Later Stuartquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
Slaap lekker stuquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
Goed ideequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Bengeltje het volgende:
Laat ik het maar gezellig houden en op een ander onderwerp overgaan![]()
ik hoor het over 2 jaar welquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Bengeltje het volgende:
Laat ik het maar gezellig houden en op een ander onderwerp overgaan![]()
Dat klopt. En ik ga eventjes niet meehelpen het drukker te maken want ik ga netwerkprobleempjes oplossen, een spelletje spelen en dan... euh... nadenken over naar bed gaan.quote:
Dat vind ik wel nuttig om daar over na te denkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik ga eventjes niet meehelpen het drukker te maken want ik ga netwerkprobleempjes oplossen, een spelletje spelen en dan... euh... nadenken over naar bed gaan.
Bye honquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik ga eventjes niet meehelpen het drukker te maken want ik ga netwerkprobleempjes oplossen, een spelletje spelen en dan... euh... nadenken over naar bed gaan.
We wisten het eigenlijk al, dat is als je al lang het werk doetquote:
succes dan maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En deze keer zitten we niet eens tegenover elkaar te Fok!kenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dat melden ze elkaar via Fok!... Niet te geloven
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En deze keer zitten we niet eens tegenover elkaar te Fok!ken
nee idd, karnel_inpage_errorquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
je bedoelt vast niet de screensaver neem ik aan?
Buiten je inkomstenbron, lijkt het me dat je ook een leuke bezigheid verliest. Althans, het leek me dat je het naar je zin had toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We wisten het eigenlijk al, dat is als je al lang het werk doet
dan merk en hoor je dingen![]()
nog even Arty nazwaaien
Mij ook niet, maar ik ben dan ook geen tweakertquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee idd, karnel_inpage_errorof zoiets
Zegt me niets.
ik heb daarstraks ook systeemherstel moeten doen omdat ie weer eens vastliepquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee idd, karnel_inpage_errorof zoiets
Zegt me niets.
Idd het werk is leuk, de meeste collega's ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Buiten je inkomstenbron, lijkt het me dat je ook een leuke bezigheid verliest. Althans, het leek me dat je het naar je zin had toch?
Ik heb ook niets aan jouquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik ben dan ook geen tweakert![]()
Gaan we shoppen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb daarstraks ook systeemherstel moeten doen omdat ie weer eens vastliep
binnenkort maar een nieuwe kopen
Had je dat dan verwacht? Niemand heeft iets aan mij zo lijkt hetquote:
Dat weten volgens mij velen niet hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Had je dat dan verwacht? Niemand heeft iets aan mij zo lijkt het
Wat doe je voorlopig nog voor werk dan? Jah sorry dat kan ik onmogelijk weten..
Als we bij elkaar zijn welquote:
succesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom mooie post![]()
Mijn notebook doet raar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |