Dit verhaal zou zo in mijn situatie gezet kunnen worden. Tis dan ook heel verstandig dat het uit is...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Uiteindelijk vooral door slechte timing, dit is niet het moment voor haar om in een relatie van welke soort ook te zitten. Ik ga hier geen details posten, maar daar zijn goede redenen voor. Qua gevoel voor elkaar zit/zat er wel degelijk nog een hoop, maar dit is nu gewoon niet levensvatbaar en dat is heel jammer gewoon. Het is echter niet anders...
Hoezo aangebrand?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb toch niets gevraagd, man, qua aangebrandheid pasten jullie wel uitstekend bij elkaar![]()
Als je op die wijze gaat vergelijken, dan snap ik niet waarom wij geen relatie hebben.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb toch niets gevraagd, man, qua aangebrandheid pasten jullie wel uitstekend bij elkaar![]()
ik heb aan niemand iets gevraagd. Echter, als ik over iets niet wil praten, begin ik er niet over.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
Hoezo aangebrand?
Niet iedereen hefet behoeft o zn levens verhaal op fok te zien verschijnen.
Alleen een nee als antwoord word hier slecht geaccepteerd
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Petitlapin is het tennis al afgelopen of kon je ons niet missen?
gnagnagnaquote:Op maandag 23 mei 2005 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik het niet kwijt wil en laat merken dat ik er blij mee ben, niemand hoeft echter de exacte toedracht te weten meer dan wat ik vertel. Het gaat je geen flikker aan en speculatie erover wordt niet gewaardeerd door mij of haar.
Ik heb niet om aandacht gevraagd en ik zeg dat het niemand wat aangaat. Het is uit, so be it.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb aan niemand iets gevraagd. Echter, als ik over iets niet wil praten, begin ik er niet over.
Maar nee, tranceptor begint hier over zijn breuk te vertellen in alle vaagheid omtrent de redenen, alsof deze relatie de meest geheime en belangrijkste staatszaak betrefthet zal me eerlijk gezegd worstt wezen wat er tussen deze twee is misgelopen, maar met zijn manier van posten SCHREEUWT hij gewoon om aandacht, die hij dan met zijn zo geweldig irritant airtje weer wegwimpelt, alsof het een misdaad is om iets te vragen ( hij wil niets liever, anders zou hij hier niet posten)
Ik had nooit naar die singlesmeet moeten gaan, dat was al een voorbode lolquote:Op maandag 23 mei 2005 16:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gnagnagna
zwijg er dan misschien over![]()
ik ga de match van rochus gaan volgen![]()
dat is duidelijke taalquote:Op maandag 23 mei 2005 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb niet om aandacht gevraagd en ik zeg dat het niemand wat aangaat. Het is uit, so be it.
Je zou denken dat dat zo zou zijn, maar denk niet dat dat het geval bij mij is...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Stelling: Elke keer als je uit een relatie komt verander je een klein beetje en neem je punten mee die je aan jezelf wil veranderen voor in je volgende relatie.
Nee bij jou geloof ik niet zo snelquote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zou denken dat dat zo zou zijn, maar denk niet dat dat het geval bij mij is...
Weet precies hoe ik zal zijn bij mn aankomende scharrels en verliefd zal ik toch niet snel worden![]()
Ja kben verbitterd
Heb jij niet nog wat sappigs te vertellen dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:35 schreef Thisbe het volgende:
Het wordt steeds lachwekkender!Who needs the Bold? We hebben onze eigen soap!
![]()
Dan lees het niet, maar stop met zeiken en zeuren zeg jullie. Fucking irritant.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik krijg er nu al kotsneigingen van. Hou het asjeblieft voor je.
Dat krijg je als je op Fok! zit. Net zo hypocriet ook als sterkte wensen aan Joe, terwijl jullie gisteren massaal gilden dat hij het uit moest maken.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het is net als bij Sylvana, wilt hij er niet over praten, dan wilt hij dat niet klaar. Natuurlijk wekt zo post nieuwsgierigheid (bij een aantal op), maar dan nog hoef je niet vragen hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |