Bladiebladiebla.quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Nee johquote:Op woensdag 6 april 2005 11:28 schreef mr_cucumber het volgende:
Zouden er nou mensen zijn die serieus zo'n shirt gaan dragen?
voor mij uberhaupt geen mensen...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:57 schreef dunc het volgende:
Mij niet gezien met zo'n leernicht op me shirt
Die wil ik ook niet op mijn T-shirt, een gitaar-line van hem of nog liever die van Tipton daarentegen....quote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef Kipman het volgende:
Telkens weer die foto's van Halford![]()
[afbeelding]
Als volwassene met je idolen op je shirts lopen is sowieso fout, maar bij Halford kan ik er de humor wel van inzienquote:Op woensdag 6 april 2005 14:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
voor mij uberhaupt geen mensen...Ben geen fan, van niemand.
behalve als het satriani isquote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Djaser het volgende:
Als volwassene met je idolen op je shirts lopen is sowieso fout
Jij wilt met die kale kop van Satriani groot op je t-shirt rondlopen?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
behalve als het satriani is![]()
tvp
alleen als ie een zonnebril opheeftquote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef Djaser het volgende:
Jij wilt met die kale kop van Satriani groot op je t-shirt rondlopen?
Ze hebben dit keer een mooie clip gemaakt en niet zo cheesy als normaal. En ze hebben het toch maar mooi geflikt dat Christopher Lee meezingt.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef Djaser het volgende:
Iemand intresse in de nieuwe Rhapsody video?
http://epic-metal.com/rhapsody/video/tmotwd_10.mov
Nou, deze (nog) niet, maar ik heb wel een soortgelijke.quote:
Nee ok, maar ik interpreteerde het even wat ruimer, omdat ik ook wel eens kritiek heb gehoord op het fenomeen bandshirts.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:38 schreef Djaser het volgende:
shirts met band-leden erop hadden we het over, geen bandshirts zelf!
Ja, meer girlies!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik interpreteerde het even wat ruimer, omdat ik ook wel eens kritiek heb gehoord op het fenomeen bandshirts.
Ik zou wel een t-shirt willen hebben van al mijn gitaarhelden erop. Dus met KK, Zakk Wylde en Michael Schenkerquote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Die wil ik ook niet op mijn T-shirt, een gitaar-line van hem of nog liever die van Tipton daarentegen....
Ja! We laten een Mealheads T-Shirt drukken!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:32 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ik zou wel een t-shirt willen hebben van al mijn gitaarhelden erop. Dus met KK, Zakk Wylde en Michael Schenker
Dat krijg je hé, met die borstvergrotingen.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:39 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar mijn Finntroll girlie is nu al bijna weer te klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |