abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 mei 2005 @ 11:10:17 #1
42184 crew  DaMart
pi_27239177
Welkom in het Centrale Singles Slowchat Topic

Gezien de ontwikkelingen in R&P leek het me beter deze topicreeks in General Chat te plaatsen.

Deze reeks is voor Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.

Stellingen en discussieonderwerpen uit de laatste paar reeksen:

- Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen
- Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
- Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
- Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
- Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.
- Nice people finish last
- Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
- Geluk hangt af van anderen.
- Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.
- mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk.
- Fotoboeksigsingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksigsingles
- Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
- Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
- Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie

Link naar het laatste deel:

[Centraal] Singles slowchat
  Moderator zondag 22 mei 2005 @ 11:15:34 #2
42184 crew  DaMart
pi_27239263
Hier verder dus.
quote:
Godlike02 - zondag 22 mei 2005 @ 11:06

Ik ook
Ik zie het probleem niet!

If you cant beat them, join them
Hm, het idee dat er tientallen voor me zijn geweest tijdens haar verblijf trekt me niet echt aan...

En trouwens, ik zocht een vrouw die het huishouden kan doen. Ik heb bij CP gewerkt (toen het nog Grandorado heette), en je wilt niet weten hoe die Duitsers de bungalows achterlaten... je denkt dan toch niet dat ik een Duitse mijn huishouden ga laten doen?
  zondag 22 mei 2005 @ 11:22:19 #3
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27239383
Nu ik weer single ben ga ik me maar toeleggen op de voordelen van alleen zijn:
- eigen tijd indelen
- eigen huisje zelf zo inrichten als je wil
- scheelt enorm veel geld per maand
- geen verantwoording hoeven af te leggen over alles wat je doet.

Wat vinden jullie voordelen van het single zijn?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27239910
als ik vrijwel wakker wordt kan ik teminste meteen naar mijn gitaar grijpen

ownee... dat is samenwonen...

je kan veel meer energie in je hobby's stoppen! of gewoon plotseling een weekeind naar parijs ofzo.. gewoon meer toffe dingen doen!
pi_27240163
Joey, hoe was je date gisteravond?

Metro2005, de dingen die jij opnoemt sowieso, en je kunt gewoon veel meer leuke dingen doen zonder dat je rekening hoeft te houden met je vriend(in).
pi_27240253
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:47 schreef blessed19 het volgende:

je kan veel meer energie in je hobby's stoppen! of gewoon plotseling een weekeind naar parijs ofzo.. gewoon meer toffe dingen doen!
Weekendje parijs zou ik juist met vriendin doen
  zondag 22 mei 2005 @ 12:11:12 #7
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27240401
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
Nu ik weer single ben ga ik me maar toeleggen op de voordelen van alleen zijn:
- eigen tijd indelen
- eigen huisje zelf zo inrichten als je wil
- scheelt enorm veel geld per maand
- geen verantwoording hoeven af te leggen over alles wat je doet.

Wat vinden jullie voordelen van het single zijn?
Dit zijn ook dingen die ik niet zou kunnen missen (Vooral de eerste en laatste), dus een eventuele partner zal er toch wel op een vergelijkbare manier over moeten denken. Zeg maar dat je naast je leven samen ook beiden een eigen leven behoudt..
  zondag 22 mei 2005 @ 12:13:02 #8
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27240431
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:47 schreef blessed19 het volgende:

Ja, een weekend Parijs zo ik dus niet alleen doen hoor. Of een weekend A-dam, of waar dan ook heen.
Hooguit een dagje naar een museum ofzo. Maar voor de gezelligheid zou ik ook wel een vriend of vriendin meenemen waarschijnlijk (vriend of vriendin als in vriendschappelijk dus he )
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_27240434
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dit zijn ook dingen die ik niet zou kunnen missen (Vooral de eerste en laatste), dus een eventuele partner zal er toch wel op een vergelijkbare manier over moeten denken. Zeg maar dat je naast je leven samen ook beiden een eigen leven behoudt..
Voor mij vanzelfsprekend.
Laat me niet opsluiten
pi_27240623
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat dat over het algemeen ook best te regelen is (met de broodnodige compromissen hier en daar) vooropgesteld dat jij of je partner niet de instelling hebben dat een relatie je leven compleet maakt.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 22 mei 2005 @ 12:31:52 #11
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27240777
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:23 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik denk dat dat over het algemeen ook best te regelen is (met de broodnodige compromissen hier en daar) vooropgesteld dat jij of je partner niet de instelling hebben dat een relatie je leven compleet maakt.
Inderdaad. Ik wil geen partner die mij nodig heeft om gelukkig te zijn, en ik wil ook dat een partner respecteert dat ik ook wel eens iets zonder hem/haar doe.
pi_27240895
Metro even over dat enorme geld wat jij bespaard als je single bent. Ik begrijp dat jij altijd naar je vriendin ging en zij nooit een jouw kant op kwam. Is toch oneerlijk om het zo maar even te zeggen?
pi_27241118
Ik snap ook niet waarom je zoveel meer geld kwijt bent als je een relatie hebt. Betaal je altijd alles voor je vriendin ofzo?

Daar doe ik dus niet aan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 22 mei 2005 @ 12:54:11 #14
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27241166
Nee, dat snap ik ook niet Metro. Goed, je zult misschien eens uit gaan eten en een keertje vaker naar de bios of zo. Maar daarmee houdt het toch op denk ik. Of heb ik nu zo'n verkeerd beeld van de financiële kant van een relatie voor ogen?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_27241190
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, dat snap ik ook niet Metro. Goed, je zult misschien eens uit gaan eten en een keertje vaker naar de bios of zo. Maar daarmee houdt het toch op denk ik. Of heb ik nu zo'n verkeerd beeld van de financiële kant van een relatie voor ogen?
Uit eten gaan is wat mij betreft ook 50/50 in een relatie.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 22 mei 2005 @ 12:56:33 #16
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27241209
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:55 schreef nozem het volgende:

[..]

Ja, maar dat zul je dan misschien iets vaker doen. Uit eten is immers iets wat je alleen niet zo snel doet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_27241218
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:55 schreef nozem het volgende:

[..]

of om en om
Nou ja ik betaal gewoon
Maar denk iets andere fin situatie
pi_27241279
Ik vind ook dat je kosten samen moet delen Als ik uit eten ging met me partner dan deelden we ook de rekening. Alleen als ik een partner heb dan onderneem ik meer dingen dan als ik alleen ben, omdat ik het niet leuk vind om in me eentje naar de bios te gaan ofzo, dus dan ben je wel meer geld kwijt dan wanneer je vrijgezel ben

Maar ik hou er dus niet van om op zijn centen te gaan zitten teren
pi_27241361
Ik zal denk ik uiteten ook 50/50 of om en om doen. Ik houd er ook niet van om op iemands zak te teren. Ook qua reiskosten bedoel ik dan he, niet dat hij alleen maar naar mij hoeft te komen.
pi_27241503
Gisteren stond ik met een dame te ouwehoeren. Pakt ze haar telefoon op een gegeven moment, en dat was bijna hetzelfde ding als die ik heb. Dus ik pak ook de mijne, en zeg dat ze dan meteen wel haar nummer kan geven. "Nee, nooit de eerste keer".

Tijdje daarna, zo tegen sluit, zeg ik tegen haar dat ze volgende week wel weer moet komen. Zegt ze heel bijdehand: "Ah, zodat ik je mijn nummer kan geven? Ik heb je wel door!"

Oh, en ik snap Joe wel. Is toch niks mis mee? Hij vertrouwt zijn vriendin, en zij hem. En als je je verveelt, en je vriendin kan niet, waarom zou je dan niet met een andere dame iets gaan doen? Je ligt niet aan een ketting hoor.
  zondag 22 mei 2005 @ 13:10:13 #21
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27241585
Goedemorgen lieve schatjes van me.....

Ik hou er ook niet van dat alles maar voor me betaald word. Maar zoals een bevriend stelletje zou ik t ook niet willen, die betalen alles ieder voor zich, zelfs als het om een buskaartje van 2 euro gaat... Lijkt me een beetje overdreven
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_27241587
Als ik uit eten zou gaan met een dame, betaal ik gewoon hoor. Dan betaalt zij me daarna gewoon in natura terug, iedereen blij.

50/50 is wel een mooi compromis inderdaad. Goed trouwens dat de reeks toch nog leeft.
pi_27241683
Als ik uiteten ga met een date ga ik ook altijd voor de 50/50.
  zondag 22 mei 2005 @ 13:13:43 #24
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27241695
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:10 schreef dawg het volgende:
Als ik uit eten zou gaan met een dame, betaal ik gewoon hoor. Dan betaalt zij me daarna gewoon in natura terug, iedereen blij.
Als je het dan maar nooit op die manier tegen haar zegt
...of ze moet kicken op het idee dat ze sext voor geld...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27241713
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:10 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen lieve schatjes van me.....

Ik hou er ook niet van dat alles maar voor me betaald word. Maar zoals een bevriend stelletje zou ik t ook niet willen, die betalen alles ieder voor zich, zelfs als het om een buskaartje van 2 euro gaat... Lijkt me een beetje overdreven
dat vind ik idd ook wel erg overdreven ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')