Neuh, ik ga niet speciaal voor iemand die ik niet ken ergens naartoequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus in het vervolg ga je extra vaak naar de supermarkt?
maar dan kun je hem ook niet beter leren kennenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Neuh, ik ga niet speciaal voor iemand die ik niet ken ergens naartoe
Dat hoeft van mij ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar dan kun je hem ook niet beter leren kennen
Wel een goede ego-boost hequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet
Ik ben niet op zoek naar een man, vind het alleen wel leuk om een beetje te sjansen als ik de kans krijgEn deze man zie ik vast nooit meer... boeiend
Wilde je net uitnodigenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
sjansen is altijd leuk jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet
Ik ben niet op zoek naar een man, vind het alleen wel leuk om een beetje te sjansen als ik de kans krijgEn deze man zie ik vast nooit meer... boeiend
Ik vroeg me idd nog geen 10 min geleden af of er een Mod meet was ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Even een kleine note. Ja, ik ben wakker en eindelijk aanwezig.
Ik heb net een discussie gestart over de wenselijkheid van dit (en andere SC topics hier in GC). Totdat we weten wat er gaat gebeuren kan het open blijven, maar ik wilde iig even melden dat het nu open blijven niet een stilzwijgend goedkeuren is.
ver-an-der je sig nou eensquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach zoals je ziet is het niet echt een slowchat topic, maar zo werd het wel bestempeld in R&Pquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Even een kleine note. Ja, ik ben wakker en eindelijk aanwezig.
Ik heb net een discussie gestart over de wenselijkheid van dit (en andere SC topics hier in GC). Totdat we weten wat er gaat gebeuren kan het open blijven, maar ik wilde iig even melden dat het nu open blijven niet een stilzwijgend goedkeuren is.
Het is wel slowchat. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar het is en blijft slowchat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach zoals je ziet is het niet echt een slowchat topic, maar zo werd het wel bestempeld in R&P
vandaar dat het nu hier staat.
Nou, het zit er een beetje tussenin he. Het gaat nog een beetje ergens over, in tegenstelling tot showchat bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het is wel slowchat. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar het is en blijft slowchat.
DnB-en in Rotterdam Nighttown. O ganz geilquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, het zit er een beetje tussenin he. Het gaat nog een beetje ergens over, in tegenstelling tot showchat bijvoorbeeld
Maar 't maakt mij verder ook niet uit hoor.
Gaan er nog mensen op vrijersvoeten vanavond?
nope, ik blijf vanavond gewoon thuis, heb niemand om mee te gaan stappenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, het zit er een beetje tussenin he. Het gaat nog een beetje ergens over, in tegenstelling tot showchat bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, ik blijf vanavond gewoon thuis, heb niemand om mee te gaan stappen
Idd, kan wel ff wat afleiding gebruiken, ff lol hebben enzo, en heb ook geen zin om in me eentje ergens heen te gaanquote:
wat voor plannen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Plannen thuis.
In je eentje stappen is idd niet leuk!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, kan wel ff wat afleiding gebruiken, ff lol hebben enzo, en heb ook geen zin om in me eentje ergens heen te gaan
Nouja, heb weinig bekenden hier in de buurt, me vrienden wonen door het hele land verspreid, dus de kans dat ik een bekende tegen kom is erg klein.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In je eentje stappen is idd niet leuk!
Misschien als je zeker weet dat je bekende tegen komt wel.
Ik heb eerder het omgekeerde probleem, iedereen wil stappen en wete niet of ik zin heb![]()
Same here...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, heb weinig bekenden hier in de buurt, me vrienden wonen door het hele land verspreid, dus de kans dat ik een bekende tegen kom is erg klein.
Kan ik niet voor jou in de plaats gaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Metro2005 het volgende:
Ik blijf thuis vanavond, heb geen zin om weg te gaan. Mijn zusje + vriendenclub hadden gevraagd of ik mee ging stappen maar heb ik gewoon ff geen behoefte aan.
Hoezo? Details!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed van je dat je het hebt uitgemaakt![]()
Hier niet... wordt weer standaard avondje achter pc + tv...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Welk deel van de 300?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lees het topic maar gewoon, dan weet je hoe hun relatie was...
pagina 3 van dit topic staat eea.quote:
dit stond in het R&P topic dat gesloten werd:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:51 schreef nozem het volgende:
Typisch. Ineens in GC?
Heb ik weer eens wat gemist? Waren de R&P-modjes lastig?
Och, hier kan tenminste legitiem geslowchat worden..
Beetje kliekjes opmerkingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lees het topic maar gewoon, dan weet je hoe hun relatie was...
Gelukkig hebben we nog GC. Waar mensen in ellenlange reeksen posten hoeveel druppels regen er vallen, welke kleur onderbroek ze aanhebben en hoe laat het nu is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dit stond in het R&P topic dat gesloten werd:
Zo dienstmededeling:
Na overleg van het trio mods, is besloten dat er voorlopig geen ruimte is voor een singlestopic. De meeste aspecten zijn uit den treure besproken. En omdat er te weinig nieuwe mensen komen en de discussies daarom in rondjes lopen, hebben we besloten het topic een tijdje op slot te zetten. Misschien tot over een tijdje.
Het is dus niet de bedoeling een nieuw singlestopic te openen
maar het stond gewoon in dit topic, dus je hoeft helemaal niet in de andere topics te kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beetje kliekjes opmerking![]()
En de vorige delen staan niet in GC![]()
Met die instelling denk ik toch dat ie dicht gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog GC. Waar mensen in ellenlange reeksen posten hoeveel druppels regen er vallen, welke kleur onderbroek ze aanhebben en hoe laat het nu is.
Lijkt me dus sterk dat ze hem hier sluiten.
Dat zou dan triest machtsvertoon zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met die instelling denk ik toch dat ie dicht gaat![]()
Neequote:
HVJJN is ook gewoon slowchat en over de meerwaarde van die reeks zal ook gediscussieerd kunnen worden. Wat interesseert mij het nou hoe Jantje of Marietje zich op die dag en op dat tijdstip voelt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Want we zijn nu alweer aan het slowchatten.
Wat weinig met de reeks te maken heeft.
Iedereen wil graag dat het een SC reeks is, maar dat is het niet.
Misschien kunnen jullie lief vragen of je gewoon R&P SC mag hebben
Al willen ze ze min mogelijk SC op het forum hebben omdat je daar IRC en msn voor hebt
Zie het FB topic in R&P... HVJJN is al meerdere malen aangehaald gisterenavond, en ze gaan er een keer naar kijken hebben de mods toegezegd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:14 schreef nozem het volgende:
[..]
HVJJN is ook gewoon slowchat en over de meerwaarde van die reeks zal ook gediscussieerd kunnen worden. Wat interesseert mij het nou hoe Jantje of Marietje zich op die dag en op dat tijdstip voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |