quote:Zo dienstmededeling:
Na overleg van het trio mods, is besloten dat er voorlopig geen ruimte is voor een singlestopic. De meeste aspecten zijn uit den treure besproken. En omdat er te weinig nieuwe mensen komen en de discussies daarom in rondjes lopen, hebben we besloten het topic een tijdje op slot te zetten. Misschien tot over een tijdje.
Het is dus niet de bedoeling een nieuw singlestopic te openen
in R&P niet neequote:
Ik denk niet dat het hier een lang leven beschoren is. Alhoewel de GC mods nou niet bepaald de meest fanatieke mods op het forum zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
in R&P niet nee
Dit is toch een heel ander subforum
Of ze gooien hem naar R&Pquote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:59 schreef melismay het volgende:
Hahaha, leuk geprobeerd, maar deze zal wel binnen de kortste keren dicht gaan..... Lees: Dicht gaan wanneer de modjes wakker worden![]()
Omdat ze juist niet heel veel SC willen hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
Tja geen idee, General chat wordt volgens mij vaak genoeg gebruikt voor slowcat dus zie niet in waarom dit niet zou mogen.
over singlesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:53 schreef melismay het volgende:
Nou, laten we dan in ieder geval het goede voorbeeld gevenMaar gaan we het over hebben!?
Een stelling, die vast ooit een keer eerder wel eens de revue gepasseerd heeft dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:53 schreef melismay het volgende:
Nou, laten we dan in ieder geval het goede voorbeeld gevenMaar gaan we het over hebben!?
Verjaardagen, kerst en oud & nieuw en dagen die voor "ons" speciaal of belangrijk waren . . .quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:00 schreef DaMart het volgende:
Een stelling, die vast ooit een keer eerder wel eens de revue gepasseerd heeft dan.
Op welk(e) moment(en) mis je het hebben van een partner het meest?
Lezen, calfloppes. Hij was er al in R&P, maar de R&P mods hebben in al hun wijsheid besloten dat R&P het enige forum is waar ze geen forumgerelateerde 'slowchat' (wat het eigenlijk niet eens is als je de vorige delen leest) willen hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:41 schreef calvobbes het volgende:
Ach leuk.... Nog een nutteloze slowchat erbij
En direct voel jij je aangetrokken hier te posten, typisch weerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:41 schreef calvobbes het volgende:
Ach leuk.... Nog een nutteloze slowchat erbij
Direct?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:48 schreef Stuart het volgende:
En direct voel jij je aangetrokken hier te posten, typisch weer![]()
Hey, blijf eens ontopic.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Direct?
Het topic was al 2 uur open....
Goh, zijn er toch nog slimme crewleden die weten dat een forum bedoeld is voor discussies, niet voor veredelde MSN gesprekken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lezen, calfloppes. Hij was er al in R&P, maar de R&P mods hebben in al hun wijsheid besloten dat R&P het enige forum is waar ze geen forumgerelateerde 'slowchat' (wat het eigenlijk niet eens is als je de vorige delen leest) willen hebben.
Aangezien darten natuurlijk wel discussie waardig is en het leven nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Goh, zijn er toch nog slimme crewleden die weten dat een forum bedoeld is voor discussies, niet voor veredelde MSN gesprekken.
Voor het slapen gaan... Lekker gevoel als je weet dat er iemand ergens anders aan je denkt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Och een goede discussie over het leven kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:58 schreef JoeyT het volgende:
Aangezien darten natuurlijk wel discussie waardig is en het leven niet...
Als je de topics in R&P naleest, dan zul je zien dat deze topics niet een echt hoog MSN gehalte hadden, maar meer een goede discussie over het single zijn, waar af en toe een korte enigszins persoonlijke conversatie in opdook, waar anderen overigens weer ontopic bij aanhaaktenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Och een goede discussie over het leven kan natuurlijk geen kwaad.
Maar de MSN gesprekken die hier op het forum worden gevoerd kan ik amper een "goede discussie over het leven" noemen.
Ooit via Love@Lycos.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeey, sabrina, hoe kent ge die gast ?
en hem al in 't echt gezien ???quote:
Niet gelijk doemdenken he, gewoon het gesprek aan de gang houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
Laat ik maar ontopic gaan. Gisteravond laat een smsjes gekregen van een jongen die ik wel heel heel erg leuk vond. Hij woont nu in Duitsland. Hij zal vanmiddag als het lukt online zijn. Ben eigenlijk wel benieuwd of we een normaal gesprek kunnen voeren, maar dat zal wel niet. Wel raar dat ik nu na al die tijd weer een smsje krijg, maar kon ik verwachten zo is hij.
Ik heb hem twee keer in het echt gezien. De derde keer was ook al besproken, maar toen werd er roet in het eten gegooid en heb ik hem nooit meer gezien. In november van dat jaar hoorde ik dat hij vanaf augustus in Duitsland woonde.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en hem al in 't echt gezien ???
tof zeg
Gaat moeilijk als hij eens in de weet ik hoeveel maanden online is, al zijn vrienden willen natuurlijk weten hoe het met hem gaat. En een normaal gesprek is niet met hem te voeren, omdat hij geen idee heeft dat hij wat verkeerds gedaan heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet gelijk doemdenken he, gewoon het gesprek aan de gang houden.
En toch is de reeks even niet meer in R&P gewenst....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:08 schreef DaMart het volgende:
Als je de topics in R&P naleest, dan zul je zien dat deze topics niet een echt hoog MSN gehalte hadden, maar meer een goede discussie over het single zijn, waar af en toe een korte enigszins persoonlijke conversatie in opdook, waar anderen overigens weer ontopic bij aanhaakten
Hij woont dus in Duitsland, lijkt me ook niet echt een ideale basis van een evt relatiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als hij eens in de weet ik hoeveel maanden online is, al zijn vrienden willen natuurlijk weten hoe het met hem gaat. En een normaal gesprek is niet met hem te voeren, omdat hij geen idee heeft dat hij wat verkeerds gedaan heeft.
Die relatie komt er ook nooit, heeft ie verknald door naar Duitsland te verhuizen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hij woont dus in Duitsland, lijkt me ook niet echt een ideale basis van een evt relatie
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hij woont dus in Duitsland, lijkt me ook niet echt een ideale basis van een evt relatie
quote:
quote:
Ik heb mijn antwoord in het andere topic al gegeven, maar ik wil alleen sex met hetzelfde geslacht, maar zou nooit verliefd kunnen worden op een vrouwquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had in het vorige deel nog een vraag gesteld:
Hebben de singles wel eens gedacht aan daten met hezelfde geslacht? uit frustratie of uit nieuwschierigheid?
Ikzelf zou nog liever de rest van mijn leven single blijven.
Dat is twee jaar geleden!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Die relatie komt er ook nooit, heeft ie verknald door naar Duitsland te verhuizen.
Dit alles speelde in de zomer van 2003. Even voor the record.
Dicht in R&Pquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
Open, dicht, ik snap er niks meer van
Maar Sabrina, hij smst toch niet voor niks?
Nee vrienden zijn zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is twee jaar geleden!
Lekker op laten rotten!
Of wil je echt graag vrienden zijn?
Ik mis het gewoon om de kleine dingen, gewoon lekker samen leuke dngen doen, iemand bij wie je altijd terecht kunt als er wat is, samen mee lachen en mee huilen, lekker tegen elkaar aan in slaap vallen, naast hem wakker worden, enzovoortquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een stelling, die vast ooit een keer eerder wel eens de revue gepasseerd heeft dan.
De voornaamste reden voor mij om een partner te missen op kerst en oud & nieuw is dat de maatschappij er op staat om die dagen zo veel mogelijk lam te liggen, ook voor degene die die dagen niet vieren. Als je dan toch niets te doen hebt, dan liever met zijn tweëenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:18 schreef ThunderChild het volgende:
Verjaardagen, kerst en oud & nieuw en dagen die voor "ons" speciaal of belangrijk waren . . .
Geen vrienden om leuke dingen mee te doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
De voornaamste reden voor mij om een partner te missen op kerst en oud & nieuw is dat de maatschappij er op staat om die dagen zo veel mogelijk lam te liggen, ook voor degene die die dagen niet vieren. Als je dan toch niets te doen hebt, dan liever met zijn tweëen.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
Geen vrienden om leuke dingen mee te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |