Ow. Gaat het te snel? Dan zoek ik wel een andere op!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat de SC voortaan sneller gaat dan ik gewend was nu jij CUL ontdenkt hebt
Graag, jullie hebben hier toch niet echt wat te zoeken.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ow. Gaat het te snel? Dan zoek ik wel een andere op!
Zeg toch ook niet dat je dat doet. Viel mee gewoon op normaal duurt het best een tijd voor een SC vol is.quote:
The right place 2 jump in!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Graag, jullie hebben hier toch niet echt wat te zoeken.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Obli ik heb vanochtend al pizza gegeten.
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef Martijn_77 het volgende:
He Obli nog gelukt met je boodschappen gisteren?
Vandaag Pizza dag?
Pas maar op voordat ik je pizzaatje niet aan de muur nagel...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Obli ik heb vanochtend al pizza gegeten.
Weet ik nog niet voor vandaag. Het is gisteren een BBQ bij vrienden geworden en daarna samen met hun naar het theater. Want ze bleken ook kaarten te hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:16 schreef Oblivion het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Nee, dat wisten we niet was best gezellig ook nog lekkere BBQ-kip gegetenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:35 schreef Oblivion het volgende:
Hey wat leuk martijn, dat ze ook kaarten hadden, jullie wisten het niet van elkaar?
Ben je al wakker?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben je al wakker?
Er stond boerengehaktbal![]()
boeren gehakt, en daarmee een bal vormenquote:
Zelf gemaakt boeren gehakt?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
boeren gehakt, en daarmee een bal vormen
heeeeerlijk
Als je in zijn profiel kijk, staat daar een email...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Weet iemand of Piet nog terugkomt zag dat BHFH ook weer unbanned was.
Hoe vorderen de Pizza's?quote:
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:52 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben nog niet bezig... Zometeen pas...![]()
De wind komt soms wel heel hard opzetten, maar het is toch wel lekker...![]()
Heb je ze al voorgebakken?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Ik wil straks eigen gesneden patat gaan bakken. Iemand enig idee hoe lang ik die dingen moet frituren
Ik zie hele tegenstrijdige dingen voorbij komen op internet
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:49 schreef Euc- het volgende:
Goh Euc- hoe was je schuttersfeest? Nog wat gewonnen?
Ah wat lief dat jullie aan mij gedacht hebben, we hebben idd de 1e prijs geworden in de eredivisie van de marswedstrijden, en 1e prijs met het beste defilé, bedankt voor het vragen! Mag ook wel voor de kersverse landskampioenen eredivisie!
Klinkt goed! Incluisief de gouden oorbel...quote:Op zondag 22 mei 2005 17:57 schreef karper het volgende:
morgen eet ik
garnalkroketjes met salade.
lekker stuk vlees met aardappel purree en doperweten mint pureen
chocolade mousse
en daarna gaan we naar de earring
Ik weet dat dat moet gebeuren, maar ik moet ze zelfs nog snijdenquote:
Obli gaat helpenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:07 schreef Oblivion het volgende:
Wacht maar even PdeHoog...
Even wat zoeken...![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:12 schreef Oblivion het volgende:
Hoe maak je de lekkerste patat (of friet... of frites...)?
Pfffieuw.... ik dacht dat ik het weer niet zou kunnen vinden...![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa helaas heb ik geen slagroomquote:
Hmmmmm....breng me niet op ideeenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Oblivion het volgende:
Ik wel, maar ik heb weer geen aardbeien...![]()
Ruilen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |