blaren heh ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ga niet zonnen ...
owjah dat heb ik vandaag ook niet gedaan..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef babba_ het volgende:
ik ga me niet scheren! de hele dag niet!
die donshaartjes van jou?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah dat heb ik vandaag ook niet gedaan..
Jij snapt hemquote:
welke van de 3 steden zit je ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ga vandaag dus niet met de bus naar huis
ik denk dat ik maar ga lopen ofzo![]()
niet bezig zijn met je verslag!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij snapt hem![]()
Oh ja ik ga vandaag ook niet het huis uit en ook niet van mijn computer af.. heb nog steeds een achterstand en moet 2 verslagen af zien te krijgen voor vrijdag..![]()
Wat doe ik dan op Fok!![]()
ik ga vandaag niet meer naar de blaren van Mr-Z kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij snapt hem![]()
Oh ja ik ga vandaag ook niet het huis uit en ook niet van mijn computer af.. heb nog steeds een achterstand en moet 2 verslagen af zien te krijgen voor vrijdag..![]()
Wat doe ik dan op Fok!![]()
ik ga me niet afvragen wat balern zijn..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet meer naar de balern van Mr-Z kijken
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet meer naar de blaren van Mr-Z kijken
blaren op z z'n ballen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:52 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik ga me niet afvragen wat balern zijn..
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef babba_ het volgende:
ik ga me niet scheren! de hele dag niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |