En zondag in Doornroosje (samen met Heathen! Jeugdsentiment!)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef dunc het volgende:
Trouwens, volgende week zaterdag staat Nuclear Assault in Alkmaar op Parkhof Open-Air (gratis klein festivalletje van het lokale jeugdlokaal)
Daar hoop ik wel bij te zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:04 schreef Mark het volgende:
[..]
En zondag in Doornroosje (samen met Heathen! Jeugdsentiment!)
Daar speel ik ook danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef dunc het volgende:
Trouwens, volgende week zaterdag staat Nuclear Assault in Alkmaar op Parkhof Open-Air (gratis klein festivalletje van het lokale jeugdlokaal)
Ok, ik ben benieuwd, ik zal er eens naar luisteren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 06:59 schreef Tokus het volgende:
ja, maar dit is compleet anders dan het vorige, nu is het semi-acoustisch en gewoon rustig.
Heb haar er zondag nog over gesproken op Bospop.
Als je ze allemaal nieuw koopt ben je bijna hetzelfde kwijtquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:19 schreef Seborik het volgende:
Nee, inderdaad en Judas Priest metalworks alleen als je de originele cd's al hebt en 30 euro is te veel.
Daarom. Op een cd'tjes-markt kost zoiets 10-15, misschien 20.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:14 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
Als je ze allemaal nieuw koopt ben je bijna hetzelfde kwijt![]()
Wacht maar af, over een paar jaar lees je dat Joss Stone het heeft aangelegd met de gitarist van een Zeeuwse Death Metalbandquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:44 schreef ThE_ED het volgende:
Karen van K3 ruilt Gert in voor Metalhead?
Moet ze eerst Zeeland zien te vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef Dissection het volgende:
[..]
Wacht maar af, over een paar jaar lees je dat Joss Stone het heeft aangelegd met de gitarist van een Zeeuwse Death Metalband
NIEUW Zeeland is niet zo moeiilijk te vindenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet ze eerst Zeeland zien te vinden.
Heb ik me verslapenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef dunc het volgende:
Ja.. die lelijkerd van Gorefestquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef Dissection het volgende:
[..]
Wacht maar af, over een paar jaar lees je dat Joss Stone het heeft aangelegd met de gitarist van een Zeeuwse Death Metalband
Niks gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef dunc het volgende:
[..]
Heb ik me verslapengodverdomme! Nowuja, volgende keer beter.
Royal Hunt on tour:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:03 schreef Seborik het volgende:
Is het aanbod wel een beetje divers?
Voor de liefhebbers van Ayreon/Star One is er trouwens een nieuwe cd van Royal Hunt genaamd Paper Blood die sprekend op Star One lijkt.
Jep, luister al een paar weken, erg tof. Komt ook veel recent werk langs zo blijf je goed bij (weer twee bands ontdekt), wat betreft het minder extreme spul dan. Een aparte death/grind en/of black avond per week zou wel mooi zijn, maar dit is zeker al beter dan niets! Voor black/death hebben we altijd Rothmetal/Vampirefreaks/Wolflair radio nogquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:34 schreef ThE_ED het volgende:
Jullie weten natuurlijk dat Kink en Aardschok binnenkort met hun eigen dedicated metal-zender komen. http://www.kinkaardschok.com/ Maar ik herinner er iedereen nog even aan
Heb d'r gespeeld. Ik moet helaas zeggen dat ik zelden zo'n slecht georganiseerd festival heb gezien. Jammer hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:05 schreef dunc het volgende:
Jij wel heen geweest dan?
Geluid was dermate slecht dat er weinig van te maken was...quote:Op zondag 10 juli 2005 16:59 schreef Mark het volgende:
Maar hoe was Nuclear Assault? Anders bespaar ik me straks een fietstochtje naar Doornroosje....
quote:01. In Your Face
02. Oops I Did It Again
03. In Your Face (censored version)
Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:46 schreef dunc het volgende:
Neat, die moet ik hebben. Bodom heeft inderdaad altijd mooie covers.
Maar Tijn zong Baby One More Time..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd
Alhoewel ze het nooit zullen halen bij Tijn natuurlijk.
ohja, iddquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:38 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar Tijn zong Baby One More Time..
De covers zijn leuker dan die gezapige bubblegum-melodeath van de band zelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:46 schreef dunc het volgende:
Bodom heeft inderdaad altijd mooie covers.
Tsssquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef Summoner het volgende:
[..]
De covers zijn leuker dan die gezapige bubblegum-melodeath van de band zelf.
Inderdaadquote:
je moet het ook niet als death metal gaan zien natuurlijk, want dan is het gewoon shitty death metal.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef Summoner het volgende:
[..]
De covers zijn leuker dan die gezapige bubblegum-melodeath van de band zelf.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:10 schreef Seborik het volgende:
Saaie kutherrie.
Ach ik vind ze ook ok.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:22 schreef Kipman het volgende:
Ik vond Children Of Bodom ook een goede band. Maar ja, de meningen hier zijn dus over het algemeen negatief,
ik ben een meeloper. Dat weet je toch wel? Op die manier blijf ik populair onder de mensen en dat is wat telt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:23 schreef Seborik het volgende:
Je hoeft toch niet te vinden wat anderen vinden?
Die is idd goed. Heb je de hele cd al gehoord?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:28 schreef Seborik het volgende:
http://search.music.yahoo.com/search/?p=nevermore&m=video
Nieuwe clip van Nevermore. Heel ruig nummer.
Altijd als je denkt "ach dat is misschien wel aardig, misschien maar daarheen gaan" dan wordt het gecancelled. Gaat er weleens wat door in de baroeg?quote:METAL CHURCH gecancelled!
Tot onze grote spijt moeten we mededelen dat het geplande optreden van Metal Church, Overkill en Chris Caffery op 31 juli in Baroeg op het laatste moment geen doorgang kan vinden. Nadat de boeker ons verzocht had om een voorschot te storten van de gage, vernamen we via verschillende wegen dat het optreden waarschijnlijk niet door zou gaan. Toen we de boeker vervolgens om opheldering vroegen, kregen we een week geen antwoord op diverse emails en telefoontjes. Helaas was de reactie daarna dat het optreden is afgezegd. Niet getreurd echter, we willen in de komende tijd zeker nog soortgelijke bands gaan boeken!
Fuck!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Altijd als je denkt "ach dat is misschien wel aardig, misschien maar daarheen gaan" dan wordt het gecancelled. Gaat er weleens wat door in de baroeg?
Er zijn inderdaad jaren geweest dat zo goed als alles wat aangekondigd werd ook weer gecancelled werd, de laatste 2 jaar ofzo gaat 99% gewoon door voorzover ik hoor of voorzover ik erheen ga.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef ThE_ED het volgende:
Gaat er weleens wat door in de baroeg?
Ok, dat hoop ik maar want ik zag nog wat andere dingen die misschien leuk zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:43 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad jaren geweest dat zo goed als alles wat aangekondigd werd ook weer gecancelled werd, de laatste 2 jaar ofzo gaat 99% gewoon door voorzover ik hoor of voorzover ik erheen ga.
Is dit niks voor jou? ;quote:
.... Muah... Niet echt.. Al geef ik die band wel het meeste kans van alle death metal bands om op me te groeien maar nu even nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is dit niks voor jou? ;
Za 6 Augustus
Krisiun (BR death)
+ supports
Entree n.n.b. Open 20.00 uur.
Nou, volgens mij zijn er veel dames die Steve zeker geen lelijke vent vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef mr_cucumber het volgende:
Die heeft de looks niet van der pa meegekregen idd
Hij's in ieder geval zonder twijfel de minst lelijke van Iron Maiden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:57 schreef Kipman het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn er veel dames die Steve zeker geen lelijke vent vinden.
Krisiun is wel okay, maar vrij eentonig. Waarom heeft deze band zoveel groeikans?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:53 schreef Black_Tulip het volgende:
.... Muah... Niet echt.. Al geef ik die band wel het meeste kans van alle death metal bands om op me te groeien maar nu even niet
Omdat ik Ravager toch nog best vrij lang een goed nummer heb gevonden. Dat doe ik wel vaker met bands, dat ik (tijdelijk) maar 1 nummer leuk vind. Zo ook Immortal - One By One (waarvan ik nu twee cd's in huis heb) en nu Annihilator - Alison Hell. Soms heb ik dat nodig voordat ik een band echt leuk ga vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:09 schreef Summoner het volgende:
[..]
Krisiun is wel okay, maar vrij eentonig. Waarom heeft deze band zoveel groeikans?
Het ultieme Maiden collectors item.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:39 schreef Kipman het volgende:
Knappe dochter heeft Steve Harris
[afbeelding]
Yepquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef Summoner het volgende:
"Ravager", dat nummer staat op "Conquerors of Armageddon" of niet? Wel een vette plaat... dat titelnummer ook, damn.
Steve Harris als schoonvader, mijn nieuwe levensdoel!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:16 schreef Djaser het volgende:
[..]
Het ultieme Maiden collectors item.
Dat shirt mag er trouwens ook zijn.
Doe een Golden Earring shirt aan, maak je een goede beurt als je bij de ouders op bezoek mag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:25 schreef Kipman het volgende:
[..]
Steve Harris als schoonvader, mijn nieuwe levensdoel!![]()
Kijk dat bedoel ik. Dan worden bezoekjes aan je schoonmoeder opeens een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:25 schreef Kipman het volgende:
[..]
Steve Harris als schoonvader, mijn nieuwe levensdoel!![]()
quote:Domain name (posted at 02:57)
Some of you saw this message earlier:
"This site is currently unavailable.
If you are the owner of this site, please contact us at 1-480-624-2515 at your earliest convenience."
Or perhaps you saw a "coming soon" message.
There was a problem with the renewal of the domain name, but if you read this it means the DNS cache cleared. So for anyone wondering what happened, it wasn't due to our host or server problems, but just issues with the domain name registration.
Hope this clears any mystery.
En is weer wegquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef Summoner het volgende:
Metal-Archives functioneert inmiddels weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |