Heb je daarvoor toentertijd bloed laten prikken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:21 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl zou niet weten waar ze dat zomaar doen. Bovendien is zoiets alleen geldig als bewijs als het in een gerechtelijk lab getest wordt denk ik.
Verder heb ik me al eens laten testen op een genetische aandoening en toen was ik (nouja de verzekering) 600 euro kwijt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:20 schreef tactic het volgende:
Ik zie in je profiel dat je 16 bent, kan het al zo erg zijn op die leeftijd :x
Denk je dat ik dat nog nie tgedaan hebquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef leejow het volgende:
Ik dacht dat je bij Cu2 gratis een eigen profiel kon aanmaken..
Btw @ TS, seriously, google eens op DNA
haha voorzichtig genomisch DNA bij jezelf isoleren met bv. een qiagen kitje.. Dan een RFLP mapje maken : met verschillende restrictie enzymen .. datzelfde met dezelfde enzymen bij de ouders 'doen'.. dan de verschillende producten laten runnen door een agarose gel (het lieft pulsed field electroforese dat scheid de boel beter) Dan een foto tje maken op een UV bak en de boel vergelijken !quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef Zebbie het volgende:
Stel, ik wil een DNA-profiel laten maken.
Niet om ouderschap te bewijzen oid, maar meer zo'n soort test waarmee je jezelf kan identificeren mocht ik mijn onschuld in bijvoorbeeld een rechtzaak willen bewijzen door middel van het testen van eventueel bewijsmateriaal.
Wat zou het laten maken van zo'n profiel kosten?
* Pakt z'n scheikunde setjequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha voorzichtig genomisch DNA bij jezelf isoleren met bv. een qiagen kitje.. Dan een RFLP mapje maken : met verschillende restrictie enzymen .. datzelfde met dezelfde enzymen bij de ouders 'doen'.. dan de verschillende producten laten runnen door een agarose gel (het lieft pulsed field electroforese dat scheid de boel beter) Dan een foto tje maken op een UV bak en de boel vergelijken !
ohja niet voor ouderschap ja dan moet je wel weten welke methode ze op het gerechtelijk lab gebruiken
oppassen met de ethidium bromide hè dat is kankerverwekkend (denkt men )quote:
Denk je nou echt dat die lui jouw dna profiel gaan bekijken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha voorzichtig genomisch DNA bij jezelf isoleren met bv. een qiagen kitje.. Dan een RFLP mapje maken : met verschillende restrictie enzymen .. datzelfde met dezelfde enzymen bij de ouders 'doen'.. dan de verschillende producten laten runnen door een agarose gel (het lieft pulsed field electroforese dat scheid de boel beter) Dan een foto tje maken op een UV bak en de boel vergelijken !
ohja niet voor ouderschap ja dan moet je wel weten welke methode ze op het gerechtelijk lab gebruiken( ik denk dat ze het daar doen met pcr dus dan moet je de juiste primers hebben dat wordt al lastiger ! maar als je die primers hebt is het een koud kunstje .. kan elke kok
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |