Later Stuartquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
Slaap lekker stuquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
Goed ideequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Bengeltje het volgende:
Laat ik het maar gezellig houden en op een ander onderwerp overgaan![]()
ik hoor het over 2 jaar welquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Bengeltje het volgende:
Laat ik het maar gezellig houden en op een ander onderwerp overgaan![]()
Dat klopt. En ik ga eventjes niet meehelpen het drukker te maken want ik ga netwerkprobleempjes oplossen, een spelletje spelen en dan... euh... nadenken over naar bed gaan.quote:
Dat vind ik wel nuttig om daar over na te denkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik ga eventjes niet meehelpen het drukker te maken want ik ga netwerkprobleempjes oplossen, een spelletje spelen en dan... euh... nadenken over naar bed gaan.
Bye honquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik ga eventjes niet meehelpen het drukker te maken want ik ga netwerkprobleempjes oplossen, een spelletje spelen en dan... euh... nadenken over naar bed gaan.
We wisten het eigenlijk al, dat is als je al lang het werk doetquote:
succes dan maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En deze keer zitten we niet eens tegenover elkaar te Fok!kenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dat melden ze elkaar via Fok!... Niet te geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |