Dan nog, gaan ze samen zitten posten in het forum.. Ach, tis maar wat je leuk vindt hequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als we bij elkaar zijn welMaar er zit nu een paar honderd kilometer tussen
![]()
tja, je moet wel wat doen met je wensen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Willen en doen zijn twee verschillende dingen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom mooie post![]()
Mijn notebook doet raar![]()
Ik moest lachen toen ik dit achter elkaar lasquote:
Idd daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je moet wel wat doen met je wensen natuurlijk
Neem het mij niet kwalijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen toen ik dit achter elkaar las![]()
![]()
Ha AMD64, lang niet gezien hier.. Al anderhalve dag ofzo, wat is er aan de hand? Ben je ziek ofzo?quote:
Nee hoor. Tijd voor iets andersquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ha AMD64, lang niet gezien hier.. Al anderhalve dag ofzo, wat is er aan de hand? Ben je ziek ofzo?![]()
Nou ja, ik heb het hier van je over genomenquote:
Je hebt al gepost dus we kunnen niet vragen of je weer weggaat ofwel?quote:
Binnenkort kan ik dus wegblijvenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het hier van je over genomenBegin aardig op stoom te komen met posten
Bye D.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu maar eerst naar bed
welterusten allen
B
Dan ga ik meequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu maar eerst naar bed
welterusten allen
B
Nee want binnekort komt mn sociale leven weer wat meer op gang en ga ik hier weer rustig aan doenquote:
1 juli ben ik pleitosquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee want binnekort komt mn sociale leven weer wat meer op gang en ga ik hier weer rustig aan doen![]()
quote:
Dat kon dus niet he Bengeltjequote:
Maar ik ben een hele leuke user hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt al gepost dus we kunnen niet vragen of je weer weggaat ofwel?![]()
Ik haal je door elkaar met nog een paar users die dezelfde avatar hebben dus het zal allemaal welquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik ben een hele leuke user hoor
Jij bent altijd welkom S.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Dat kon dus niet he Bengeltje
Dacht ik vanmorgen toen ik opstond dat ik de enige was met deze avatar, vind ik vandaag toevallig een andere user met dezelfde avatarquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik haal je door elkaar met nog een paar users die dezelfde avatar hebben dus het zal allemaal wel
Dan bedoel ik denk ik gewoon die ene.. Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dacht ik vanmorgen toen ik opstond dat ik de enige was met deze avatar, vind ik vandaag toevallig een andere user met dezelfde avatarEn nu zeg jij me dat er nóg meer users zijn met dezelfde avatar
Damn, das ff klote voor jequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Thuis.
Vakantie is vorige maand afgeblazen
Maak me nog meer jaloersquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Damn, das ff klote voor je![]()
Ik ga mooi 8 dagen met vliegtuig naar appartement in Blanes![]()
![]()
![]()
Maar we hadden laatst "ruzie"quote:
Nee. Spaar mequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat foto's posten als je dat wilt?!
ok, ik doe er maar eentje dan:quote:
Ik bedoel Kamigot.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan bedoel ik denk ik gewoon die ene.. Wie was dat ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |