www.dutchgangbang.nlquote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ga door meid, ik geloof je direct.
staat in me profielquote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of wat is je msn anderswanna know more
![]()
Maar was 't ook wel gezellig?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De dutch gangbang is de grootste van Nederland en er komen ook mensen uit bijvoorbeeld Belgie heen
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef thabit het volgende:
[..]
En dat ook nog eens met condoom! Wat moet Ratzi er niet van vinden?
[afbeelding]
ja, omdat ik ook al iemand kende die er heen ging en het is niet alleen maar sex daar, ook gewoon lekker kletsen aan de bar enzo, en er zijn ook gewoon banken waar je kunt uitrusten en ff kunt praten enzoquote:
Cool. Vet. Hopelijk heb je niet al teveel ziektes.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
www.dutchgangbang.nl
kijk zelf maar op de site
het gaat geheel veilig hoor, condooms zijn verplicht en zijn in de hele locatie genoeg te krijgenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Cool. Vet. Hopelijk heb je niet al teveel ziektes.
Oftewel: laten we ontopic gaan.
Ik zag al Eyes Wide Shut taferelen voor mequote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, omdat ik ook al iemand kende die er heen ging en het is niet alleen maar sex daar, ook gewoon lekker kletsen aan de bar enzo, en er zijn ook gewoon banken waar je kunt uitrusten en ff kunt praten enzo
Welk deel van: laten we ontopic gaan snap je niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het gaat geheel veilig hoor, condooms zijn verplicht en zijn in de hele locatie genoeg te krijgen
Daarom discriminatiequote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Ik voel me achtergesteld.
Geinigquote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, omdat ik ook al iemand kende die er heen ging en het is niet alleen maar sex daar, ook gewoon lekker kletsen aan de bar enzo, en er zijn ook gewoon banken waar je kunt uitrusten en ff kunt praten enzo
Ga er gewoon nog es lekker op in, als je wilt dat er niet over gepraat wordt...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het gaat geheel veilig hoor, condooms zijn verplicht en zijn in de hele locatie genoeg te krijgen
Kee overheen gekekenquote:
Ik ben nog steeds singlequote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Cool. Vet. Hopelijk heb je niet al teveel ziektes.
Oftewel: laten we ontopic gaan.
Waar laat je de hond uit?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds single![]()
Misschien dat ik zo tijdens t hond uitlaten nog iets tegen kom![]()
We zijn een minderheid!quote:
Honden zijn wel perfect om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds single![]()
Misschien dat ik zo tijdens t hond uitlaten nog iets tegen kom![]()
Hahah ervaring mee Christine?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Honden zijn wel perfect om nieuwe mensen te ontmoeten
Ik ben bij deze je eerste lid.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zijn een minderheid!
Ik ga Lijst Singleton oprichten waarmee ik wil dat de maatschappij single-vriendelijker wordt.
Hoera voor meer 1 persoons porties bij de supermarkt!
Meestal oude mensjes.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Honden zijn wel perfect om nieuwe mensen te ontmoeten
Mijn hond is 14 en doofquote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef TGT het volgende:
Haha jaaa een hond is goud! 1 keer met een puppy van een kennis over straat gelopen. Wát een chickmagnet was dat.
Jaquote:
Loop door tot Amsterdam centrum en wellicht zie ik je danquote:
Hmm in de auto stappen en elders de hond uitlatenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal oude mensjes.
Er zit hier een bejaardencentrum![]()
Dat trekt m'n hond niet denk ikquote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Loop door tot Amsterdam centrum en wellicht zie ik je dan
Wat ben je toch een casanova.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Loop door tot Amsterdam centrum en wellicht zie ik je dan
ga je zelf met de auto en laat je je hond erachter aan lopenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat trekt m'n hond niet denk ik
*kuch*ik ook niet*kuch*
Nope moet je er nog wel een andere A weg achteraan nemenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
BTW de A12 gaat toch niet naar Amsterdam![]()
Nee naar Den Haag maar je kan altijd ergens een afslag nemen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
BTW de A12 gaat toch niet naar Amsterdam![]()
Hint: de a2 of de a4quote:Op maandag 23 mei 2005 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee naar Den Haag maar je kan altijd ergens een afslag nemen natuurlijk
A4 bijvoorbeeld, ligt eraan waarvandaan je komt hequote:Op maandag 23 mei 2005 13:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope moet je er nog wel een andere A weg achteraan nemen
Ik heb er 2 maanden overheen gereden voor mijn werkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
A4 bijvoorbeeld, ligt eraan waarvandaan je komt he
Maarreh... heeft dit nog met singles te maken?
Welke singles nemen wel eens de A4?
ik moet even even zoeken...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:31 schreef Sylvana het volgende:
er is een stelling gedeponeerd in dit topic, maar er zijn maar weinig mensen die erop reageren
Dankquote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Stelling: Elke keer als je uit een relatie komt verander je een klein beetje en neem je punten mee die je aan jezelf wil veranderen voor in je volgende relatie.
Daarom ga ik er ook niet op in.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank
Ik ben nog nooit uit een relatie gekomen.
Ik kan er dus niet op ingaan
Hhhm moet ik er als 1e in gaan hakken??quote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Stelling: Elke keer als je uit een relatie komt verander je een klein beetje en neem je punten mee die je aan jezelf wil veranderen voor in je volgende relatie.
Ik elke dagquote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
A4 bijvoorbeeld, ligt eraan waarvandaan je komt he
Maarreh... heeft dit nog met singles te maken?
Welke singles nemen wel eens de A4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |