Hm, het idee dat er tientallen voor me zijn geweest tijdens haar verblijf trekt me niet echt aan...quote:Godlike02 - zondag 22 mei 2005 @ 11:06
Ik ook
Ik zie het probleem niet!
If you cant beat them, join them
Weekendje parijs zou ik juist met vriendin doenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:47 schreef blessed19 het volgende:
als ik vrijwel wakker wordt kan ik teminste meteen naar mijn gitaar grijpen
ownee... dat is samenwonen...
je kan veel meer energie in je hobby's stoppen! of gewoon plotseling een weekeind naar parijs ofzo.. gewoon meer toffe dingen doen!
Dit zijn ook dingen die ik niet zou kunnen missen (Vooral de eerste en laatste), dus een eventuele partner zal er toch wel op een vergelijkbare manier over moeten denken. Zeg maar dat je naast je leven samen ook beiden een eigen leven behoudt..quote:Op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
Nu ik weer single ben ga ik me maar toeleggen op de voordelen van alleen zijn:
- eigen tijd indelen
- eigen huisje zelf zo inrichten als je wil
- scheelt enorm veel geld per maand
- geen verantwoording hoeven af te leggen over alles wat je doet.
Wat vinden jullie voordelen van het single zijn?
Ja, een weekend Parijs zo ik dus niet alleen doen hoor. Of een weekend A-dam, of waar dan ook heen.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:47 schreef blessed19 het volgende:
als ik vrijwel wakker wordt kan ik teminste meteen naar mijn gitaar grijpen
ownee... dat is samenwonen...
je kan veel meer energie in je hobby's stoppen! of gewoon plotseling een weekeind naar parijs ofzo.. gewoon meer toffe dingen doen!
Voor mij vanzelfsprekend.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit zijn ook dingen die ik niet zou kunnen missen (Vooral de eerste en laatste), dus een eventuele partner zal er toch wel op een vergelijkbare manier over moeten denken. Zeg maar dat je naast je leven samen ook beiden een eigen leven behoudt..
Ik denk dat dat over het algemeen ook best te regelen is (met de broodnodige compromissen hier en daar) vooropgesteld dat jij of je partner niet de instelling hebben dat een relatie je leven compleet maakt.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
Dit zijn ook dingen die ik niet zou kunnen missen (Vooral de eerste en laatste), dus een eventuele partner zal er toch wel op een vergelijkbare manier over moeten denken. Zeg maar dat je naast je leven samen ook beiden een eigen leven behoudt..
Inderdaad. Ik wil geen partner die mij nodig heeft om gelukkig te zijn, en ik wil ook dat een partner respecteert dat ik ook wel eens iets zonder hem/haar doe.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat over het algemeen ook best te regelen is (met de broodnodige compromissen hier en daar) vooropgesteld dat jij of je partner niet de instelling hebben dat een relatie je leven compleet maakt.
Uit eten gaan is wat mij betreft ook 50/50 in een relatie.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, dat snap ik ook niet Metro. Goed, je zult misschien eens uit gaan eten en een keertje vaker naar de bios of zo. Maar daarmee houdt het toch op denk ik. Of heb ik nu zo'n verkeerd beeld van de financiële kant van een relatie voor ogen?
Ja, maar dat zul je dan misschien iets vaker doen. Uit eten is immers iets wat je alleen niet zo snel doet.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Uit eten gaan is wat mij betreft ook 50/50 in een relatie.
of om en omquote:Op zondag 22 mei 2005 12:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Uit eten gaan is wat mij betreft ook 50/50 in een relatie.
Als je het dan maar nooit op die manier tegen haar zegtquote:Op zondag 22 mei 2005 13:10 schreef dawg het volgende:
Als ik uit eten zou gaan met een dame, betaal ik gewoon hoor. Dan betaalt zij me daarna gewoon in natura terug, iedereen blij.
dat vind ik idd ook wel erg overdreven jaquote:Op zondag 22 mei 2005 13:10 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen lieve schatjes van me.....
Ik hou er ook niet van dat alles maar voor me betaald word. Maar zoals een bevriend stelletje zou ik t ook niet willen, die betalen alles ieder voor zich, zelfs als het om een buskaartje van 2 euro gaat... Lijkt me een beetje overdreven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |