Leeftijd maakt mij niet echt uit, zou zo kunnen daten met een vrouw van 35. Of 21. Maar jonger moet het niet worden, dan heb je een te groot verschil denk ik. Alhoewel dat natuurlijk per persoon verschilt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoooi melis liefste
't Gaat de goede kant op met me he
Euh, ik stond net af te wassen en vroeg me af in hoeverre leeftijd meespeelt in een relatie. So far ben ik eigenlijk allen maar op jongere mannen gevallen, maar ik merk het leeftijdsverschil toch wel. Mijn ex was 3 jaar jonger, en ik denk dat hij ook qua levenservaring enzo mij niet goed aankon.
Dus, speelt leeftijd mee bij jullie? Als je een date kan regelen met een jongere man, of een oudere vrouw... doen jullie dat wel of niet? En als het meer dan enkel een date zou (kunnen) worden...? Speelt het mee?
Ergens wel en ergens toch weer niet. Heb er niet veel ervaring met leeftijd, omdat ik maar één partner heb gehad en het verschil tussen ons was een littele achttien uur . . .quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
Dus, speelt leeftijd mee bij jullie? Als je een date kan regelen met een jongere man, of een oudere vrouw... doen jullie dat wel of niet? En als het meer dan enkel een date zou (kunnen) worden...? Speelt het mee?
Same herequote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Leeftijd maakt volgens mij niet zo heel veel uit. Het is meer de levenservaring die je noemde die voor mij belangrijk is. Ik heb nogal veel meegemaakt en ken zat mensen die stukken ouder zijn dan mij, die me gewoon niet "bij kunnen houden".
Precies!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ligt er maar net aan hoe de persoon in kwestie is en hoeveel levenservaring iemand heeft.
Ik mensen van rond de 30 die ronduit kinderachtig zijn en ken ook mensen van 18-19 die gewoon al heel volwassen zijn voor hun leeftijd.
Volgens mij twijfel je de laatste tijd sowieso al. Begin je je daardoor niet juist te ergeren aan van die kleine dingetjes?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:55 schreef Metro2005 het volgende:
pff ik zit er heel hard aan te denken om het uit te maken. Blijkbaar verwacht ze gewoon te veel en te snel iets van me en bovendien zit ze ook nog eens met zichzelf in de knoei waardoor het ook niet echt gezellig meer is.![]()
Bovendien begin ik me een beetje te ergeren aan dat breezertaalgebruik van dr en gewoon wat kleine dingetjes
Maarja ik ben normaal helemaal niet zo snel opgeverig. Wat is er met me aan de hand.. of zou ik gewoon eindelijk verstandig worden door me niet meer allerlei problemen op de hals te halen
Heb je een speciaal iemand in gedachten plato?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet snel iets beginnen met een vrouw die een paar jaar ouder is. Een paar jaar ouder betekent immers dat ze tegen de 30 loopt en dan hoor je in de verte toch al een biologische klok tikken. Aangezien ik voorlopig absoluut geen kinderen wil zit ik daar niet op te wachten.
Nee, ideaal zou denk ik een meisje van een jaar of 22 zijn.![]()
Misschien ook wel, we hebben nu dus ruzie, fijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Volgens mij twijfel je de laatste tijd sowieso al. Begin je je daardoor niet juist te ergeren aan van die kleine dingetjes?
Kalmeren en eens even goed proberen te bedenken wat je wil. Twijfel zegt eigenlijk al genoeg nietwaar? Maar het is jouw beslissingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien ook wel, we hebben nu dus ruzie, fijn
Nee, althans diegene waar jij op doelt zal denk ik geen 22 maar 21 zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:18 schreef melismay het volgende:
Heb je een speciaal iemand in gedachten plato?
Is dat heeeeeel erg?!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, althans diegene waar jij op doelt zal denk ik geen 22 maar 21 zijn.![]()
En inderdaad Metro; ik hoor alleen maar negatieve dingen van je over je relatie, dus dan lijkt het me weinig zinvol om door te gaan.
Nou ik wás harstikke blij met mijn relatie maar ze eist wel erg veel van me. Ik zit thuis met een doodzieke vader die prostaatkanker heeft en enorm last heeft daarvan de laatste tijd. Daarom wil ik wat vaker thuis zijn om er voor hem te zijn. Mijn vriendin weet dit maar blijkbaar vind ze het belangrijker dat ik bij haar slaapquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Je zit niet voor niets in het singles topic te lurken. Je bent bang single te zijn, terwijl je de grootste single van ons allen bent metro. Niet eens blij met je relatie maar toch krampachtig blijven vasthouden. Stop er nou mee, dat advies gaf ik je 2 weken geleden ook al.
Verliefd worden is stom.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Is dat heeeeeel erg?!Ownee je ging niet verliefd worden
Precies, daarom ga ik ook proberen om dat niet te worden.quote:
Niet alleen proberen, echt heel hard je best doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, daarom ga ik ook proberen om dat niet te worden.![]()
Dit zinnetje zegt voldoende denk ik. Waarom kap je er niet mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben het echt helemaal beu, eeuwig gezeik van dr.
Dat is ook precies wat ik van plan benquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit zinnetje zegt voldoende denk ik. Waarom kap je er niet mee?
Sommige dingen heb je niet in de hand. Alhoewel ik wel het verliefd worden kan beheersen de laatste jaren. Dat scheelt een heleboel ellende. Maar wel met gevolg dat ik echt nooit meer verliefd word, terwijl ik dat eigenlijk toch wel wil.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet alleen proberen, echt heel hard je best doen
Teach me! Ik kan t nog steeds niet, dat verliefd worden beheersenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sommige dingen heb je niet in de hand. Alhoewel ik wel het verliefd worden kan beheersen de laatste jaren. Dat scheelt een heleboel ellende. Maar wel met gevolg dat ik echt nooit meer verliefd word, terwijl ik dat eigenlijk toch wel wil.
Ik sluit ik mij volledig bij aan, alleen heb je het vaak niet voor het zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wil best verliefd worden, maar pas als het wederzijds is, anders hoeft het voor mij niet.
Nou als je goed leest dan zie je dat de problemen niet echt van mijn kant komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
Metro je bent gewoon veel te snel in een nieuwe relatie gestapt. Ja ik blijf het zeggen, sorry daarvoor.
Ik heb inderdaad goed gelezen en ik blijf bij mijn eerdere reactie. Maar zo schuif je het wel op haar af.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou als je goed leest dan zie je dat de problemen niet echt van mijn kant komen.
Ik denk eerder dat zij te snel in een nieuwe relatie is gestapt. (ook 2 weken na dr ex)
maargoed, voorlopig heb ik het even gehad met egoistische en bezitterige vrouwen
Maar desondanks heb je het nog niet uitgemaakt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
voorlopig heb ik het even gehad met egoistische en bezitterige vrouwen
ben ik degene die mijn problemen van een vorige relatie meeneemt????quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad goed gelezen en ik blijf bij mijn eerdere reactie. Maar zo schuif je het wel op haar af.
Ach jullie zijn waarschijnlijk allebei te snel in een nieuwe relatie gestapt. Daar komt bij dat zij en jij niet alleen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ben ik degene die mijn problemen van een vorige relatie meeneemt????
Misschien wel, maar ik neem niet alle ellende mee in mijn volgende relatie. Ik leer ervan en verbeter mijn eigen punten. Ik ga niet haar lastig vallen met mijn problemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach jullie zijn waarschijnlijk allebei te snel in een nieuwe relatie gestapt. Daar komt bij dat zij en jij niet alleen kunnen zijn.
For your informationquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
Natuurlijk kan ze rekening houden met je thuissituatie, maar je loopt wel te klagen hier. Je kan ook met haar erover praten, want vorige week (of van de week) was je aan het twijfelen en dat lijkt alleen maar erger te worden. Als je hier zo duidelijk ben waarom je geen relatie meer wilt moet je dat ook tegen haar zijn en het uitmaken.
For your information:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
For your information
ze sloot net af met de woorden: Dan weet ik genoeg, doei
Lijkt me best wel duidelijk van haar
Ja sorry.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
For your information:
Dat kan ik toch niet allemaal weten. Doe even rustig aan en reageer niet zo op mij.
tiens, ik dacht dat je graag kinderen wou ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet snel iets beginnen met een vrouw die een paar jaar ouder is. Een paar jaar ouder betekent immers dat ze tegen de 30 loopt en dan hoor je in de verte toch al een biologische klok tikken. Aangezien ik voorlopig absoluut geen kinderen wil zit ik daar niet op te wachten.
Ach joh... Gewoon lekker vrijgezel zijn... Niks mis mee...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja sorry.
Heb er gewoon ff de pest over in.
je hebt dates terwijl je een relatie hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach joh... Gewoon lekker vrijgezel zijn... Niks mis mee...
Gewoon niet meteen een relatie willen. Lekker wat ervaring op doen en als je een echt leuk meisje tegen komt dan kan je weer verder denken...
JoeyT heeft vanavond weer een date![]()
Wat is t leven toch mooi als single, zelfs als ik het niet ben![]()
Edit: Appelflappen zijn lekker......
In ieder geval niet voor mijn 30e.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tiens, ik dacht dat je graag kinderen wou ...
en op welke leeftijd zou je dan kinderen willen ?
Kinderen zijn overratedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor mijn 30e.
Maar waar hebben we het over, Plato en kinderen.![]()
iddquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je hebt dates terwijl je een relatie hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |