Hehe, de voorverkoop van Sonata Arctica in dezelfde zaal is gisteren begonnen en is nu alweer uitverkochtquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:10 schreef nipeng het volgende:
Vanavond naar Mastodon in de W2 geweest.
Er was een erg goede opkomst, maar het was toch niet te druk. Ik stond lekker vooraan het podium![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:08 schreef ThE_ED het volgende:
http://www.edhunters.nl/
Een site over karpervissers.
Heb kaartjes voor de gig in 013quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Balthar het volgende:
Ik ga in september lekker weer naar Opeth.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe CD.![]()
en domme kaartjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef nipeng het volgende:
W2 is een leuke zaal hoor. Kom er al jaren.
Heb er ontzettend gave concerten gezien.![]()
zie jij nog andere Anthrax shows in Nederland dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:07 schreef Broadsword76 het volgende:
En hoe trots was DOA op die ene exclusieve show....
Was het nog wat Dunc?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:34 schreef dunc het volgende:
Dream Theater op Arrow (sfeerplaatjegeen zin om helemaal vooraan te gaan staan)
Owja, helemaal vergeten te zeggenquote:
Nee, want ze bestaan niet meer. Beschouw het maar als een herinnering hoe gaaf vroeger alles was....quote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef attila het volgende:
en komt er van Laaz rockit nu ook een nieuwe cd?
Ja, net als vorig jaar met slayer.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:32 schreef Broadsword76 het volgende:
men deed het voorkomen alsof het een eenmalige reunieshow was..
Wanneer weet ik niet, maar wel snel. Want het amteriaal is volgens mij al opgenomen.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef attila het volgende:
hoe zit het met slayer? wanneer brengen die weer eens een cd uit ?
Oh, ok, ik post dan wel de reactie die ik sofar heb;quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef Tokus het volgende:
die gast die mij die link doorstuurde hoorde er niet bij, hij vond de link alleen grappig.
Volgens mij heeft ze niet helemaal begrepen wat ik schreef, anders was ze er wel op in gegaan. Maar omdat ik niet direct wil denken dat ze echt zo dom is zal ik nog wel een nette vervolgmail schrijven, misschien kan ik een leuke discussie aangaan.quote:Bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren.
Ik wil je laten weten dat het niet een strijd is tegen mensen, maar een geestelijke strijd tegen boze geesten in de hemelse gewesten ( staat in de Bijbel Efeziers 6:12. ).
Die “Wake up! Roep” is aan christenen gericht om wakker te worden en mee te bidden zodat jullie ook de Liefde van Christus zullen zien.
Dat er een keuze is tussen Licht en Duisternis, tussen Dood en Leven, want Jezus geeft Eeuwig Leven. Iemand die uit jullie wereld wegkomt schrijft: “Satan wilde me doden, maar Jezus gaf me nieuw leven, anders zou ik nu onder de grond liggen. Wie zich met Satan inlaat, zal tenslotte door hem worden vernietigd, want hij heeft je alleen maar zolang nodig, totdat je helemaal in zijn macht bent en je niet meer van hem loskomt!
Zo was het bij mij en zo zal het ook bij jou zijn”.
De hel is realiteit en Jezus is De Enigste die ons daaruit redden kan.
Dat wil ik je laten weten.
God heeft je lief!!!
laat ze bidden voor grammatica-lesquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef ThE_ED het volgende:
"Jezus is de Enigste"
Doe datquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef ThE_ED het volgende:
Ik weet niet of we dan niet voorbij gaan aan de inhoud van dit topic, misschien maak ik er over een tijdje wel een log van ofzo als ik nog antwoord krijg op verdere vragen van mijn kant
Ik heb wel een tijdje killswitchengage geluisterd maar ook al eeuwen niet meer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:03 schreef crossover het volgende:
ik ben de laatste tijd helemaal gek van soilwork, en van killswitch engage..(maar die wat minder)
echt heerlijke muziek![]()
luistert iemand dit? of is zit te soft voor jullie
Kink zelf zit nog niet eens in de Etherquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ook in de Ether of alleen online?
Vooralsnog stream dus...quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:46 schreef crossover het volgende:
is dat een webstream radio of een echte?
wat hij zegt dus ^
quote:Hilversum, 16 juni 2005
KINK FM start op zaterdag 18 juni met het eerste Nederlandse internetkanaal, dat uitsluitend hardrock en metal uitzendt. KINK Aardschok laat 24 uur per dag, 7 dagen per week non-stop alle hardrockstijlen de revue passeren. KINK FM start de zender in samenwerking met het internationale rock- en metalmagazine Aardschok, dat dit jaar z´n 25 jarig jubileum viert. Bovendien presenteert Aardschok-oprichter en –hoofdredacteur Metal Mike al sinds 1999 het radioprogramma Aardschok op KINK FM.
KINK Aardschok wordt op 18 juni om 22.00 uur geopend door Mike Portnoy. Hij is de drummer van de bekendste progressieve metalband Dream Theater. Met het nummer “Pull Me Under” van het album Images & Words haalde de band de Nederlandse hitlijsten. Onlangs bracht de band zijn 8e album “Octavarium” uit.
KINK Aardschok is, na KINK ClassX, de tweede internetzender van KINK FM. Jan Hoogesteijn, directeur KINK FM: “Internet is bij uitstek geschikt als distributiemedium voor specifieke muziekkanalen. Het zal zich binnen een paar jaar, als mobiel, breedband-internet gemeengoed is geworden, niet meer onderscheiden van FM-ontvangst. Het afgelopen jaar is KINK ClassX uitgegroeid tot een goed beluisterd internetstation. Nu is de tijd rijp een tweede zender te starten. Metal heeft al sinds jaar en dag een grote groep trouwe fans die momenteel nauwelijks wordt bediend. KINK Aardschok springt daarop in”, aldus Hoogesteijn.
KINK Aardschok is vanaf zaterdag 18 juni wereldwijd te beluisteren in Windows Media Stream via www.kinkaardschok.nl.
Dit is ook echt de cover?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Een goede artiest inhuren om de cover ontwerpen was zeker te duur?
WIR WÖLLEN EDDIE.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit is ook echt de cover?
Waar is Eddie?
Wie weet wat er allemaal in de flight cases zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit is ook echt de cover?
Waar is Eddie?
erg duidelijk dat de band heel weinig te maken heeft met deze release.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Mooi rood kruisjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Dat weet ik wel, alleen het doet weinig ter zake.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
erg duidelijk dat de band heel weinig te maken heeft met deze release.
Ja maar ze hadden op zn minst een nieuwe foto kunnen makenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. voor Maiden is het wel een aparte hoesfoto. Altijd maar die Eddie op de front... dit laat ook het menselijke gezicht van de band zien.
Bril kwijt?quote:
Nu doet 'ie hetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Djaser het volgende:
Bril kwijt?
Wat ontroerend * snik*quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. voor Maiden is het wel een aparte hoesfoto. Altijd maar die Eddie op de front... dit laat ook het menselijke gezicht van de band zien.
Ach, dat hele ding is dus toch on-officieel. Dus ze zetten maar op de cover wie ze maar willen, ik koop 'm toch niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
JaIk dacht: ga eens de gedachtegang na van diegene die op dit idee is gekomen
Waarom doet dat weinig ter zake, het verklaart toch alles?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Djaser het volgende:
Dat weet ik wel, alleen het doet weinig ter zake.
Wat verklaart het dan? Het is nog steeds een officiële Maiden release, en dat meneer Harris het niet zelf bedacht heeft maakt de cover nog niet beter.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Waarom doet dat weinig ter zake, het verklaart toch alles?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wat verklaart het dan? Het is nog steeds een officiële Maiden release, en dat meneer Harris het niet zelf bedacht heeft maakt de cover nog niet beter.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.essentialmusicguide.com/ etc.
Kortom: It's the fucking series.
Niet heel lang, gewoon even op een ander IM forum kijken waar deze discussie al eerder is gevoerdquote:Op maandag 20 juni 2005 07:25 schreef nipeng het volgende:
Hehe cool. Lang moeten zoeken?
Je wilt 'm kwijt omdat je 'm nooit draait en dat begrijp ik. Maar is het niet gewoon leuk om zo'n verzamel-object in je bezit te hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:28 schreef metallicattim het volgende:
mensen ik heb een vraag, een vriend van me heeft een originele Slayer - Divine Intervention CD met de handtekeningen van Tom, Kerry en Jeff, gebeurd in London Wembley Arena in 2000.
Wat is een redelijke prijs wat hij daarvoor kan vragen, hij wil hem nl kwijt omdat hij er niet naar luisterd, cd is ook nooit gedraaid.
Dan speel je het slim en koop jij het van hem over voor 15 euro ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:37 schreef metallicattim het volgende:
ten eerste issie niet van mij, anders zou ik hem nooit weg doen
ten tweede heeft die vriend van me de cd ergens in een hoek liggen, bezig stoff te verzamelen en hij geeft er nix om dus hij dacht dattie er maybe wat geld voor kon krijgen.
Hij wil nu weten hoeveel
Disc One features the band's December 7, 2004 concert in Düsseldorf, Germanyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |