Goed we waren dus bij Nevermore min of meer....quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Ik ben altijd bang dat men erachter komt hoeveel k3 en ranzige liedjes ik luister.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:33 schreef Seborik het volgende:
wie van metalheads untied heeft er eigenlijk audioscrobbler?
Ik vind het een geweldige website.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat men erachter komt hoeveel k3 en ranzige liedjes ik luister.
Is het desondanks aan te raden?
\o/ Hurrayquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:11 schreef SicSicSics het volgende:
De nieuwe EP van Kutschurft zit eraan te komen! Hij gaat "Kut maar krachtig!" heten en er staan drie nummers op! Hij is weer kutschurft-grappig! Heb hem gisteren gehoord!
Bedoel je die clip in die witte studio met al die psychedelische beelden die erdoor schieten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:53 schreef Kipman het volgende:
Ik dacht hetzelfde toen ik laatst de clip van Iron Man op tv zag. Die is (als ik me niet vergis) uit 1970 en Ozzy stond er net zo bij als vandaag de dag.
Opera IX ---> Cadaveriaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:27 schreef Eveli het volgende:
Wie weet er een (of meer natuurlijk) black metalband met een krijsende frontvrouw erin? Dus geen cleane opera-achtige zang maar de typische black metalzang door een vrouw gezongen.
Die klinkt nog wel ok maar is volgens mij niet 100% live.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:57 schreef Seborik het volgende:
[..]
Bedoel je die clip in die witte studio met al die psychedelische beelden die erdoor schieten?
Het is alweer een poosje geleden, maar ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:57 schreef Seborik het volgende:
[..]
Bedoel je die clip in die witte studio met al die psychedelische beelden die erdoor schieten?
Bonus dvd van de Black box.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:57 schreef Seborik het volgende:
Welke dvd is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |