Is ook onzin. Jij zit alleen en hebt de tijd voor jezelf, al eet je niet of eet je om 11 uur. Ik vind het ook gewoon leuk om samen met mijn vriendin te eten. Ik kijk al genoeg voetbal. Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan, maar voor minder cruciale duels hoeft dat wat mij betreft niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is de straf die je op je billen krijgt met de zweep als je 2 minuten te laat bent. Dat intrigeert me.
In Portugal wel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Portugezen eten over het algemeen wat later idd.
Beste Voetbalinsite,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook onzin. Jij zit alleen en hebt de tijd voor jezelf, al eet je niet of eet je om 11 uur. Ik vind het ook gewoon leuk om samen met mijn vriendin te eten. Ik kijk al genoeg voetbal. Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan, maar voor minder cruciale duels hoeft dat wat mij betreft niet.
En bovendien zijn ze nu nog pingels aan het schieten, dus ik heb in feite niets gemist.
ja omdat Portugal dan speelt zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Bij een WK of EK kijken we echt wel hoor, SCH. Maar van mij mag je er om lachen hoor.
Ik lach er niet om, ik vind het vooral merkwaardig en heel erg verdrietig. De giro boven de FA-cup, ik dacht echt dat je een grapje maakte.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Bij een WK of EK kijken we echt wel hoor, SCH. Maar van mij mag je er om lachen hoor.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:52 schreef VoreG het volgende:
Zo kan ik eindelijk m'n hond uitlaten dat arme beestje zat met gekruiste poten
Dat het op pingels uitdraaide wist je niet van te voren.Het had ook 5-3 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook onzin. Jij zit alleen en hebt de tijd voor jezelf, al eet je niet of eet je om 11 uur. Ik vind het ook gewoon leuk om samen met mijn vriendin te eten. Ik kijk al genoeg voetbal. Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan, maar voor minder cruciale duels hoeft dat wat mij betreft niet.
En bovendien zijn ze nu nog pingels aan het schieten, dus ik heb in feite niets gemist.
Doe hem dan een luier omquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:52 schreef VoreG het volgende:
Zo kan ik eindelijk m'n hond uitlaten dat arme beestje zat met gekruiste poten
Sorry hoor, iemand die altijd de bek vol heeft over voetbal kijkt niet naar de FA-cup terwijl hij wel voor de tv zit - wie is hier nou gekkie henkie, michel???quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Heel erg verdrietig, kom op zeg... Maar goed, ga je gang maar.
Dat probleem zal ik met mijn vriendin nooit hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja omdat Portugal dan speelt zeker
Nee, ik had toch niet veel gezien van de match en had er ook geen zin in om te kijken. De FA Cupfinale wordt een beetje overgewaardeerd, heb ik het idee. Op zich logisch, op basis van de historie, maar ik heb de laatste tien edities al niet meer gezien ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het op pingels uitdraaide wist je niet van te voren.Het had ook 5-3 kunnen zijn.
'Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan'
Het was interessant, en heb je hem aangezet ?
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:55 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga eten![]()
Val om van de honger ondertussen
doei!
Alsof je moet kijken naar de FA Cup.... Ik zie al zo veel en ik had gewoon even meer zin in Giro kijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, iemand die altijd de bek vol heeft over voetbal kijkt niet naar de FA-cup terwijl hij wel voor de tv zit - wie is hier nou gekkie henkie, michel???![]()
Ik kan nog wel ff wachten voordat ik 't ook daadwerkelijk krijgquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik heb ook behoorlijk honger, maar het eten staat al op het vuur
Ze is toch Nederlandse nu?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat probleem zal ik met mijn vriendin nooit hebbenPuerto Rico staat geloof 194e op de FIFA Wereldranglijst
![]()
Had je op je dertiende verkeringquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
maar ik heb de laatste tien edities al niet meer gezien ofzo.
t' is goed johquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof je moet kijken naar de FA Cup.... Ik zie al zo veel en ik had gewoon even meer zin in Giro kijken.
Nee, maar ik had dan vaak genoeg zelf wedstrijden of was ergens anders of had gewoon geen zin om te kijken. Ik heb niet zo veel met dat toernooi.quote:
Het songfestival begint om 21.00quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
Het is nou ook weer niet zo dat die FA Cup op zo'n dag het allerbelangrijkste is natuurlijk
Het was toch wel erg spannend - en lekker veel Nederlanders - ik heb me geen moment verveeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Net de wedstrijd/finale gezien van het jaar. De wedstrijd was niet echt geweldig maar Tong heeft weer genoten.
Ze is hier nu meer dan 5 jaar en heeft een verblijfsvergunning enzo, maar ze heeft nog steeds de Amerikaanse nationaliteitquote:
Ga je dat echt nog kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |