En nog als eerste reageren ook he? Wanna-be-mod!quote:
Ja hoi, zo snel ben ik niet. Ik heb ook nog een leven.quote:
Idd!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:21 schreef HeatWave het volgende:
*Eens is met reese.
je zanger, DIE heeft pas een paardenkop.
doorposten na een slotje is de ultieme kickquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja hoi, zo snel ben ik niet. Ik heb ook nog een leven.![]()
[..]
Idd!Maarreh... HW, kun je de modacties van BE niet gewoon even overrulen en het slotje er weer afhalen?
Anders voel ik me toch ook genoodzaakt om mod te worden, desnoods op SES, zodat ik lekker kan doorposten na een slotje!!![]()
Maar buzzer, hoe moet ik dan Bluezz feliciteren?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef buzzer het volgende:
Maar Reese, het zijn gewoon afkickverschijnselen. Ik heb vanochtend nog een arts geraadpleegd en er schijnt niets aan te doen te zijn
gewoon een topic openenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:10 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar buzzer, hoe moet ik dan Bluezz feliciteren?![]()
Ik durf niet te posten in Voetbal, want ik weet niet wat buitenspel is.
Ik ben allergisch voor katten dus ik mijd F&F altijd angstvallig.![]()
Wat nu?
in al die subforums een link naar dit topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het niet echt klusserig hoor... Zou dan eerder nog WFL doen vanwege de berekening... Maar volgens mij kan het gewoon in GC.
Oh wacht, WGR zou ook nog kunnen vanwege de kosten enzo.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
in al die subforums een link naar dit topic
Tja, zo heb ik het uiteraard niet bedoeld, maar ik begrijp wel dat je het ook op die manier kunt opvatten.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef buzzer het volgende:
Homofilie een ziekte noemen, daar houdt het bij mij ogenblikkelijk op. Je hele stelling vind ik trouwens te absurd voor woorden. Je insinueert in ee regel een heleboel waar ik niet achter kan staan.
tis ook een totaal onzinnig topicquote:
precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef HeatWave het volgende:
tis ook een totaal onzinnig topic. maar ik vond een schop niet gerechtvaardigd. het is aan mijn capabele ONZ collega's wat ze er van vinden
.
Ah toe, modjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:51 schreef Dos37 het volgende:
fok!Postings - De Dagcijfers #22
Mag ie weer los Dolle_hond had weer toch dagcijfers
als iemand m opent, kan ik de dagcijfers weer postenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:51 schreef Dos37 het volgende:
fok!Postings - De Dagcijfers #22
Mag ie weer los Dolle_hond had weer toch dagcijfers
Donequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als iemand m opent, kan ik de dagcijfers weer posten
sorry ik was het vergeten vannacht..quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als iemand m opent, kan ik de dagcijfers weer posten
Dan zet je hem in je spamfilter ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef garreth82 het volgende:
ik ******@hotmail.com allang gemaild, maar dan krijg ik zulkte troep terugik heb een hekel aan zulke lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |