Ahh.. ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En daar wil ik het bij laten mbt dit onderwerp
me2quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ahh.. ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.![]()
Ik ook alquote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me er niks bij voorstellen. Geef mij maar gewoon 1 of 2 meisjes is ook genoeg. 40 is a crowd!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sneeuwcaramel??? Van die gele sneeuw?? Je weet toch wat DAAR mee gebeurd is he?!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me misselijk gegeten aan sneeuwcaramel
Dat lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me misselijk gegeten aan sneeuwcaramel
Koud zeker?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel wat.
Maar in plaats daarvan kwijn ik weg in een computerruimte op de universiteit.
en ik op me hogeschool, heb op me kamer nog geen internetquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, van die caramelballen met poedersuiker er omheenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Sneeuwcaramel??? Van die gele sneeuw?? Je weet toch wat DAAR mee gebeurd is he?!![]()
Eens, maar toch nieuwsgierig!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
Geef mij maar gewoon 1 of 2 meisjes is ook genoeg. 40 is a crowd!![]()
Beter dan in een Utrechts internetcafe.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
je laten uitwonen door 40 mannenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me er niks bij voorstellen. Geef mij maar gewoon 1 of 2 meisjes is ook genoeg. 40 is a crowd!![]()
Ja, ik heb nog een alibi dat ik hier ben, maar jij vast niet.quote:
boefjequote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alles beter dan thuis in Bovenkarspel terwijl je eigenlijk naar college had gemoeten![]()
Je bedoelt dat jij ze allemaal al gezien hebt?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gatverdamme. Met wat mazzel kan je ook d'r hema-onderbroek-foto's nog vinden, jij blij.
Right.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gatverdamme. Met wat mazzel kan je ook d'r hema-onderbroek-foto's nog vinden, jij blij.
Vanmorgen sollicitatie gehad, vanmiddag weer eentje hier in de buurt. Excuus genoeg? Moet 5 uur door komen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een alibi dat ik hier ben, maar jij vast niet..
Veel succesquote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vanmorgen sollicitatie gehad, vanmiddag weer eentje hier in de buurt. Excuus genoeg? Moet 5 uur door komen.
Ga je op de seksrelatie tour?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je laten uitwonen door 40 mannen![]()
ik ben al blij als ik 1 meisje kan vinden waar ik sex mee kan hebbenEn meer hoeft ook niet van mij, niet tegelijk iig
(alhoewel, 2....)
Welkom in de wondere wereld die 'een boek lezen' heet.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vanmorgen sollicitatie gehad, vanmiddag weer eentje hier in de buurt. Excuus genoeg? Moet 5 uur door komen.
Jij niet dan? Jeetje, heb je toch echt wat gemist IR.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij ze allemaal al gezien hebt?
Don't push it.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld die 'een boek lezen' heet.
Ach. Ik ben nu eenmaal een net mens.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij niet dan? Jeetje, heb je toch echt wat gemist IR.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zal straks m'n pc even doorzoeken voor je.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach. Ik ben nu eenmaal een net mens.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach. Ik ben nu eenmaal een net mens.
ik had gezegd dat ik het er verder niet over wilde hebben, tis er nu genoeg over gehad, daar gaat dit topic niet overquote:Op maandag 23 mei 2005 12:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zal straks m'n pc even doorzoeken voor je.
... en dan op een bankje in het park.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:
Dat is het liefste dat je voor me zou kunnen doen, Nouk.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zal straks m'n pc even doorzoeken voor je.
Als ik jou was zou ik snel dat verslag schrijven en posten (of op een website posten, met een link naar je sig? ofzo?), tegen iedereen zeggen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, en verder dat soort dingen buiten fok latenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik had gezegd dat ik het er verder niet over wilde hebben, tis er nu genoeg over gehad, daar gaat dit topic niet over
stinkie's lul krijg je er gratis bij lieve IR. Ik doe graag wat voor een anderquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is het liefste dat je voor me zou kunnen doen, Nouk.
Ik heb het verslag al geschreven, alleen ik heb op me kamer nog geen internet, zodra ik daar internet komt het er op, okee?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik snel dat verslag schrijven en posten (of op een website posten, met een link naar je sig? ofzo?), tegen iedereen zeggen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, en verder dat soort dingen buiten fok laten
Wellk verslag dan??quote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik snel dat verslag schrijven en posten (of op een website posten, met een link naar je sig? ofzo?), tegen iedereen zeggen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, en verder dat soort dingen buiten fok laten
Gaat niemand wat aan, probeer FOK! en IRL nog een beetje gescheiden te houden.quote:
Ik zal eens kijken of ik nog iets leuks voor je heb. Maar ik vrees dat dat alleen verdwenen-#filosofie-topics-met-nare-grappen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
stinkie's lul krijg je er gratis bij lieve IR. Ik doe graag wat voor een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |