Dat is ook precies wat ik van plan benquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit zinnetje zegt voldoende denk ik. Waarom kap je er niet mee?
Sommige dingen heb je niet in de hand. Alhoewel ik wel het verliefd worden kan beheersen de laatste jaren. Dat scheelt een heleboel ellende. Maar wel met gevolg dat ik echt nooit meer verliefd word, terwijl ik dat eigenlijk toch wel wil.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet alleen proberen, echt heel hard je best doen
Teach me! Ik kan t nog steeds niet, dat verliefd worden beheersenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sommige dingen heb je niet in de hand. Alhoewel ik wel het verliefd worden kan beheersen de laatste jaren. Dat scheelt een heleboel ellende. Maar wel met gevolg dat ik echt nooit meer verliefd word, terwijl ik dat eigenlijk toch wel wil.
Ik sluit ik mij volledig bij aan, alleen heb je het vaak niet voor het zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wil best verliefd worden, maar pas als het wederzijds is, anders hoeft het voor mij niet.
Nou als je goed leest dan zie je dat de problemen niet echt van mijn kant komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
Metro je bent gewoon veel te snel in een nieuwe relatie gestapt. Ja ik blijf het zeggen, sorry daarvoor.
Ik heb inderdaad goed gelezen en ik blijf bij mijn eerdere reactie. Maar zo schuif je het wel op haar af.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou als je goed leest dan zie je dat de problemen niet echt van mijn kant komen.
Ik denk eerder dat zij te snel in een nieuwe relatie is gestapt. (ook 2 weken na dr ex)
maargoed, voorlopig heb ik het even gehad met egoistische en bezitterige vrouwen
Maar desondanks heb je het nog niet uitgemaakt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
voorlopig heb ik het even gehad met egoistische en bezitterige vrouwen
ben ik degene die mijn problemen van een vorige relatie meeneemt????quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad goed gelezen en ik blijf bij mijn eerdere reactie. Maar zo schuif je het wel op haar af.
Ach jullie zijn waarschijnlijk allebei te snel in een nieuwe relatie gestapt. Daar komt bij dat zij en jij niet alleen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ben ik degene die mijn problemen van een vorige relatie meeneemt????
Misschien wel, maar ik neem niet alle ellende mee in mijn volgende relatie. Ik leer ervan en verbeter mijn eigen punten. Ik ga niet haar lastig vallen met mijn problemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach jullie zijn waarschijnlijk allebei te snel in een nieuwe relatie gestapt. Daar komt bij dat zij en jij niet alleen kunnen zijn.
For your informationquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
Natuurlijk kan ze rekening houden met je thuissituatie, maar je loopt wel te klagen hier. Je kan ook met haar erover praten, want vorige week (of van de week) was je aan het twijfelen en dat lijkt alleen maar erger te worden. Als je hier zo duidelijk ben waarom je geen relatie meer wilt moet je dat ook tegen haar zijn en het uitmaken.
For your information:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
For your information
ze sloot net af met de woorden: Dan weet ik genoeg, doei
Lijkt me best wel duidelijk van haar
Ja sorry.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
For your information:
Dat kan ik toch niet allemaal weten. Doe even rustig aan en reageer niet zo op mij.
tiens, ik dacht dat je graag kinderen wou ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet snel iets beginnen met een vrouw die een paar jaar ouder is. Een paar jaar ouder betekent immers dat ze tegen de 30 loopt en dan hoor je in de verte toch al een biologische klok tikken. Aangezien ik voorlopig absoluut geen kinderen wil zit ik daar niet op te wachten.
Ach joh... Gewoon lekker vrijgezel zijn... Niks mis mee...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja sorry.
Heb er gewoon ff de pest over in.
je hebt dates terwijl je een relatie hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach joh... Gewoon lekker vrijgezel zijn... Niks mis mee...
Gewoon niet meteen een relatie willen. Lekker wat ervaring op doen en als je een echt leuk meisje tegen komt dan kan je weer verder denken...
JoeyT heeft vanavond weer een date![]()
Wat is t leven toch mooi als single, zelfs als ik het niet ben![]()
Edit: Appelflappen zijn lekker......
In ieder geval niet voor mijn 30e.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tiens, ik dacht dat je graag kinderen wou ...
en op welke leeftijd zou je dan kinderen willen ?
Kinderen zijn overratedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor mijn 30e.
Maar waar hebben we het over, Plato en kinderen.![]()
iddquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je hebt dates terwijl je een relatie hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |