Dat ben ik met je eens, want dat zou ook de lezenswaardigheid van het topic niet ten goede komen. Maar af en toe een beetje ouwhoeren of een grap tussendoor (zonder dat een moderator posts verwijdert) moet kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees ook wel mee hoor. Maar ik denk idd dat we hier iets minder streng zijn. Maar het moet niet gaan verzanden in echt pure slowchat bagger, dus geen:
Mogguh, ik heb koffie,
Ik thee,
Ik ook
Hallo! ik ben naar de wc...
Enzo, het moet wel een BEETJE over single zijn gaan enzo, en dan is af en toe een beetje SC niet erg, maar pas wel een klein beetje op dus.
En het is nu slowchat dat was het niet dus werd er ook meer tussenuit gehaald...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, want dat zou ook de lezenswaardigheid van het topic niet ten goede komen. Maar af en toe een beetje ouwhoeren of een grap tussendoor (zonder dat een moderator posts verwijdert) moet kunnen.
ikkequote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
A4 bijvoorbeeld, ligt eraan waarvandaan je komt he
Maarreh... heeft dit nog met singles te maken?
Welke singles nemen wel eens de A4?
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
Natuurlijk, maar ik ben in ieder geval van het gevoel verlost dat de geheime dienst de hele tijd over mijn schouder mee kijkt.![]()
Nee dit is een nuttig berichtquote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef MSXUser het volgende:
Slap ouwehoeren en de 'ik heb koffie' berichten kunnen altijd nog op IRC
Wat is dat adres ook alweer? Ik kan hier geen mirc installeren, wat is de internetsite?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef MSXUser het volgende:
Slap ouwehoeren en de 'ik heb koffie' berichten kunnen altijd nog op IRC
TC, we weten dat je je kut voelt doordat je weer single bent, maar expres een topic proberen te verkloten is wel een beetje overdreven vind je niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee dit is een nuttig bericht![]()
Ik heb zometeen behalve koffie, een nieuwe scriptiebegeleider enook nog wat bammetjes![]()
Ik denk dat het over singles blijft gaan!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik wil melden dat ik hier niet meer veel ga posten, ik verleg mijn aandacht nu naar het roland garros topic in sport. Velen zullen blij zijn, denk ik
het was hier leuk mensen, ik zal soms nog wel eens een kijkje nemen om te zien of er vorderingen zijn.![]()
Blijf nou, al zijn we het vaak oneens...dat is het leuke van dit topicquote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik wil melden dat ik hier niet meer veel ga posten, ik verleg mijn aandacht nu naar het roland garros topic in sport. Velen zullen blij zijn, denk ik
het was hier leuk mensen, ik zal soms nog wel eens een kijkje nemen om te zien of er vorderingen zijn.![]()
Ik heb gehoord dat tennisers 6 ply vooruitdenken. Hoeveel ply moet je vooruitdenken om goed te kunnen versieren?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik verleg mijn aandacht nu naar het roland garros topic in sport.
Heb ik eindelijk een goede reden om een topic te verstieren, is het weer niet goed...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
TC, we weten dat je je kut voelt doordat je weer single bent, maar expres een topic proberen te verkloten is wel een beetje overdreven vind je niet?
Als je single bent moet je dit topic juist in je armen sluitenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een goede reden om een topic te verstieren, is het weer niet goed...![]()
Waar doe je rechten?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:27 schreef Thisbe het volgende:
WAAR zijn alle leuke mannen op de faculteit gebleven verdomme?!?Er zitten alleen maar nerds om me heen......
![]()
http://irc.fok.nlquote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is dat adres ook alweer? Ik kan hier geen mirc installeren, wat is de internetsite?
Misschien heb jij een grote nerd aantrekkingskrachtquote:Op maandag 23 mei 2005 14:27 schreef Thisbe het volgende:
WAAR zijn alle leuke mannen op de faculteit gebleven verdomme?!?Er zitten alleen maar nerds om me heen......
![]()
Dan moet je maar in Leiden komen studeren, daar zijn veel meer leuke mannen dan in Nijmegen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:27 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Ik zie er nou niet echt een goede reden aan hoor... Eigenlijk alleen al hierom zou ik willen dat het niet uit gegaan was... Dan had je sowieso geen reden gehad om hier te posten...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
Heb ik eindelijk een goede reden om een topic te verstieren, is het weer niet goed...![]()
Maak het ons nou niet te makkelijk Tranceptor... kloten is sowieso sluiten, dat zou dan heel jammer zijn voor de rest...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Even een kleine note. Ja, ik ben wakker en eindelijk aanwezig.
Ik heb net een discussie gestart over de wenselijkheid van dit (en andere SC topics hier in GC). Totdat we weten wat er gaat gebeuren kan het open blijven, maar ik wilde iig even melden dat het nu open blijven niet een stilzwijgend goedkeuren is.
Sorry ik studeer niet meerquote:Op maandag 23 mei 2005 14:27 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Er studeren hier genoeg leuke mannen, alleen zijn ze er vandaag nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je maar in Leiden komen studeren, daar zijn veel meer leuke mannen dan in Nijmegen.![]()
Ik had een PI hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie er nou niet echt een goede reden aan hoor...
Maar goed... Zoals HW al zei, hou het hier leuk, laat het niet verzanden in een algemene Slowchat want daar hebben we er al eentje van.
Maak het ons nou niet te makkelijk Tranceptor... kloten is sowieso sluiten, dat zou dan heel jammer zijn voor de rest...
Doet het, thnxquote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
http://irc.fok.net
(en dan als kanaal 'singles' invullen)
Zou moeten werken, maar kan het hier op m'n werk helaas niet testen.
In het buitenland hebben we nog steeds de naam de beste te zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Er studeren hier genoeg leuke mannen, alleen zijn ze er vandaag niet![]()
Alsof ik naar de slechste rechtenfaculteit zou verkassen, puur voor de mannen![]()
misschien had deze reply in het feedbacktopic gemoeten, maarquote:Op maandag 23 mei 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Maak het ons nou niet te makkelijk Tranceptor... kloten is sowieso sluiten, dat zou dan heel jammer zijn voor de rest...
Die had ik ook wel gezien hoor... maar het was gewoon een kleine waarschuwing zeg maar... Dat we elkaar hier allamaal goed begrijpen over dit topic.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik had een PI hoor, ik zal me gedragen...
![]()
De enige die nu klept ben jijquote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Het is maar al te makkelijk om te verzanden in een gewoon gezellig kleptopic met als enige link dat julile allemaal singles zijn... Dat het af en toe in een post gemeld word vind ikzelf niet eens genoeg reden voor een apart SC topic en ik vraag me dan ook af of dit niet beter dicht kan en dat jullie gewoon mee gaan kletsen in het algemene GCSC topic... Maar goed, daar ging het hier niet over.
Game on!
Het was puur bedoeld als illustratie van het fragiele bestaansrecht van dit topic hier in GC...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
misschien had deze reply in het feedbacktopic gemoeten, maar
Ik vind bovenstaande quote erg vreemd. Als iemand eventueel een topic verkloot, waarom moet dan het topic gesloten of weg en niet gewoon de posts/poster die dat doet?
Zoek je een date ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:41 schreef CherryLips het volgende:
On topic:
Ik heb de hond uitgelaten (ergens langs de A12) en ben niemand tegengekomen
Klopt, zie de edit.... ( http://irc.fok.nl ).quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom daar op een herbalife website terecht?![]()
Voel me niet zo thuis in het andere topic!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die had ik ook wel gezien hoor... maar het was gewoon een kleine waarschuwing zeg maar... Dat we elkaar hier allamaal goed begrijpen over dit topic.
Het is maar al te makkelijk om te verzanden in een gewoon gezellig kleptopic met als enige link dat julile allemaal singles zijn... Dat het af en toe in een post gemeld word vind ikzelf niet eens genoeg reden voor een apart SC topic en ik vraag me dan ook af of dit niet beter dicht kan en dat jullie gewoon mee gaan kletsen in het algemene GCSC topic... Maar goed, daar ging het hier niet over.
Game on!
GCSC bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voel me niet zo thuis in het andere topic!
Gewoon gene prettig gevoel bij!
Ik zal vanavond ff komen!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is in ieder geval gezellig op irc singles...kom en zie TC en Nouk flamen
-=doe nou niet!=-quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is in ieder geval gezellig op irc singles...kom en zie TC en Nouk flamen
Ik kende het niet eensquote:
Niet voor mijquote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
-=weg=-
Nieuwe stelling: FOK! is verslavend en des te meer voor singles!
Ik FOK! veel meer als single altijd.
Schaam je diep!!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik kende het niet eenskom vanvond ook wel flammen haha
Kom geen persoonlijek oorlogen hier uitvechten hequote:Op maandag 23 mei 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand anders nog een mening over mijn stelling? Nouk misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |