Soms mag de waarheid niet gezegd worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
joey kun je die opmerking over mij uit jouw topic halen aub
De eerstgenoemde persoon ken ik niet en wie is milagor?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Altijd van die saaie TT's
Gooi een missbliss of een milagor in de TT en je hebt geweldig veel bekijks
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
de waarheid wel, dit soort complete onzin nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms mag de waarheid niet gezegd worden.![]()
![]()
Heb je nou nog niet genoeg geneukt?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:38 schreef Tranceptor het volgende:
..
Jij kwam op de TT af!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:45 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet genoeg geneukt?
Nee, ik wil nog neuken met Ynskequote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Tranc misschien een leuke voor in jouw OP
Ach ik heb nog niet half fok! en Amsterdam gehad, maar ik volg mijn grote voorbeeld...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:45 schreef KonnieKipke het volgende:
Heb je nou nog niet genoeg geneukt?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik wil nog neuken met Ynske. Eigenbelang gaat voor...
![]()
[..]
Ach ik heb nog niet half fok! en Amsterdam gehad, maar ik volg mijn grote voorbeeld...![]()
welke opmerking ? welk topic ? ... ik kan weer niet volgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
tis nu opgelost... laat t nu maar rustenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef Diovarus het volgende:
Wat was die opmerking?
als het een ban waard is wil ik het weten
We hebben eenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef Diovarus het volgende:
Wat was die opmerking?
als het een ban waard is wil ik het weten
ik heb geen rel gezienquote:
Sja het vorige topic was natuurlijk maar de halve waarheidquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
Die topictitel![]()
Ik wist gelijk wie hem geopend had
Of plaats anders een IMG-link, waardoor XP crasht als je zeker een ban wilt..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
JoeyT, ik heb die opmerking weggehaald uit het andere topic. Gaarne NIET terugplaatsen, niet hier en ook niet in andere OP's van nieuwe topics...
Ik neem aan dat t topic gewoon gesloten is toch... En een clitoris als een sinaasappel vind ik nou niet echt controversieel ofso... Humor mensjus humor...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
JoeyT, ik heb die opmerking weggehaald uit het andere topic. Gaarne NIET terugplaatsen, niet hier en ook niet in andere OP's van nieuwe topics...
Ik wil helemaal geen ban... Zeker niet voor zoietsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:00 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Of plaats anders een IMG-link, waardoor XP crasht als je zeker een ban wilt..
cool ik ken nog wel een paar sites daarvoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:00 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Of plaats anders een IMG-link, waardoor XP crasht als je zeker een ban wilt..
Stoer!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:04 schreef Diovarus het volgende:
[..]
cool ik ken nog wel een paar sites daarvoor
een maand maar?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:05 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Stoer!![]()
Ik ben er al een paar keer ingetraptEn die gasten hebben allemaal een maandban gekregen.
Dan moet je dat soort dingen voortaan maar over jezelf schrijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:01 schreef JoeyT het volgende:
Ik neem aan dat t topic gewoon gesloten is toch... En een clitoris als een sinaasappel vind ik nou niet echt controversieel ofso... Humor mensjus humor...
tnxquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mss iets van een ego als een watermeloen in combinatie met een IQ zo groot als een pingponballetje of zo. Lijkt me een aardige omschrijving...
Als mensen niet willen dat er zulke dingen gezegd worden gaan ze gewoon weg, klaar...
jah erg he..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Wat een druktemakerij om niks, stel je voor er wordt een keer een geintje ten koste van iemand gemaakt. Nou dat is meteendan.
Oeh, daar heb je de MOD met de prachtige naamquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan moet je dat soort dingen voortaan maar over jezelf schrijven.
Mss iets van een ego als een watermeloen in combinatie met een IQ zo groot als een pingponballetje of zo. Lijkt me een aardige omschrijving...
Als mensen niet willen dat er zulke dingen gezegd worden gaan ze gewoon weg, klaar...
Geintjes zouden niet ten koste van anderen moeten gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
Wat een druktemakerij om niks, stel je voor er wordt een keer een geintje ten koste van iemand gemaakt. Nou dat is meteendan.
Leuk maar een beetje nep. Het is allemaal net wat té mooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:14 schreef Diovarus het volgende:
Hier zou ik ook wel naar op vakantie willen gaan
Deze locatie
echt mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |