kijk dat moet ik hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:14 schreef confined het volgende:
Ik heb in Veerallee gewoond. Lekker rustige wijk, tien minuutjes lopen naar het station, tien minuutjes lopen naar de Hogeschool Windesheim. (staatnamen als prins mauritsstraat en dergelijke).
Volkswijk zou ik het niet noemen. Het wordt eerder arbeiderswijk genoemd. Een volkswijk in Zwolle is meer de Indische Buurt of Kamperpoort...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef QyRoZ het volgende:
Het grenst aan Assendorp, leuke, gezellige volkswijk die erg populair is onder jongeren. Voor zover ik weet..
ben op zoek naar een leuke huisje in die buurt ( windehsheim student to-bequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Volkswijk zou ik het niet noemen. Het wordt eerder arbeiderswijk genoemd. Een volkswijk in Zwolle is meer de Indische Buurt of Kamperpoort...
Ligt idd in Assendorp...
Vanwaar de vraag?
nog meer fietsbare leuke wijken? (trws gereageerd op n bovenverdieping in de nagellaan/straatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:43 schreef Devlinsect het volgende:
En Zwolle is de meest fietsvriendelijke stad. Alles is goed op de fiets te doen, dus ik zou me niet beperken tot alleen Assendorp!
Als je vragen hebt, hier stellen! Probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
![]()
Holtenbroek is niet echt leuk. Verder heb je bijvoorbeeld de Indische buurt of Kamperpoort waar ik niet graag zou willen wonen. Op zich is Zwolle goed te doen hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ow nog wel een handige vraag miss, welke wijken moet ik echt mijden ( en dan bedoel ik lelijk,vol met schotels... ed .. ed) ?
nee, ik ben er niet bekend mee, ik heb het via ssh/hanzewonen gedaanquote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ok ik heb nu een schattig huisje gezien in deventer via "stedendriehoek" is iemand bekend met deze organisatie ( handig om te weten want ik moet ze wel betalen als ik wil reageren )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |