jeetje wat kut zeg...quote:Op zondag 19 juni 2005 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Nouw kwenie hoe andere dit doen maar ik mag dus geen nieuwe user aanmaken
en ja ik baal derfan
dat wel
kijk mij eens leuk en analytisch doenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:30 schreef Herald het volgende:
he leuk, Arcee heeft weer een excuus om elk uur een suffe post in de trant "van nog xxx users te gaan!" te posten Wat is hij toch een vlijtig baasje, geen situatie laat hij onbenut om zijn posts op te krikken. Was iedereen maar zo creatief!
Voor postopkrikken gebruik ik andere methodes, Herald. Zou je toch moeten weten.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:30 schreef Herald het volgende:
he leuk, Arcee heeft weer een excuus om elk uur een suffe post in de trant "van nog xxx users te gaan!" te posten Wat is hij toch een vlijtig baasje, geen situatie laat hij onbenut om zijn posts op te krikken. Was iedereen maar zo creatief!
ik mis de tijd waarin we substantiele posts over tijdreiskronkels maaktenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:35 schreef Arcee het volgende:
Voor postopkrikken gebruik ik andere methodes, Herald. Zou je toch moeten weten.
Ah, jij hebt ook toegang tot het OO forum begrijp ik?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:30 schreef Herald het volgende:
nee. het huwelijk van jouw ouders.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je het over het huwlijk van je ouders?
Dat was vast geen malloot die een forum op de been houdt met smileyposts...quote:Op zondag 19 juni 2005 01:38 schreef Herald het volgende:
[..]
ik mis de tijd waarin we substantiele posts over tijdreiskronkels maakten
wat een andere Arcee was dat zeg![]()
Gottegot er heeft zich serieus nog iemand aangemeld met zo'n naam...quote:Op zondag 19 juni 2005 01:39 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook toegang tot het OO forum begrijp ik?
jah vin je niet tan?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:40 schreef Jordy-B het volgende:
Dat was vast geen malloot die een forum op de been houdt met smileyposts...
geniet jij ook zo van die heerlijke epistels in het groot post hier alleen eenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:39 schreef Bijna123456 het volgende:
Ah, jij hebt ook toegang tot het OO forum begrijp ik?
Langs de schaduw van jouw wanhoopquote:Op zondag 19 juni 2005 01:43 schreef Herald het volgende:
geniet jij ook zo van die heerlijke epistels in het groot post hier alleen eentopique? Fantstische bijdragen daar altijd, kan geen dag zonder! Die posts daar gaan dieper dan de lach en misschien wel dieper dan de traan...
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Langs de schaduw van jouw wanhoop
Overwoekerd het besluit
Door de storm, nog niet bedwongen
Slechts de tranen op de ruit
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts nog helpers
En huilt de oude nar
En vergeet ook vooral de tijdloze klassiekers als http://forum.fok.nl/topic/704309 niet!
*stil*quote:Op zondag 19 juni 2005 01:46 schreef kastanova het volgende:
Langs de schaduw van jouw wanhoop
Overwoekerd het besluit
Door de storm, nog niet bedwongen
Slechts de tranen op de ruit
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts nog helpers
En huilt de oude nar
Wat denk je? Dat je iets mist?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef SlimShady het volgende:
Blijven die fora voor altijd verborgen voor de rest van ons?
niet verborgen, het blijft je bespaardquote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef SlimShady het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:48 schreef Herald het volgende:
[..]
niet verborgen, het blijft je bespaard
70% van de topics aldaar worden geopend door Arcee; trek zelf je conclusies....quote:
Dat zegt al veel over de dagelijkse tijdsinvulling van Arcee...quote:Op zondag 19 juni 2005 01:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
70% van de topics aldaar worden geopend door Arcee; trek zelf je conclusies....
Lekker op tijd!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
De eerste lolbroek is alweer gearriveerd:
Bijna123456
Niets mis met het CBS!quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
De eerste lolbroek is alweer gearriveerd:
Bijna123456
Deleten Herald, delétenquote:Op zondag 19 juni 2005 02:03 schreef Herald het volgende:
zozo, wist niet dat je dat ook al kon editten
Pas jij je usericoon eens aan zeg, wat een klote ding is datquote:Op zondag 19 juni 2005 01:23 schreef tonks het volgende:
Tonks2
Ik heb trouwens getekent bij www.one.orgquote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef SlimShady het volgende:
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 19 juni 2005 05:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pas jij je usericoon eens aan zeg, wat een klote ding is dat![]()
Niet iets om trots op te zijn
En tonks2 zal het niet worden
Snel een beetje.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |