Uiteraardquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:42 schreef Againzender het volgende:
Staat het bier al koud voor straks?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb met Planet gebeld maar er werkt helemaal geen appelsientje zeggen ze.
Werkt hij dan toch in een jongenSCHbordeel
Ik heb geen eens zin om het te proberen te vertallen... brrr Duitsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:50 schreef tong80 het volgende:
Letzte Woche gab es in einem Kommentar einen Hinweis auf Kondomnutzung beim Blasen. Kondome, so selbstverständlich ich sie beim Ficken finde, beim Blasen kann ich sie nicht haben. Sie schmecken einfach eklig. Es geht nicht. Das Thema Safer Sex beschäftigt mich natürlich. Genau zu der Frage „Blasen mit Kondom?“ habe ich mich in den vergangenen Jahren mehrmals erkundigt. Aufgrund des Kommentars erkundigte ich mich erneut. Da ich keine Medizinerin bin, kann ich nicht alles perfekt wiedergeben – aber vielleicht ist meine Recherche aus Sicht der Anwenderin hilfreich. Vorab: es gibt keinen 100 % Schutz. Aber man kann sich sehr gut schützen.
Het gaat over blasen iig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb geen eens zin om het te proberen te vertallen... brrr Duits
Samenvatting: Zij vindt pijpen met condoom niet lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb geen eens zin om het te proberen te vertallen... brrr Duits
o oke... spannend..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Samenvatting: Zij vindt pijpen met condoom niet lekker
Waar is de voetbal?quote:
Heb je de link bekeken? Zonder te openen. Is zo'n spammer met die sites (er hebben al 1000 mensen op mijn link geklikt)quote:
Hier is het nog steeds droog....quote:
oowquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:01 schreef Suijk het volgende:
Dat is een spemmert, dos...hij post die site overal van hem.
Hier is het zelfs zonnigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds droog....
oo oke boefje dusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je de link bekeken? Zonder te openen. Is zo'n spammer met die sites (er hebben al 1000 mensen op mijn link geklikt)
Nee ik kreeg een beveiliging foutmeldingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je de link bekeken? Zonder te openen. Is zo'n spammer met die sites (er hebben al 1000 mensen op mijn link geklikt)
Allemaal pussy's in een lapje stof...zeker weten dat Man Utd daar ook niet bij staat?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
De opstelling van Arsenal dan maar
[afbeelding]
Arsenal speelt thuis dus in het rood.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Dit is de rede waarom ik naar voetbal kijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
OK.quote:
Nog maar ongeveer 30 posts achter op mij, dat gaat je echt lukken dit weekendquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
11993 hey nog maar7 en dan 12000mooi rond getal..
Nou dat weet ik zo net nog niet..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog maar ongeveer 30 posts achter op mij, dat gaat je echt lukken dit weekend![]()
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
11993 hey nog maar7 en dan 12000mooi rond getal..
Ok, dan zal het je waarschijnlijk pas ergens in de loop van de week gaan lukken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet..
morgen ben ik er bijna de hele dag niet.. en vanavond ook niet (ga uit eten enzo)
druk druk druk
gewoon postenquote:
idd gewoon geen sociaal leven hebbenquote:
Zelfs met sociaal leven is het te doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd gewoon geen sociaal leven hebben
truequote:
Wat zijn we goed ehquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
true
daar zijn wij het levend voorbeeld van![]()
heb nu al honger
o yeahquote:
Ja, en dat is nog zieker.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gewoon posten
Tong heeft er meer dan 100.000
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o yeah
ondertussen zijn wij de enige mensen hier
Aantal posts: 308 (gemiddeld 1 per dag)quote:
Biertje doen maar?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o yeah
It's good to be the bestquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o yeah
Ik heb er vandaag pas 171quote:
Waar halen ze de tijd vandaan vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Aantal posts: 308 (gemiddeld 1 per dag)
Hebben sommige mensen per dag
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:41 schreef Naccie het volgende:
[..]
Waar halen ze de tijd vandaan vraag ik me dan af.
Of ja, kan me wel bedenken dat er mensen in de tijd van de baas zitten te internetten..maar toch![]()
Ik internet niet in de tijd van de baas.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:41 schreef Naccie het volgende:
[..]
Waar halen ze de tijd vandaan vraag ik me dan af.
Of ja, kan me wel bedenken dat er mensen in de tijd van de baas zitten te internetten..maar toch![]()
Nee? Ik bel altijd meteen terug. Wie weet is het een notaris met een onverwachte erfenis ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:Word je gebeld door een nummer dat je niet kent wanneer je aan het douchen bent, maar laten ze niets achter. Dan ga ik toch ook niet terugbellen
Precies, moet je ook niet doen. Als ze je willen spreken bellen ze nog wel een andere keer terugquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:Word je gebeld door een nummer dat je niet kent wanneer je aan het douchen bent, maar laten ze niets achter. Dan ga ik toch ook niet terugbellen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik internet niet in de tijd van de baas.
Ik huur medewerkers in. Die draaien ploegendienst.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:43 schreef Naccie het volgende:
[..]
![]()
Deel je geheimpje eens, hoe doe je et dan?
Personenassociatiespel #109quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:43 schreef Naccie het volgende:
[..]
![]()
Deel je geheimpje eens, hoe doe je et dan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik huur medewerkers in. Die draaien ploegendienst.
Doe ik meestal ook niet.... als het belangrijk is bellen ze terug..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:Word je gebeld door een nummer dat je niet kent wanneer je aan het douchen bent, maar laten ze niets achter. Dan ga ik toch ook niet terugbellen
Ik krijg hier nog wel eens te horen van de vrouwen dat ik een prettig stem hemquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:46 schreef Suijk het volgende:
Misschien is het wel je droomvrouw die een verkeerd nummer draaide.
Uhm, appelsientje...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik krijg hier nog wel eens te horen van de vrouwen dat ik een prettig stem hem![]()
oquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uhm, appelsientje...
Dat is gewoon een nette manier om te zeggen dat je een lelijke draak bent.
Nope.. dan moet je gewoon het standaard nummer bellen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:51 schreef Suijk het volgende:
Kun je ook bellen met je andere helpdesk medewerkers?
Homoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik krijg hier nog wel eens te horen van de vrouwen dat ik een prettig stem hem![]()
Dat zijn ouwe eenzame wijven van 60 die desperaat hopen op een beetje aanspraak.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ow heet dat Kinky in de achterhoek ?quote:
dat valt gelukkig wel mee... (dat zeg ik steeds tegen mezelf danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn ouwe eenzame wijven van 60 die desperaat hopen op een beetje aanspraak.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:18 schreef Suijk het volgende:
Het is voetballen. Iedereen zit in dat gesloten café naar het scherm te kijken.
*zit op puntje van z'n stoel krukquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp,.....Bergkamp,..... theire he goes...... nee kut net niet.
nog 25 min en dan ben ik op weg naar huisquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog een paar uur en ik ben onderweg naar het Gelredome
Ik ga ergens barbecue-en denk ik. Jij?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo in jouw Hools
Ga jij nog wat leuks doen vanavond?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nog 25 min en dan ben ik op weg naar huis
Luna was er toch vanavond?
Tapas eten met een vriendin...quote:
Ah, neukpotentie?quote:
Nope... was wel zo'n vriendin waarmee ik voor de gein heb afgesproken dat we gingen trouwens als we 30 waren.... Maar het is gewoon een vriendin..quote:
Ja 1 deel heeft maar iets van 2,5 bestaan, ging heel hard. Met dank aan o.a Appelsientjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef rubbereend het volgende:
bizar, k poste gisteravond nog in deel 697 en nu kom ik nog geen 24 uur later terug en is t al deel 700
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 1 deel heeft maar iets van 2,5 bestaan, ging heel hard. Met dank aan o.a Appelsientje![]()
Ook dat ja. Ik was dat ene deel inmiddels al vergetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:49 schreef Eilanden het volgende:
En dan vergeet je nog dat we een tijdje 699a en 699b hebben gehad.... anders hadden we al op de 701 gezeten
sientje, zo heet de kat van de burenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, SCH bepaalde net dat sientje homo is![]()
haha je noemt je kat toch geen sientje...quote:
De hond heet Ot.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha je noemt je kat toch geen sientje...
Houd je bekquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:47 schreef Eilanden het volgende:
Luna? Is dat niet het concert waar tienduizenden gratis kaarten voor zijn weggegeven omdat het anders niet vol werd?
Neee... we gaan lekker uit eten..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
De hond heet Ot.
Ga je zelf tapas maken trouwens?
"t lijkt me trouwens wel een vet concert.. op internet kon je die mix downloaden van Luna... klonk toch wel heel erg goed.. ben benieuwd hoe die draait vanavond.. Is het nog te horen op slamFM! ?quote:
Je bent vandaag flink bezig met posten en vooral in HOols volgens mij. Al meer dan 150 posts volgens mijquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
Je gaat tijdens het songfestival toch niet staan hupsen op kutmuziek in een veemarkthal?
Het was dan ook echt heel rustig op mijn werk vandaag.. als ik 20 calls gehad heb.. waren het er veel... zit voor het eerst over de 200 postquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent vandaag flink bezig met posten en vooral in HOols volgens mij. Al meer dan 150 posts volgens mij
[..]
Was te verwachten he. Ik haal je nog wel een keer in.
vuurpelotonquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef Spideyman het volgende:
'llo
is het vuurpeleton of vuurpeloton?
Ach ja dat mag ook een keer gebeuren, zo verveel je je teminste nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het was dan ook echt heel rustig op mijn werk vandaag.. als ik 20 calls gehad heb.. waren het er veel... zit voor het eerst over de 200 post
Ach 1 dag je een keer uitleven
Het songfestival is toch precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
Je gaat tijdens het songfestival toch niet staan hupsen op kutmuziek in een veemarkthal?
In hun topic wel, hier nog niet. MM zal zo wel thuis komen, bijna etenstijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja dat mag ook een keer gebeuren, zo verveel je je teminste niet
trouwens
MethodMich (ASWH) - Vaduz (Excelsior ' 31) 3-2. Of was dat al gepost![]()
Maar dan zonder de veemarkthal maar lekker thuisquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het songfestival is toch precies hetzelfde
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
De anthem is idd niet verkeerdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
"t lijkt me trouwens wel een vet concert.. op internet kon je die mix downloaden van Luna... klonk toch wel heel erg goed.. ben benieuwd hoe die draait vanavond.. Is het nog te horen op slamFM! ?
Joh..........quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden vermoedt dat MrDoodgewoon de kaarten heeft gekocht.....
Gaat wel lukken, en neej nog niet gestuurd wil vanavond even kijken hoe alles verloopt en of ze al mededelingen doen over dit, en anders wel een briefquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier vanavond MrD
nog een klachtenbrief verstuurd?
Bij het songfestival hebben ze geen mega lekkere broodjes kroket zoals in het Gelredomequote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dan zonder de veemarkthal maar lekker thuis
Oh nee? Dan heb je mijn boodSCHappenmandje vandaag niet gezienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij het songfestival hebben ze geen mega lekkere broodjes kroket zoals in het Gelredome![]()
je hebt dus ook definitief geen leven meer?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het was dan ook echt heel rustig op mijn werk vandaag.. als ik 20 calls gehad heb.. waren het er veel... zit voor het eerst over de 200 post
Ach 1 dag je een keer uitleven
Ja maar dan moet je ze zelf klaar makenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee? Dan heb je mijn boodSCHappenmandje vandaag niet gezien![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij het songfestival hebben ze geen mega lekkere broodjes kroket zoals in het Gelredome![]()
Ik hoop alleen dat de ring open is, ze zeggen dat er gedeelte van zaal afgedekt gaat worden en daar de kluisjes komenquote:
Zegt iemand die nooit in sport post en al zijn posts in VBL heeft terwijl de FA cup bezig is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Dank je!
En nu mooi op tijd voor de finale van de Giro, Basso lost! Geweldig!
ze meoten de ring wel open houden daar zitten alle kraampjes enzo anders moeten ze wel erg veel ombouwen naar benedenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de ring open is, ze zeggen dat er gedeelte van zaal afgedekt gaat worden en daar de kluisjes komenLiever een wat legere zaal maar wel toegang tot de ring om even te chillen dan wat lege plekken in het publiek.....
Ja, ik geef de voorkeur aan de Giro. De FA-Cupfinal wint vandaag toch niet van ASWH - Excelsior '31.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die nooit in sport post en al zijn posts in VBL heeft terwijl de FA cup bezig is.
Lul dan in het vervolg niet over Fransmannen die naar Arsenal moeten gaan. Of over mozambiquanen die een goede indruk bij Man United moeten kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, ik geef de voorkeur aan de Giro. De FA-Cupfinal wint vandaag toch niet van ASWH - Excelsior '31.
Nog steeds 0-0, geen problemen met de BBC hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:de BBc ligt er hier weer eens af, hoeveel is t?
0-0quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:de BBc ligt er hier weer eens af, hoeveel is t?
Onzin tong, onzin! De FA Cup is al jaren niet leuk meer, alle kleintjes liggen er veel te vroeg uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lul dan in het vervolg niet over Fransmannen die naar Arsenal moeten gaan. Of over mozambiquanen die een goede indruk bij Man United moeten kunnen maken.
three up behind - Arsenal is natuurlijk veel leuker om te zien dan scum - Arsenalquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin tong, onzin! De FA Cup is al jaren niet leuk meer, alle kleintjes liggen er veel te vroeg uit.
Daarom stond vorig jaar Milwall in de finalequote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin tong, onzin! De FA Cup is al jaren niet leuk meer, alle kleintjes liggen er veel te vroeg uit.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Dank je!
En nu mooi op tijd voor de finale van de Giro, Basso lost! Geweldig!
Een ietwat dikkig hoofd he? Dat zijn er meerdere, in Engeland.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
alles is goed als Arsenal maar verliest, iemand DG al gespot op de tribunes?
hij staat in het veld verkleed als Rooneyquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie geen posts van je in het Giro topic. Zijn ze gewist ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Zo, Giro klaar, nog 20 minuten, precies op tijd voor de goals van Arsenal.
Hey Eend u is er ook weer ??quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
Nee, waarom zou ik daar posten?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie geen posts van je in het Giro topic. Zijn ze gewist ?
ok.quote:
Dat is leuk voor haarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:43 schreef Suijk het volgende:
Kleine Kraai mag meedoen aan het grote vrouwen toernooi van Roland Garros.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben eten!
Succes met de verlenging, tot later!
Ok, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Jammer dan Suijk, het zij zo. Heb al heel mooi voetbal gezien vandaag!
Daar gaat het niet om, het is de straf die je op je billen krijgt met de zweep als je 2 minuten te laat bent. Dat intrigeert me.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is wat anders dan een FA Cupfinal he tongetje.... Al die mensen die doen alsof dat het summum is, heb ik nooit echt begrepen. Aardig voetbal, bij vlagen, maar goed, er is zoveel aardig voetbal.
oefening baart kunst, z'n moeder zal wel een tijdschema hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:02 schreef VoreG het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar om het eten echt precies om 18.00 klaar te hebben
Als hij uit eten gaat krijgt hij denk ik ontwenningsverschijnselen, zit helemaal trillend in het restaurantquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oefening baart kunst, z'n moeder zal wel een tijdschema hebben
Woont MM dan nog bij zijn moeder?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ik dat danquote:
Ik begrijp je Nederlands nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ik dat danik neem aan dat hij die eet stipt om 18 uur niet van zijn vriendin heeft
Portugezen eten over het algemeen wat later idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ik dat danik neem aan dat hij die eet stipt om 18 uur niet van zijn vriendin heeft
..... kost je maar 5 minquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:30 schreef tong80 het volgende:
Heb net een bord kouwe macaroni op om 18.23 uur . Geen tijd om het op te warmen.
3 min in de magnetron en klaar ben jequote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:30 schreef tong80 het volgende:
Heb net een bord kouwe macaroni op om 18.23 uur . Geen tijd om het op te warmen.
1 minuut op 1200 Watt is ook te doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
3 min in de magnetron en klaar ben je
hahahaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:31 schreef VoreG het volgende:
Na de 1e speeltijd gelijk 3 broodjes gesmeerd, net op tijd klaar voor de ET.
Luie hondquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ik laat straks wat friet halen.
Is ook onzin. Jij zit alleen en hebt de tijd voor jezelf, al eet je niet of eet je om 11 uur. Ik vind het ook gewoon leuk om samen met mijn vriendin te eten. Ik kijk al genoeg voetbal. Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan, maar voor minder cruciale duels hoeft dat wat mij betreft niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is de straf die je op je billen krijgt met de zweep als je 2 minuten te laat bent. Dat intrigeert me.
In Portugal wel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Portugezen eten over het algemeen wat later idd.
Beste Voetbalinsite,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook onzin. Jij zit alleen en hebt de tijd voor jezelf, al eet je niet of eet je om 11 uur. Ik vind het ook gewoon leuk om samen met mijn vriendin te eten. Ik kijk al genoeg voetbal. Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan, maar voor minder cruciale duels hoeft dat wat mij betreft niet.
En bovendien zijn ze nu nog pingels aan het schieten, dus ik heb in feite niets gemist.
ja omdat Portugal dan speelt zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Bij een WK of EK kijken we echt wel hoor, SCH. Maar van mij mag je er om lachen hoor.
Ik lach er niet om, ik vind het vooral merkwaardig en heel erg verdrietig. De giro boven de FA-cup, ik dacht echt dat je een grapje maakte.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Bij een WK of EK kijken we echt wel hoor, SCH. Maar van mij mag je er om lachen hoor.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:52 schreef VoreG het volgende:
Zo kan ik eindelijk m'n hond uitlaten dat arme beestje zat met gekruiste poten
Dat het op pingels uitdraaide wist je niet van te voren.Het had ook 5-3 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook onzin. Jij zit alleen en hebt de tijd voor jezelf, al eet je niet of eet je om 11 uur. Ik vind het ook gewoon leuk om samen met mijn vriendin te eten. Ik kijk al genoeg voetbal. Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan, maar voor minder cruciale duels hoeft dat wat mij betreft niet.
En bovendien zijn ze nu nog pingels aan het schieten, dus ik heb in feite niets gemist.
Doe hem dan een luier omquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:52 schreef VoreG het volgende:
Zo kan ik eindelijk m'n hond uitlaten dat arme beestje zat met gekruiste poten
Sorry hoor, iemand die altijd de bek vol heeft over voetbal kijkt niet naar de FA-cup terwijl hij wel voor de tv zit - wie is hier nou gekkie henkie, michel???quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Heel erg verdrietig, kom op zeg... Maar goed, ga je gang maar.
Dat probleem zal ik met mijn vriendin nooit hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja omdat Portugal dan speelt zeker
Nee, ik had toch niet veel gezien van de match en had er ook geen zin in om te kijken. De FA Cupfinale wordt een beetje overgewaardeerd, heb ik het idee. Op zich logisch, op basis van de historie, maar ik heb de laatste tien edities al niet meer gezien ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het op pingels uitdraaide wist je niet van te voren.Het had ook 5-3 kunnen zijn.
'Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan'
Het was interessant, en heb je hem aangezet ?
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:55 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga eten![]()
Val om van de honger ondertussen
doei!
Alsof je moet kijken naar de FA Cup.... Ik zie al zo veel en ik had gewoon even meer zin in Giro kijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, iemand die altijd de bek vol heeft over voetbal kijkt niet naar de FA-cup terwijl hij wel voor de tv zit - wie is hier nou gekkie henkie, michel???![]()
Ik kan nog wel ff wachten voordat ik 't ook daadwerkelijk krijgquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik heb ook behoorlijk honger, maar het eten staat al op het vuur
Ze is toch Nederlandse nu?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat probleem zal ik met mijn vriendin nooit hebbenPuerto Rico staat geloof 194e op de FIFA Wereldranglijst
![]()
Had je op je dertiende verkeringquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
maar ik heb de laatste tien edities al niet meer gezien ofzo.
t' is goed johquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof je moet kijken naar de FA Cup.... Ik zie al zo veel en ik had gewoon even meer zin in Giro kijken.
Nee, maar ik had dan vaak genoeg zelf wedstrijden of was ergens anders of had gewoon geen zin om te kijken. Ik heb niet zo veel met dat toernooi.quote:
Het songfestival begint om 21.00quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
Het is nou ook weer niet zo dat die FA Cup op zo'n dag het allerbelangrijkste is natuurlijk
Het was toch wel erg spannend - en lekker veel Nederlanders - ik heb me geen moment verveeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Net de wedstrijd/finale gezien van het jaar. De wedstrijd was niet echt geweldig maar Tong heeft weer genoten.
Ze is hier nu meer dan 5 jaar en heeft een verblijfsvergunning enzo, maar ze heeft nog steeds de Amerikaanse nationaliteitquote:
Ga je dat echt nog kijken?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
Nick bij een wissel zei: "wat een gekke naam voor een speler: Manunited Sub"
Oh, getsiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze is hier nu meer dan 5 jaar en heeft een verblijfsvergunning enzo, maar ze heeft nog steeds de Amerikaanse nationaliteit
Ik weet hetquote:
De helft van de liedjes ken je al en NL doet niet meer mee!quote:
Lastig is dat, maar die is permanent neem ik aan, die verblijfsvergunning?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze is hier nu meer dan 5 jaar en heeft een verblijfsvergunning enzo, maar ze heeft nog steeds de Amerikaanse nationaliteit
Ik heb net 8 scorelijsten zitten uitdraaien lieverdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
De helft van de liedjes ken je al en NL doet niet meer mee!
Ik snap niet waarom jij op MM afgeeft...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb net 8 scorelijsten zitten uitdraaien lieverd![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij op MM afgeeft...![]()
Komt ze altijd op een vast tijdstip klaar dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:07 schreef appelsientje het volgende:
grom wat is dat toch met vrouwen en op tijd komen
Dat was ook een grapje.quote:
Na een jaar kreeg ze er een voor vijf jaar en die verloopt volgend jaar. En dan kan ze er eentje krijgen voor onbepaalde tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lastig is dat, maar die is permanent neem ik aan, die verblijfsvergunning?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Dat is zeg maar wat het WK voor ons is.
Ik heb geen gevoel voor humor, dat weet je toch wel.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt ze altijd op een vast tijdstip klaar dan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen gevoel voor humor, dat weet je toch wel.
Maar je bent homo of je bent het niet. Ik vind dat songfestival verschrikkelijk maar het is sterker dan ik.
Die laatste zin neem je terugquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Nou Suijk, dat SCH dat kijkt vind ik volledig logisch. Een neef van mij is homo en hij en zijn vriend kijken er elk jaar naar uit. Ook scorelijsten, pinda's en nog wat bevriende homo's uitnodigen. Dat is zeg maar wat het WK voor ons is.
Waarom haal jij haar dan ook niet op?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee je spreekt 19:00 af... en standaard komen ze te laat..
en ik verga hier van de trek..
By the way, ik ben twee keer in PR geweest toen er Miss Universe verkiezingen waren en in Latijns Amerika is dat ongelooflijk groot. Ook met scorelijsten en dergelijke en berefanatiek voor de tv zitten met familie en vrienden. Ik heb toen echt mijn ogen uitgekeken! Toen PRicaanse een jaar of 3 a 4 geleden Miss Universe werd, vierden ze dat zoals wij dat doen met een EK of WKquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Nou Suijk, dat SCH dat kijkt vind ik volledig logisch. Een neef van mij is homo en hij en zijn vriend kijken er elk jaar naar uit. Ook scorelijsten, pinda's en nog wat bevriende homo's uitnodigen. Dat is zeg maar wat het WK voor ons is.
er belde hier net wel een leuk meisje aan, ze had een pak appelsientje bij zich. Doe jij dat zo tegenwoordig?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee je spreekt 19:00 af... en standaard komen ze te laat..
en ik verga hier van de trek..
Ik was ook de weg kwijt, kan je nou nooit eens even gewoon een soort van leven hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef rubbereend het volgende:
bizar, k poste gisteravond nog in deel 697 en nu kom ik nog geen 24 uur later terug en is t al deel 700
Het hadden er 8 kúnnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
Er komen hier trouwens 6 hetero's kijken zo. Ik zeg maar zo: dat zijn ook mensen![]()
Heb ik hier geen last van, EU-burgerschap. Overigens heeft ze een dubbele nationaliteit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Na een jaar kreeg ze er een voor vijf jaar en die verloopt volgend jaar. En dan kan ze er eentje krijgen voor onbepaalde tijd.
Maar ik sluit niet uit dat we ooit een keer de oversteek de andere kant op maken. Ze is daar trouwens nu op familiebezoek en ze hadden slechts 30 graden en volop zon![]()
Okee Jaap.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Die laatste zin neem je terug![]()
Er komen hier trouwens 6 hetero's kijken zo. Ik zeg maar zo: dat zijn ook mensen![]()
Beetje jammer van dat schaap..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
DWHN is leuk
7 per heb je er wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:
Ik heb mijn postrecord vandaag al dik gebroken.
nou ik nie dan moet ik er nog 400 ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:
Ik heb mijn postrecord vandaag al dik gebroken.
*Burp* ovenschotel was lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
DWHN is leuk en het eten was iets te veel
Mijn vriendin is daar met vriendinnen ook (veel te) druk meegeweest, maar toch uiteindelijk hier in Utrecht gevondenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Burp* ovenschotel was lekker
DWHN opgenomen want we zijn net klaar met eten.
Vanmiddag naar A'dam geweest voor bruidskleedje, niks gevonden
Ben er niet druk mee, zoek ook niet echt, maar heb iets onmogelijks in mijn hoofd vrees ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:24 schreef Eilanden het volgende:
Mijn vriendin is daar met vriendinnen ook (veel te) druk meegeweest, maar toch uiteindelijk hier in Utrecht gevondenterwijl ze ook stad en land afzocht
Wanneer ga jij trouwen dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijn vriendin is daar met vriendinnen ook (veel te) druk meegeweest, maar toch uiteindelijk hier in Utrecht gevondenterwijl ze ook stad en land afzocht
Dan wordt het waarschijnlijk geen bruidsjurkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben er niet druk mee, zoek ook niet echt, maar heb iets onmogelijks in mijn hoofd vrees ik
Maar ik wil het ook nog gewoon na HET GEDOE aankunnen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Het leven van een bruidSCHmeiSCHje is een drukke bezigheid.
* eind van het jaar noteert
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:28 schreef Eilanden het volgende:
Dan wordt het waarschijnlijk geen bruidsjurk![]()
Zoals het er nu uitziet zal de plechtigheid zelf in NL plaats vinden, met iets van receptie of iets dergelijks. Het grote feest zal daar plaats vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dubbel feest Eilanden?
Hoe oud is Eilanden ook al weer?
Wat denk je zelf, ik lever geen half werkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eeeeeeermmm.... moet ik jou noteren voor het feest hier of in Puerto Rico?
Welke wordt het deze keer ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er zo maar eens een dvdtje in
ik was misschien ook zoiets van planquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er zo maar eens een dvdtje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |