dan heb ik em al binnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:nacht allemaal
![]()
Yes morgen komt GTASA uit
Dan pas, zit m pas de hele dag te spelenquote:
Mot je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallo
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:38 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dan pas, zit m pas de hele dag te spelen![]()
ow..... da's minderquote:
Daarom dusquote:Quote van Kanslosers.nl posted by DaMook:
Ok, ik heb gisteren mijn 2e schriftelijke waarschuwing gehad. De 2 redens erin waren grote onzin ( 1 deur die ik 1x ben vergeten af te sluiten en een controle die ik nooit gehad heb) en die heb ik ondertekend. Waarom onderteken ik die, omdat mijn baas zei dat dat voor ontvangst is. Nou ja ik (zo goed gelovige als ik ben teken dus. Nu hoor ik dus van verschillende mensen dat ik heb getekend dat ik het eens ben met die punten. Nou das mooi dan. Net aan mijn vader laten zien (beide waarschuwingen) en mijn vader die zei meteen dat ze nu dus met een dossier bezig zijn die ze kunnen gebruiken om me eruit te werken. Lekker is dat. Doe je 4 jaar lang je werk precies volgens instructie en krijg je dit. Een foutje is toch menselijk ? en in 4 jaar tijd 5 KLEINE foutjes moet toch kunnen ? Nou schijnbaar niet dus. Volgens mijn vader kan ik er nu dus ook niets meer aan doen aangezien ik ze dus allebei getekend heb.
Ik ga maar vast opzoek naar ander werk, want ik denk niet dat ik hier nog lang werk.
quote:fijne werkplek zeg!
Geloof niet dat ik het daar lang zou uithouden met zulk gezeik....
quote:DaMook weer:
Dat gezeik is eigenlijk pas sinds dit jaar aan de gang, daarvoor was ik ook vol lof over mijn baas enzo. Nu kan ik hem wel schieten. Ik heb ook het idee dat het is begonnen toen hij stage lopers ontdekte en erachter kwam dat die goedkoper zijn, maar ja dat denk ik.
Maar ik weet dus ook niet waarom het nu ineens allemaal zo erg en zo fout is. Ik doe dit werk al 4 jaar en doe het al die tijd al op dezelfde manier, hetzelfde als mijn collega's dus, precies volgens instructies.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik zei alleen maar dat het een beetje nutteloos was om alleen de plek te kopieren waar je staat
Zoiets heet nou post opkrikkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook
En toch zijn er mensen die iedere dag ff kopiëren wat d_h al gepost heeft
da's pas bagger
nee, hoor mensen die elke dag veel post willen hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoiets heet nou post opkrikkenen zie je ook welke mensen dat doen ? Juist de mensen die elke dag veel posts hebben
Maarja dan is er weer het probleem dat niemand het meer volgtquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, hoor mensen die elke dag veel post willen hebben
en postopkrikken kun je overal
eigenlijk zou d_h mod moeten zijn zodat ie na het posten van de stats het topic weer kan sluiten
tuurlijk welquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maarja dan is er weer het probleem dat niemand het meer volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |