Dat heb ik gemist. Ik heb ook geen zin om een hele avond 'in te gaan halen'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het FB topic in R&P... HVJJN is al meerdere malen aangehaald gisterenavond, en ze gaan er een keer naar kijken hebben de mods toegezegd.
Ik zeg niet dat ik het een slecht idee vind. Mijn zegen heeft iedereen, Mits met mate vind ik slowchat erg leuk. Dan leer je echt een paar mensen kennen. Heb je gelijk het grote risico van kliekjes en zwaai topics. Dat is niet wenselijk denk ik. Dat was in deze reeks niet zo, dus ik zag het probleem niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:14 schreef nozem het volgende:
[..]
HVJJN is ook gewoon slowchat en over de meerwaarde van die reeks zal ook gediscussieerd kunnen worden. Wat interesseert mij het nou hoe Jantje of Marietje zich op die dag en op dat tijdstip voelt?
Ons nieuwe argument; het moeten open blijven omdat Sylvana het hier zo naar d'r zin heeftquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:18 schreef Sylvana het volgende:
ik heb deze reeks pas gister ontdekt, toen ik weer single werd en ik vind het wel leuk om hier te posten, dus zou het ook wel erg jammer vinden als het dichtgaat
Ze denken na over een SC-topic in R&P, dus wie weet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het een slecht idee vind. Mijn zegen heeft iedereen, Mits met mate vind ik slowchat erg leuk. Dan leer je echt een paar mensen kennen. Heb je gelijk het grote risico van kliekjes en zwaai topics. Dat is niet wenselijk denk ik. Dat was in deze reeks niet zo, dus ik zag het probleem niet.
Ik denk dat er gewoon inhoudelijk over gepraat moet worden met de vaste bezoekers met een FA en de R&P mods ofzo.
Maar ja
Nu zijn we dus ook aan het SC'en.
Dus kom maar op met die leuke stelling!.
Dan kan singles topic schoon blijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze denken na over een SC-topic in R&P, dus wie weet.
Moeilijk om op te reageren als je inderdaad altijd single bent geweest. Je weet het verschil dan immers niet. En ja, af en toe is het best frustrerend, want ook ik wil wel eens weten hoe het is om iemand te hebben die van je houdt.quote:Single zijn is vaak alleen frusterend als je het altijd al geweest bent.
En de singels die het willen zijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:26 schreef nozem het volgende:
Goed, nieuwe stelling:
Single zijn is vaak alleen frusterend als je het altijd al geweest bent.
Daarmee scheid ik ook het kaf van het koren in dit topic. Mensen die elkaar nooit helemaal zullen snappen. Te weten de eeuwige singles/maagden en zij die dat toevallig nu zijn maar in het verleden een relatie hadden. Het post allemaal door mekaar heen en het levert soms leuke discussies op maar echt constructief is het niet.
Deze stelling is vast allang voorbij gekomen, nadeeltje van een mega-reeks
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeilijk om op te reageren als je inderdaad altijd single bent geweest. Je weet het verschil dan immers niet. En ja, af en toe is het best frustrerend, want ook ik wil wel eens weten hoe het is om iemand te hebben die van je houdt.
nieuwe memberquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dit stond in het R&P topic dat gesloten werd:
Zo dienstmededeling:
Na overleg van het trio mods, is besloten dat er voorlopig geen ruimte is voor een singlestopic. De meeste aspecten zijn uit den treure besproken. En omdat er te weinig nieuwe mensen komen en de discussies daarom in rondjes lopen, hebben we besloten het topic een tijdje op slot te zetten. Misschien tot over een tijdje.
Het is dus niet de bedoeling een nieuw singlestopic te openen
Waarom?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Het lijkt mij echt niks om een eeuwige vrijgezel te zijn, ben blij dat ik wel een paar relaties heb gehad, maar ondanks dat vind ik het toch frustrerend hoor als ik weer single ben
Omdat je niemand hebt? Waarom zou je altijd iemand moeten hebben dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Het lijkt mij echt niks om een eeuwige vrijgezel te zijn, ben blij dat ik wel een paar relaties heb gehad, maar ondanks dat vind ik het toch frustrerend hoor als ik weer single ben
*profiel checkt*quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey jij komt uit zandvoort
![]()
Hooi buurtgenoot![]()
Sorry viel me even op!
leuke oudersquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:34 schreef DaMart het volgende:
tot nu toe ben ik dus (zie vorige post) best wel een beetje de eeuwige vrijgezel. Ook wel leuk om dan af en toe je ouders te horen: 'Ik hoop dat je ooit nog eens met een leuke meid thuiskomt, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren...'![]()
Wat is er mis met die ouders?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuke ouders![]()
en waarom denken ze dat je niemand zal tegenkomen ...
Ik heb nooit lange relaties gehad, altijd maar een paar maanden, langste relatie was bijna een half jaar en ik wil gewoon een keer een relatie hebben die echt lang duurt, en dus geen vrijgezel zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom?
Als ik mag vragen? Ik vind het vaak altijd wel weer even lekker.
Even wennen en dan komen weer andere dingen in het leven!
Tja, ze kennen me een beetje.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuke ouders![]()
en waarom denken ze dat je niemand zal tegenkomen ...
Fijne opmerkingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ook wel leuk om dan af en toe je ouders te horen: 'Ik hoop dat je ooit nog eens met een leuke meid thuiskomt, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren...'![]()
als mijn moeder ooit zou gezegd hebben ' ik denk niet dat je ooit iemand zal tegenkomen'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die ouders?![]()
Die wens mag je toch uitspreken als ouders?
Ze vertellen je niks nieuws
Ach ja kben dan ook een beetje raar...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef Sylvana het volgende:
Joey, ik vind het ook een beetje raar dat je dates hebt terwijl je een relatie hebt, maar goed, veel plezier vanavond iig
Ik weet dat het niet lullig bedoeld is, zoals ik al zei: ze kennen me gewoon...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als mijn moeder ooit zou gezegd hebben ' ik denk niet dat je ooit iemand zal tegenkomen'
dat zou me kwetsen, ja![]()
Je bent gewoon een sletquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ja kben dan ook een beetje raar...Zo nog ff kleurtje krijgen onder de zonnebank, ff douchen en JoeyT is weer helemaal up 2 date
![]()
Ontopic: Denk dat single zijn helemaal niet frustrerend hoeft te zijn als je zelfvertrouwen hebt... Ik weet dat ik leuk genoeg ben om een leuk meisje aan de haak te slaan dus ben niet bang om alleen over te blijven... Als je dit zelfvertrouwen niet hebt dan kan ik me voorstellen dat het een moeilijk iets is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |