Ahh.. ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En daar wil ik het bij laten mbt dit onderwerp
me2quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ahh.. ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.![]()
Ik ook alquote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me er niks bij voorstellen. Geef mij maar gewoon 1 of 2 meisjes is ook genoeg. 40 is a crowd!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sneeuwcaramel??? Van die gele sneeuw?? Je weet toch wat DAAR mee gebeurd is he?!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me misselijk gegeten aan sneeuwcaramel
Dat lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me misselijk gegeten aan sneeuwcaramel
Koud zeker?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel wat.
Maar in plaats daarvan kwijn ik weg in een computerruimte op de universiteit.
en ik op me hogeschool, heb op me kamer nog geen internetquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, van die caramelballen met poedersuiker er omheenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Sneeuwcaramel??? Van die gele sneeuw?? Je weet toch wat DAAR mee gebeurd is he?!![]()
Eens, maar toch nieuwsgierig!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
Geef mij maar gewoon 1 of 2 meisjes is ook genoeg. 40 is a crowd!![]()
Beter dan in een Utrechts internetcafe.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
je laten uitwonen door 40 mannenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me er niks bij voorstellen. Geef mij maar gewoon 1 of 2 meisjes is ook genoeg. 40 is a crowd!![]()
Ja, ik heb nog een alibi dat ik hier ben, maar jij vast niet.quote:
boefjequote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alles beter dan thuis in Bovenkarspel terwijl je eigenlijk naar college had gemoeten![]()
Je bedoelt dat jij ze allemaal al gezien hebt?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gatverdamme. Met wat mazzel kan je ook d'r hema-onderbroek-foto's nog vinden, jij blij.
Right.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gatverdamme. Met wat mazzel kan je ook d'r hema-onderbroek-foto's nog vinden, jij blij.
Vanmorgen sollicitatie gehad, vanmiddag weer eentje hier in de buurt. Excuus genoeg? Moet 5 uur door komen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een alibi dat ik hier ben, maar jij vast niet..
Veel succesquote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vanmorgen sollicitatie gehad, vanmiddag weer eentje hier in de buurt. Excuus genoeg? Moet 5 uur door komen.
Ga je op de seksrelatie tour?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je laten uitwonen door 40 mannen![]()
ik ben al blij als ik 1 meisje kan vinden waar ik sex mee kan hebbenEn meer hoeft ook niet van mij, niet tegelijk iig
(alhoewel, 2....)
Welkom in de wondere wereld die 'een boek lezen' heet.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vanmorgen sollicitatie gehad, vanmiddag weer eentje hier in de buurt. Excuus genoeg? Moet 5 uur door komen.
Jij niet dan? Jeetje, heb je toch echt wat gemist IR.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij ze allemaal al gezien hebt?
Don't push it.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld die 'een boek lezen' heet.
Ach. Ik ben nu eenmaal een net mens.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij niet dan? Jeetje, heb je toch echt wat gemist IR.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zal straks m'n pc even doorzoeken voor je.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach. Ik ben nu eenmaal een net mens.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach. Ik ben nu eenmaal een net mens.
ik had gezegd dat ik het er verder niet over wilde hebben, tis er nu genoeg over gehad, daar gaat dit topic niet overquote:Op maandag 23 mei 2005 12:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zal straks m'n pc even doorzoeken voor je.
... en dan op een bankje in het park.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:
Dat is het liefste dat je voor me zou kunnen doen, Nouk.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zal straks m'n pc even doorzoeken voor je.
Als ik jou was zou ik snel dat verslag schrijven en posten (of op een website posten, met een link naar je sig? ofzo?), tegen iedereen zeggen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, en verder dat soort dingen buiten fok latenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik had gezegd dat ik het er verder niet over wilde hebben, tis er nu genoeg over gehad, daar gaat dit topic niet over
stinkie's lul krijg je er gratis bij lieve IR. Ik doe graag wat voor een anderquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is het liefste dat je voor me zou kunnen doen, Nouk.
Ik heb het verslag al geschreven, alleen ik heb op me kamer nog geen internet, zodra ik daar internet komt het er op, okee?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik snel dat verslag schrijven en posten (of op een website posten, met een link naar je sig? ofzo?), tegen iedereen zeggen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, en verder dat soort dingen buiten fok laten
Wellk verslag dan??quote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik snel dat verslag schrijven en posten (of op een website posten, met een link naar je sig? ofzo?), tegen iedereen zeggen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, en verder dat soort dingen buiten fok laten
Gaat niemand wat aan, probeer FOK! en IRL nog een beetje gescheiden te houden.quote:
Ik zal eens kijken of ik nog iets leuks voor je heb. Maar ik vrees dat dat alleen verdwenen-#filosofie-topics-met-nare-grappen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
stinkie's lul krijg je er gratis bij lieve IR. Ik doe graag wat voor een ander.
okeej, laat je het wel ff weten als je hem hebt?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gaat niemand wat aan, probeer FOK! en IRL nog een beetje gescheiden te houden.
Oh, dat is met alles zo. Met sollicitatiegesprekken net zo. Elke keer word je er beter in.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Elke keer als je uit een relatie komt verander je een klein beetje en neem je punten mee die je aan jezelf wil veranderen voor in je volgende relatie.
Staan er zulke belastende dingen over je op fok danquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gaat niemand wat aan, probeer FOK! en IRL nog een beetje gescheiden te houden.
Jammer. Ik weet ook niet wat ik nog mis in m'n verzameling. Erodome die een kerel pijpt heb ik zelfs. Oh en die andere chick met een stofzuiger in d'r doosquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik nog iets leuks voor je heb. Maar ik vrees dat dat alleen verdwenen-#filosofie-topics-met-nare-grappen zijn.
klopt helemaal, in elke relatie leer je weer nieuwe dingen en ontdek je weer nieuwe dingen van jezelf en in een volgende relatie kun je daar dan aan werkenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Elke keer als je uit een relatie komt verander je een klein beetje en neem je punten mee die je aan jezelf wil veranderen voor in je volgende relatie.
Teveel.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Staan er zulke belastende dingen over je op fok dan![]()
volgens mij valt dat wel mee.
Heb je ook de tieten van yvonne en de kut van faithy?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jammer. Ik weet ook niet wat ik nog mis in m'n verzameling. Erodome die een kerel pijpt heb ik zelfs. Oh en die andere chick met een stofzuiger in d'r doos.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je ook de tieten van yvonne en de kut van faithy?
Heb je dan een kwartet?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan heb je wel een raar lichaam trouwens.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:48 schreef Christine het volgende:
[..]
In principe is het ook niks voor mij maarja, je moet alles een keer proberen hequote:Op maandag 23 mei 2005 12:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik dacht me te herinneren dat jij zo niet ben. Van je geloof afgestapt?
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan heb je wel een raar lichaam trouwens.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan heb je wel een raar lichaam trouwens.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Uit de categorie 'Dingen die je liever niet had gezien' ?
Je kan het ook overdrijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Val hier bijna van mijn stoel van het lachen![]()
Ben een beetje melig vandaag dus dit soort dingen komen altijd extra erg overquote:
Nee bedankt.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie die sex relatie tussen jullie al groeien![]()
Slap excuusquote:Op maandag 23 mei 2005 12:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In principe is het ook niks voor mij maarja, je moet alles een keer proberen he
Weet je zeker dat het niet iets anders is.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie die sex relatie tussen jullie al groeien![]()
Zoek op ' gangbang' in SEX. Genoeg input.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Slap excuus
Maarre nog iets Sylvana is van 1987 en heeft zich uit laten wonen door 40 man.![]()
Ik ben traag van begrip, maar sta er ff van te kijken
Correct.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Slap excuus
Maarre nog iets Sylvana is van 1987 en heeft zich uit laten wonen door 40 man.![]()
Ze durven allebei nietquote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet iets anders is.
Ik had gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Slap excuus
sylvana is dan ook niet difficiel, zelfs met venten van 39 en zo.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Denk je nou echt dat iemand die walgelijke smerige acties van je in detail wil wetenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebben![]()
Maar goed, nog 1 keer en daarna is het afgelopen![]()
Ik ben naar een gangbang geweest en zodra ik op me kamer internet heb komt er een verslag van.
PUNT
Dat is geen excuusquote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Slap excuus
Waarom als ze het wil, groot gelijk hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sylvana is dan ook niet difficiel, zelfs met venten van 39 en zo.
yuck![]()
Ze houden er nooit meer mee over op, maar dit topic gaat over singles, en ze moeten er gewoon over ophouden, er komt een verslag over in sex en daarmee uit!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben ff lunchen en het topic is veranderd in gangbangs?![]()
jij misschien niet, maar genoeg anderen die wel graag een verslag willenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die walgelijke smerige acties van je in detail wil weten?
Allleen de gedachte alquote:Op maandag 23 mei 2005 13:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die walgelijke smerige acties van je in detail wil weten?
Ik krijg er nu al kotsneigingen van. Hou het asjeblieft voor je.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
er komt een verslag over in sex en daarmee uit!
Hoe laag moet je zelfbeeld zijn als je je door 40 ouwe smerige kerels wil laten palen? Ik begrijp er echt helemaal niks van.quote:
Rustig maar Sylvana, misschien is de rest gewoon jaloers dat jij wel gegaan bent en dat zij het niet durven...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij misschien niet, maar genoeg anderen die wel graag een verslag willen
en nou hou ik er echt over op
dat jij het niet wilt weten wil niet zeggen dat voor de rest niemand anders het wil weten. Ik heb genoeg vragen gehad over wanneer ik het verslag ga posten en dat ze benieuwd zijn hoe het was, dus ik post het gewoonquote:Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik krijg er nu al kotsneigingen van. Hou het asjeblieft voor je.
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Rustig maar Sylvana, misschien is de rest gewoon jaloers dat jij wel gegaan bent en dat zij het niet durven...
Even eerlijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Rustig maar Sylvana, misschien is de rest gewoon jaloers dat jij wel gegaan bent en dat zij het niet durven...
Misschien moet je dan maar stoppen met posten in dit topic.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebben![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een nieuwe relatie er tegen over zal staan dat jij je hebt uit laten wonen door 40 man.
Moet kunnen toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een nieuwe relatie er tegen over zal staan dat jij je hebt uit laten wonen door 40 man.
Ik denk dat ze maar een hoerenloper moet zoeken. Alleen die heeft hetzelfde meegemaakt, in aantallen dan.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Meegaanquote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even eerlijk!
Als je nou meisje leert kennen
En je vind dr wel leuk, dan hoor je dit verhaal!!
Wat doe je dan?
Ik duik dr echt niet meer op.
Loop zo weg
ik denk echt niet dat dat voor een man een probleem isquote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zou ook direct wegwezen ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even eerlijk!
Als je nou meisje leert kennen
En je vind dr wel leuk, dan hoor je dit verhaal!!
Wat doe je dan?
Ik duik dr echt niet meer op.
Loop zo weg
Nou 40 (en dan ook nog eens bij een gangbang) is denk ik zelf voor een man too much.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk echt niet dat dat voor een man een probleem is![]()
![]()
Joh blijf gewoon. Het is zo over.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Sylvana het volgende:
nouja, ik ben wel weg hier , als jullie geen respect kunnen hebben voor mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden dan niet
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, het zelf niks te vinden, maar dan is het toch niet zo heel moeilijk om een beetje normaal te doen?
Die gangbang klopt toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ga er vooral serieus op in terwijl er geen hol van klopt![]()
moeilijk he, gewoon andermans keuzes respecteren?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je vriendin word gepaald door 40 man
Lekker joh
Misschien mag jij dr schoonlikken
hoezo?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou 40 (en dan ook nog eens bij een gangbang) is denk ik zelf voor een man too much.
@ Metro: discriminatie met je poll
En wie zegt dat zij het enige meisje was... misschien waren er wel meerquote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je vriendin word gepaald door 40 man
Lekker joh
Misschien mag jij dr schoonlikken
er waren 20 meiden/vrouwen en ik was niet de enige 18-jarigequote:Op maandag 23 mei 2005 13:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En wie zegt dat zij het enige meisje was... misschien waren er wel meer
is het nu echt zo'n onoverkomelijk probleem moest je partner ooit eens geparticipeerd hebben aan een gangbang in een ver verleden ...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou 40 (en dan ook nog eens bij een gangbang) is denk ik zelf voor een man too much.
@ Metro: discriminatie met je poll
De optie "via vrienden/bekenden" ontbreekt.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Metro2005 het volgende:
Poll: Waar hebben de singles hun ex ontmoetDiscotheek Bar / café Via je Hobby Via je Werk Via internet / contactad. Op School / tijdens studie
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
kee zie je wel en zeker ook nogeveer 20 mannen danquote:Op maandag 23 mei 2005 13:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
er waren 20 meiden/vrouwen en ik was niet de enige 18-jarige
ja, maar sommige mensen willen het gewoon niet geloven, naja, dan niet hequote:
Het gaat niet om die ene situatie. Het gaat om een ander idee van sex hebben, van normen en waarden en van principes.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is het nu echt zo'n onoverkomelijk probleem moest je partner ooit eens geparticipeerd hebben aan een gangbang in een ver verleden ...
er zijn ergere dingen in het leven ...
volgens mij waren de zagen deze week in de aanbiedingquote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
anders verneuken we het topic even.
Ja!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is het nu echt zo'n onoverkomelijk probleem moest je partner ooit eens geparticipeerd hebben aan een gangbang in een ver verleden ...
Duhhhuhhhuhhh.quote:er zijn ergere dingen in het leven ...
nee, er waren 150-200 mannenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
kee zie je wel en zeker ook nogeveer 20 mannen dan
Ik verbied je toch niksquote:Op maandag 23 mei 2005 13:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moeilijk he, gewoon andermans keuzes respecteren?|als wij dat nou leuk vinden, laat ons dan gewoon lekker
Ik ga toch ook niet zo debiel tegen jullie doen omdat jullie het niet leuk vinden?
en er zijn genoeg mensen die dezelfde normen/waarden/principes als mij hebben en dat jij niet dezelfde hebt kan ik niks aan doen, geneog anderen doen net zoals ikquote:Op maandag 23 mei 2005 13:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het gaat niet om die ene situatie. Het gaat om een ander idee van sex hebben, van normen en waarden en van principes.
Wow groot feestje dan..quote:
Inderdaad, Als ik een relatie met iemand heb dan zou ik het niet echt een fijn idee vinden als ze in een gangbang had meegedaan of al 100 mannen heeft versleten.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het gaat niet om die ene situatie. Het gaat om een ander idee van sex hebben, van normen en waarden en van principes.
De meeste mensen denken er dus niet zo over. Je doet net of je een van de velen bent, maar het is relatief gezien maar een kleine groep die daarvan houdt. Vandaar dat wij het vreemd vinden.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en er zijn genoeg mensen die dezelfde normen/waarden/principes als mij hebben en dat jij niet dezelfde hebt kan ik niks aan doen, geneog anderen doen net zoals ik
De dutch gangbang is de grootste van Nederland en er komen ook mensen uit bijvoorbeeld Belgie heenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wow groot feestje dan..
was je wel zwaar in de minderheid.. nu wachten op het verslag dus
quote:
sorryquote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Ik voel me achtergesteld.
En dat ook nog eens met condoom! Wat moet Ratzi er niet van vinden?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Of wat is je msn andersquote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De dutch gangbang is de grootste van Nederland en er komen ook mensen uit bijvoorbeeld Belgie heen
www.dutchgangbang.nlquote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ga door meid, ik geloof je direct.
staat in me profielquote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of wat is je msn anderswanna know more
![]()
Maar was 't ook wel gezellig?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De dutch gangbang is de grootste van Nederland en er komen ook mensen uit bijvoorbeeld Belgie heen
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef thabit het volgende:
[..]
En dat ook nog eens met condoom! Wat moet Ratzi er niet van vinden?
[afbeelding]
ja, omdat ik ook al iemand kende die er heen ging en het is niet alleen maar sex daar, ook gewoon lekker kletsen aan de bar enzo, en er zijn ook gewoon banken waar je kunt uitrusten en ff kunt praten enzoquote:
Cool. Vet. Hopelijk heb je niet al teveel ziektes.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
www.dutchgangbang.nl
kijk zelf maar op de site
het gaat geheel veilig hoor, condooms zijn verplicht en zijn in de hele locatie genoeg te krijgenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Cool. Vet. Hopelijk heb je niet al teveel ziektes.
Oftewel: laten we ontopic gaan.
Ik zag al Eyes Wide Shut taferelen voor mequote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, omdat ik ook al iemand kende die er heen ging en het is niet alleen maar sex daar, ook gewoon lekker kletsen aan de bar enzo, en er zijn ook gewoon banken waar je kunt uitrusten en ff kunt praten enzo
Welk deel van: laten we ontopic gaan snap je niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het gaat geheel veilig hoor, condooms zijn verplicht en zijn in de hele locatie genoeg te krijgen
Daarom discriminatiequote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Ik voel me achtergesteld.
Geinigquote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, omdat ik ook al iemand kende die er heen ging en het is niet alleen maar sex daar, ook gewoon lekker kletsen aan de bar enzo, en er zijn ook gewoon banken waar je kunt uitrusten en ff kunt praten enzo
Ga er gewoon nog es lekker op in, als je wilt dat er niet over gepraat wordt...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het gaat geheel veilig hoor, condooms zijn verplicht en zijn in de hele locatie genoeg te krijgen
Kee overheen gekekenquote:
Ik ben nog steeds singlequote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Cool. Vet. Hopelijk heb je niet al teveel ziektes.
Oftewel: laten we ontopic gaan.
Waar laat je de hond uit?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds single![]()
Misschien dat ik zo tijdens t hond uitlaten nog iets tegen kom![]()
We zijn een minderheid!quote:
Honden zijn wel perfect om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds single![]()
Misschien dat ik zo tijdens t hond uitlaten nog iets tegen kom![]()
Hahah ervaring mee Christine?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Honden zijn wel perfect om nieuwe mensen te ontmoeten
Ik ben bij deze je eerste lid.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zijn een minderheid!
Ik ga Lijst Singleton oprichten waarmee ik wil dat de maatschappij single-vriendelijker wordt.
Hoera voor meer 1 persoons porties bij de supermarkt!
Meestal oude mensjes.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Honden zijn wel perfect om nieuwe mensen te ontmoeten
Mijn hond is 14 en doofquote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef TGT het volgende:
Haha jaaa een hond is goud! 1 keer met een puppy van een kennis over straat gelopen. Wát een chickmagnet was dat.
Jaquote:
Loop door tot Amsterdam centrum en wellicht zie ik je danquote:
Hmm in de auto stappen en elders de hond uitlatenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal oude mensjes.
Er zit hier een bejaardencentrum![]()
Dat trekt m'n hond niet denk ikquote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Loop door tot Amsterdam centrum en wellicht zie ik je dan
Wat ben je toch een casanova.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Loop door tot Amsterdam centrum en wellicht zie ik je dan
ga je zelf met de auto en laat je je hond erachter aan lopenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat trekt m'n hond niet denk ik
*kuch*ik ook niet*kuch*
Nope moet je er nog wel een andere A weg achteraan nemenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
BTW de A12 gaat toch niet naar Amsterdam![]()
Nee naar Den Haag maar je kan altijd ergens een afslag nemen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
BTW de A12 gaat toch niet naar Amsterdam![]()
Hint: de a2 of de a4quote:Op maandag 23 mei 2005 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee naar Den Haag maar je kan altijd ergens een afslag nemen natuurlijk
A4 bijvoorbeeld, ligt eraan waarvandaan je komt hequote:Op maandag 23 mei 2005 13:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope moet je er nog wel een andere A weg achteraan nemen
Ik heb er 2 maanden overheen gereden voor mijn werkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
A4 bijvoorbeeld, ligt eraan waarvandaan je komt he
Maarreh... heeft dit nog met singles te maken?
Welke singles nemen wel eens de A4?
ik moet even even zoeken...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:31 schreef Sylvana het volgende:
er is een stelling gedeponeerd in dit topic, maar er zijn maar weinig mensen die erop reageren
Dankquote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Daarom ga ik er ook niet op in.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank
Ik ben nog nooit uit een relatie gekomen.
Ik kan er dus niet op ingaan
Hhhm moet ik er als 1e in gaan hakken??quote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Ik elke dagquote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb mijn reactie al gegevenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm moet ik er als 1e in gaan hakken??
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
klopt helemaal, in elke relatie leer je weer nieuwe dingen en ontdek je weer nieuwe dingen van jezelf en in een volgende relatie kun je daar dan aan werken
Zou je dat voor mij doen?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee naar Den Haag maar je kan altijd ergens een afslag nemen natuurlijk
Met elke belangrijke gebeurtenis verander jequote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Vallen gangbangs hier ook onder?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Met elke belangrijke gebeurtenis verander je
*zucht*quote:
TGT snapt het. Tuurlijk word je met relaties (evenals andere ingrijpende ervaringen) wijzer, maar ik blijf toch echt mijzelf en ik wil me niet continue veranderen.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef TGT het volgende:
@ stelling: nee dat heb ik niet. Ik ben gewoon mezelf.. Ik ga mezelf niet veranderen natuurlijk weet je na een relatie wel beter wat je zoekt in een partner...
Je moet inderdaad vooral doen waar je zin in hebt, maar als ik van een meisje te horen kreeg dat ze zich op een gangbang door 40 man had laten nemen dan hoefde ik haar niet mer.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Sylvana het volgende:
nouja, ik ben wel weg hier , als jullie geen respect kunnen hebben voor mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden dan niet
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, het zelf niks te vinden, maar dan is het toch niet zo heel moeilijk om een beetje normaal te doen?
Laat staan dat ik normaal zou kunnen doen tegen drquote:Op maandag 23 mei 2005 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad vooral doen waar je zin in hebt, maar als ik van een meisje te horen kreeg dat ze zich op een gangbang door 40 man had laten nemen dan hoefde ik haar niet mer.
Nooit gedacht dat ik het Balkenendiaanse "normen en waarden" nog eens in één adem met gangbangs zou horen uitspreken.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en er zijn genoeg mensen die dezelfde normen/waarden/principes als mij hebben en dat jij niet dezelfde hebt kan ik niks aan doen, geneog anderen doen net zoals ik
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Laat staan dat ik normaal zou kunnen doen tegen dr![]()
En meer nieuwe mensenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het idee dat het singlestopic hier veel beter loopt dan in R&P?
Net aslof we ons hier veel vrijer kunnen uiten...
maar ook hier zijn grenzen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het idee dat het singlestopic hier veel beter loopt dan in R&P?
Net alsof we ons hier veel vrijer kunnen uiten...
Natuurlijk, maar ik ben in ieder geval van het gevoel verlost dat de geheime dienst de hele tijd over mijn schouder mee kijkt.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar ook hier zijn grenzen natuurlijk.
Ja ben het wel eens met Plato en de nieuwe mensen zijn ook goed vertegenwoordigt naar mijn idee.quote:
GMTA Moderatietopic: Copycat, Frenkie en Sc0rPi0n are in da housequote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
Net alsof we ons hier veel vrijer kunnen uiten...
Ik lees ook wel mee hoor. Maar ik denk idd dat we hier iets minder streng zijn. Maar het moet niet gaan verzanden in echt pure slowchat bagger, dus geen:quote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben in ieder geval van het gevoel verlost dat de geheime dienst de hele tijd over mijn schouder mee kijkt.![]()
Dat ben ik met je eens, want dat zou ook de lezenswaardigheid van het topic niet ten goede komen. Maar af en toe een beetje ouwhoeren of een grap tussendoor (zonder dat een moderator posts verwijdert) moet kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees ook wel mee hoor. Maar ik denk idd dat we hier iets minder streng zijn. Maar het moet niet gaan verzanden in echt pure slowchat bagger, dus geen:
Mogguh, ik heb koffie,
Ik thee,
Ik ook
Hallo! ik ben naar de wc...
Enzo, het moet wel een BEETJE over single zijn gaan enzo, en dan is af en toe een beetje SC niet erg, maar pas wel een klein beetje op dus.
En het is nu slowchat dat was het niet dus werd er ook meer tussenuit gehaald...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, want dat zou ook de lezenswaardigheid van het topic niet ten goede komen. Maar af en toe een beetje ouwhoeren of een grap tussendoor (zonder dat een moderator posts verwijdert) moet kunnen.
ikkequote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
Natuurlijk, maar ik ben in ieder geval van het gevoel verlost dat de geheime dienst de hele tijd over mijn schouder mee kijkt.![]()
Nee dit is een nuttig berichtquote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef MSXUser het volgende:
Slap ouwehoeren en de 'ik heb koffie' berichten kunnen altijd nog op IRC
Wat is dat adres ook alweer? Ik kan hier geen mirc installeren, wat is de internetsite?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef MSXUser het volgende:
Slap ouwehoeren en de 'ik heb koffie' berichten kunnen altijd nog op IRC
TC, we weten dat je je kut voelt doordat je weer single bent, maar expres een topic proberen te verkloten is wel een beetje overdreven vind je niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee dit is een nuttig bericht![]()
Ik heb zometeen behalve koffie, een nieuwe scriptiebegeleider enook nog wat bammetjes![]()
Ik denk dat het over singles blijft gaan!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik wil melden dat ik hier niet meer veel ga posten, ik verleg mijn aandacht nu naar het roland garros topic in sport. Velen zullen blij zijn, denk ik
het was hier leuk mensen, ik zal soms nog wel eens een kijkje nemen om te zien of er vorderingen zijn.![]()
Blijf nou, al zijn we het vaak oneens...dat is het leuke van dit topicquote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik wil melden dat ik hier niet meer veel ga posten, ik verleg mijn aandacht nu naar het roland garros topic in sport. Velen zullen blij zijn, denk ik
het was hier leuk mensen, ik zal soms nog wel eens een kijkje nemen om te zien of er vorderingen zijn.![]()
Ik heb gehoord dat tennisers 6 ply vooruitdenken. Hoeveel ply moet je vooruitdenken om goed te kunnen versieren?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik verleg mijn aandacht nu naar het roland garros topic in sport.
Heb ik eindelijk een goede reden om een topic te verstieren, is het weer niet goed...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
TC, we weten dat je je kut voelt doordat je weer single bent, maar expres een topic proberen te verkloten is wel een beetje overdreven vind je niet?
Als je single bent moet je dit topic juist in je armen sluitenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een goede reden om een topic te verstieren, is het weer niet goed...![]()
Waar doe je rechten?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:27 schreef Thisbe het volgende:
WAAR zijn alle leuke mannen op de faculteit gebleven verdomme?!?Er zitten alleen maar nerds om me heen......
![]()
http://irc.fok.nlquote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is dat adres ook alweer? Ik kan hier geen mirc installeren, wat is de internetsite?
Misschien heb jij een grote nerd aantrekkingskrachtquote:Op maandag 23 mei 2005 14:27 schreef Thisbe het volgende:
WAAR zijn alle leuke mannen op de faculteit gebleven verdomme?!?Er zitten alleen maar nerds om me heen......
![]()
Dan moet je maar in Leiden komen studeren, daar zijn veel meer leuke mannen dan in Nijmegen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:27 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Ik zie er nou niet echt een goede reden aan hoor... Eigenlijk alleen al hierom zou ik willen dat het niet uit gegaan was... Dan had je sowieso geen reden gehad om hier te posten...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
Heb ik eindelijk een goede reden om een topic te verstieren, is het weer niet goed...![]()
Maak het ons nou niet te makkelijk Tranceptor... kloten is sowieso sluiten, dat zou dan heel jammer zijn voor de rest...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Even een kleine note. Ja, ik ben wakker en eindelijk aanwezig.
Ik heb net een discussie gestart over de wenselijkheid van dit (en andere SC topics hier in GC). Totdat we weten wat er gaat gebeuren kan het open blijven, maar ik wilde iig even melden dat het nu open blijven niet een stilzwijgend goedkeuren is.
Sorry ik studeer niet meerquote:Op maandag 23 mei 2005 14:27 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Er studeren hier genoeg leuke mannen, alleen zijn ze er vandaag nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je maar in Leiden komen studeren, daar zijn veel meer leuke mannen dan in Nijmegen.![]()
Ik had een PI hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie er nou niet echt een goede reden aan hoor...
Maar goed... Zoals HW al zei, hou het hier leuk, laat het niet verzanden in een algemene Slowchat want daar hebben we er al eentje van.
Maak het ons nou niet te makkelijk Tranceptor... kloten is sowieso sluiten, dat zou dan heel jammer zijn voor de rest...
Doet het, thnxquote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
http://irc.fok.net
(en dan als kanaal 'singles' invullen)
Zou moeten werken, maar kan het hier op m'n werk helaas niet testen.
In het buitenland hebben we nog steeds de naam de beste te zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Er studeren hier genoeg leuke mannen, alleen zijn ze er vandaag niet![]()
Alsof ik naar de slechste rechtenfaculteit zou verkassen, puur voor de mannen![]()
misschien had deze reply in het feedbacktopic gemoeten, maarquote:Op maandag 23 mei 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Maak het ons nou niet te makkelijk Tranceptor... kloten is sowieso sluiten, dat zou dan heel jammer zijn voor de rest...
Die had ik ook wel gezien hoor... maar het was gewoon een kleine waarschuwing zeg maar... Dat we elkaar hier allamaal goed begrijpen over dit topic.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik had een PI hoor, ik zal me gedragen...
![]()
De enige die nu klept ben jijquote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Het is maar al te makkelijk om te verzanden in een gewoon gezellig kleptopic met als enige link dat julile allemaal singles zijn... Dat het af en toe in een post gemeld word vind ikzelf niet eens genoeg reden voor een apart SC topic en ik vraag me dan ook af of dit niet beter dicht kan en dat jullie gewoon mee gaan kletsen in het algemene GCSC topic... Maar goed, daar ging het hier niet over.
Game on!
Het was puur bedoeld als illustratie van het fragiele bestaansrecht van dit topic hier in GC...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
misschien had deze reply in het feedbacktopic gemoeten, maar
Ik vind bovenstaande quote erg vreemd. Als iemand eventueel een topic verkloot, waarom moet dan het topic gesloten of weg en niet gewoon de posts/poster die dat doet?
Zoek je een date ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:41 schreef CherryLips het volgende:
On topic:
Ik heb de hond uitgelaten (ergens langs de A12) en ben niemand tegengekomen
Klopt, zie de edit.... ( http://irc.fok.nl ).quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom daar op een herbalife website terecht?![]()
Voel me niet zo thuis in het andere topic!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die had ik ook wel gezien hoor... maar het was gewoon een kleine waarschuwing zeg maar... Dat we elkaar hier allamaal goed begrijpen over dit topic.
Het is maar al te makkelijk om te verzanden in een gewoon gezellig kleptopic met als enige link dat julile allemaal singles zijn... Dat het af en toe in een post gemeld word vind ikzelf niet eens genoeg reden voor een apart SC topic en ik vraag me dan ook af of dit niet beter dicht kan en dat jullie gewoon mee gaan kletsen in het algemene GCSC topic... Maar goed, daar ging het hier niet over.
Game on!
GCSC bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voel me niet zo thuis in het andere topic!
Gewoon gene prettig gevoel bij!
Ik zal vanavond ff komen!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is in ieder geval gezellig op irc singles...kom en zie TC en Nouk flamen
-=doe nou niet!=-quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is in ieder geval gezellig op irc singles...kom en zie TC en Nouk flamen
Ik kende het niet eensquote:
Niet voor mijquote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
-=weg=-
Nieuwe stelling: FOK! is verslavend en des te meer voor singles!
Ik FOK! veel meer als single altijd.
Schaam je diep!!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik kende het niet eenskom vanvond ook wel flammen haha
Kom geen persoonlijek oorlogen hier uitvechten hequote:Op maandag 23 mei 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand anders nog een mening over mijn stelling? Nouk misschien?
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar fok is verslavend.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand anders nog een mening over mijn stelling? Nouk misschien?
Ik ken haar niet eens, ik wil gewoon graag haar on-topic meningquote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom geen persoonlijek oorlogen hier uitvechten hebeetje lief zijn tegen elkaar
![]()
Misschien zoek je verkeerd op googlequote:Op maandag 23 mei 2005 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, hier achter mijn PC ook nog geen leuke meid tegengekomen vandaag... Ik zal toch echt naar buiten moeten.
Zet JoeyT ook maar op t lijstje...quote:nozem - zondag 22 mei 2005 @ 23:47
Sjee, ik ben nu al getuige geweest van drie begonnen en ook weer geeindigde 'relaties' hier.
Het begint een beetje op een soap te lijken.
Kut man. Sterkte!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zet JoeyT ook maar op t lijstje...![]()
1 dag uit en nu al weer spijt van...
Om het verhaal nog mooier te maken en me nog kutter te laten voelen... Na het uitmaken hebben we voor het eerst tegen mekaar gezegd dat we van elkaar houden![]()
Hoop maar dat er nog een happy end komt, anders is dit echt wel de kutste film die er bestaat![]()
Joh, maak het vandaag nog goed, dan heb je daar morgen weer spijt van.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef JoeyT het volgende:
1 dag uit en nu al weer spijt van...
Om het verhaal nog mooier te maken en me nog kutter te laten voelen... Na het uitmaken hebben we voor het eerst tegen mekaar gezegd dat we van elkaar houden![]()
Thxquote:Op maandag 23 mei 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kut man. Sterkte!
Het komt wel weer goed
ooit en hopelijk voor je in een kist ligt
Eerlijkheid duurt t langst zeggen zequote:Op maandag 23 mei 2005 15:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Joh, maak het vandaag nog goed, dan heb je daar morgen weer spijt van.![]()
Maar we doen het in elk geval heel goed, in mijn geval ligt het toch wel een end anders moet ik zeggen...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thx
Op 1 gebied kunnen we broers zijn--->
We verneuken graag onze relaties![]()
Waarom niet terug te draaien? Omdat je geloofwaardigheid dan weg is ofzo? Of omdat je haar te veel gekwetst hebt?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt t langst zeggen ze![]()
Tis iig niet meer terug te draaien op dit moment...
Ik snap niet dat ik zo fokkin impulsief kan zijn. Denk echt nooit na over de gevolgen...
Ja ik help t je hopen dat je t niet op mijn manier doetquote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar we doen het in elk geval heel goed, in mijn geval ligt het toch wel een end anders moet ik zeggen...
![]()
Je bent iig een keer eerlijk geweestquote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik zo fokkin impulsief kan zijn. Denk echt nooit na over de gevolgen...
Uiteindelijk vooral door slechte timing, dit is niet het moment voor haar om in een relatie van welke soort ook te zitten. Ik ga hier geen details posten, maar daar zijn goede redenen voor. Qua gevoel voor elkaar zit/zat er wel degelijk nog een hoop, maar dit is nu gewoon niet levensvatbaar en dat is heel jammer gewoon. Het is echter niet anders...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik help t je hopen dat je t niet op mijn manier doet![]()
Waarom is het uitgegaan met je meisje?
Gelukkig is het niet meer terug te draaien. Je behandelde haar zo kut met je vreemdgaan praktijken, dat ik hoop dat ze verstandig genoeg is wél een betrouwbare vriend te vinden.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
in de kunst van het loslaten van een ex, heeft ze wel verteld dat ze nog niet volledig los is van haar vorige ex ... maar dat had ze toch op voorhand kunnen weten ...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Uiteindelijk vooral door slechte timing, dit is niet het moment voor haar om in een relatie te zitten. Ik ga hier geen details posten, maar daar is een goede reden voor. Qua gevoel voor elkaar zit/zat er wel degelijk nog een hoop, maar dit is nu gewoon niet levensvatbaar en dat is heel jammer gewoon.
Heb jij het ook een paar keer gedaan of zo hahaquote:Op maandag 23 mei 2005 15:42 schreef Christine het volgende:
Je moet ook nooit 's nachts iets opbiechten
Er zit veel meer achter dan dat en meer ga ik daar niet over zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in de kunst van het loslaten van een ex, heeft ze wel verteld dat ze nog niet volledig los is van haar vorige ex ... maar dat had ze toch op voorhand kunnen weten ...
Omdat zij niet het standaard meisje is. Het is een heel sterk meisje en ik kan dit niet terug draaien T vreemd gaan is helemaal niet het probleem... Daar komt ze gewoon overheen. Ze is heel sterk en ze weet dat dat wijf me 0,0 deed. Ze weet waarom ik het deed en ookal kwetste het haar ontzettend kon ze het nog opbrengen dat het een begrijpbare menselijke fout is... Beetje jammer dat daarna het verhaal kwam dat ik de eerste jongen was bij wie ze wilde zeggen dat ze van me houd, maar het niet durfte te zeggen. Ja toen sloeg er iets in JoeyT's hoofd om en besefte ik pas wat ik kwijt was... Kstond niet voor niets te janken voor dr neus...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom niet terug te draaien? Omdat je geloofwaardigheid dan weg is ofzo? Of omdat je haar te veel gekwetst hebt?
Daar gaat het niet om en het gaat verder ook niemand wat aan.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in de kunst van het loslaten van een ex, heeft ze wel verteld dat ze nog niet volledig los is van haar vorige ex ... maar dat had ze toch op voorhand kunnen weten ...
ik heb toch niets gevraagd, man, qua aangebrandheid pasten jullie wel uitstekend bij elkaarquote:Op maandag 23 mei 2005 15:48 schreef MissBliss het volgende:
Daar gaat het niet om en het gaat verder ook niemand wat aan.
Ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet meer terug te draaien. Je behandelde haar zo kut met je vreemdgaan praktijken, dat ik hoop dat ze verstandig genoeg is wél een betrouwbare vriend te vinden.
Dit verhaal zou zo in mijn situatie gezet kunnen worden. Tis dan ook heel verstandig dat het uit is...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Uiteindelijk vooral door slechte timing, dit is niet het moment voor haar om in een relatie van welke soort ook te zitten. Ik ga hier geen details posten, maar daar zijn goede redenen voor. Qua gevoel voor elkaar zit/zat er wel degelijk nog een hoop, maar dit is nu gewoon niet levensvatbaar en dat is heel jammer gewoon. Het is echter niet anders...
Hoezo aangebrand?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb toch niets gevraagd, man, qua aangebrandheid pasten jullie wel uitstekend bij elkaar![]()
Als je op die wijze gaat vergelijken, dan snap ik niet waarom wij geen relatie hebben.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb toch niets gevraagd, man, qua aangebrandheid pasten jullie wel uitstekend bij elkaar![]()
ik heb aan niemand iets gevraagd. Echter, als ik over iets niet wil praten, begin ik er niet over.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
Hoezo aangebrand?
Niet iedereen hefet behoeft o zn levens verhaal op fok te zien verschijnen.
Alleen een nee als antwoord word hier slecht geaccepteerd
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Petitlapin is het tennis al afgelopen of kon je ons niet missen?
gnagnagnaquote:Op maandag 23 mei 2005 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik het niet kwijt wil en laat merken dat ik er blij mee ben, niemand hoeft echter de exacte toedracht te weten meer dan wat ik vertel. Het gaat je geen flikker aan en speculatie erover wordt niet gewaardeerd door mij of haar.
Ik heb niet om aandacht gevraagd en ik zeg dat het niemand wat aangaat. Het is uit, so be it.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb aan niemand iets gevraagd. Echter, als ik over iets niet wil praten, begin ik er niet over.
Maar nee, tranceptor begint hier over zijn breuk te vertellen in alle vaagheid omtrent de redenen, alsof deze relatie de meest geheime en belangrijkste staatszaak betrefthet zal me eerlijk gezegd worstt wezen wat er tussen deze twee is misgelopen, maar met zijn manier van posten SCHREEUWT hij gewoon om aandacht, die hij dan met zijn zo geweldig irritant airtje weer wegwimpelt, alsof het een misdaad is om iets te vragen ( hij wil niets liever, anders zou hij hier niet posten)
Ik had nooit naar die singlesmeet moeten gaan, dat was al een voorbode lolquote:Op maandag 23 mei 2005 16:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gnagnagna
zwijg er dan misschien over![]()
ik ga de match van rochus gaan volgen![]()
dat is duidelijke taalquote:Op maandag 23 mei 2005 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb niet om aandacht gevraagd en ik zeg dat het niemand wat aangaat. Het is uit, so be it.
Je zou denken dat dat zo zou zijn, maar denk niet dat dat het geval bij mij is...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Nee bij jou geloof ik niet zo snelquote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zou denken dat dat zo zou zijn, maar denk niet dat dat het geval bij mij is...
Weet precies hoe ik zal zijn bij mn aankomende scharrels en verliefd zal ik toch niet snel worden![]()
Ja kben verbitterd
Heb jij niet nog wat sappigs te vertellen dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:35 schreef Thisbe het volgende:
Het wordt steeds lachwekkender!Who needs the Bold? We hebben onze eigen soap!
![]()
Dan lees het niet, maar stop met zeiken en zeuren zeg jullie. Fucking irritant.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik krijg er nu al kotsneigingen van. Hou het asjeblieft voor je.
Dat krijg je als je op Fok! zit. Net zo hypocriet ook als sterkte wensen aan Joe, terwijl jullie gisteren massaal gilden dat hij het uit moest maken.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het is net als bij Sylvana, wilt hij er niet over praten, dan wilt hij dat niet klaar. Natuurlijk wekt zo post nieuwsgierigheid (bij een aantal op), maar dan nog hoef je niet vragen hoe en wat.
Wees blij. Er is niets mis met saai en degelijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik voel me echt zo saai en degelijk als ik dit topic weer doorlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |