Dan nog, gaan ze samen zitten posten in het forum.. Ach, tis maar wat je leuk vindt hequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als we bij elkaar zijn welMaar er zit nu een paar honderd kilometer tussen
![]()
tja, je moet wel wat doen met je wensen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Willen en doen zijn twee verschillende dingen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom mooie post![]()
Mijn notebook doet raar![]()
Ik moest lachen toen ik dit achter elkaar lasquote:
Idd daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je moet wel wat doen met je wensen natuurlijk
Neem het mij niet kwalijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen toen ik dit achter elkaar las![]()
![]()
Ha AMD64, lang niet gezien hier.. Al anderhalve dag ofzo, wat is er aan de hand? Ben je ziek ofzo?quote:
Nee hoor. Tijd voor iets andersquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ha AMD64, lang niet gezien hier.. Al anderhalve dag ofzo, wat is er aan de hand? Ben je ziek ofzo?![]()
Nou ja, ik heb het hier van je over genomenquote:
Je hebt al gepost dus we kunnen niet vragen of je weer weggaat ofwel?quote:
Binnenkort kan ik dus wegblijvenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het hier van je over genomenBegin aardig op stoom te komen met posten
Bye D.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu maar eerst naar bed
welterusten allen
B
Dan ga ik meequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu maar eerst naar bed
welterusten allen
B
Nee want binnekort komt mn sociale leven weer wat meer op gang en ga ik hier weer rustig aan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |