quote:Zo dienstmededeling:
Na overleg van het trio mods, is besloten dat er voorlopig geen ruimte is voor een singlestopic. De meeste aspecten zijn uit den treure besproken. En omdat er te weinig nieuwe mensen komen en de discussies daarom in rondjes lopen, hebben we besloten het topic een tijdje op slot te zetten. Misschien tot over een tijdje.
Het is dus niet de bedoeling een nieuw singlestopic te openen
in R&P niet neequote:
Ik denk niet dat het hier een lang leven beschoren is. Alhoewel de GC mods nou niet bepaald de meest fanatieke mods op het forum zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
in R&P niet nee
Dit is toch een heel ander subforum
Of ze gooien hem naar R&Pquote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:59 schreef melismay het volgende:
Hahaha, leuk geprobeerd, maar deze zal wel binnen de kortste keren dicht gaan..... Lees: Dicht gaan wanneer de modjes wakker worden![]()
Omdat ze juist niet heel veel SC willen hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
Tja geen idee, General chat wordt volgens mij vaak genoeg gebruikt voor slowcat dus zie niet in waarom dit niet zou mogen.
over singlesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:53 schreef melismay het volgende:
Nou, laten we dan in ieder geval het goede voorbeeld gevenMaar gaan we het over hebben!?
Een stelling, die vast ooit een keer eerder wel eens de revue gepasseerd heeft dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:53 schreef melismay het volgende:
Nou, laten we dan in ieder geval het goede voorbeeld gevenMaar gaan we het over hebben!?
Verjaardagen, kerst en oud & nieuw en dagen die voor "ons" speciaal of belangrijk waren . . .quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:00 schreef DaMart het volgende:
Een stelling, die vast ooit een keer eerder wel eens de revue gepasseerd heeft dan.
Op welk(e) moment(en) mis je het hebben van een partner het meest?
Lezen, calfloppes. Hij was er al in R&P, maar de R&P mods hebben in al hun wijsheid besloten dat R&P het enige forum is waar ze geen forumgerelateerde 'slowchat' (wat het eigenlijk niet eens is als je de vorige delen leest) willen hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:41 schreef calvobbes het volgende:
Ach leuk.... Nog een nutteloze slowchat erbij
En direct voel jij je aangetrokken hier te posten, typisch weerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:41 schreef calvobbes het volgende:
Ach leuk.... Nog een nutteloze slowchat erbij
Direct?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:48 schreef Stuart het volgende:
En direct voel jij je aangetrokken hier te posten, typisch weer![]()
Hey, blijf eens ontopic.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Direct?
Het topic was al 2 uur open....
Goh, zijn er toch nog slimme crewleden die weten dat een forum bedoeld is voor discussies, niet voor veredelde MSN gesprekken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lezen, calfloppes. Hij was er al in R&P, maar de R&P mods hebben in al hun wijsheid besloten dat R&P het enige forum is waar ze geen forumgerelateerde 'slowchat' (wat het eigenlijk niet eens is als je de vorige delen leest) willen hebben.
Aangezien darten natuurlijk wel discussie waardig is en het leven nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Goh, zijn er toch nog slimme crewleden die weten dat een forum bedoeld is voor discussies, niet voor veredelde MSN gesprekken.
Voor het slapen gaan... Lekker gevoel als je weet dat er iemand ergens anders aan je denkt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Och een goede discussie over het leven kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:58 schreef JoeyT het volgende:
Aangezien darten natuurlijk wel discussie waardig is en het leven niet...
Als je de topics in R&P naleest, dan zul je zien dat deze topics niet een echt hoog MSN gehalte hadden, maar meer een goede discussie over het single zijn, waar af en toe een korte enigszins persoonlijke conversatie in opdook, waar anderen overigens weer ontopic bij aanhaaktenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Och een goede discussie over het leven kan natuurlijk geen kwaad.
Maar de MSN gesprekken die hier op het forum worden gevoerd kan ik amper een "goede discussie over het leven" noemen.
Ooit via Love@Lycos.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeey, sabrina, hoe kent ge die gast ?
en hem al in 't echt gezien ???quote:
Niet gelijk doemdenken he, gewoon het gesprek aan de gang houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
Laat ik maar ontopic gaan. Gisteravond laat een smsjes gekregen van een jongen die ik wel heel heel erg leuk vond. Hij woont nu in Duitsland. Hij zal vanmiddag als het lukt online zijn. Ben eigenlijk wel benieuwd of we een normaal gesprek kunnen voeren, maar dat zal wel niet. Wel raar dat ik nu na al die tijd weer een smsje krijg, maar kon ik verwachten zo is hij.
Ik heb hem twee keer in het echt gezien. De derde keer was ook al besproken, maar toen werd er roet in het eten gegooid en heb ik hem nooit meer gezien. In november van dat jaar hoorde ik dat hij vanaf augustus in Duitsland woonde.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en hem al in 't echt gezien ???
tof zeg
Gaat moeilijk als hij eens in de weet ik hoeveel maanden online is, al zijn vrienden willen natuurlijk weten hoe het met hem gaat. En een normaal gesprek is niet met hem te voeren, omdat hij geen idee heeft dat hij wat verkeerds gedaan heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet gelijk doemdenken he, gewoon het gesprek aan de gang houden.
En toch is de reeks even niet meer in R&P gewenst....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:08 schreef DaMart het volgende:
Als je de topics in R&P naleest, dan zul je zien dat deze topics niet een echt hoog MSN gehalte hadden, maar meer een goede discussie over het single zijn, waar af en toe een korte enigszins persoonlijke conversatie in opdook, waar anderen overigens weer ontopic bij aanhaakten
Hij woont dus in Duitsland, lijkt me ook niet echt een ideale basis van een evt relatiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als hij eens in de weet ik hoeveel maanden online is, al zijn vrienden willen natuurlijk weten hoe het met hem gaat. En een normaal gesprek is niet met hem te voeren, omdat hij geen idee heeft dat hij wat verkeerds gedaan heeft.
Die relatie komt er ook nooit, heeft ie verknald door naar Duitsland te verhuizen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hij woont dus in Duitsland, lijkt me ook niet echt een ideale basis van een evt relatie
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hij woont dus in Duitsland, lijkt me ook niet echt een ideale basis van een evt relatie
quote:
quote:
Ik heb mijn antwoord in het andere topic al gegeven, maar ik wil alleen sex met hetzelfde geslacht, maar zou nooit verliefd kunnen worden op een vrouwquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had in het vorige deel nog een vraag gesteld:
Hebben de singles wel eens gedacht aan daten met hezelfde geslacht? uit frustratie of uit nieuwschierigheid?
Ikzelf zou nog liever de rest van mijn leven single blijven.
Dat is twee jaar geleden!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Die relatie komt er ook nooit, heeft ie verknald door naar Duitsland te verhuizen.
Dit alles speelde in de zomer van 2003. Even voor the record.
Dicht in R&Pquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
Open, dicht, ik snap er niks meer van
Maar Sabrina, hij smst toch niet voor niks?
Nee vrienden zijn zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is twee jaar geleden!
Lekker op laten rotten!
Of wil je echt graag vrienden zijn?
Ik mis het gewoon om de kleine dingen, gewoon lekker samen leuke dngen doen, iemand bij wie je altijd terecht kunt als er wat is, samen mee lachen en mee huilen, lekker tegen elkaar aan in slaap vallen, naast hem wakker worden, enzovoortquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een stelling, die vast ooit een keer eerder wel eens de revue gepasseerd heeft dan.
De voornaamste reden voor mij om een partner te missen op kerst en oud & nieuw is dat de maatschappij er op staat om die dagen zo veel mogelijk lam te liggen, ook voor degene die die dagen niet vieren. Als je dan toch niets te doen hebt, dan liever met zijn tweëenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:18 schreef ThunderChild het volgende:
Verjaardagen, kerst en oud & nieuw en dagen die voor "ons" speciaal of belangrijk waren . . .
Geen vrienden om leuke dingen mee te doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
De voornaamste reden voor mij om een partner te missen op kerst en oud & nieuw is dat de maatschappij er op staat om die dagen zo veel mogelijk lam te liggen, ook voor degene die die dagen niet vieren. Als je dan toch niets te doen hebt, dan liever met zijn tweëen.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
Geen vrienden om leuke dingen mee te doen?
Sex bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik kan een heleoel dingen die ik mis nu ik geen relatie heb ook wel gewoon met vrienden doen, maar dat is toch anders dan wanneer je het met je partner doet
MIsschien wilde dat meisje ook alleen maar sex?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:
Naar aanleiding van het verhaal van Sabrina de volgende stelling...
Uit verveling sms of spreek je afentoe af met mensen waar je eigenlijk niks mee hebt
Ik herken mezelf hier echt helemaal in. Ik heb afentoe geen zin om uit te gaan, maar ook weer geen zin om me in mn eentje te vervelen. Dan gaak altijd in mn tel lijst kijken en zoek ik iemand uit waarvan ik weet dat ik er geen moeite voor hoef te doen. Eigenlijk is het een hele slechte eigenschap want je gebruikt dan mensen tegen je eigen verveling zonder dat je het boeit wat de ander voelt.
Als vrijgezel had ik ook vaak dat ik zin had in sex en dan een meisje smste waarvan ik wist dat ik dr na een uur gewoon weer naar huis kon sturen...
Verder vind ik het altijd opvallend dat meisjes t toch altijd weer pikken. Ookal zegt Sabrina indirect dat het een eikel is houdt ze toch contact met hm... Ik had hm allang uit mn tel en msn gegooid...
Zo dienstmededeling:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:02 schreef MaRySe het volgende:
Waarom niet meer in R&P ?
Nee, dat doe ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:
Uit verveling sms of spreek je afentoe af met mensen waar je eigenlijk niks mee hebt
Er zijn idd genoeg meisjes die het ook alleen daar voor doen. Maar ik heb het meer over de meisjes/jongens waar je een bepaalde macht over hebt. Die weten dat ze gebruikt worden en dat eigenlijk niet willen maar het toch toelaten in de hoop dat de ander toch nog die vonk krijgt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MIsschien wilde dat meisje ook alleen maar sex?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
Maar ik heb het meer over de meisjes/jongens waar je een bepaalde macht over hebt. Die weten dat ze gebruikt worden en dat eigenlijk niet willen maar het toch toelaten in de hoop dat de ander toch nog die vonk krijgt...
Ben ik het echt helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nooit
valse hoop geven is echt not done
En dat is het dus, je geeft geen valse hoop...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nooit
valse hoop geven is echt not done
dan nog 1:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind het ook nogal bot!
Neem dr dan 1 die ook gewoon sex wil
als je echt weet dat iemand verliefd op je is, dan hou je het contact gewoon minimaalquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dat is het dus, je geeft geen valse hoop...
Ik ben sowieso altijd eerlijk in mijn bijbedoelingen, dus als t alleen voor sex is maak ik dat ook altijd duidelijk... Het gaat er meer om dat het me opvalt hoe anderen er soms mee omgaan. Zich gewoon laten gebruiken in de hoop dat...
Van mezelf weet ik bv dat als iemand mij zo behandelt ik gewoon niet meer reageer... Ik zou bv ook nooit meer dan 1 sms versturen als de ander niets van zich heeft laten horen hoe graag ik het ook zou willen...
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef JoeyT het volgende:
dan nog 1:
Moet je andere mensen in bescherming nemen tegen hun verliefdheid ookal ben je zelf heel duidelijk
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dan nog 1:
Moet je andere mensen in bescherming nemen tegen hun verliefdheid ookal ben je zelf heel duidelijk
Tsja ik geloof erin dat iemand voor zichzelf sterk genoeg moet om dat besluit te nemen. Waarom zou het bij mij liggen. Als ik verliefd op iemand ben waarvan ik weet dat de ander het niet op mij is dan maak ik ook voor mezelf een keuze...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je echt weet dat iemand verliefd op je is, dan hou je het contact gewoon minimaal
zeggen: het is alleen voor de sex, ik voel niets voor jou, vind ik pure bull shit, al zeg je het 100 maal, ik voel niets, door je acties voed je steeds weer de hoop. Actions speak louder than words. Je zegt zelf dat de anderen toch meedoen omdat ze hopen, DOE HET DAN GEWOON NIET
inderdaad, wat een mislukt dictatoriaal schepsel der natuur, die Frenkiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind dit topic eigenlijk niet in GC passen, maar goed, het kan niet anders zolang R&P met een megalomane moderator opgescheept zit.
Nee als je duidelijk bent geweest dan heb je meer dan genoeg gedaan om die persoon aan te geven dat het niks gaat worden. Die ander is er toch zelf bij? Bovendien moet naiviteit toch een keer afgeleerd worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dan nog 1:
dus een vriendin ga je wel beschermen, een redelijk vreemd persoon niet ... ergens wel ok ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja ik geloof erin dat iemand voor zichzelf sterk genoeg moet om dat besluit te nemen. Waarom zou het bij mij liggen. Als ik verliefd op iemand ben waarvan ik weet dat de ander het niet op mij is dan maak ik ook voor mezelf een keuze...
Ik heb het dus niet over meisjes/jongens waar je goed bevriend mee bent, maar die je bv met uitgaan hebt ontmoet...
nogmaals, ik vind duidelijk zijn in je bewoordingen, maar wel intensief contact behouden en er het bed mee induiken uiteindelijk niet meer 'duidelijk'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:30 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee als je duidelijk bent geweest dan heb je meer dan genoeg gedaan om die persoon aan te geven dat het niks gaat worden. Die ander is er toch zelf bij? Bovendien moet naiviteit toch een keer afgeleerd worden.
Ach ja, het brengt ons als users wel dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
inderdaad, wat een mislukt dictatoriaal schepsel der natuur, die Frenkie![]()
Ja dat zou ik dus ook echt nooit doen, vriendschap staat bij mij als nr 1 op het lijstje. Ik heb het idd over meisjes/jongens waar je geen vriendschap mee hebt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus een vriendin ga je wel beschermen, een redelijk vreemd persoon niet ... ergens wel ok ...
ik vind een goede vriend jaren achter je aan laten lopen, en nog even gezellig de hoop doorvoeden echt not done ...
Iddquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach ja, het brengt ons als users wel dichter bij elkaar.![]()
en alleen intensief contact zonder seks? zou dat wel oke zijn dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nogmaals, ik vind duidelijk zijn in je bewoordingen, maar wel intensief contact behouden en er het bed mee induiken uiteindelijk niet meer 'duidelijk'
Je bent toch duidelijk als je zegt ik doe het alleen voor de sex maar ben absoluut niet verliefd op je...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nogmaals, ik vind duidelijk zijn in je bewoordingen, maar wel intensief contact behouden en er het bed mee induiken uiteindelijk niet meer 'duidelijk'
allemaal dankzij Frenkiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach ja, het brengt ons als users wel dichter bij elkaar.![]()
ik vind het nog met vuur spelen ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:35 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
en alleen intensief contact zonder seks? zou dat wel oke zijn dan?
Zie je, Joey en ik houden nu zelfs van elkaar. Dat wil toch wat zeggen.quote:
De stelling:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:
Verder vind ik het altijd opvallend dat meisjes t toch altijd weer pikken. Ookal zegt Sabrina indirect dat het een eikel is houdt ze toch contact met hm... Ik had hm allang uit mn tel en msn gegooid...
Uit je telefoon gooien is niet genoegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
De stelling:
Eigenlijk doe ik het zelf niet, hij smst mij nu en in het begin deed ik het ook wel bij hem, maar ja toen had ik geen idee waar hij zat e.d.
JoeyT ik heb hem uit mijn telefoon gegooid. Blijkbaar had mijn nummer nog wel.
Goed zoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
JoeyT ik heb hem uit mijn telefoon gegooid. Blijkbaar had mijn nummer nog wel.
Je omschrijft het wel perfect zo. Het klopt als een bus.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed zoDie jongen doet het idd waarschijnlijk gewoon uit verveling en je moet maar bedenken dat jij daar te goed voor bent. Hij laat alleen wat van zich horen als het hem uitkomt, dus is het gewoon een egoist (ja ik weet ik ben t zelf ook). Gewoon niets meer van je laten horen, dat soort mensen kwetsen je alleen maar
![]()
ik zou niet weten waarom, volgens mij raakt het sabrina allemaal niet zo erg. Als ik niets meer voor iemand voel, kan het me geen bal schelen als ik gebruikt word. Die mag ook best in mijn gsm blijven zitten, die nummer, het doet me nietsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed zoDie jongen doet het idd waarschijnlijk gewoon uit verveling en je moet maar bedenken dat jij daar te goed voor bent. Hij laat alleen wat van zich horen als het hem uitkomt, dus is het gewoon een egoist (ja ik weet ik ben t zelf ook). Gewoon niets meer van je laten horen, dat soort mensen kwetsen je alleen maar
![]()
Het raakt mij inderdaad niet meer. Ik ben er echt een hele lange tijd kapot aangegaan. Alleen heb ik alleen mijzelf er mee gehad en hem niet. Hij weet niet beter zou je haast denken. Het nummer heb ik er toen bewust uitgegooid, want ik ken mezelf een beetje en dan is het extra aantrekkelijk om toch een smsje te sturen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom, volgens mij raakt het sabrina allemaal niet zo erg. Als ik niets meer voor iemand voel, kan het me geen bal schelen als ik gebruikt word. Die mag ook best in mijn gsm blijven zitten, die nummer, het doet me niets
Hehehe idd, ach dit topic begint nu al weer lekker vol te lopen... Tis alleen ff zoekenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zie je, Joey en ik houden nu zelfs van elkaar. Dat wil toch wat zeggen.![]()
![]()
MyATquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe idd, ach dit topic begint nu al weer lekker vol te lopen... Tis alleen ff zoeken![]()
![]()
Je overschat denk ik de rationaliteit van de mens... Ookal weet je dat het een eikel is, weet je dat je beter af bent zonder hem en weet je dat je niets van je moet laten horen, zegt het gevoel toch vaak van misschien is hij veranderd... En ookal denk je dat niet dan nog kan zo iemand je kwetsen... Hoe hard je ook bent...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom, volgens mij raakt het sabrina allemaal niet zo erg. Als ik niets meer voor iemand voel, kan het me geen bal schelen als ik gebruikt word. Die mag ook best in mijn gsm blijven zitten, die nummer, het doet me niets
er zijn jongens waar ik oh zo veel voor gevoeld heb, waar ik nu echt niets meer voor voel. Ze mogen hier voor mij alles komen vertellen, me kwetsen, me gebruiken, me bellen. Die krijgen me er echt niet meer onderdoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:53 schreef JoeyT het volgende:
Je overschat denk ik de rationaliteit van de mens... Ookal weet je dat het een eikel is, weet je dat je beter af bent zonder hem en weet je dat je niets van je moet laten horen, zegt het gevoel toch vaak van misschien is hij veranderd... En ookal denk je dat niet dan nog kan zo iemand je kwetsen... Hoe hard je ook bent...![]()
Dat mag ik maar hopen aangezien je al een langdurige vaste relatie hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn jongens waar ik oh zo veel voor gevoeld heb, waar ik nu echt niets meer voor voel. Ze mogen hier voor mij alles komen vertellen, me kwetsen, me gebruiken, me bellen. Die krijgen me er echt niet meer onderdoor.
het zou me duizendmaal niets meer doen. Ik denk er zelfs niet meer over na dat 'ik beter niets van me laat horen' ' dat ik ze beter laat gaan', het zou zelfs niet waar zijn, want voor mijn part ketenen ze zich vast aan mij, het zal me worst wezen.
tuurlijk ... maar soms niet zo zeker zijn, JoeyT, die meisjes leven ook doorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat mag ik maar hopen aangezien je al een langdurige vaste relatie hebt
Ja ik bekijk het vanuit mijn oogpunt en weet ook dat ik in mijn telefoon een aantal nrs heb staan waarvan ik weet dat ik die meisjes nog steeds in mn macht kan laten krijgen...
het is al eerder lunchtijdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:08 schreef Thisbe het volgende:
Yeah! We gaan lekker recalcitrant doen!![]()
Croissantje erbij mensen?![]()
Tuurlijk... Uit het oog uit het hart... Ik gaf Sabrina goed bedoeld advies en ze zei dat t klopte als een bus, dus zat ik er blijkbaar niet ver naastquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tuurlijk ... maar soms niet zo zeker zijn, JoeyT, die meisjes leven ook door, en op een mooie dag kunnen ze ook eens hun hart verliezen aan iemand anders ... en dan wordt JoeyT nog maar een vage herinnering ...
Ja valt me ook meequote:
We kunnen t ook best welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja valt me ook mee
Ik dacht vanmorgen zal ik of zal ik niet een topic openen in GC![]()
Maar ik zie dat er weer levendige discussies ontstaan dus ik vind de opzet wel geslaagd
Hoooi melis liefstequote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:26 schreef melismay het volgende:
Nu we toch een SC zijn... Haiiiii Christine!!!
Wat een positive berichten zijn er van jou te lezen, goed zo meid!!
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoooi melis liefste
't Gaat de goede kant op met me he
Euh, ik stond net af te wassen en vroeg me af in hoeverre leeftijd meespeelt in een relatie. So far ben ik eigenlijk allen maar op jongere mannen gevallen, maar ik merk het leeftijdsverschil toch wel. Mijn ex was 3 jaar jonger, en ik denk dat hij ook qua levenservaring enzo mij niet goed aankon.
Dus, speelt leeftijd mee bij jullie? Als je een date kan regelen met een jongere man, of een oudere vrouw... doen jullie dat wel of niet? En als het meer dan enkel een date zou (kunnen) worden...? Speelt het mee?
Leeftijd maakt mij niet echt uit, zou zo kunnen daten met een vrouw van 35. Of 21. Maar jonger moet het niet worden, dan heb je een te groot verschil denk ik. Alhoewel dat natuurlijk per persoon verschilt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoooi melis liefste
Euh, ik stond net af te wassen en vroeg me af in hoeverre leeftijd meespeelt in een relatie. So far ben ik eigenlijk allen maar op jongere mannen gevallen, maar ik merk het leeftijdsverschil toch wel. Mijn ex was 3 jaar jonger, en ik denk dat hij ook qua levenservaring enzo mij niet goed aankon.
Dus, speelt leeftijd mee bij jullie? Als je een date kan regelen met een jongere man, of een oudere vrouw... doen jullie dat wel of niet? En als het meer dan enkel een date zou (kunnen) worden...? Speelt het mee?
Ergens wel en ergens toch weer niet. Heb er niet veel ervaring met leeftijd, omdat ik maar één partner heb gehad en het verschil tussen ons was een littele achttien uur . . .quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Leeftijd maakt volgens mij niet zo heel veel uit. Het is meer de levenservaring die je noemde die voor mij belangrijk is. Ik heb nogal veel meegemaakt en ken zat mensen die stukken ouder zijn dan mij, die me gewoon niet "bij kunnen houden".
Precies!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ligt er maar net aan hoe de persoon in kwestie is en hoeveel levenservaring iemand heeft.
Ik mensen van rond de 30 die ronduit kinderachtig zijn en ken ook mensen van 18-19 die gewoon al heel volwassen zijn voor hun leeftijd.
Volgens mij twijfel je de laatste tijd sowieso al. Begin je je daardoor niet juist te ergeren aan van die kleine dingetjes?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:55 schreef Metro2005 het volgende:
pff ik zit er heel hard aan te denken om het uit te maken. Blijkbaar verwacht ze gewoon te veel en te snel iets van me en bovendien zit ze ook nog eens met zichzelf in de knoei waardoor het ook niet echt gezellig meer is.![]()
Bovendien begin ik me een beetje te ergeren aan dat breezertaalgebruik van dr en gewoon wat kleine dingetjes
Maarja ik ben normaal helemaal niet zo snel opgeverig. Wat is er met me aan de hand.. of zou ik gewoon eindelijk verstandig worden door me niet meer allerlei problemen op de hals te halen
Heb je een speciaal iemand in gedachten plato?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet snel iets beginnen met een vrouw die een paar jaar ouder is. Een paar jaar ouder betekent immers dat ze tegen de 30 loopt en dan hoor je in de verte toch al een biologische klok tikken. Aangezien ik voorlopig absoluut geen kinderen wil zit ik daar niet op te wachten.
Nee, ideaal zou denk ik een meisje van een jaar of 22 zijn.![]()
Misschien ook wel, we hebben nu dus ruzie, fijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Volgens mij twijfel je de laatste tijd sowieso al. Begin je je daardoor niet juist te ergeren aan van die kleine dingetjes?
Kalmeren en eens even goed proberen te bedenken wat je wil. Twijfel zegt eigenlijk al genoeg nietwaar? Maar het is jouw beslissingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien ook wel, we hebben nu dus ruzie, fijn
Nee, althans diegene waar jij op doelt zal denk ik geen 22 maar 21 zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:18 schreef melismay het volgende:
Heb je een speciaal iemand in gedachten plato?
Is dat heeeeeel erg?!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, althans diegene waar jij op doelt zal denk ik geen 22 maar 21 zijn.![]()
En inderdaad Metro; ik hoor alleen maar negatieve dingen van je over je relatie, dus dan lijkt het me weinig zinvol om door te gaan.
Nou ik wás harstikke blij met mijn relatie maar ze eist wel erg veel van me. Ik zit thuis met een doodzieke vader die prostaatkanker heeft en enorm last heeft daarvan de laatste tijd. Daarom wil ik wat vaker thuis zijn om er voor hem te zijn. Mijn vriendin weet dit maar blijkbaar vind ze het belangrijker dat ik bij haar slaapquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Je zit niet voor niets in het singles topic te lurken. Je bent bang single te zijn, terwijl je de grootste single van ons allen bent metro. Niet eens blij met je relatie maar toch krampachtig blijven vasthouden. Stop er nou mee, dat advies gaf ik je 2 weken geleden ook al.
Verliefd worden is stom.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Is dat heeeeeel erg?!Ownee je ging niet verliefd worden
Precies, daarom ga ik ook proberen om dat niet te worden.quote:
Niet alleen proberen, echt heel hard je best doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, daarom ga ik ook proberen om dat niet te worden.![]()
Dit zinnetje zegt voldoende denk ik. Waarom kap je er niet mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben het echt helemaal beu, eeuwig gezeik van dr.
Dat is ook precies wat ik van plan benquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit zinnetje zegt voldoende denk ik. Waarom kap je er niet mee?
Sommige dingen heb je niet in de hand. Alhoewel ik wel het verliefd worden kan beheersen de laatste jaren. Dat scheelt een heleboel ellende. Maar wel met gevolg dat ik echt nooit meer verliefd word, terwijl ik dat eigenlijk toch wel wil.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet alleen proberen, echt heel hard je best doen
Teach me! Ik kan t nog steeds niet, dat verliefd worden beheersenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sommige dingen heb je niet in de hand. Alhoewel ik wel het verliefd worden kan beheersen de laatste jaren. Dat scheelt een heleboel ellende. Maar wel met gevolg dat ik echt nooit meer verliefd word, terwijl ik dat eigenlijk toch wel wil.
Ik sluit ik mij volledig bij aan, alleen heb je het vaak niet voor het zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wil best verliefd worden, maar pas als het wederzijds is, anders hoeft het voor mij niet.
Nou als je goed leest dan zie je dat de problemen niet echt van mijn kant komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
Metro je bent gewoon veel te snel in een nieuwe relatie gestapt. Ja ik blijf het zeggen, sorry daarvoor.
Ik heb inderdaad goed gelezen en ik blijf bij mijn eerdere reactie. Maar zo schuif je het wel op haar af.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou als je goed leest dan zie je dat de problemen niet echt van mijn kant komen.
Ik denk eerder dat zij te snel in een nieuwe relatie is gestapt. (ook 2 weken na dr ex)
maargoed, voorlopig heb ik het even gehad met egoistische en bezitterige vrouwen
Maar desondanks heb je het nog niet uitgemaakt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
voorlopig heb ik het even gehad met egoistische en bezitterige vrouwen
ben ik degene die mijn problemen van een vorige relatie meeneemt????quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad goed gelezen en ik blijf bij mijn eerdere reactie. Maar zo schuif je het wel op haar af.
Ach jullie zijn waarschijnlijk allebei te snel in een nieuwe relatie gestapt. Daar komt bij dat zij en jij niet alleen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ben ik degene die mijn problemen van een vorige relatie meeneemt????
Misschien wel, maar ik neem niet alle ellende mee in mijn volgende relatie. Ik leer ervan en verbeter mijn eigen punten. Ik ga niet haar lastig vallen met mijn problemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach jullie zijn waarschijnlijk allebei te snel in een nieuwe relatie gestapt. Daar komt bij dat zij en jij niet alleen kunnen zijn.
For your informationquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
Natuurlijk kan ze rekening houden met je thuissituatie, maar je loopt wel te klagen hier. Je kan ook met haar erover praten, want vorige week (of van de week) was je aan het twijfelen en dat lijkt alleen maar erger te worden. Als je hier zo duidelijk ben waarom je geen relatie meer wilt moet je dat ook tegen haar zijn en het uitmaken.
For your information:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
For your information
ze sloot net af met de woorden: Dan weet ik genoeg, doei
Lijkt me best wel duidelijk van haar
Ja sorry.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
For your information:
Dat kan ik toch niet allemaal weten. Doe even rustig aan en reageer niet zo op mij.
tiens, ik dacht dat je graag kinderen wou ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet snel iets beginnen met een vrouw die een paar jaar ouder is. Een paar jaar ouder betekent immers dat ze tegen de 30 loopt en dan hoor je in de verte toch al een biologische klok tikken. Aangezien ik voorlopig absoluut geen kinderen wil zit ik daar niet op te wachten.
Ach joh... Gewoon lekker vrijgezel zijn... Niks mis mee...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja sorry.
Heb er gewoon ff de pest over in.
je hebt dates terwijl je een relatie hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach joh... Gewoon lekker vrijgezel zijn... Niks mis mee...
Gewoon niet meteen een relatie willen. Lekker wat ervaring op doen en als je een echt leuk meisje tegen komt dan kan je weer verder denken...
JoeyT heeft vanavond weer een date![]()
Wat is t leven toch mooi als single, zelfs als ik het niet ben![]()
Edit: Appelflappen zijn lekker......
In ieder geval niet voor mijn 30e.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tiens, ik dacht dat je graag kinderen wou ...
en op welke leeftijd zou je dan kinderen willen ?
Kinderen zijn overratedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor mijn 30e.
Maar waar hebben we het over, Plato en kinderen.![]()
iddquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je hebt dates terwijl je een relatie hebt
dat is voor iedereen verschillend, denk ikquote:
Dan kap je het toch afquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou buiten mijn verwachting om is hij toch online. Hij heeft niet heel veel te vertellen, ik hem eigenlijk ook niet. Alleen is het onderwerp relatie/single aangebroken, dat vind ik veel minder.
haal uw verleidingstruken uit de kast, meidquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou buiten mijn verwachting om is hij toch online. Hij heeft niet heel veel te vertellen, ik hem eigenlijk ook niet. Alleen is het onderwerp relatie/single aangebroken, dat vind ik veel minder.
Als ie hier nog zou wonen deed ik het wel, maar Duitsland is toch te ver uit de richting. Verder zou ik niet eens weten hoe ik moet verleiden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haal uw verleidingstruken uit de kast, meid![]()
Ach ja verveel me gewoonquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, ik begrijp het ook niet JoeyT, zou je niet beter naar je geliefde gaan
Klopt, ik kan kinderen over het algemeen niet uitstaan. Maar dat geldt niet voor iedereenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is voor iedereen verschillend, denk ik
zo vinden sommigen relaties ook overrated, ik niet
Lieg gewoon!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
ach, hij blijft echt definitief in Duitsland ... maakt het wel moeilijk, ja ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Als ie hier nog zou wonen deed ik het wel, maar Duitsland is toch te ver uit de richting. Verder zou ik niet eens weten hoe ik moet verleiden.
kleine kinderen kunnen ergerlijk zijn, maar de kleine kindjes in mijn familie vind ik toch wel superliefquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Klopt, ik kan kinderen over het algemeen niet uitstaan. Maar dat geldt niet voor iedereen
Relaties hoeven niet overrated te zijn, al zullen sommige relaties wel overrated zijn.Is het nog logisch?
Hij kan ooit eens terugkomen naar Nederland, maar de kans acht ik klein.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ach, hij blijft echt definitief in Duitsland ... maakt het wel moeilijk, ja ...
en verleiden, al heb je hetzelf nog nooit gedaan, nog nooit romantische komedies bekeken, is toch niet zo moeilijk
en waarom wil je eigenlijk niet spreken over relaties met hem ?
waarom zou ze moeten liegen ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:12 schreef JoeyT het volgende:
Lieg gewoon!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg dat je sinds kort een leuke vriend hebt. Hij heet Joey is 25 jaar en woont in Amsterdam (y) Je hebt hm leren kennen toen je in de stad aan het shoppen was...
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik praat niet graag over relaties met hem, omdat ik in die twee jaar niet verder ben gekomen.
Waarom zou het triest zijn als ze dat als pijnlijk ervaart? Ik kan het wel begrijpen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, en ? ik zie het probleem niet
voel je jezelf dan zo gefaald. Pffffff, triest gewoon.
ja, idd, ik begrijp ook niet waarom ze dan nog met die kerel praat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Waarom zou het triest zijn als ze dat als pijnlijk ervaart? Ik kan het wel begrijpen.
Alleen snap ik niet waarom ze toch met hem blijft praten.
Om hem jaloers te maken...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zou ze moeten liegen ?![]()
al zou het wel grappig zijn![]()
en is hij nog single ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik kan nu weer gewoon met hem praten en waarom zou ik het niet doen? Hij was toen echt mijn maatje en nou al die maanden ben ik gewoon wel weer eens benieuwd hoe het met hem gaat.
Misschien omdat hij jou heeft laten zitten... Lijkt mij een zeer goede reden om het niet te doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik kan nu weer gewoon met hem praten en waarom zou ik het niet doen? Hij was toen echt mijn maatje en nou al die maanden ben ik gewoon wel weer eens benieuwd hoe het met hem gaat.
Ach die paar minuten dat ik hem spreek zijn nu te doen. Ik weet gewoon ook dat hij een eikel is en een betonnen muur voor zijn ogen heeft. Gewoon ff nieuwsgierig, that's all.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien omdat hij jou heeft laten zitten... Lijkt mij een zeer goede reden om het niet te doen.
heb vandaag nog een oudere single vrouw gesproken waar ik maar wat graag mee zou datenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoooi melis liefste
Ik val op oudere mannen, ik moet weinig hebben van jongens die jonger of even oud zijn dan mij. Mijn ex was 39 en ik ben zelf 18, en heb ook wel met mannen van 26 enzo gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over hemquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:19 schreef Christine het volgende:
In heb een leuke jongen gezien in de supermarkt
Een lange, sportieve jongen met halflang donker haar en mooie ogenquote:
Klinkt goed, dus in het vervolg ga je extra vaak naar de supermarkt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Een lange, sportieve jongen met halflang donker haar en mooie ogen
Lief lachen heb ik ook gedaan, en hij ook
Neuh, ik ga niet speciaal voor iemand die ik niet ken ergens naartoequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus in het vervolg ga je extra vaak naar de supermarkt?
maar dan kun je hem ook niet beter leren kennenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Neuh, ik ga niet speciaal voor iemand die ik niet ken ergens naartoe
Dat hoeft van mij ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar dan kun je hem ook niet beter leren kennen
Wel een goede ego-boost hequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet
Ik ben niet op zoek naar een man, vind het alleen wel leuk om een beetje te sjansen als ik de kans krijgEn deze man zie ik vast nooit meer... boeiend
Wilde je net uitnodigenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
sjansen is altijd leuk jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet
Ik ben niet op zoek naar een man, vind het alleen wel leuk om een beetje te sjansen als ik de kans krijgEn deze man zie ik vast nooit meer... boeiend
Ik vroeg me idd nog geen 10 min geleden af of er een Mod meet was ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Even een kleine note. Ja, ik ben wakker en eindelijk aanwezig.
Ik heb net een discussie gestart over de wenselijkheid van dit (en andere SC topics hier in GC). Totdat we weten wat er gaat gebeuren kan het open blijven, maar ik wilde iig even melden dat het nu open blijven niet een stilzwijgend goedkeuren is.
ver-an-der je sig nou eensquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach zoals je ziet is het niet echt een slowchat topic, maar zo werd het wel bestempeld in R&Pquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Even een kleine note. Ja, ik ben wakker en eindelijk aanwezig.
Ik heb net een discussie gestart over de wenselijkheid van dit (en andere SC topics hier in GC). Totdat we weten wat er gaat gebeuren kan het open blijven, maar ik wilde iig even melden dat het nu open blijven niet een stilzwijgend goedkeuren is.
Het is wel slowchat. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar het is en blijft slowchat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach zoals je ziet is het niet echt een slowchat topic, maar zo werd het wel bestempeld in R&P
vandaar dat het nu hier staat.
Nou, het zit er een beetje tussenin he. Het gaat nog een beetje ergens over, in tegenstelling tot showchat bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het is wel slowchat. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar het is en blijft slowchat.
DnB-en in Rotterdam Nighttown. O ganz geilquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, het zit er een beetje tussenin he. Het gaat nog een beetje ergens over, in tegenstelling tot showchat bijvoorbeeld
Maar 't maakt mij verder ook niet uit hoor.
Gaan er nog mensen op vrijersvoeten vanavond?
nope, ik blijf vanavond gewoon thuis, heb niemand om mee te gaan stappenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, het zit er een beetje tussenin he. Het gaat nog een beetje ergens over, in tegenstelling tot showchat bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, ik blijf vanavond gewoon thuis, heb niemand om mee te gaan stappen
Idd, kan wel ff wat afleiding gebruiken, ff lol hebben enzo, en heb ook geen zin om in me eentje ergens heen te gaanquote:
wat voor plannen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Plannen thuis.
In je eentje stappen is idd niet leuk!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, kan wel ff wat afleiding gebruiken, ff lol hebben enzo, en heb ook geen zin om in me eentje ergens heen te gaan
Nouja, heb weinig bekenden hier in de buurt, me vrienden wonen door het hele land verspreid, dus de kans dat ik een bekende tegen kom is erg klein.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In je eentje stappen is idd niet leuk!
Misschien als je zeker weet dat je bekende tegen komt wel.
Ik heb eerder het omgekeerde probleem, iedereen wil stappen en wete niet of ik zin heb![]()
Same here...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, heb weinig bekenden hier in de buurt, me vrienden wonen door het hele land verspreid, dus de kans dat ik een bekende tegen kom is erg klein.
Kan ik niet voor jou in de plaats gaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Metro2005 het volgende:
Ik blijf thuis vanavond, heb geen zin om weg te gaan. Mijn zusje + vriendenclub hadden gevraagd of ik mee ging stappen maar heb ik gewoon ff geen behoefte aan.
Hoezo? Details!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed van je dat je het hebt uitgemaakt![]()
Hier niet... wordt weer standaard avondje achter pc + tv...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Welk deel van de 300?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lees het topic maar gewoon, dan weet je hoe hun relatie was...
pagina 3 van dit topic staat eea.quote:
dit stond in het R&P topic dat gesloten werd:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:51 schreef nozem het volgende:
Typisch. Ineens in GC?
Heb ik weer eens wat gemist? Waren de R&P-modjes lastig?
Och, hier kan tenminste legitiem geslowchat worden..
Beetje kliekjes opmerkingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lees het topic maar gewoon, dan weet je hoe hun relatie was...
Gelukkig hebben we nog GC. Waar mensen in ellenlange reeksen posten hoeveel druppels regen er vallen, welke kleur onderbroek ze aanhebben en hoe laat het nu is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dit stond in het R&P topic dat gesloten werd:
Zo dienstmededeling:
Na overleg van het trio mods, is besloten dat er voorlopig geen ruimte is voor een singlestopic. De meeste aspecten zijn uit den treure besproken. En omdat er te weinig nieuwe mensen komen en de discussies daarom in rondjes lopen, hebben we besloten het topic een tijdje op slot te zetten. Misschien tot over een tijdje.
maar het stond gewoon in dit topic, dus je hoeft helemaal niet in de andere topics te kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beetje kliekjes opmerking![]()
En de vorige delen staan niet in GC![]()
Met die instelling denk ik toch dat ie dicht gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog GC. Waar mensen in ellenlange reeksen posten hoeveel druppels regen er vallen, welke kleur onderbroek ze aanhebben en hoe laat het nu is.
Lijkt me dus sterk dat ze hem hier sluiten.
Dat zou dan triest machtsvertoon zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met die instelling denk ik toch dat ie dicht gaat![]()
Neequote:
HVJJN is ook gewoon slowchat en over de meerwaarde van die reeks zal ook gediscussieerd kunnen worden. Wat interesseert mij het nou hoe Jantje of Marietje zich op die dag en op dat tijdstip voelt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Want we zijn nu alweer aan het slowchatten.
Wat weinig met de reeks te maken heeft.
Iedereen wil graag dat het een SC reeks is, maar dat is het niet.
Misschien kunnen jullie lief vragen of je gewoon R&P SC mag hebben
Al willen ze ze min mogelijk SC op het forum hebben omdat je daar IRC en msn voor hebt
Zie het FB topic in R&P... HVJJN is al meerdere malen aangehaald gisterenavond, en ze gaan er een keer naar kijken hebben de mods toegezegd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:14 schreef nozem het volgende:
[..]
HVJJN is ook gewoon slowchat en over de meerwaarde van die reeks zal ook gediscussieerd kunnen worden. Wat interesseert mij het nou hoe Jantje of Marietje zich op die dag en op dat tijdstip voelt?
Dat heb ik gemist. Ik heb ook geen zin om een hele avond 'in te gaan halen'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het FB topic in R&P... HVJJN is al meerdere malen aangehaald gisterenavond, en ze gaan er een keer naar kijken hebben de mods toegezegd.
Ik zeg niet dat ik het een slecht idee vind. Mijn zegen heeft iedereen, Mits met mate vind ik slowchat erg leuk. Dan leer je echt een paar mensen kennen. Heb je gelijk het grote risico van kliekjes en zwaai topics. Dat is niet wenselijk denk ik. Dat was in deze reeks niet zo, dus ik zag het probleem niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:14 schreef nozem het volgende:
[..]
HVJJN is ook gewoon slowchat en over de meerwaarde van die reeks zal ook gediscussieerd kunnen worden. Wat interesseert mij het nou hoe Jantje of Marietje zich op die dag en op dat tijdstip voelt?
Ons nieuwe argument; het moeten open blijven omdat Sylvana het hier zo naar d'r zin heeftquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:18 schreef Sylvana het volgende:
ik heb deze reeks pas gister ontdekt, toen ik weer single werd en ik vind het wel leuk om hier te posten, dus zou het ook wel erg jammer vinden als het dichtgaat
Ze denken na over een SC-topic in R&P, dus wie weet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het een slecht idee vind. Mijn zegen heeft iedereen, Mits met mate vind ik slowchat erg leuk. Dan leer je echt een paar mensen kennen. Heb je gelijk het grote risico van kliekjes en zwaai topics. Dat is niet wenselijk denk ik. Dat was in deze reeks niet zo, dus ik zag het probleem niet.
Ik denk dat er gewoon inhoudelijk over gepraat moet worden met de vaste bezoekers met een FA en de R&P mods ofzo.
Maar ja
Nu zijn we dus ook aan het SC'en.
Dus kom maar op met die leuke stelling!.
Dan kan singles topic schoon blijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze denken na over een SC-topic in R&P, dus wie weet.
Moeilijk om op te reageren als je inderdaad altijd single bent geweest. Je weet het verschil dan immers niet. En ja, af en toe is het best frustrerend, want ook ik wil wel eens weten hoe het is om iemand te hebben die van je houdt.quote:Single zijn is vaak alleen frusterend als je het altijd al geweest bent.
En de singels die het willen zijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:26 schreef nozem het volgende:
Goed, nieuwe stelling:
Single zijn is vaak alleen frusterend als je het altijd al geweest bent.
Daarmee scheid ik ook het kaf van het koren in dit topic. Mensen die elkaar nooit helemaal zullen snappen. Te weten de eeuwige singles/maagden en zij die dat toevallig nu zijn maar in het verleden een relatie hadden. Het post allemaal door mekaar heen en het levert soms leuke discussies op maar echt constructief is het niet.
Deze stelling is vast allang voorbij gekomen, nadeeltje van een mega-reeks
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeilijk om op te reageren als je inderdaad altijd single bent geweest. Je weet het verschil dan immers niet. En ja, af en toe is het best frustrerend, want ook ik wil wel eens weten hoe het is om iemand te hebben die van je houdt.
nieuwe memberquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dit stond in het R&P topic dat gesloten werd:
Zo dienstmededeling:
Waarom?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Het lijkt mij echt niks om een eeuwige vrijgezel te zijn, ben blij dat ik wel een paar relaties heb gehad, maar ondanks dat vind ik het toch frustrerend hoor als ik weer single ben
Omdat je niemand hebt? Waarom zou je altijd iemand moeten hebben dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Het lijkt mij echt niks om een eeuwige vrijgezel te zijn, ben blij dat ik wel een paar relaties heb gehad, maar ondanks dat vind ik het toch frustrerend hoor als ik weer single ben
*profiel checkt*quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey jij komt uit zandvoort
![]()
Hooi buurtgenoot![]()
Sorry viel me even op!
leuke oudersquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:34 schreef DaMart het volgende:
tot nu toe ben ik dus (zie vorige post) best wel een beetje de eeuwige vrijgezel. Ook wel leuk om dan af en toe je ouders te horen: 'Ik hoop dat je ooit nog eens met een leuke meid thuiskomt, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren...'![]()
Wat is er mis met die ouders?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuke ouders![]()
en waarom denken ze dat je niemand zal tegenkomen ...
Ik heb nooit lange relaties gehad, altijd maar een paar maanden, langste relatie was bijna een half jaar en ik wil gewoon een keer een relatie hebben die echt lang duurt, en dus geen vrijgezel zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom?
Als ik mag vragen? Ik vind het vaak altijd wel weer even lekker.
Even wennen en dan komen weer andere dingen in het leven!
Tja, ze kennen me een beetje.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuke ouders![]()
en waarom denken ze dat je niemand zal tegenkomen ...
Fijne opmerkingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ook wel leuk om dan af en toe je ouders te horen: 'Ik hoop dat je ooit nog eens met een leuke meid thuiskomt, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren...'![]()
als mijn moeder ooit zou gezegd hebben ' ik denk niet dat je ooit iemand zal tegenkomen'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die ouders?![]()
Die wens mag je toch uitspreken als ouders?
Ze vertellen je niks nieuws
Ach ja kben dan ook een beetje raar...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef Sylvana het volgende:
Joey, ik vind het ook een beetje raar dat je dates hebt terwijl je een relatie hebt, maar goed, veel plezier vanavond iig
Ik weet dat het niet lullig bedoeld is, zoals ik al zei: ze kennen me gewoon...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als mijn moeder ooit zou gezegd hebben ' ik denk niet dat je ooit iemand zal tegenkomen'
dat zou me kwetsen, ja![]()
Je bent gewoon een sletquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ja kben dan ook een beetje raar...Zo nog ff kleurtje krijgen onder de zonnebank, ff douchen en JoeyT is weer helemaal up 2 date
![]()
Ontopic: Denk dat single zijn helemaal niet frustrerend hoeft te zijn als je zelfvertrouwen hebt... Ik weet dat ik leuk genoeg ben om een leuk meisje aan de haak te slaan dus ben niet bang om alleen over te blijven... Als je dit zelfvertrouwen niet hebt dan kan ik me voorstellen dat het een moeilijk iets is...
Neejjj kga me heel netjes proberen te gedragen...quote:
idd, en dat terwijl hij werkelijk de liefde van zijn leven gevonden heeft, en daar een relatie mee heeftquote:
Ben ik het mee eens!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, en dat terwijl hij werkelijk de liefde van zijn leven gevonden heeft, en daar een relatie mee heeft.
JoeyT, je bent een raar mens, en volgens mij vertel jij hier niet volledig de waarheid op fok, zo ja, dan ben je echt de grootste lul die ik ken.
Dat ik een lul ben weet ik... Maar nogmaal kga me netjes gedragenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, en dat terwijl hij werkelijk de liefde van zijn leven gevonden heeft, en daar een relatie mee heeft.
JoeyT, je bent een raar mens, en volgens mij vertel jij hier niet volledig de waarheid op fok, zo ja, dan ben je echt de grootste lul die ik ken.
als er echt seksuele spanning is, wil ik dan weer wel dat er iets gebeurtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:50 schreef JoeyT het volgende:
En seksuele spanning vind ik heerlijk, nog lekkerder dan wanneer er werkelijk iets gebeurt...
inderdaad, als mijn partner zoiets zou doen dan is het meteenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er echt seksuele spanning is, wil ik dan weer wel dat er iets gebeurt
en op een date gaan met een meisje waarvan je toegeeft dat er seksuele spanning is terwijl je een relatie hebt. Ik hoop dat je je lief hebt wijsgemaakt dat het een onaantrekkelijke geit is
In mijn ogen kan het niet je ware zijn als je blijft datenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat ik een lul ben weet ik... Maar nogmaal kga me netjes gedragen
Ik kan gewoon niet tegen saaiheid, verveel me zooo snel. Volgens mij beetje ADHD![]()
En seksuele spanning vind ik heerlijk, nog lekkerder dan wanneer er werkelijk iets gebeurt...
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In mijn ogen kan het niet je ware zijn als je blijft daten
En houd je dr dus aan het lijntje.
Bij echte verliefdheid heb je die drang niet denk ik.
Enige oplossing is dat ze je gewoon keihard dumpt misschien zie je dan in wat je kan verliezen
Been there done that... Ik zeg t allemaal een beetje hard maar t valt reuze mee. Kga een leuke gezellige avond hebben met een meisje waarvan ik idd weet dat we tot mekaar zijn aangetrokken, maar ik zal me gewoon kunnen inhouden. Ik houd er gewoon van. Verder is het ook gewoon een heel cool meisje dus is geen probleem.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Enige oplossing is dat ze je gewoon keihard dumpt misschien zie je dan in wat je kan verliezen
Ookal vertrouw je hem?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad, als mijn partner zoiets zou doen dan is het meteen
Je snapt het nog niet helemaal he??quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Been there done that... Ik zeg t allemaal een beetje hard maar t valt reuze mee. Kga een leuke gezellige avond hebben met een meisje waarvan ik idd weet dat we tot mekaar zijn aangetrokken, maar ik zal me gewoon kunnen inhouden. Ik houd er gewoon van. Verder is het ook gewoon een heel cool meisje dus is geen probleem.
Ook weet mijn eigen vriendinnetje waar ik naartoe ga en vertrouwt me er gewoon in
ik weet niet hoe je nog eenquote:
Hier ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet helemaal he??
We (tenminste ik denk we) vinden dat daten al not done is!!
Dat je vriendin het pikt is prima voor jou. zal ze waarschijnlijk uit angst doen om je te verliezen ofzo.
Maar ik vind het dus niet netjes. Tegen over allebei de dames niet.
Sterker nog ik zou zo een vriendin geen eens willen hebben.
Die van mij mag me gewoon op me flikker geven, graag zelfs. Anders ga je dit soort praktijken dus doen. Jij zoekt de grnes op en ze laat je steeds verder gaan.
Op dit gebied heb ik idd geen geweten... Hoe dat ooit zo gekomen is...Kheb geen flauw idee...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je nog eenkan zetten, achter 'ze vertrouwt mij', je bent vreemdgegaan met een ander, en je hebt het haar gewoon verzwegen, en nu ga je weer met vuur spelen, en je geniet er nog van ook.
je hebt echt geen geweten, je bent gewoon niet te vertrouwen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet helemaal he??
We (tenminste ik denk we) vinden dat daten al not done is!!
Dat je vriendin het pikt is prima voor jou. zal ze waarschijnlijk uit angst doen om je te verliezen ofzo.
Maar ik vind het dus niet netjes. Tegen over allebei de dames niet.
Sterker nog ik zou zo een vriendin geen eens willen hebben.
Die van mij mag me gewoon op me flikker geven, graag zelfs. Anders ga je dit soort praktijken dus doen. Jij zoekt de grnes op en ze laat je steeds verder gaan.
Tegenover mijn eigen vriendin kan ik me inkomen, het andere meisje niet. Die weet dat ik een vriendin heb. Weet dat ik niets zal gaan doen en het boeit haar allemaal zelf 0,0quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
. Tegen over allebei de dames niet.
Waarom zoek je expres dit soort situaties op eigenlijk? Ik ben daar wel benieuwd naar. Veel mensen doen dat namelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tegenover mijn eigen vriendin kan ik me inkomen, het andere meisje niet. Die weet dat ik een vriendin heb. Weet dat ik niets zal gaan doen en het boeit haar allemaal zelf 0,0
Ja naief is echt het verkeerde woord. Ze gaat er vanuit dat ik de waarheid spreek en dat doe ik ook. Als zij aan mij vraagt vind je dr lekker dan zeg ik gewoon ja. Je moet wel onthouden dat ik het andersom ook zou toestaan...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:06 schreef nozem het volgende:
Fijn is dat he JoeyT, van die naieve meiskes? Zelfs als je voor haar ogen ligt te neuken met een ander kun je nog zeggen dat het helemaal niet is wat ze denkt.
idd, volgens mij is het vriendinnetje helemaal niet zo enthousiast over JoeyT dan omgekeerd. Dan heeft hij vet gelijk dat hij iemand anders zoektquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:11 schreef _Boo_ het volgende:
Beetje vreemd dat die vriendin van JoeyT meteen als een naief en angstig kuiken wordt gezien omdat ze hem met andere meiden uit laat gaan. Misschien doet ze wel precies hetzelfde en voelen zij zich daar prima bij of misschien interesseert het haar helemaal niks wat hij allemaal doet omdat ze niks om hem geeft weet jij veel, je hoort hier maar een kant van het verhaal.
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, volgens mij is het vriendinnetje helemaal niet zo enthousiast over JoeyT dan omgekeerd. Dan heeft hij vet gelijk dat hij iemand anders zoekt
Als je niet tevreden bent over je relatie, waarom maak je het dan niet gewoon uit? Of bevalt de regelmatige seks je te goed?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja![]()
Kwist wel dat ik in mn recht stond...
En idd de relatie is niet wat t zijn moet, en daarom maak ik er gewoon het beste van...
Naief is ze iig niet...
omdat er zich nog niets beters gepresenteerd heeft, deze avond gaat hij dan ook eens kijken wat er nog te verkrijgen is op de marktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:21 schreef nozem het volgende:
Als je niet tevreden bent over je relatie, waarom maak je het dan niet gewoon uit? Of bevalt de regelmatige seks je te goed?
Zo erg is t niet... Ben helemaal gek en helemaal verliefd op mn vriendinnetje...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je niet tevreden bent over je relatie, waarom maak je het dan niet gewoon uit? Of bevalt de regelmatige seks je te goed?
Om dat ik niets anders wilquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat er zich nog niets beters gepresenteerd heeft, deze avond gaat hij dan ook eens kijken wat er nog te verkrijgen is op de markt
Problemen logisch? Praat er eens over zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben wat problemen maar dat is logisch en we komen er wel doorheen
Ik denk eerder dat ze of gelijkwaardig zijn, of dat het een beetje andersom is...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, volgens mij is het vriendinnetje helemaal niet zo enthousiast over JoeyT dan omgekeerd. Dan heeft hij vet gelijk dat hij iemand anders zoekt
*afmeldt*quote:Op zondag 22 mei 2005 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
![]()
Ik wil een man die voor mij het huishouden gaat doen, NU!
Zie ik zo vaak....................... aan het wasrek hangen.quote:
die had je al geregeldquote:Op zondag 22 mei 2005 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
![]()
Ik zoek een soortgelijke vrouwquote:Op zondag 22 mei 2005 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
![]()
Wat voor een vrouw?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga NU met een vrouw naar de kinderboerderij!
Zonder kind overigens
Ga je haar thuisbrengen?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga NU met een vrouw naar de kinderboerderij!
Zonder kind overigens
En niet te vergeten:quote:Op zondag 22 mei 2005 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor een vrouw?
Blind date?
Opgepikt in de kroeg?
Vaste relatie?![]()
Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2005 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liever niet. Ik weet zo ongeveer wat 90% van de Duitse vrouwen daar uitspookt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |