Pas jij je usericoon eens aan zeg, wat een klote ding is datquote:Op zondag 19 juni 2005 01:23 schreef tonks het volgende:
Tonks2
Ik heb trouwens getekent bij www.one.orgquote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef SlimShady het volgende:
Blijven die fora voor altijd verborgen voor de rest van ons?
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 19 juni 2005 05:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pas jij je usericoon eens aan zeg, wat een klote ding is dat![]()
Niet iets om trots op te zijn
En tonks2 zal het niet worden
Snel een beetje.
![]()
het topic om VBL naar de miljoenste post te helpen vergeet je.quote:Op zondag 19 juni 2005 08:33 schreef FlyingFox het volgende:
Dit is nou typisch zo'n topic waar FOK! als forum helemaal niets aan heeft. Het forum wordt wederom gebruikt als een soort 'grappige statestieken'-machine, en dat leidt weer tot 'nikserigheid', soberheid en afbraak. Mensen van buitenaf hebben geen idee meer waar al dit soort incestueuze praktijken over gaan, wat ten koste gaat van de kwaliteit van het gehele forum. Verder vraagt een vaag topic natuurlijk om vage reacties.
Kortom, topics als ''help [user] naar de 10.000 posts!'', ''Bijna 12.500 posts in NWS'', en dit soort topics zijn funest voor de kwaliteit van FOK!.
Groetjes, FlyingFox.
Ik ben het met je eens dat een topic als dit baggeren en klonen in de hand werkt. Ik ben dan ook geen voorstander van dergelijke topics.quote:Op zondag 19 juni 2005 08:33 schreef FlyingFox het volgende:
Dit is nou typisch zo'n topic waar FOK! als forum helemaal niets aan heeft. Het forum wordt wederom gebruikt als een soort 'grappige statestieken'-machine, en dat leidt weer tot 'nikserigheid', soberheid en afbraak. Mensen van buitenaf hebben geen idee meer waar al dit soort incestueuze praktijken over gaan, wat ten koste gaat van de kwaliteit van het gehele forum. Verder vraagt een vaag topic natuurlijk om vage reacties.
Kortom, topics als ''help [user] naar de 10.000 posts!'', ''Bijna 12.500 posts in NWS'', en dit soort topics zijn funest voor de kwaliteit van FOK!.
Groetjes, FlyingFox.
quote:Op zondag 19 juni 2005 09:29 schreef Youssef het volgende:
Gezien de laatste ontwikkelingen op Fok! vermoed ik dat er een kans is van 80%dat user 123456 een extreem rechts persoon is
Beschouw mensen die het niet met je eens zijn dan ook niet meteen als extreem rechts.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:29 schreef Youssef het volgende:
Gezien de laatste ontwikkelingen op Fok! vermoed ik dat er een kans is van 80%dat user 123456 een extreem rechts persoon is
Die kans was er al bij ingecalculeerd.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:08 schreef Laptoptekoop het volgende:
[..]
Beschouw mensen die het niet met je eens zijn dan ook niet meteen als extreem rechts.
Hehehe, lijkt me sterk, dan kom je nl. op 110 %.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die kans was er al bij ingecalculeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |