abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27265292
Welkom in het Centrale Singles Slowchat Topic

Gezien de ontwikkelingen in R&P leek het me beter deze topicreeks in General Chat te plaatsen.

Deze reeks is voor Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.

Stellingen en discussieonderwerpen uit de laatste paar reeksen:

• Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen
  • Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
  • Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
  • Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
  • Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.
  • Nice people finish last
  • Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
  • Geluk hangt af van anderen.
  • Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.
  • Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk.
  • Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles
  • Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
  • Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
  • Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie

Link naar het laatste deel:

[Centraal] Singles slowchat - voor singles, door singles
  • pi_27265311
    quote:
    CvB - maandag 23 mei 2005 @ 01:14
    Ik ben er ook net pas achter dat het hier verder gaat!

Donderdag word ik 21...dan ga je toch weer een beetje terugdenken. Ik weet nog goed dat ik op mijn negentiende zei: voor mijn twintigste ben ik geen single meer! Op mijn twintigste verjaardag zei ik hetzelfde over mijn éénentwintigste verjaardag en daar ben ik nu alweer, nog steeds niets veranderd...
    Dit herken ik wel, zo denk ik ook.
      maandag 23 mei 2005 @ 09:17:07 #3
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_27265331
    Ha.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_27265335
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ben je dan al drie jaar single? en helemaal geen relaties gehad?
      maandag 23 mei 2005 @ 09:17:44 #5
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27265342
    TT edit

en verkapte tvp
      maandag 23 mei 2005 @ 09:18:17 #6
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27265351
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Waarom willen "jullie" zo snel een relatie, en waarom denken jullie dat je leven er van afhangt als je niet snel een relatie krijgt?
    pi_27265367
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom willen "jullie" zo snel een relatie, en waarom denken jullie dat je leven er van afhangt als je niet snel een relatie krijgt?
    Van uitstel komt afstel.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_27265377
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:17 schreef jakoko het volgende:

[..]

Ben je dan al drie jaar single? en helemaal geen relaties gehad?
    Ik ben al 24 jaar single.
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik wil nu weleens een relatie. Ik loop toch wel achter bij de grote meerderheid. Mijn leven hangt er niet vanaf, maar ik zou niet de rest van mijn leven single willen blijven. Dit heeft niks met snel te maken, maar meer de leeftijd die ik nu heb.
      maandag 23 mei 2005 @ 09:20:02 #9
    118156 PieterCK
    a.k.a. Ome PieterCK
    pi_27265379
    Mogguh, ben er weer
    Make love and listen to the music
    De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
    All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
      maandag 23 mei 2005 @ 09:20:44 #10
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_27265392
    Goodmorning
    pi_27265412
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Van uitstel komt afstel.

Maar goed ik snap de haast ook niet van veel
      maandag 23 mei 2005 @ 09:22:29 #12
    118156 PieterCK
    a.k.a. Ome PieterCK
    pi_27265423
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:20 schreef Christine het volgende:
    Goodmorning
    Morning en nog altijd single Christine?
    De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
    All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
    pi_27265446
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:21 schreef Godlike02 het volgende:

ik ook niet, ik begrijp niet dat mensen een probleem van kunnen maken van hun single-status, als ze eigenlijk niet verliefd zijn, of niet net een relatie verbroken hebben en iemand missen.

ze willen blijkbaar gewoon een relatie om een relatie te hebben, en erbij te horen, en dat is écht wel geen goede reden
    ensemble, tout est plus joli
    PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
      maandag 23 mei 2005 @ 09:23:41 #14
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_27265447
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:22 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Morning en nog altijd single Christine?
    Tuurlijk! Bedankt voor de koffie. Jij ook nog altijd single?
      maandag 23 mei 2005 @ 09:25:11 #15
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_27265481
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:23 schreef petitlapin het volgende:
    ik ook niet, ik begrijp niet dat mensen een probleem van kunnen maken van hun single-status, als ze eigenlijk niet verliefd zijn, of niet net een relatie verbroken hebben en iemand missen.
    Dat laatste snap je toch wel? Ik denk de laatste tijd af en toe "had ik maar weer een relatie", puur omdat ik het mis. Het is voor mij geen reden om er naarstig naar te gaan zoeken, maar voor anderen zou dat wel zo kunnen zijn.
      maandag 23 mei 2005 @ 09:25:51 #16
    118156 PieterCK
    a.k.a. Ome PieterCK
    pi_27265493
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:23 schreef Christine het volgende:

[..]

Tuurlijk! Bedankt voor de koffie. Jij ook nog altijd single?
    Graag gedaan ik heb al een paar bakjes op..
    en jep nog altijd na ruim 3 jaar en afgelopen weekeinde lekker gestapt maar that's all..

jij ook zeker gestapt..?

En nu ff halen
    pi_27265502
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:21 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Je vindt het gek? Als mensen die al lang single zijn het gevoel hebben dat er eens wat moet gebeuren dat ze uit die situatie kunnen komen? Als je niet het gevoel hebt dat er enige haast bij is en je bent ondertussen toch erg onzeker over je kansen, dan is de kans groot dat er zo een paar jaar voorbijschieten zonder dat je er erg in hebt.
    pi_27265542
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:25 schreef Christine het volgende:

Dat laatste snap je toch wel? Ik denk de laatste tijd af en toe "had ik maar weer een relatie", puur omdat ik het mis. Het is voor mij geen reden om er naarstig naar te gaan zoeken, maar voor anderen zou dat wel zo kunnen zijn.
    ik ben niet zo, ik wil enkel een relatie als ik verliefd ben, of nog hou van iemand... als ik niemand op het oog heb, zou ik perfect gelukkig zijn met mijn single-status.
    ensemble, tout est plus joli
    PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
    pi_27265581
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik ben al 24 jaar single.
    [..]

Ik wil nu weleens een relatie. Ik loop toch wel achter bij de grote meerderheid. Mijn leven hangt er niet vanaf, maar ik zou niet de rest van mijn leven single willen blijven. Dit heeft niks met snel te maken, maar meer de leeftijd die ik nu heb.
    wow vierentwintig jaar al, nooit iemand tegen gekomen met uitgaan of tijdens feesten? Ik heb altijd het idee gehad dat juist dingen ondernemen helpt, mensen opzoeken die dezelfde intresses hebben..... En voor mij heeft dat ook prima gewerkt
    pi_27265621
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik ben niet zo, ik wil enkel een relatie als ik verliefd ben, of nog hou van iemand... als ik niemand op het oog heb, zou ik perfect gelukkig zijn met mijn single-status.
    pcies

Dat om dr bij te horen vind ik beetje flauwekul
    Tenminste het is niks voor mij
      maandag 23 mei 2005 @ 09:32:20 #21
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_27265645
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:25 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Graag gedaan ik heb al een paar bakjes op..
    en jep nog altijd na ruim 3 jaar en afgelopen weekeinde lekker gestapt maar that's all..

jij ook zeker gestapt..?

En nu ff halen
    De koffie pruttelt hier
    En ik heb niet gestapt dit weekend, ik had het te druk met vriendinnetjes die vroeg langs wilden komen enzo Voor de verandering ben ik eens op tijd gaan slapen op zaterdag. Ook best leuk
    pi_27265656
    quote:
    ze willen blijkbaar gewoon een relatie om een relatie te hebben, en erbij te horen, en dat is écht wel geen goede reden
    Beetje kort door de bocht, die conclusie. Het is inderdaad geen goede reden, om erbij te horen, maar zo ligt het denk ik ook niet. Het is eerder andersom, er niet niet bij willen horen. Voor zover het überhaupt opgaat.

Ik denk trouwens dat er meer mensen mét een relatie zijn die er één hebben om er één te hebben dan singles die om die reden een relatie zouden willen.
      maandag 23 mei 2005 @ 09:33:14 #23
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27265677
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Van uitstel komt afstel.
    Denk je dat je een relatie kunt forceren?
    pi_27265699
    quote:

[..]

Ik wil dus geen relatie om erbij te horen he. Het is toch niet zo gek dat je een relatie wilt als je dat nog nooit gehad hebt? Het is ook niet zo dat ik met de eerste beste jongen een relatie begint. Er moet wel wat meer zijn dan dat ik hem leuk vind.
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:29 schreef jakoko het volgende:

[..]

wow vierentwintig jaar al, nooit iemand tegen gekomen met uitgaan of tijdens feesten? Ik heb altijd het idee gehad dat juist dingen ondernemen helpt, mensen opzoeken die dezelfde intresses hebben..... En voor mij heeft dat ook prima gewerkt
    Ik ben alleen niet zo uitgaanstype. Dat werkt zeker niet mee, maar een discotheek is ook niet echt een goede plek om iemand tegen te komen denk ik.
    pi_27265708
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 09:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Jij wel. Jij houdt niet van seks, een knuffel, iemand die er altijd voor je is, en dergelijke. Jij zal dat niet missen als je een tijd geen relatie had.

En owja, goedemorgen
    Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')