Het is wel een leuk nummer...Zo zo...quote:Op zondag 22 mei 2005 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja hebben ze gewonnen?
Geen idee welke liedjes enzo... ik heb niet gekeken, weet alleen dat Glennis pissed off was, de zielige verliezer
"het is een complot van oost tegen west"![]()
Die zijn laatste geeindigt zekerquote:Op zondag 22 mei 2005 00:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is wel een leuk nummer...Zo zo...![]()
Ik was voor Denemarken! Geweldig nummer!![]()
quote:
Ik ga zo, Unfortunate events kijken, met Jim Carry..quote:Op zondag 22 mei 2005 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier staat The Big Lebowski op, geweldige film
Ik zit met een half oog te kijken, maar de muziek is alleen al de moeite waard
Nobody fucks with the Jesus!
Eight year olds, dude...
Hij is net wegquote:Op zondag 22 mei 2005 00:30 schreef krakkemieke het volgende:
Neee! niet dat laatste hapje!|
Een clit?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:34 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is het verschil met een clit of trackball?
Weet ej zeker dat je het goeie subforum hebt?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:34 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is het verschil met een clit of trackball?
Vanwaar die kwijl?quote:
Vriendin komt langs wippen?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
vriendin
ik doe ranzige dingen liever met n ander
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan ben ik gewoon een "kan-niet-lezen-hoer"
Sorry....
Ze zijn al op, dus gaat je niet lukkenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:01 schreef krakkemieke het volgende:
Bara's! *gretig eet als het mag*
Je kunt het zo eten maar ook met surinaamse tomatensambal of zo. Aangezien ik niet zo goed tegn pittig kan, eet ik ze puur natuur. Ik zag ze gister bij de Konmar liggen en heb ze meegenomen, zag daar trouwens ook baramix liggen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ziet er spannend uit, die bara's.
eet je dat gewoon zo, of iets erbij/ernaast/erin?
Wat bedoeld u precies?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedemorgen
AMD64 heeft zijn neus in CUL en de vorige SC is in een avond vol![]()
![]()
Dat de SC voortaan sneller gaat dan ik gewend was nu jij CUL ontdenkt hebtquote:
Ik wil het niet verzieken hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Dat als jij er bent dat het dan sneller gaat.
Maar da's toch juist een pluspunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |