ik kan mijn tt wel aanpassen hoor, het is een reeks ja (de reeks die mijn rooster heet, ik heb een nachtdienst van 6 nachten, dat noem ik een reeks, en neen ik heb niet mijn vorige nachten ook een topic geopend)quote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb in mijn sluitpost dacht ik duidelijk de reden aangegeven waarom ik dat topic dicht heb gedaan. Het feit dat er in de TT een datum staat doet mij sterk denken aan een reeks en dat meldt je zelfs ook in je openingspost.
En anders wordt het een soort van opsom topic: Wie heeft er nog meer nachtdienst? Krijg je een hele boel 'ja ik, ja ik'... En dan? Dan gaan jullie kletsen over wat jullie allemaal doen tijdens de nacht. Ergo een slowchattopic... in mijn ogen dan.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:16 schreef raistlin6 het volgende:
hallo allemaal,
er staat ook een nachtdienst topic in klaagbaak, maar ja, ik wil er niet graag over klagen, dus dan maar in gc...
en de reeks continues de derde nacht nu, hopen op net zo'n rustige nacht als gisteren.
nog meer nachtdienstmensjes aanwezig?
Nou ok.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef Stuart het volgende:
AMD64, als jij in GCSC wilt posten moet je dat gewoon doen
Er zijn plenty mensen die nachtdienst hebben op Fok! en die zich in de bestaande topics kunnen vermaken.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:54 schreef raistlin6 het volgende:
ok, ik wil graag een topic hebben waarin ik en andere users die op dit moment ook nachtdienst hebben over onze nachtdienst kunnen praten, een nachtdienst brengt vrij veel verschijnselen met zich mee die erg verschillen van verschijnselen bij mensen die voor het slapen nog even op fok! zitten... zo zijn er tal van dingen te bedenken die erg handig voor users zijn die nachtdienst hebben, elkaar door een dip helpen bijvoorbeeld...
als er ergens een nachtdienst topic bestaat mag je me ook die linken hoor, dan post ik daar wel in... als jij mij nou eens vertelt hoe ik een topic op moet starten wat wel mag hier met betrekking tot mensen die net als ik de hele nacht aan het werk zijn dan zou ik je erg erkentelijk zijn (of je haalt het slotje weg en ik pas mijn OP aan)
Nee, dat doen we dus niet, maar zoals ik in mijn sluitpost van je topic al zei:quote:Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef raistlin6 het volgende:
ok, goed duidelijk, ik vraag me wel af of je dit in elk topic zo consequent doorvoert... denk dat je dan net zo goed general chat kunt omdopen in: 3 slowchat topics. maar goed, in ieder geval duidelijk, thanks
We zijn er niet al te consequent in en zoals ik in het vorige Feedback topic al tegen Calvobbes zei, het is een heel lastig iets want 'de users' willen het. Maar goed. We hebben het er achter de schermen met de crew dus al over op het moment.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Er loopt momenteel een discussie over wel of niet tig slowchattopics en tot dat daar uitsluitsel over is gaan er iig geen nieuwe bijgemaakt worden...
Nou nou, ongeduldje... dat ik na 5 minuten nog niet gezien heb in het topic dat je een slotje wil.quote:
Ik had in het vorrige moderatie topic al een berichtje gezetquote:Op zondag 22 mei 2005 16:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou nou, ongeduldje... dat ik na 5 minuten nog niet gezien heb in het topic dat je een slotje wil.![]()
Maar hij gaat op slot.
Okay, duidelijk verhaal over dat XXXXX topicquote:Op zondag 22 mei 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Is in ONZ gesloten, geopend in GC. Er loopt, zoals je hebt kunnen lezen aan het eind van het vorige FB topic een discussie over alle SC's en reeksen in GC. Tot die tijd blijft hij gewoon staan.
OMFGquote:Op zondag 22 mei 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Is in ONZ gesloten, geopend in GC.
Denk nou nog even aan wat ik gisteren zei...quote:Op maandag 23 mei 2005 01:00 schreef calvobbes het volgende:
OMFG
Doop GC dan meteen om tot Slowchat / Postopkrik forum
Daar denk ik zeker aan. Maar ik blijf het belachelijk vinden dat in GC de in andere fora ongewenste slowchat/postopkrik reeksen komen.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:31 schreef Brighteyes het volgende:
Denk nou nog even aan wat ik gisteren zei...
Enquote:Op maandag 23 mei 2005 01:31 schreef Brighteyes het volgende:
Voor GC staat dat 'beleid' nog niet vast, daar loopt op dit moment nog een discussie over.
Als er uitsluitsel over is, dan gaan we al die topics nog eens goed bekijken.
er loopt nog een topic over achter de schermen.quote:
Welke dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef buzzer het volgende:
Er zijn al een paar reeksen verdwenen naar andere fora.
Whatpulse o.a.quote:Op donderdag 26 mei 2005 03:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Welke dan?
De reeksen die onlangs uit andere fora werden gegooid, staan nog steeds in GC
die inderdaad en Set, en iets minder recnt het stage topicquote:
Ja, hij maakt ff schoon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef Tranceptor het volgende:
Komt het singlestopic nog terug?
Openquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ok is wel zo netjes het schoon achterlaten...
Zielige kneuzenactiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:08 schreef Stranger het volgende:
Als je problemen met me hebt mail je me maar. We gaan in dit topic niet een beetje zielig op de man zitten spelen.
En jij die het dan weer komt vervuilen met gezanik. Echt, ik (en niet alleen ik) word dit schijtbeu.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ok is wel zo netjes het schoon achterlaten...
wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
En jij die het dan weer komt vervuilen met gezanik. Echt, ik (en niet alleen ik) word dit schijtbeu.
Bij deze dus een oproep aan de modjes om hier iets aan te doen.
beetje late reaktie, maar donequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geachte Mods, zou mijn topic misschien verplaatst kunnen worden naar het Auto-forum, wellicht is er daar meer belangstelling?
Mooie fotosquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef laffer het volgende:
môgge allemaal![]()
heatwave, heb je het al gezien? New bitches on the block.
![]()
dank voor het meldenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:25 schreef Jeff89 het volgende:
stats editor for runescape 2
Wil een modje even kijken?
je zou het eens hier kunnen vragen bij de filmpjesfreaks: Funny Links, Pics & Clips, het vervolgquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:39 schreef kanaiken het volgende:
Ik zoek een animatiefilmpje, waarbij je elke keer 10 x kan inzoomen, dat gaat nogal een tijdje door.
Is er ergens een plek op fok voor dit soort vragen? (Ik doe het nu maar gewoon hier, als meest 'algemene deel', dus als iemand het zo weet...)
Een topic daarvoor openen is ook weer zo rigoreus....
Goed idee, was dat topic al weer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zou het eens hier kunnen vragen bij de filmpjesfreaks: Funny Links, Pics & Clips, het vervolg
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:54 schreef buzzer het volgende:
Natuurlijk een uiterst serieus topic met een uiterst serieuze vraag, waarbij de hele stelling wordt samengevat in één openingsregel, maar een leuk plaatje van een bivakmuts erbij.
Ik wil graag weten wat de beste maniet is om iemand te beroven uit veiligheidsoverwegingen. Laat me nou niet lachen zeg. UIt veiligheidsoverwegingen ?
Dus jij wil weten hoe je iemand het beste kunt beroven zonder risico te lopen gepakt te worden of klappen op te lopen, en als er al serieuze antwoorden komen gaan ze in die richting. We zitten echt te wchten op verhaaltjes hoe je iemand voor de rest van zijn leven geestelijk kan verminken, om het over het lichamelijke aspect nog maar te zwijgen.
Als je zonodig iets wil in die richting, open dan een leuk zelfverdedigings topic in LIF of zo, maar topics in deze trant, neen daar gaan we onder geen voorwaarde aan meewerken.
Hij blijft ook gewoon dich.t
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef Reese het volgende:
Ja, hoi!
Ik heb een klacht over BE! De moderatie van BE welteverstaan.
Want sinds ze hier mod-af is, strooit ze fanatiek met gastslotjes.
Een paar voorbeelden:
Mongolen, hebben die ook stemrecht morgen?
inhoud van een duikfles
Excuses aan IJsmeis
Willen alle mensen die morgen 'nee' gaan stemmen...
En de allerergste:
Vanavond! GC Meet 28 Mei
Je fanclub anderhalve paardekop noemen is zooooo not done!![]()
En nog als eerste reageren ook he? Wanna-be-mod!quote:
Ja hoi, zo snel ben ik niet. Ik heb ook nog een leven.quote:
Idd!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:21 schreef HeatWave het volgende:
*Eens is met reese.
je zanger, DIE heeft pas een paardenkop.
doorposten na een slotje is de ultieme kickquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja hoi, zo snel ben ik niet. Ik heb ook nog een leven.![]()
[..]
Idd!Maarreh... HW, kun je de modacties van BE niet gewoon even overrulen en het slotje er weer afhalen?
Anders voel ik me toch ook genoodzaakt om mod te worden, desnoods op SES, zodat ik lekker kan doorposten na een slotje!!![]()
Maar buzzer, hoe moet ik dan Bluezz feliciteren?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef buzzer het volgende:
Maar Reese, het zijn gewoon afkickverschijnselen. Ik heb vanochtend nog een arts geraadpleegd en er schijnt niets aan te doen te zijn
gewoon een topic openenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:10 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar buzzer, hoe moet ik dan Bluezz feliciteren?![]()
Ik durf niet te posten in Voetbal, want ik weet niet wat buitenspel is.
Ik ben allergisch voor katten dus ik mijd F&F altijd angstvallig.![]()
Wat nu?
in al die subforums een link naar dit topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het niet echt klusserig hoor... Zou dan eerder nog WFL doen vanwege de berekening... Maar volgens mij kan het gewoon in GC.
Oh wacht, WGR zou ook nog kunnen vanwege de kosten enzo.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
in al die subforums een link naar dit topic
Tja, zo heb ik het uiteraard niet bedoeld, maar ik begrijp wel dat je het ook op die manier kunt opvatten.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef buzzer het volgende:
Homofilie een ziekte noemen, daar houdt het bij mij ogenblikkelijk op. Je hele stelling vind ik trouwens te absurd voor woorden. Je insinueert in ee regel een heleboel waar ik niet achter kan staan.
tis ook een totaal onzinnig topicquote:
precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef HeatWave het volgende:
tis ook een totaal onzinnig topic. maar ik vond een schop niet gerechtvaardigd. het is aan mijn capabele ONZ collega's wat ze er van vinden
.
Ah toe, modjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:51 schreef Dos37 het volgende:
fok!Postings - De Dagcijfers #22
Mag ie weer los Dolle_hond had weer toch dagcijfers
als iemand m opent, kan ik de dagcijfers weer postenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:51 schreef Dos37 het volgende:
fok!Postings - De Dagcijfers #22
Mag ie weer los Dolle_hond had weer toch dagcijfers
Donequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als iemand m opent, kan ik de dagcijfers weer posten
sorry ik was het vergeten vannacht..quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als iemand m opent, kan ik de dagcijfers weer posten
Dan zet je hem in je spamfilter ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef garreth82 het volgende:
ik ******@hotmail.com allang gemaild, maar dan krijg ik zulkte troep terugik heb een hekel aan zulke lui
Mooi zo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef garreth82 het volgende:
daar gaat het niet om, maar goed ik begrijp jullie ook wel
Huh?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:08 schreef Dos37 het volgende:
Fok!Totals - De Stand #31
Wat is er gebeurd mensen
hij is sticky en dichtquote:
Sticky wel, posten niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:12 schreef yvonne het volgende:
Sticky ja, maar er kan toch in gepost worden
dit is even een proefopstelling. de topics worden momenteel in hoog tempo volgespemd, en ik ga eens kijken ism met dolle_hond of dit een oplossing is. Als dit de oplossing is, komt er gewoon 1 centraal stats topic dat sticky op slot bovenin staatquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:12 schreef yvonne het volgende:
Sticky ja, maar er kan toch in gepost worden
daarna heb ik hem sticky gemaaktquote:
dat wordt idd de bedoelingquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Sticky wel, posten niet.
Maar dat is prima zo! Gewoon zorgen dat alleen DH erin kan posten
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit is even een proefopstelling. de topics worden momenteel in hoog tempo volgespemd, en ik ga eens kijken ism met dolle_hond of dit een oplossing is. Als dit de oplossing is, komt er gewoon 1 centraal stats topic dat sticky op slot bovenin staat
istie al.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Dos37 het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk dan. Kan Dolle_hond door slotjes heen posten
of word ie mod van de cijfers
Sssstquote:
Thnxquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
schijnheilige reactie van AMD, hij postte er nog meer dan d_h
Word je niet moe van jezelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:20 schreef calvobbes het volgende:
Even een complimentje aan Dolle Hond.
Ik vind het echt heel erg boeiend om te weten dat Peter-de-Grote op plaats 14913 en 0 posts heeft geplaatst de afgelopen tijd!
En ook die 10.000 andere users die niet zijn gestegen of zelfs maar posts erbij hebben gekregen, dat vind ik super om te weten!
De stats zijn zeker leuk. Maar om nou de complete top 15.000 tem posten is wel heel erg overdreven he. Zeker als de laatste 10.000 de laatste maanden/jaren niet gepost hebben. Alsof zoveel mensen dat allemaal gaan nalezen....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:01 schreef Renesite het volgende:
Het is leuk, gewoon voor er bij
Misschien wel, maar bij mij ging het eerst daar wel om.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De stats zijn zeker leuk. Maar om nou de complete top 15.000 tem posten is wel heel erg overdreven he. Zeker als de laatste 10.000 de laatste maanden/jaren niet gepost hebben. Alsof zoveel mensen dat allemaal gaan nalezen....
En die 'onderlinge' competitie word wel in de andere topics verpest. Als je dat postopkrikken aan wilt pakken moet je naar nog veel meer topics gaan kijken...
ik heb alleen bij de bovenste 1000 een referentie en een + aantal erbij gezet. Alle users met 100+ posts, zoals ik dat al maanden doe, ook deze week 1 keer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De stats zijn zeker leuk. Maar om nou de complete top 15.000 tem posten is wel heel erg overdreven he. Zeker als de laatste 10.000 de laatste maanden/jaren niet gepost hebben. Alsof zoveel mensen dat allemaal gaan nalezen....
En die 'onderlinge' competitie word wel in de andere topics verpest. Als je dat postopkrikken aan wilt pakken moet je naar nog veel meer topics gaan kijken...
kan zowel in UVT als in GC, maar aangezien ik denk dat het een verkapt meeting topic is, hoort hij net als alle andere meetingtopics in GCquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef ChicoChica het volgende:
Wie gaat? EO-Jongerendag 2005!
Hoort die niet in UVT thuis?
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Och... het is niet dat het van levensbelang is, het kan ook niet meer veranderen, dus wat later erop is ook niet erg... Toch?
donequote:Op zondag 12 juni 2005 18:09 schreef -Angel- het volgende:
Kan iemand het topic De geheimen van de wereld. verplaatsen naar Cultuur en Historie.
nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
opgelost
dank je voor het melden had ik even over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee.
je moet mijn quote dan ook nog even editten
bedoelde ik
Zeer adequaat opgelost.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
opgelost
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zeer adequaat opgelost.
Ik wens CyberErik bij deze alvast een gelukkig 2006
gaarne gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
dank je voor het melden had ik even over het hoofd gezien
sorry, niet gezien, ik zal even kijken voor jequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:22 schreef nO_On het volgende:
En Buzzer reageert op alle posts hier, behalve op die van mij.
Erg typisch.
uit [POLL] hoeveel rook jij per dag?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef jogy het volgende:
Sterf af met je kutpoll, TS
» Ja
» Nee
[afbeelding]
*meldtquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef jogy het volgende:
Ik vond het wel een goede poll eigenlijk. Maar even serieus, vind je het echt raar dat ( met het oog op je postgeschiedenis van de laatste paar dagen ) er zo op je polls wordt gereageerd? Of ben ik de enige die jeuk krijgt van je postgedrag?
Nou, dat bedoel ik maar.quote:
Ik ben mijn leven aan het beterenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik maar.
Nu ben ik de afgelopen paar dagen ook wel een beetje een chagerijnige ouwe teef aan het zijn, maar dat doet niet af aan het feit dat het godsgruwelijk irritant is om hem overal die polls te zien posten, en nu heeft sjoe eindelijk een ( vast wel onbedoelde ) serieuze poll en begint ie te miepen dat er mensen zijn die geirriteerd reageren op zijn meesterwerkjes.
Sinds wanneer is het verboden om een zelf gemaakt kruis, in de late avond uurtjes, in brand te steken. Dat ik daarbij een wit gewaad draag, ach, sommige mensen dragen zwarte kleren, lange rokken, hoofddoeken, Karl Kani kleding, Londsdale kleding, een spijkerbroek van Levi, ...quote:Aanzetten tot geweld, vernieling etc.
Wat ben jij grappig zegquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
Sinds wanneer is het verboden om een zelf gemaakt kruis, in de late avond uurtjes, in brand te steken. Dat ik daarbij een wit gewaad draag, ach, sommige mensen dragen zwarte kleren, lange rokken, hoofddoeken, Karl Kani kleding, Londsdale kleding, een spijkerbroek van Levi, ...
ik kom ook niet meer bijquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat ben jij grappig zeg
Hi-la-risch.
dit doe je maar over MSN ofzo en niet hier.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:45 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hé, ben jij niet die Frontpage zeurder?
Amenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Als je niet inziet dat dat GEEN topic is voor GC (of eigenlijk fok) dan weet ik niet wat je hier nog doet.
je opent met grote regelmaat de vaagste topics en verwacht dan dat er normaal op gereageerd gaat worden. Een beetje realiteitszin zou je geen kwaad doen.
Ik werk er aan. Ik werk er aan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje realiteitszin zou je geen kwaad doen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 08:36 schreef calvobbes het volgende:
Wat heeft dit topic voor een zin
Hoe kun je nou in godsnaam weten wie de zoveelste user wordt
of wil je dat iedereen snel klonen gaat maken zodat er snel dat aantal users zijn?
bedankt voor de tip, leuk topicquote:Op zondag 19 juni 2005 08:43 schreef FlyingFox het volgende:
Inderdaad, Wie wordt user 123456? is een totaal nutteloos kloon-aansporend topic, waar FOK! geen haar beter van wordt. Iedereen is die schraalheid en nikserige leegheid onderhand spuugzat. Users als Arcee en dolle_hond helpen FOK! om zeep.
Nee hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:29 schreef garreth82 het volgende:
"destijds" mocht 't gewoon
dank jequote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Opmerking is weg.
chickenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef Prep2Fight het volgende:
[Centraal] Singles: Hoi, Neucken? Is er weer eentje grappig bezig..
Ik heb er nog niet op geklikt en doe het ook liever niet
Loos alarm denk ik
inderdaad loos alarm (gelukkig)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef Prep2Fight het volgende:
[Centraal] Singles: Hoi, Neucken? Is er weer eentje grappig bezig..
Ik heb er nog niet op geklikt en doe het ook liever niet
Loos alarm denk ik
ben in een goeie bui vandaag dus ik doe het nog nietquote:
je hebt het toch nog 2 dagen volgehouden...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:01 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ben in een goeie bui vandaag dus ik doe het nog niet
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:26 schreef Diovarus het volgende:
[..]
chicken
is gewoon plaatje van een vakantie oord waar de zon heerlijk schijnt
die is dicht... tnx BEquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef laffer het volgende:
mag hier met spoed een slot op??
Vieze ratten
Donequote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand mijn topic aanpassen : Ik ga bij de landmacht iemand tips e.d.?![]()
Moet iets worden van : Ik ga bij de landmacht iemand tips e.d.?![]()
Dank je wel![]()
Zou iemand gewoon dat topic op slot kunnen gooien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef snellejelle het volgende:
zou een modje hier #2 achter de TT kunnen zetten?
alvast bedankt
donequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef snellejelle het volgende:
zou een modje hier #2 achter de TT kunnen zetten?
alvast bedankt
ik ben het met je eens. Een deel 3 gaat er ook absoluut niet komenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zou iemand gewoon dat topic op slot kunnen gooien?
Wat een onzin om te gaan melden wat je niet gaat doen.... Weer een sneue poging om een stompzinnige postopkrik reeks te maken ofzo?
gezien de users die veelvuldig daar posten lijkt dat voor een aantal wel de bedoeling.
van mij mag deel 2 op slot hoor. de lol is er al vanafquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben het met je eens. Een deel 3 gaat er ook absoluut niet komen
geen probleem, graag zelfsquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
van mij mag deel 2 op slot hoor. de lol is er al vanaf
Wanneer ben jij op je hoofd gevallen? Slijmen met modjes en geen rel topics willen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat dacht ik al bedanktik wilde er geen rel topic van maken, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |