Nou ja, er zitten best wel leuke dingen tussen. Af en toe lekker even beuken is toch wel prettig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Op zich niet zoveel, ware het niet dat 90% van de bands inwisselbaar zijn en over een jaar of 2 niet meer bestaan. Aan de andere kant..dat is met elk genre dat populair word zo
Vraag me af of Mustaine wel weet wat voor muziek en teksten Dimmu Borgir maakt. Heeft hij niet gezegd dat hij nooit meer met satanische bands wilde spelen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:14 schreef Tokus het volgende:
moet je 's terugmailen dat Dave Mustaine zich een paar jaar terug tot het christendom heeft bekeerd, en dat hij notabene headliner is
ik ben benieuwd wat ze dan zouden zeggen.
Is Dimmu Borgir wel echt satanistisch?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vraag me af of Mustaine wel weet wat voor muziek en teksten Dimmu Borgir maakt. Heeft hij niet gezegd dat hij nooit meer met satanische bands wilde spelen?![]()
Nou ja.. ze flirten er meequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Is Dimmu Borgir wel echt satanistisch?
Dat is dus die andere 10%, er zitten idd wel toffe bandjes tussenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou ja, er zitten best wel leuke dingen tussen. Af en toe lekker even beuken is toch wel prettig.
Hmmm, maar zou dat ook voor festivals gelden?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heeft hij niet gezegd dat hij nooit meer met satanische bands wilde spelen?![]()
Vast niet. Dan zou je hem nergens zien denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmmm, maar zou dat ook voor festivals gelden?
Hier snap ik helemaal niks van, waarom tegenstand bieden tegen de duivels als hij al verslagen is. Dit is als met 10 man de verliezer van een potje schaken in elkaar slaan.quote:Op dezelfde dag dat Wâldrock plaats vindt willen wij tegenstand bieden aan het werk van de duivel door God te bidden om in te grijpen, Hem groot te maken en te proclameren dat Hij Heer is. Hierbij weten we dat Satan al verslagen is op het kruis van Golgotha.
Het ging juist over de festivals, Dissection is van de bill van een festival in Israel gehaald vanwege Mustaine die weigerde te spelen:quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmmm, maar zou dat ook voor festivals gelden?
quote:I''m also informed that we are supposed to share the bill with MEGADETH at Fury Fest (France) later in June so I therefore want to say, on the behalf of both DISSECTION and myself; "Mustaine, you dare to put yourself in our way but you don't dare to meet us? You want to have DISSECTION cancelled because you do not dare to face true opponents in faith?! You think this will stop us?! We are Satanists, yes, truly enemies of yours! For we are the antithesis to cowards like you! If you are a man of true belief, meet us in France at Fury Fest and stand up for it! Or will you have us cancelled this time too?"
Dissection heeft groot gelijk natuurlijk...quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:30 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Het ging juist over de festivals, Dissection is van de bill van een festival in Israel gehaald vanwege Mustaine die weigerde te spelen:
[..]
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=36679quote:Reactivated Swedish death metallers DISSECTION have officially cancelled their previously announced appearance at the Metalist Festival in Israel. A statement on the matter from DISSECTION mainman Jon Nödtveidt reads as follows:
"I unfortunately have to inform you about the fact that DISSECTION have been cancelled from the Metalist Festival in Israel (a gig which was 100 percent confirmed), obviously as a result of Mr. Dave Mustaine of MEGADETH (who are headlining the festival) not wanting to play with Satanic bands (according to himself because of his new-found Christian beliefs)!
hoe doet ie dat? die komt niet boven de tafel uitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:51 schreef Mark het volgende:
En Dio is natuurlijk ook vermaard om zijn rituele slachtingen![]()
Oh, dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je dan op dat wâldrockverhaaltje zou reageren.
Ja?quote:
Nouquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja?
kewl! Wel gratis koffie, ik hoop dat ze er bij graspop ook staan
Dragen die mensen nou ook echt nog van die middeleeuwse kleding? Of ben ik dan in de war met de paganmetallers?
Eigenlijk zou je moeten uizoeken hoe die eruitzien en dan steeds foldertjes met eenzelfde opmaak maar andere inhoud weer teruggeven.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Graveland het volgende:
[..]
En Folders, die ze sneller terugkrijgen dan ze uitgedeeld worden
Dat klinkt als werk enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je moeten uizoeken hoe die eruitzien en dan steeds foldertjes met eenzelfde opmaak maar andere inhoud weer teruggeven.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
Dat klinkt als werk enzo
Ik heb nooit zoveel last van ze, dus
Yeah, ik dacht nog: Laat ik 'm aanspreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ani-way; Ik heb je dus bij Finntroll gezien. Was koel
(Zo we zijn weer ontopic)
Ik ken die gedachtequote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:00 schreef Graveland het volgende:
[..]
Yeah, ik dacht nog: Laat ik 'm aanspreken.
Maar, dat zou dom overkomen.
'Hey, jij zit toevallig op fok! ja?'
Indeed, dan geef ik bier wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ken die gedachte
En op je fotoboek foto's zag je er ook jonger uit heb ik het idee. Nouja, we weten het nu voor een evt volgende keer.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:54 schreef Tokus het volgende:
zeg, The_Ed, je moet me niet zo nalullen op geenstijl
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef Seborik het volgende:
http://www.spv.de/ra/trailermotoerhead.ram
Preview ziet er ruig uit.
ik lees er alleen de items, ik ga daar niet reageren.quote:
Sorry...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef Djaser het volgende:
Na 22 jaar is het dan toch zover, Eddie heeft zijn hersens weer terug. Weer een legende minder
die had hij 2 jaar terug al terug, die hebben ze toen vakkundig er weer in laten zakken.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef Djaser het volgende:
Na 22 jaar is het dan toch zover, Eddie heeft zijn hersens weer terug. Weer een legende minder
Op die Gimme Ed tour bedoel je? Dan loop ik nu twee jaar oud nieuws te verkondigenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
die had hij 2 jaar terug al terug, die hebben ze toen vakkundig er weer in laten zakken.
quote:
quote:tour bedoel je? Dan loop ik nu twee jaar oud nieuws te verkondigen
Moet je aan Toxicity vragen, hij is member, ik ga mee als introducee. Volgens mij kreeg hij zijn membership gratis toen ie voor ernstig veel geld inkopen deed. Ik moet zelf ook maar eeens zo'n membership zien te scoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |