abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27229559
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:15 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zie het FB topic in R&P... HVJJN is al meerdere malen aangehaald gisterenavond, en ze gaan er een keer naar kijken hebben de mods toegezegd.
Dat heb ik gemist. Ik heb ook geen zin om een hele avond 'in te gaan halen'

Trouwens, deze reeks is de afgelopen weken een vast onderdeel van mijn leven geworden en ik zou het besterven als hij definitief dicht gaat, dat dan weer wel.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_27229605
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:14 schreef nozem het volgende:

[..]

HVJJN is ook gewoon slowchat en over de meerwaarde van die reeks zal ook gediscussieerd kunnen worden. Wat interesseert mij het nou hoe Jantje of Marietje zich op die dag en op dat tijdstip voelt?
Ik zeg niet dat ik het een slecht idee vind. Mijn zegen heeft iedereen, Mits met mate vind ik slowchat erg leuk. Dan leer je echt een paar mensen kennen. Heb je gelijk het grote risico van kliekjes en zwaai topics. Dat is niet wenselijk denk ik. Dat was in deze reeks niet zo, dus ik zag het probleem niet.

Ik denk dat er gewoon inhoudelijk over gepraat moet worden met de vaste bezoekers met een FA en de R&P mods ofzo.

Maar ja
Nu zijn we dus ook aan het SC'en.

Dus kom maar op met die leuke stelling!.
pi_27229611
ik heb deze reeks pas gister ontdekt, toen ik weer single werd en ik vind het wel leuk om hier te posten, dus zou het ook wel erg jammer vinden als het dichtgaat
pi_27229707
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:18 schreef Sylvana het volgende:
ik heb deze reeks pas gister ontdekt, toen ik weer single werd en ik vind het wel leuk om hier te posten, dus zou het ook wel erg jammer vinden als het dichtgaat
Ons nieuwe argument; het moeten open blijven omdat Sylvana het hier zo naar d'r zin heeft
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 22:21:38 #230
42184 crew  DaMart
pi_27229749
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:18 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het een slecht idee vind. Mijn zegen heeft iedereen, Mits met mate vind ik slowchat erg leuk. Dan leer je echt een paar mensen kennen. Heb je gelijk het grote risico van kliekjes en zwaai topics. Dat is niet wenselijk denk ik. Dat was in deze reeks niet zo, dus ik zag het probleem niet.

Ik denk dat er gewoon inhoudelijk over gepraat moet worden met de vaste bezoekers met een FA en de R&P mods ofzo.

Maar ja
Nu zijn we dus ook aan het SC'en.

Dus kom maar op met die leuke stelling!.
Ze denken na over een SC-topic in R&P, dus wie weet.
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 22:23:21 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_27229817
is het eindelijk weer opgedoekt !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_27229948
Goed, nieuwe stelling:

Single zijn is vaak alleen frustrerend als je het altijd al geweest bent.

Daarmee scheid ik ook het kaf van het koren in dit topic. Mensen die elkaar nooit helemaal zullen snappen. Te weten de eeuwige singles/maagden en zij die dat toevallig nu zijn maar in het verleden een relatie hadden. Het post allemaal door mekaar heen en het levert soms leuke discussies op maar echt constructief is het niet.

Deze stelling is vast allang voorbij gekomen, nadeeltje van een mega-reeks

[ Bericht 0% gewijzigd door nozem op 21-05-2005 22:32:40 ]
pi_27229961
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ze denken na over een SC-topic in R&P, dus wie weet.
Dan kan singles topic schoon blijven.
En kunnen mensen toch met elkaar in contact komen op het forum.
Het is redelijk groepje met wisselende persoonlijkheden die naar mijn mening redelijk leuk posten.
Tenminste in het singles topic.

Dus zou beste zijn van twee werelden
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 22:28:35 #234
42184 crew  DaMart
pi_27230013
quote:
Single zijn is vaak alleen frusterend als je het altijd al geweest bent.
Moeilijk om op te reageren als je inderdaad altijd single bent geweest. Je weet het verschil dan immers niet. En ja, af en toe is het best frustrerend, want ook ik wil wel eens weten hoe het is om iemand te hebben die van je houdt.
pi_27230017
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:26 schreef nozem het volgende:
Goed, nieuwe stelling:

Single zijn is vaak alleen frusterend als je het altijd al geweest bent.

Daarmee scheid ik ook het kaf van het koren in dit topic. Mensen die elkaar nooit helemaal zullen snappen. Te weten de eeuwige singles/maagden en zij die dat toevallig nu zijn maar in het verleden een relatie hadden. Het post allemaal door mekaar heen en het levert soms leuke discussies op maar echt constructief is het niet.

Deze stelling is vast allang voorbij gekomen, nadeeltje van een mega-reeks
En de singels die het willen zijn?
Tenminste niet actief opzoek zijn naar een relatie en genoeg lol in hun leven zonder hebben

Maar ben het wel eens met de stelling.
Ik ben niet de eeuwige vrijgezel dus kan niet echt oordelen
Maar dat lijk me stukken vervelender
pi_27230110
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:28 schreef DaMart het volgende:

[..]

Moeilijk om op te reageren als je inderdaad altijd single bent geweest. Je weet het verschil dan immers niet. En ja, af en toe is het best frustrerend, want ook ik wil wel eens weten hoe het is om iemand te hebben die van je houdt.
Hey jij komt uit zandvoort
Hooi buurtgenoot

Sorry viel me even op!
pi_27230168
Het lijkt mij echt niks om een eeuwige vrijgezel te zijn, ben blij dat ik wel een paar relaties heb gehad, maar ondanks dat vind ik het toch frustrerend hoor als ik weer single ben
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:32:48 #238
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_27230187
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dit stond in het R&P topic dat gesloten werd:

Zo dienstmededeling:

Na overleg van het trio mods, is besloten dat er voorlopig geen ruimte is voor een singlestopic. De meeste aspecten zijn uit den treure besproken. En omdat er te weinig nieuwe mensen komen en de discussies daarom in rondjes lopen, hebben we besloten het topic een tijdje op slot te zetten. Misschien tot over een tijdje.

Het is dus niet de bedoeling een nieuw singlestopic te openen
nieuwe member

kan dit topic dan weer verhuizen ?
pi_27230197
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Het lijkt mij echt niks om een eeuwige vrijgezel te zijn, ben blij dat ik wel een paar relaties heb gehad, maar ondanks dat vind ik het toch frustrerend hoor als ik weer single ben
Waarom?
Als ik mag vragen? Ik vind het vaak altijd wel weer even lekker.
Even wennen en dan komen weer andere dingen in het leven!
pi_27230205
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Omdat je niemand hebt? Waarom zou je altijd iemand moeten hebben dan?
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 22:34:25 #241
42184 crew  DaMart
pi_27230250
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:31 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Hey jij komt uit zandvoort
Hooi buurtgenoot

Sorry viel me even op!
*profiel checkt*

Hey, een Haarlemmer!

On topic:

tot nu toe ben ik dus (zie vorige post) best wel een beetje de eeuwige vrijgezel. Ook wel leuk om dan af en toe je ouders te horen: 'Ik hoop dat je ooit nog eens met een leuke meid thuiskomt, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren...'
pi_27230278
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:34 schreef DaMart het volgende:

tot nu toe ben ik dus (zie vorige post) best wel een beetje de eeuwige vrijgezel. Ook wel leuk om dan af en toe je ouders te horen: 'Ik hoop dat je ooit nog eens met een leuke meid thuiskomt, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren...'
leuke ouders

en waarom denken ze dat je niemand zal tegenkomen ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27230319
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:35 schreef petitlapin het volgende:

[..]

leuke ouders

Wat is er mis met die ouders?
Die wens mag je toch uitspreken als ouders?
Ze vertellen je niks nieuws
pi_27230327
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Waarom?
Als ik mag vragen? Ik vind het vaak altijd wel weer even lekker.
Even wennen en dan komen weer andere dingen in het leven!
Ik heb nooit lange relaties gehad, altijd maar een paar maanden, langste relatie was bijna een half jaar en ik wil gewoon een keer een relatie hebben die echt lang duurt, en dus geen vrijgezel zijn
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 22:38:11 #245
42184 crew  DaMart
pi_27230360
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:35 schreef petitlapin het volgende:

[..]

leuke ouders

Tja, ze kennen me een beetje.

Aan de ene kant hopen ze ook wel dat ik nog eens iemand vind, maar ik ben niet echt een uitgaanstype, zit buiten mijn werk veel thuis en zo ontmoet je natuurlijk niet veel nieuwe mensen en voordat iemand anders het zegt: dat ligt dus voor een groot deel bij mezelf ja, en ik probeer mezelf op dat punt te verbeteren, tot nog toe met enige vooruitgang als resultaat.

Maar goed, omdat ik nog nooit een relatie heb gehad, en omdat ik niet veel nieuwe mensen ontmoet, zien mijn ouders het af en toe ook even somber in.
pi_27230367
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:34 schreef DaMart het volgende:

Ook wel leuk om dan af en toe je ouders te horen: 'Ik hoop dat je ooit nog eens met een leuke meid thuiskomt, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren...'
Fijne opmerking

Net na een relatie kan het behoorlijk frustrerend zijn om weer als single door het leven te gaan. Maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik me in m'n eentje ook prima red en die wetenschap is eigenlijk alles behalve frustrerend
pi_27230451
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:36 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Wat is er mis met die ouders?
Die wens mag je toch uitspreken als ouders?
Ze vertellen je niks nieuws
als mijn moeder ooit zou gezegd hebben ' ik denk niet dat je ooit iemand zal tegenkomen'

dat zou me kwetsen, ja
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:40:55 #248
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27230467
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef Sylvana het volgende:

Joey, ik vind het ook een beetje raar dat je dates hebt terwijl je een relatie hebt, maar goed, veel plezier vanavond iig
Ach ja kben dan ook een beetje raar... Zo nog ff kleurtje krijgen onder de zonnebank, ff douchen en JoeyT is weer helemaal up 2 date

Ontopic: Denk dat single zijn helemaal niet frustrerend hoeft te zijn als je zelfvertrouwen hebt... Ik weet dat ik leuk genoeg ben om een leuk meisje aan de haak te slaan dus ben niet bang om alleen over te blijven... Als je dit zelfvertrouwen niet hebt dan kan ik me voorstellen dat het een moeilijk iets is...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 22:41:37 #249
42184 crew  DaMart
pi_27230490
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:40 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als mijn moeder ooit zou gezegd hebben ' ik denk niet dat je ooit iemand zal tegenkomen'

dat zou me kwetsen, ja
Ik weet dat het niet lullig bedoeld is, zoals ik al zei: ze kennen me gewoon...
pi_27230585
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ach ja kben dan ook een beetje raar... Zo nog ff kleurtje krijgen onder de zonnebank, ff douchen en JoeyT is weer helemaal up 2 date

Ontopic: Denk dat single zijn helemaal niet frustrerend hoeft te zijn als je zelfvertrouwen hebt... Ik weet dat ik leuk genoeg ben om een leuk meisje aan de haak te slaan dus ben niet bang om alleen over te blijven... Als je dit zelfvertrouwen niet hebt dan kan ik me voorstellen dat het een moeilijk iets is...
Je bent gewoon een slet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')