Loop door tot Amsterdam centrum en wellicht zie ik je danquote:
Hmm in de auto stappen en elders de hond uitlatenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal oude mensjes.
Er zit hier een bejaardencentrum![]()
Dat trekt m'n hond niet denk ikquote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Loop door tot Amsterdam centrum en wellicht zie ik je dan
Wat ben je toch een casanova.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Loop door tot Amsterdam centrum en wellicht zie ik je dan
ga je zelf met de auto en laat je je hond erachter aan lopenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat trekt m'n hond niet denk ik
*kuch*ik ook niet*kuch*
Nope moet je er nog wel een andere A weg achteraan nemenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
BTW de A12 gaat toch niet naar Amsterdam![]()
Nee naar Den Haag maar je kan altijd ergens een afslag nemen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
BTW de A12 gaat toch niet naar Amsterdam![]()
Hint: de a2 of de a4quote:Op maandag 23 mei 2005 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee naar Den Haag maar je kan altijd ergens een afslag nemen natuurlijk
A4 bijvoorbeeld, ligt eraan waarvandaan je komt hequote:Op maandag 23 mei 2005 13:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope moet je er nog wel een andere A weg achteraan nemen
Ik heb er 2 maanden overheen gereden voor mijn werkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
A4 bijvoorbeeld, ligt eraan waarvandaan je komt he
Maarreh... heeft dit nog met singles te maken?
Welke singles nemen wel eens de A4?
ik moet even even zoeken...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:31 schreef Sylvana het volgende:
er is een stelling gedeponeerd in dit topic, maar er zijn maar weinig mensen die erop reageren
Dankquote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Stelling: Elke keer als je uit een relatie komt verander je een klein beetje en neem je punten mee die je aan jezelf wil veranderen voor in je volgende relatie.
Daarom ga ik er ook niet op in.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank
Ik ben nog nooit uit een relatie gekomen.
Ik kan er dus niet op ingaan
Hhhm moet ik er als 1e in gaan hakken??quote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Stelling: Elke keer als je uit een relatie komt verander je een klein beetje en neem je punten mee die je aan jezelf wil veranderen voor in je volgende relatie.
Ik elke dagquote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
A4 bijvoorbeeld, ligt eraan waarvandaan je komt he
Maarreh... heeft dit nog met singles te maken?
Welke singles nemen wel eens de A4?
ik heb mijn reactie al gegevenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm moet ik er als 1e in gaan hakken??
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
klopt helemaal, in elke relatie leer je weer nieuwe dingen en ontdek je weer nieuwe dingen van jezelf en in een volgende relatie kun je daar dan aan werken
Zou je dat voor mij doen?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee naar Den Haag maar je kan altijd ergens een afslag nemen natuurlijk
Met elke belangrijke gebeurtenis verander jequote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Vallen gangbangs hier ook onder?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Met elke belangrijke gebeurtenis verander je
*zucht*quote:
TGT snapt het. Tuurlijk word je met relaties (evenals andere ingrijpende ervaringen) wijzer, maar ik blijf toch echt mijzelf en ik wil me niet continue veranderen.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef TGT het volgende:
@ stelling: nee dat heb ik niet. Ik ben gewoon mezelf.. Ik ga mezelf niet veranderen natuurlijk weet je na een relatie wel beter wat je zoekt in een partner...
Je moet inderdaad vooral doen waar je zin in hebt, maar als ik van een meisje te horen kreeg dat ze zich op een gangbang door 40 man had laten nemen dan hoefde ik haar niet mer.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Sylvana het volgende:
nouja, ik ben wel weg hier , als jullie geen respect kunnen hebben voor mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden dan niet
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, het zelf niks te vinden, maar dan is het toch niet zo heel moeilijk om een beetje normaal te doen?
Laat staan dat ik normaal zou kunnen doen tegen drquote:Op maandag 23 mei 2005 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad vooral doen waar je zin in hebt, maar als ik van een meisje te horen kreeg dat ze zich op een gangbang door 40 man had laten nemen dan hoefde ik haar niet mer.
Nooit gedacht dat ik het Balkenendiaanse "normen en waarden" nog eens in één adem met gangbangs zou horen uitspreken.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en er zijn genoeg mensen die dezelfde normen/waarden/principes als mij hebben en dat jij niet dezelfde hebt kan ik niks aan doen, geneog anderen doen net zoals ik
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Laat staan dat ik normaal zou kunnen doen tegen dr![]()
En meer nieuwe mensenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het idee dat het singlestopic hier veel beter loopt dan in R&P?
Net aslof we ons hier veel vrijer kunnen uiten...
maar ook hier zijn grenzen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het idee dat het singlestopic hier veel beter loopt dan in R&P?
Net alsof we ons hier veel vrijer kunnen uiten...
Natuurlijk, maar ik ben in ieder geval van het gevoel verlost dat de geheime dienst de hele tijd over mijn schouder mee kijkt.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar ook hier zijn grenzen natuurlijk.
Ja ben het wel eens met Plato en de nieuwe mensen zijn ook goed vertegenwoordigt naar mijn idee.quote:
GMTA Moderatietopic: Copycat, Frenkie en Sc0rPi0n are in da housequote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
Net alsof we ons hier veel vrijer kunnen uiten...
Ik lees ook wel mee hoor. Maar ik denk idd dat we hier iets minder streng zijn. Maar het moet niet gaan verzanden in echt pure slowchat bagger, dus geen:quote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben in ieder geval van het gevoel verlost dat de geheime dienst de hele tijd over mijn schouder mee kijkt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |