Waarom noem je Obli OB , tis toch geen inbrengwatjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:58 schreef AMD64 het volgende:
Is goed krakje
En Ob. Ik hou eenmaal van eten
Ik vind haar naam zo moeilijk om op te noemen, dus dan verkort ik hetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom noem je Obli OB , tis toch geen inbrengwatje![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:59 schreef Oblivion het volgende:
Wil je nou werkelijk overal weg getrapt worden AMD?
Ja, D dat hebben we echt hier nodig...quote:
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:19 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe doe je dat ook weer?
Je moet niet plassen in Glorixquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:50 schreef AMD64 het volgende:
Het is dus net zo'n reactie als je plast in glorix. Zo'n effect ongeveer
Ik weet. Maar ik deed het gewoon zonder te kijkenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moet niet plassen in Glorixchloorgas enzo....
![]()
En goedenavond allemaal
Die mensen lopen gewoon achterquote:Op zondag 22 mei 2005 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
En sinds het oostblok meedoet, is het een farce......
Het is wel een leuk nummer...Zo zo...quote:Op zondag 22 mei 2005 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja hebben ze gewonnen?
Geen idee welke liedjes enzo... ik heb niet gekeken, weet alleen dat Glennis pissed off was, de zielige verliezer
"het is een complot van oost tegen west"![]()
Die zijn laatste geeindigt zekerquote:Op zondag 22 mei 2005 00:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is wel een leuk nummer...Zo zo...![]()
Ik was voor Denemarken! Geweldig nummer!![]()
quote:
Ik ga zo, Unfortunate events kijken, met Jim Carry..quote:Op zondag 22 mei 2005 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier staat The Big Lebowski op, geweldige film
Ik zit met een half oog te kijken, maar de muziek is alleen al de moeite waard
Nobody fucks with the Jesus!
Eight year olds, dude...
Hij is net wegquote:Op zondag 22 mei 2005 00:30 schreef krakkemieke het volgende:
Neee! niet dat laatste hapje!|
Een clit?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:34 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is het verschil met een clit of trackball?
Weet ej zeker dat je het goeie subforum hebt?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:34 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is het verschil met een clit of trackball?
Vanwaar die kwijl?quote:
Vriendin komt langs wippen?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
vriendin
ik doe ranzige dingen liever met n ander
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan ben ik gewoon een "kan-niet-lezen-hoer"
Sorry....
Ze zijn al op, dus gaat je niet lukkenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:01 schreef krakkemieke het volgende:
Bara's! *gretig eet als het mag*
Je kunt het zo eten maar ook met surinaamse tomatensambal of zo. Aangezien ik niet zo goed tegn pittig kan, eet ik ze puur natuur. Ik zag ze gister bij de Konmar liggen en heb ze meegenomen, zag daar trouwens ook baramix liggen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ziet er spannend uit, die bara's.
eet je dat gewoon zo, of iets erbij/ernaast/erin?
Wat bedoeld u precies?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedemorgen
AMD64 heeft zijn neus in CUL en de vorige SC is in een avond vol![]()
![]()
Dat de SC voortaan sneller gaat dan ik gewend was nu jij CUL ontdenkt hebtquote:
Ik wil het niet verzieken hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Dat als jij er bent dat het dan sneller gaat.
Maar da's toch juist een pluspunt?
Ow. Gaat het te snel? Dan zoek ik wel een andere op!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat de SC voortaan sneller gaat dan ik gewend was nu jij CUL ontdenkt hebt
Graag, jullie hebben hier toch niet echt wat te zoeken.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ow. Gaat het te snel? Dan zoek ik wel een andere op!
Zeg toch ook niet dat je dat doet. Viel mee gewoon op normaal duurt het best een tijd voor een SC vol is.quote:
The right place 2 jump in!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Graag, jullie hebben hier toch niet echt wat te zoeken.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Obli ik heb vanochtend al pizza gegeten.
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef Martijn_77 het volgende:
He Obli nog gelukt met je boodschappen gisteren?
Vandaag Pizza dag?
Pas maar op voordat ik je pizzaatje niet aan de muur nagel...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Obli ik heb vanochtend al pizza gegeten.
Weet ik nog niet voor vandaag. Het is gisteren een BBQ bij vrienden geworden en daarna samen met hun naar het theater. Want ze bleken ook kaarten te hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:16 schreef Oblivion het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Nee, dat wisten we niet was best gezellig ook nog lekkere BBQ-kip gegetenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:35 schreef Oblivion het volgende:
Hey wat leuk martijn, dat ze ook kaarten hadden, jullie wisten het niet van elkaar?
Ben je al wakker?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben je al wakker?
Er stond boerengehaktbal![]()
boeren gehakt, en daarmee een bal vormenquote:
Zelf gemaakt boeren gehakt?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
boeren gehakt, en daarmee een bal vormen
heeeeerlijk
Als je in zijn profiel kijk, staat daar een email...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Weet iemand of Piet nog terugkomt zag dat BHFH ook weer unbanned was.
Hoe vorderen de Pizza's?quote:
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:52 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben nog niet bezig... Zometeen pas...![]()
De wind komt soms wel heel hard opzetten, maar het is toch wel lekker...![]()
Heb je ze al voorgebakken?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Ik wil straks eigen gesneden patat gaan bakken. Iemand enig idee hoe lang ik die dingen moet frituren
Ik zie hele tegenstrijdige dingen voorbij komen op internet
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:49 schreef Euc- het volgende:
Goh Euc- hoe was je schuttersfeest? Nog wat gewonnen?
Ah wat lief dat jullie aan mij gedacht hebben, we hebben idd de 1e prijs geworden in de eredivisie van de marswedstrijden, en 1e prijs met het beste defilé, bedankt voor het vragen! Mag ook wel voor de kersverse landskampioenen eredivisie!
Klinkt goed! Incluisief de gouden oorbel...quote:Op zondag 22 mei 2005 17:57 schreef karper het volgende:
morgen eet ik
garnalkroketjes met salade.
lekker stuk vlees met aardappel purree en doperweten mint pureen
chocolade mousse
en daarna gaan we naar de earring
Ik weet dat dat moet gebeuren, maar ik moet ze zelfs nog snijdenquote:
Obli gaat helpenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:07 schreef Oblivion het volgende:
Wacht maar even PdeHoog...
Even wat zoeken...![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:12 schreef Oblivion het volgende:
Hoe maak je de lekkerste patat (of friet... of frites...)?
Pfffieuw.... ik dacht dat ik het weer niet zou kunnen vinden...![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa helaas heb ik geen slagroomquote:
Hmmmmm....breng me niet op ideeenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Oblivion het volgende:
Ik wel, maar ik heb weer geen aardbeien...![]()
Ruilen?![]()
Heb ik gisteren al gedaan. Moet alleen voor thuis en nieuwe kopen en ook brikettenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:32 schreef Oblivion het volgende:
Neh, heb net de slagroom gebruikt voor chocolade mousse...![]()
![]()
quote:
Zitten we ook aan te denken willen er wel een hebben die ook geschikt is om wat vrienden uit te nodigen. Het ding wat we nu hebben was er een om te proberen in de tussentijd doen we het er al 3 jaar mee en is dat ding al behoorlijk uitgeleefdquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef Oblivion het volgende:
Gewoon een simpele weber kopen, en een vooraadje houtskool.
Meestal heb ik wel een zakkie staat in de schuur of anders heeft Pa of schoonmoeders nog wel wat liggenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef Oblivion het volgende:
Wij gaan altijd naar de bezine pomp, want bij ons komt BBQ'en op als... poepen...![]()
We hebben geBBQ't met vrienden. Ze heeft vooral zach vlees gegeten en aardappelssalade (Vind ze trouwens erg lekkerquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef Oblivion het volgende:
Wat heb je gisteren klaar gemaakt voor Annemieke haar zielige bekkie?
Nee, idd te veel plum wijn op?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:02 schreef Oblivion het volgende:
Och ja jullie hadden BBQ.![]()
Ik dacht dat je lasagna ging maken of iets dergelijks.
Zit er met mijn heufd niet bij...![]()
O, jee chocolade en vrouwen........quote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef Oblivion het volgende:
Nope, geen alcohol...![]()
Wel een grote bak chocolade mousse.... met slagroom...
Ik heb er iets minder chocolade in gedaan...quote:
Je blijft me pesten en lekker maken hequote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ga genieten van je aardbeien...![]()
Bakje met suiker en dan elke keer je aardbeitje erin dopen...![]()
Heerlijk!
Dank je maar is nergen een groot salade topic.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:26 schreef Oblivion het volgende:
Aardappels, maar dan anders
En daar nog 1....
Koken voor beginners
En daar nog 1...
Het grote barbecue topic 2005![]()
Dat wel maar vroeg me af of het geen idee was een groot centraal salade topic op te zetten.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:43 schreef Oblivion het volgende:
Heb je niet eens op de linken geklikt?![]()
Achter elke link staat direct een aardappelsalade...
Waarom krijg jij dat allemaal wel gevonden?quote:
http://google.fok.nl/quote:Op zondag 22 mei 2005 22:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom krijg jij dat allemaal wel gevonden?
En niks anders?quote:
Oke, dacht dat mods meer tools hadden dan de usersquote:Op zondag 22 mei 2005 23:06 schreef Oblivion het volgende:
Nope, wij hebben ook geen search....
Wij als in de mods.
Kaper...quote:Op maandag 23 mei 2005 00:50 schreef karper het volgende:
gisteren weggegaan bij ah
kreeg van me collega's deze fles
[afbeelding]
Glenmorangie Single Highland Malt Whisky 10 Years Old
De distilleerderij van Glenmorangie in de noordelijke Highlands beschikt over de grootste ketels van alle Schotse distilleerderijen. De 10 jaar oude single malt is de best verkopende malt in Schotland, nummer 2 in het Verenigd Koninkrijk en nummer 3 in de rest van de wereld. Hij heeft een geur van vanille, citrus en butterscotch. De smaak is zacht en fris, met tonen van fruit, noten, bloemen en kruiden. Een heerlijke allround malt.
en hij is goddelijk!
Weet je al welke van die aardappelsalades je gaat maken?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dank je maar is nergen een groot salade topic.
Voor recepten voor aardappel en andere salades?
Schotlandquote:Op maandag 23 mei 2005 03:02 schreef BBQ-kip het volgende:
was ik net een beetje bedaard met mijn Scotland-passie, kom jij er weer mee aanzetten![]()
Nu wil ik er weer heen...![]()
Ok Bluezz, nu wordt het echt té engquote:
quote:
Dat klinkt goedquote:Op maandag 23 mei 2005 11:33 schreef Oblivion het volgende:
Een inswinger is een stokbroodje met ragout, daarover 2 gebakken eieren met bacon, en picata saus...![]()
En ik heb nog niet gegeten...![]()
Whehehehe... Zometeen smullen dus...![]()
bijna goedquote:Op maandag 23 mei 2005 11:41 schreef Charmian het volgende:
Wow dat klinkt inderdaad yummie. Denk dat ik een gebakken eitje ga maken.
@karper, wat ga je van die dingen maken? Ik schat in een vissoepje, een salade met feta, garnalenkroketjes en als toe chocolademousse.
gewoon doen, tis weer es wat anders. Je gaat eerst naar de surinaamse toko om het uit te proberen en dan ga je het zelf maken (hoewel de roti zelf daar waag ik me niet aan die koop ik gewoon).quote:Op maandag 23 mei 2005 16:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geloof ik nog nooit echt roti gegeten
lijkt me wel lekker
Nee, moet de recepten nog voorleggen aan de aardappelsalade kenner.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet je al welke van die aardappelsalades je gaat maken?
Ik ga van de week BBQ-en als het goed weer is en dan komt mijn Jamie-receptje weer op tafel staan hoor![]()
Heb je geen Cassis Ammerato Cassis is wel lekkerquote:Op maandag 23 mei 2005 21:06 schreef Euc- het volgende:
het bier is op, de supermarkt is dicht en de kroegen zijn dicht (maandag), aaaarg wat erg
Zou amarette cola lekker zijn?
Dat is wel erg.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Euc- het volgende:
helaas, wel sinas
Normaal doe ik altijd amaretto jus, maar das óók op
Witte en donkere Rum, whiskey, malibu, een of ander tofeelikeur, jeagermeister, mummelman (soort duitse nepvariant van jeager), champagne, apfelkorn, feigling, baileys, amaretto dus, champagne en een pak appelsap. En nog een heleboel drank die ik niet lustquote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is wel erg.![]()
Heb je nog andere drank in huis?
Dat is ook vlug Obliquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 03:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok Bluezz, nu wordt het echt té eng![]()
We hebben echt téveel gemeen![]()
Maar... vertel
Wat zijn jouw ervaringen/wensen etc?
Valt best mee hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef Euc- het volgende:
Ik kom volgensmij best wel over als een alcoholist![]()
cola/amaretto vind ik goed te doen, of je maakt een ouderwetse rum/colaquote:Op maandag 23 mei 2005 21:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Witte en donkere Rum, whiskey, malibu, een of ander tofeelikeur, jeagermeister, mummelman (soort duitse nepvariant van jeager), champagne, apfelkorn, feigling, baileys, amaretto dus, champagne en een pak appelsap. En nog een heleboel drank die ik niet lust
Cocktailsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef gr8w8 het volgende:
Is er eigenlijk al een aparte cocktail- topic? Dus niet voor alle standaard recepten, maar de wta apartere? Bijvoorbeeld de Braziliaanse Capeta (Gecondesneerde melk, honing, guarana poeder, Nesquik/cacao, Wodka, (Maracuja)vruchtensap & kaneel)?
Was vooral geintereseerd in de Cocktail van hollandse garnalen met huisgemaakte cocktailsaus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:53 schreef Euc- het volgende:
13 juni of wat was het?(Fok! Radio!)
Dan maak ik speciaal voor jou de bavarois wel
das waar, zijn 2 tafels van 2. Maar dat het wat minder is maakt in tijdsduur op de lange duurt niet veel uit. Je gebruikt toch (bijna) evenveel materialen, die je weer allemaal moet gaan verzamelen en afwassen. Of je dan 10 of 50 bospenen moet schillen is dan een verschil van 2 a 3 minuten. (op mijn tempo iig)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:19 schreef Charmian het volgende:
Voor hoeveel man moet je dat menu op je examen maken Euc? Lijkt mij dat het toch wel scheelt of je voor 4 of voor 20 man bospenen moet schillen, toch?
cocktailsaus is heel simpel zelf te maken hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Was vooral geintereseerd in de Cocktail van hollandse garnalen met huisgemaakte cocktailsaus.
hoe ga je die cocktail saus eigenlijk maken?
In welke verhoudingen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef Euc- het volgende:
cocktailsaus is heel simpel zelf te maken hoorJe maakt gewoon eerst mayonaise, daar doe je tomatenketchup, cognac, sherry, gemberstroop, paprikapoeder en een beetje citroensap bij en dit meng je goed met een garde. Je klopt wat room op, niet stijf maar een beetje zalvig/lobbig. Zodat je net je naam erin kan schrijven zeg maar. halfuurtje voor serveren doe je de twee door elkaar spatelen en je hebt je cocktailsausje
oh, ja dom van me dat ik dat niet zelf zag dat je dat vroegquote:
Maakt niet uit vond het trouwens ook verbazend dat er twee soorten drank in gaan doe er zelf meestalmaar eentje inquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:32 schreef Euc- het volgende:
oh, ja dom van me dat ik dat niet zelf zag dat je dat vroeg
quote:Sophie Grigson
Daughter of legendary food writer Jane, Sophie Grigson has become a best-selling cookery writer and household name in her own right.
With fresh food as their cornerstone, Sophie’s recipes aren’t just delicious and inspirational - they’re simple, trustworthy dishes that you can prepare with confidence.
Sophie was drawn into the world of cookery through an interest in ethnic food shops. Soon she was starting to create her own recipes and writing food articles, inspired by her mother. She has gone on to contribute recipes and columns for national newspapers, present and appear on numerous TV series and of course write very successful cookery books in her own inimitable, accessible style.
Sophie’s TV career began in 1993 with the twelve part series Grow Your Greens, Eat Your Greens for Channel 4. In 2001 she won the Guild of Food Writers Cookery Journalist Award for writing in Country Living magazine.
Sophie continues to write regular features and recipes for Waitrose Food Illustrated, BBC Good Food, the Independent on Sunday and the London Evening Standard.
Her TV career continues to flourish with Grigson, Sophie Grigson’s Herbs, Sophie Grigson’s Weekends and Sophie’s Sunshine Food all showing on UKTV Food. Sophie is also a regular and valued guest on Great Food Live.
Sophie has two children and lives in Oxford.
Books
The First-Time Cook, 2004, Harpercollins
Sophie Grigson’s Country Kitchen, 2003, Headline
Organic, 2001 Headline, Co-Authored with husband William Black
Sophie Grigson’s Sunshine Food, 2000, BBC
Sophie Grigson’s Herbs, 1999, BBC
Fish, 1998, Headline, Co-Authored with husband, William Black
Sophie Grigson’s Taste Of The Times, 1997, Network Books
Sophie Grigson’s Meat Course, 1995, Network Books
Travels A La Carte, 1994, Network Books
Eat Your Greens, 1993, Network Books
Food for Friends, 1987, Ebury Press
Bron: http://www.uktvfood.co.uk/Index.cfm/uktvFoodPreview/Chef.Chef.shtml
jaja, die vergeten dat ook hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:14 schreef Oblivion het volgende:
Alsof mannen dat niet kunnen vergeten...![]()
Yuch, doe mij maar Nigella Lawson die kan lekker koken en d'r is nog wat om naar te kijken ook!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeiemiddag allemaal!
Dat vieze mens ik weer op tv, heb even wat info over haar opgezocht
Even een foto:
[afbeelding]
[..]
Je moet dan ook meer plaatjes radenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef Oblivion het volgende:
Wij moeten nog beginnen...![]()
We zijn met z'n drieeen in slaap gesukkeld...![]()
Trusten Oblivion.quote:
Ik heb een keukenmes van Albert Heijn, van Henckels. Ik heb die trouw gezworen tot de dood ons scheidt...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:30 schreef karper het volgende:
[afbeelding]
geweldig mesje voor all hande klusjes.
koste ? onder de 10 euro!
1 woord: schort...!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
allemaal spetters rooie biet spul op mn shirt
ga ik dat er nog uitgewassen krijgen?
Barbequequote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:29 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat gaan de Fokkers dit weekend maken?
Heb ik idd ook twee dagen aan een stuk gedaan.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Barbeque
Veel te mooi weer om te koken joh
Waarom stop je Obli?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:36 schreef Oblivion het volgende:
Nieuwe CUL-mod gezocht!
Kom op mensen, solliciteren!![]()
Je gaat gewoon stoppenquote:Op zondag 29 mei 2005 13:36 schreef Oblivion het volgende:
Nieuwe CUL-mod gezocht!
Kom op mensen, solliciteren!![]()
Idd wie o wie gaat haar waardige opvolger worden.......quote:
Ik nietquote:Op zondag 29 mei 2005 14:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd wie o wie gaat haar waardige opvolger worden.......
Ik ook. Is wel jammer dat ze stoptquote:Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben benieuwd wie er uit gaat rollen als opvolger voor Obli
Wil dit jaar ook meer gaan doen dan het standaard vlees uit de supermarkt op de BBQ gooien.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanavond bij mijn ouders, maar we hebben zelf ook een nep-Weber gekocht, kunnen we er weer een jaartje (of twee) tegenaan
Ik heb het voornemen hem dit jaar vaak aan te gooien, van de week maar even wat inspiratie halen uit de BBQ-topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |