Ik had gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Slap excuus
Maarre nog iets Sylvana is van 1987 en heeft zich uit laten wonen door 40 man.![]()
Ik ben traag van begrip, maar sta er ff van te kijken
sylvana is dan ook niet difficiel, zelfs met venten van 39 en zo.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Maarre nog iets Sylvana is van 1987 en heeft zich uit laten wonen door 40 man.![]()
Denk je nou echt dat iemand die walgelijke smerige acties van je in detail wil wetenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebben![]()
Maar goed, nog 1 keer en daarna is het afgelopen![]()
Ik ben naar een gangbang geweest en zodra ik op me kamer internet heb komt er een verslag van.
PUNT
Dat is geen excuusquote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Slap excuus
Waarom als ze het wil, groot gelijk hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sylvana is dan ook niet difficiel, zelfs met venten van 39 en zo.
yuck![]()
Ze houden er nooit meer mee over op, maar dit topic gaat over singles, en ze moeten er gewoon over ophouden, er komt een verslag over in sex en daarmee uit!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben ff lunchen en het topic is veranderd in gangbangs?![]()
jij misschien niet, maar genoeg anderen die wel graag een verslag willenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die walgelijke smerige acties van je in detail wil weten?
Allleen de gedachte alquote:Op maandag 23 mei 2005 13:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die walgelijke smerige acties van je in detail wil weten?
Ik krijg er nu al kotsneigingen van. Hou het asjeblieft voor je.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
er komt een verslag over in sex en daarmee uit!
Hoe laag moet je zelfbeeld zijn als je je door 40 ouwe smerige kerels wil laten palen? Ik begrijp er echt helemaal niks van.quote:
Rustig maar Sylvana, misschien is de rest gewoon jaloers dat jij wel gegaan bent en dat zij het niet durven...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij misschien niet, maar genoeg anderen die wel graag een verslag willen
en nou hou ik er echt over op
dat jij het niet wilt weten wil niet zeggen dat voor de rest niemand anders het wil weten. Ik heb genoeg vragen gehad over wanneer ik het verslag ga posten en dat ze benieuwd zijn hoe het was, dus ik post het gewoonquote:Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik krijg er nu al kotsneigingen van. Hou het asjeblieft voor je.
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Rustig maar Sylvana, misschien is de rest gewoon jaloers dat jij wel gegaan bent en dat zij het niet durven...
Even eerlijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Rustig maar Sylvana, misschien is de rest gewoon jaloers dat jij wel gegaan bent en dat zij het niet durven...
Misschien moet je dan maar stoppen met posten in dit topic.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebben![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een nieuwe relatie er tegen over zal staan dat jij je hebt uit laten wonen door 40 man.
Moet kunnen toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een nieuwe relatie er tegen over zal staan dat jij je hebt uit laten wonen door 40 man.
Ik denk dat ze maar een hoerenloper moet zoeken. Alleen die heeft hetzelfde meegemaakt, in aantallen dan.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |