Ik wil op vakantiequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ok, ik doe er maar eentje dan:
[afbeelding]
Als ik geweest ben komen er nog wel een paar in mn fotoboek, maar dat hoor je dan nog wel
Ik mocht niet offtopic van jou in het FOK!totals-topicquote:
Bedoelde jij ook Kamigotquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan boek je toch een lastminute ofzo?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mocht niet offtopic van jou in het FOK!totals-topic
Betaal jij ? :")quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan boek je toch een lastminute ofzo?
En ik zei alleen maar dat het een beetje nutteloos was om alleen de plek te kopieren waar je staat zonder enige verdere PI, smilie of reactie.quote:
* AMD64 trakteerd S op een biertje!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik zei alleen maar dat het een beetje nutteloos was om alleen de plek te kopieren waar je staat zonder enige verdere PI, smilie of reactie.
Ik heb er nog steeds nachtmerries van
Zeg: jij bent de man met een baan hier, ik ben maar student (zonder bijbaanquote:
Buzzer had mijn reactie in dat topic verwijderdquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weet niet meer wie het was..
Dat lust ik welquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef AMD64 het volgende:
[..]
* AMD64 trakteerd S op een biertje!
Rustig maar, alles is voorbij
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg: jij bent de man met een baan hier, ik ben maar student (zonder bijbaan)
Welterusten in ieder geval![]()
Ik ben ook zo weg..
Die buzzer zouden ze toch ook voor de leeuwen moeten gooienquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buzzer had mijn reactie in dat topic verwijderd
[..]
Dat lust ik wel
Tja, ik kan het hem niet verbieden als hij even op Fok zit, en anders om ook niet. Dus daar komen we elkaar wel eens tegenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan nog, gaan ze samen zitten posten in het forum.. Ach, tis maar wat je leuk vindt heAan mij zou dat niet besteed zijn..
Ach heden: een Fok!stelletje.. Wat leukquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, ik kan het hem niet verbieden als hij even op Fok zit, en anders om ook niet. Dus daar komen we elkaar wel eens tegen![]()
En zo is het allemaal ooit ook begonnen![]()
Goed idee.. Wordt mooi weer toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:49 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag maar vrij neem.
wat een rustquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |