Meegaanquote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even eerlijk!
Als je nou meisje leert kennen
En je vind dr wel leuk, dan hoor je dit verhaal!!
Wat doe je dan?
Ik duik dr echt niet meer op.
Loop zo weg
ik denk echt niet dat dat voor een man een probleem isquote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een nieuwe relatie er tegen over zal staan dat jij je hebt uit laten wonen door 40 man.
Ik zou ook direct wegwezen ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even eerlijk!
Als je nou meisje leert kennen
En je vind dr wel leuk, dan hoor je dit verhaal!!
Wat doe je dan?
Ik duik dr echt niet meer op.
Loop zo weg
Nou 40 (en dan ook nog eens bij een gangbang) is denk ik zelf voor een man too much.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk echt niet dat dat voor een man een probleem is![]()
![]()
Joh blijf gewoon. Het is zo over.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Sylvana het volgende:
nouja, ik ben wel weg hier , als jullie geen respect kunnen hebben voor mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden dan niet
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, het zelf niks te vinden, maar dan is het toch niet zo heel moeilijk om een beetje normaal te doen?
Die gangbang klopt toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ga er vooral serieus op in terwijl er geen hol van klopt![]()
moeilijk he, gewoon andermans keuzes respecteren?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je vriendin word gepaald door 40 man
Lekker joh
Misschien mag jij dr schoonlikken
hoezo?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou 40 (en dan ook nog eens bij een gangbang) is denk ik zelf voor een man too much.
@ Metro: discriminatie met je poll
En wie zegt dat zij het enige meisje was... misschien waren er wel meerquote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je vriendin word gepaald door 40 man
Lekker joh
Misschien mag jij dr schoonlikken
er waren 20 meiden/vrouwen en ik was niet de enige 18-jarigequote:Op maandag 23 mei 2005 13:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En wie zegt dat zij het enige meisje was... misschien waren er wel meer
is het nu echt zo'n onoverkomelijk probleem moest je partner ooit eens geparticipeerd hebben aan een gangbang in een ver verleden ...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou 40 (en dan ook nog eens bij een gangbang) is denk ik zelf voor een man too much.
@ Metro: discriminatie met je poll
De optie "via vrienden/bekenden" ontbreekt.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Metro2005 het volgende:
Poll: Waar hebben de singles hun ex ontmoetDiscotheek Bar / café Via je Hobby Via je Werk Via internet / contactad. Op School / tijdens studie
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
kee zie je wel en zeker ook nogeveer 20 mannen danquote:Op maandag 23 mei 2005 13:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
er waren 20 meiden/vrouwen en ik was niet de enige 18-jarige
ja, maar sommige mensen willen het gewoon niet geloven, naja, dan niet hequote:
Het gaat niet om die ene situatie. Het gaat om een ander idee van sex hebben, van normen en waarden en van principes.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is het nu echt zo'n onoverkomelijk probleem moest je partner ooit eens geparticipeerd hebben aan een gangbang in een ver verleden ...
er zijn ergere dingen in het leven ...
volgens mij waren de zagen deze week in de aanbiedingquote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
anders verneuken we het topic even.
Ja!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is het nu echt zo'n onoverkomelijk probleem moest je partner ooit eens geparticipeerd hebben aan een gangbang in een ver verleden ...
Duhhhuhhhuhhh.quote:er zijn ergere dingen in het leven ...
nee, er waren 150-200 mannenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
kee zie je wel en zeker ook nogeveer 20 mannen dan
Ik verbied je toch niksquote:Op maandag 23 mei 2005 13:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moeilijk he, gewoon andermans keuzes respecteren?|als wij dat nou leuk vinden, laat ons dan gewoon lekker
Ik ga toch ook niet zo debiel tegen jullie doen omdat jullie het niet leuk vinden?
en er zijn genoeg mensen die dezelfde normen/waarden/principes als mij hebben en dat jij niet dezelfde hebt kan ik niks aan doen, geneog anderen doen net zoals ikquote:Op maandag 23 mei 2005 13:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het gaat niet om die ene situatie. Het gaat om een ander idee van sex hebben, van normen en waarden en van principes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |