerst Zeeland zien te vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef Dissection het volgende:
[..]
Wacht maar af, over een paar jaar lees je dat Joss Stone het heeft aangelegd met de gitarist van een Zeeuwse Death Metalband
NIEUW Zeeland is niet zo moeiilijk te vindenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet ze eerst Zeeland zien te vinden.
Heb ik me verslapenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef dunc het volgende:
Ja.. die lelijkerd van Gorefestquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef Dissection het volgende:
[..]
Wacht maar af, over een paar jaar lees je dat Joss Stone het heeft aangelegd met de gitarist van een Zeeuwse Death Metalband
Niks gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef dunc het volgende:
[..]
Heb ik me verslapengodverdomme! Nowuja, volgende keer beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |